Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply
:p

Αν δεν κανω λαθος ηταν το πρωτο εφαρμοσμενο σε αυτοκινητο δρομου παραγωγης, εστω και homologated special, ή οτι διαολο ηταν.

αν δε κανω λαθος το πρωτο παραγωγης ηταν το Micra k10

αλλα βγηκε σε πολυ περιορισμενο αριθμο.

Παίδες γρήγορη ερώτηση:

Χρειάζομαι αλλαγή στα ελαστικά και μου προτείνουν Continental Premium Contact 2 H περασμένα (195/55/R15), στα 350Ε.

Γνώμες;

Το αυτοκινητο τι ειναι? κυβικα? ιπποδυναμη?

Απο Conti δεν εμεινα ποτε ευχαριστημενος, σε αντιθεση με τα Toyo T1-R που νομιζω οτι για αυτοκινητο μικρου κυβισμου και ιπποδυναμης (συμφωνα παντα με το μεγεθος των ελαστικων) ηταν πολυ πολυ καλυτερα all around (βρεγμενο,στεγνο, προσφυση σε ασφαλτο σαπουνι σαν την ελληνικη).

αν δε κανω λαθος το πρωτο παραγωγης ηταν το Micra k10

αλλα βγηκε σε πολυ περιορισμενο αριθμο.

Λες για τα March R/Superturbo (EK10FR-EK10GFR/GAR), παραγωγης 1988-1989. Η Lancia Delta S4 παρουσιαστηκε και πηρε την πρωτη της νικη στα χερια του Henri Toivonen το 1985. 200 S4 Stradale κατασκευαστηκαν για λογους homologation (το μινιμουμ).

Το αυτοκινητο τι ειναι? κυβικα? ιπποδυναμη?

Απο Conti δεν εμεινα ποτε ευχαριστημενος, σε αντιθεση με τα Toyo T1-R που νομιζω οτι για αυτοκινητο μικρου κυβισμου και ιπποδυναμης (συμφωνα παντα με το μεγεθος των ελαστικων) ηταν πολυ πολυ καλυτερα all around (βρεγμενο,στεγνο, προσφυση σε ασφαλτο σαπουνι σαν την ελληνικη).

Εγω παλι εχω τα SC2 στο punto απο την ημερα που το πηρα. Εξαιρετικο λαστιχο σε στεγνο, νορμαλ ζεσταμα, αρκετη προσφυση ακομη και σε ξεπατωμα (για τα δεδομενα του αυτοκινητου). Σε βρεγμενο με εχει πουλησει πολυ ασχημα 2 φορες, αλλα εδω βαζω και ενα ερωτηματικο γιατι και η κατασταση του οδοστρωματος ηταν η χειριστη. Το T1-R παλι το φοραω στην αλφα. Τα πηρα μεταχειρισμενα μαζι με ζαντες, ειναι 3ετιας με 7mm πελμα (καινουρια). Συμπαθητικο φαινεται μεχρι στιγμης, αλλα δεν το χω ζορισει καθολου. Ισως το βαλω στα κοντινα Μεγαρα να ξυσω λιγο την ξεραμενη γομα.

Λες για τα March R/Superturbo (EK10FR-EK10GFR/GAR), παραγωγης 1988-1989. Η Lancia Delta S4 παρουσιαστηκε και πηρε την πρωτη της νικη στα χερια του Henri Toivonen το 1985. 200 S4 Stradale κατασκευαστηκαν για λογους homologation (το μινιμουμ).

ναι αλλα η delta δε νομιζω οτι ηταν παραγωγης...

κυκλοφορησε στην αγορα?

...200 S4 Stradale κατασκευαστηκαν για λογους homologation (το μινιμουμ)...

Stradale = εκδοση δρομου

1985_Lancia_DeltaS4Stradale1.jpg

1985_Lancia_DeltaS4Stradale2.jpg

Έχω ένα KIA Rio 2004 μαύρο.

Το πήρα στα χέρια μου ψιλοταλαιπωρημένο εξωτερικά με μικρές γρατσουνιές όπου φαίνεται το ύποστρωμα της βαφής (γκρι-λευκό) χθες το έπλυνα εξονυχιστικά και φάνηκαν τα πάντα.

Έχετε να προτείνετε καμιά καλούτσικη αλοιφή για το πρόβλημα; Απλά να μη φαίνεται το χάλι από τα 5 μέτρα, όχι τίποτα φοβερό extreme detailing.

ΕDIT: Οι γρατσουνιές είναι και σε πλάστικο και σε μέταλλο

Πολύ μ'αρέσει το Rio για την κατηγορία του :)

Αν έχει φανεί το υπόστρωμα, δεν υπάρχει μαγική αλοιφή, πάρε κανά μαρκαδόρο στο χρώμα σου από κανά αξεσουαράδικο/πράκτικερ και ξέχνα σιγά σιγά ότι υπάρχουν.

Το αυτοκινητο τι ειναι? κυβικα? ιπποδυναμη?

Απο Conti δεν εμεινα ποτε ευχαριστημενος, σε αντιθεση με τα Toyo T1-R που νομιζω οτι για αυτοκινητο μικρου κυβισμου και ιπποδυναμης (συμφωνα παντα με το μεγεθος των ελαστικων) ηταν πολυ πολυ καλυτερα all around (βρεγμενο,στεγνο, προσφυση σε ασφαλτο σαπουνι σαν την ελληνικη).

Continental Premium Contact 2 είχα για μπόλικα χιλιόμετρα σε BMW 525.

