Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Άλλο το προφίλ 55, άλλο το 65. Επίσης άλλη μάρκα το ένα άλλη το άλλο, αλλά πιο πολύ ρόλο παίζει το προφίλ.

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply
Τα michelin μου τα έδινε 320 € με τοποθέτηση. Εσένα Αλέξη ποιος θα στα τοποθετήσει;

Ο μάστορας που θα μου τα πουλήσει. 350Ε περασμένα εννοείται.

Έχει διαφορά το 65 με το 55, για αυτό πολλοί αλλάζουν μέγεθος όταν έρθει ο καιρός για λάστιχα.

Έχει να κάνει με το πόσο δημοφιλή είναι τα νούμερα των ελαστικών. Αυτά που φοριούνται από πολλά αυτοκίνητα είναι πιο φτηνά. Τα άλλα, πιο ακριβά.

Αυτο που λέει ο Πέτρος, τα mainstream νούμερα έχουν μεγάλη διαφορά απο τα "σπανια", και δεν λεω εξωτικά 335/45/19 της murchielago, αλλα για τα 16άρια πχ που φοράει το κλιό της μάνας που έσκισαν ενα και τους γδάρανε...

Η τιμή μου φένετε οκ, αν και "η τοποθέτηση" δεν στοιχείζει και τίποτα τρελό (γενικά το λεω, μην νομίζεις πως σου κάνει και καμια καλή τιμη)

Παιδια τα φωτα σας γιατι τσουζει....

Αν εχει κοπει η κληση για ληγμενο ΚΤΕΟ, μπορω να παω τωρα να περασω κτεο και να ακυρωθει η κληση ?

Παιδια τα φωτα σας γιατι τσουζει....

Αν εχει κοπει η κληση για ληγμενο ΚΤΕΟ, μπορω να παω τωρα να περασω κτεο και να ακυρωθει η κληση ?

Aπο οτι ξερω δεν πληρωνεις πας στο δικαστηριο εχοντας περασει ΚΤΕΟ το δειχνεις και τελειωνει το θεμα.

Ήρθε το πρώτο part:clap:

SDC14218.JPG

HSD Coilovers fully adjustable για το mazda mx5:jump:

θα μπούν στο τέλος του μήνα..

(έδωσα 830€ για όποιον ενδιαφέρεται http://www.jdmbits.com/ είναι ωραίο το παληκάρι που το τρέχει, βρίσκεις ωραία πραγματάκια :T:)

Περιμένω τετραπίστονα φρένα από την hi-spec, ζάντες OZ Ultraleggera μαύρο χρώμα, flywheel + δίσκο, turbo kit και full exhaust από αμέρικα:)

Χαχαχαχα μακάρι να έδινα 830€ για όσα περιγράφω...προσθέστε άλλο ένα μηδενικό στα 830€ και είστε μέσα :wall: (830€ μονο τα coilover)

Αλλά τι να κάνω έμμονες ιδέες είναι αυτές, μαζέυω λεφτά minimum ένα χρόνο..

Συγχαρητήρια, πιστεύω θα φτιάξεις ένα πάρα πολύ καλό παιχνιδιάρικο αυτοκίνητο. Ελπίζω επίσης να περιοριστείς στα 380 άλογα, μετά δεν κρατιέται ίσιο ούτε με πολλά χιλιόμετρα...

Thanks! Πραγματικά ανυπομονώ να τα βάλω πάνω και βέβαια να τα δοκιμάσω..Δεν θα παίξω ποτέ πάνω από 10 psi (τόσο είναι το όριο να σπάσεις τον κινητήρα με stock σωθικά) οπότε το max σε άλογα παει 230-240..τα οποία είναι υπερβολικά αρκετά αν σκεφτείς οτι το μαζντάκι συγίζει ~1075kg. Με 230 άλογα είσαι στα 4,67kg/hp. Για σύγκριση και μόνο στα κιλά ανά ίππο, ένα mitsubishi evo 10 είναι περίπου στα 5,25kg/hp.:happy:

Όπα ρε, πρίν 2 βδομάδες έβαλα BF Glistrich 195/65/15 με 270 €. Μήπως σε γδέρνουν;

:p

Πλαστικο.Με ενα τετοιο πεθανε ο Ηenri.

Καλη φαση καθοτι ηταν ενα απο τα δειγματα μιξης supercharging και turbocharging .

Αν δεν κανω λαθος ηταν το πρωτο εφαρμοσμενο σε αυτοκινητο δρομου παραγωγης, εστω και homologated special, ή οτι διαολο ηταν.

Άλλος είναι καλός στο κλο κλο και άλλος στο αυγό Μήτσο. Υπάρχει ο αθλητής της ενόργανης, υπάρχει και ο ακροβάτης του τσίρκου. Δεν μπορείς να θεωρήσεις κάποιον υποδεέστερο.

Έχεις δίκιο, αλλά δεν έχω δεί ποτέ αθλητή της ενόργανης να ασχολείται με το τσίρκο... Σίγουρα δεν είναι τυχαίος, αλλα δεν είναι και ο οδηγός samurai-gymkhana που παρουσιάζεται....

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.