Μου φάνηκαν πολύ καλά, με καλό κράτημα, αξιοπρεπές φρενάρισμα και καλά στην εθνική.

Μειονέκτημα το οτι "φαγώθηκαν" σχετικά γρήγορα.

Επίσης, γενικά για Continental έχω ακούσει οτι έχουν πολύ μαλακό πλαινό και κάποιο παρκάρισμα

σε πεζοδρόμιο απαιτεί μέγιστη προσοχή.

ΥΓ Η σύγκριση των Continental έγινε με Dunlop SP Sport 01. Το οποίο ήταν πολύ καλό λάστιχο για W203.

Τελικά περάστηκαν τα ContiPremium Contact 2 H.

Η αλλαγή της αίσθησης στο δρόμο ήταν δραματική. Πολύ πιο καλό γραπωμα, μείωση στο θόρυβο και επίσης πολύ καλή ανταπόκριση και άμεσο σταμάτημα στο φρενάρισμα. Διαβάζω μόνο και γω ότι τρώγονται γρήγορα... Ειδωμεν.

Το αμάξι είναι Toyota Celica '92 1.6.

Νέα ερώτηση τώρα: Θέλω να του περάσω αισθητήρες παρκαρίσματος. Υπάρχει κανείς με εμπειρία στο θέμα; Πόσο θα μου κοστίσει περίπου;

Θα παει για βάψιμο μεθαύριο, οπότε χρειάζομαι απαντήσεις μάλλον λίγο γρήγορα. :p

Θενκς

Stradale = εκδοση δρομου

1985_Lancia_DeltaS4Stradale1.jpg

1985_Lancia_DeltaS4Stradale2.jpg

Απο τα αγαπημένα μου ever!

Ωραίο και χλιδάτο εσωτερικό παρότι ομολογκασιόν, θυμίζει Ferrari της εποχής. http://autokadabra.ru/post/17449/

Δείτε λίγο την τιμή πώλησης... http://www.gestionaleauto.com/gonline_site/annunci/scheda.php?muserid=e9298b6a9dc613dde9f8b932482f6b1b&progressivo=1145909

Τελικά περάστηκαν τα ContiPremium Contact 2 H.

Η αλλαγή της αίσθησης στο δρόμο ήταν δραματική. Πολύ πιο καλό γραπωμα, μείωση στο θόρυβο και επίσης πολύ καλή ανταπόκριση και άμεσο σταμάτημα στο φρενάρισμα. Διαβάζω μόνο και γω ότι τρώγονται γρήγορα... Ειδωμεν.

Στο Yaris έχω τα PremiumContact 2 με δείκτη Η.

Έχω κάνει περίπου 21.000 km και τα μπροστινά έχουν γύρω στα 3 mm ακόμα μέχρι το δείκτη φθοράς, παρόλο που έχουν δεχτεί και κάποια "κακοποίηση".

Στην επόμενη αλλαγή σκέφτομαι να βάλω με δείκτη Τ (max. 190 km/h) μιας και ποτέ δεν ξεπερνώ τα 140, οπότε ίσως να έχουν ακόμα λίγο μαλακότερη γόμα. Στη διάστασή μου βγαίνουν γύρω στα 310 ευρώ από Camskill. :)

Η Σουηδέζα πάει για πώληση εντός της εβδομάδας. Πραγματικά στεναχωριέμαι, αλλά υπάρχουν άλλες προτεραιότητες αυτή τη στιγμή.:hm:

Η Σουηδέζα πάει για πώληση εντός της εβδομάδας. Πραγματικά στεναχωριέμαι, αλλά υπάρχουν άλλες προτεραιότητες αυτή τη στιγμή.:hm:

Whaaaat?? Πώς έτσι ρε αγορίνα? :(

Anyway, αν έχεις καταλήξει σε αυτό, μακάρι να βρεις εύκολα αγοραστή.

Αν και θα πρέπει να τη δώσεις σε τιμή ξεφτίλα, για να έχεις ανταπόκριση εδώ που έχουμε φτάσει... Και θα είναι κρίμα πραγματικά...

Saab 9-3 Linear 1.800cc 122bhp

εργοστάσιο κατασκευής Trollhattan Sweden

ημερομηνία κατασκευής 12/2003

1η κυκλοφορία 1/2004

χιλιόμετρα: 100.150

Service όλα στον κεντρικό επίσημο αντιπρόσωπο Saab Vakar S.A Κηφισιά

Χρώμα espresso black

stuff:

2-zone clima, abs, esp, tcs, 6airbag, δερματινο τιμόνι με χειριστήρια, xenon lights, Aero sport suspension kit, Aero body kit, Aero Exhaust. ζάντες 16άρες αλουμινίου.

Apexi air filter, EBC red ceramic brake pads και EBC brake discs.....

θα ανεβάσω και στο car.gr αγγελία με πλήρη περιγραφή και φωτογραφίες.

Dolly ευχαριστώ πολύ

Νέα ερώτηση τώρα: Θέλω να του περάσω αισθητήρες παρκαρίσματος. Υπάρχει κανείς με εμπειρία στο θέμα; Πόσο θα μου κοστίσει περίπου;

Κανά 100-150.

Η Σουηδέζα πάει για πώληση εντός της εβδομάδας. Πραγματικά στεναχωριέμαι, αλλά υπάρχουν άλλες προτεραιότητες αυτή τη στιγμή.:hm:

πάει παντρεύεται αυτός:big_boss:

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.