PetrosD Σεπτέμβριος 17, 2010 #3041 Σεπτέμβριος 17, 2010 Άλλο το προφίλ 55, άλλο το 65. Επίσης άλλη μάρκα το ένα άλλη το άλλο, αλλά πιο πολύ ρόλο παίζει το προφίλ.
alexis2044 Σεπτέμβριος 17, 2010 #3042 Σεπτέμβριος 17, 2010 Ο Camskillος λέει 73,40λιρες/λάστιχο = 4*73,40 σε ευρώ = 350Ε χωρίς μεταφορικά...http://www.camskill.co.uk/products.php?plid=m53b0s288p60903
astrolabos Σεπτέμβριος 17, 2010 #3043 Σεπτέμβριος 17, 2010 Τα michelin μου τα έδινε 320 € με τοποθέτηση. Εσένα Αλέξη ποιος θα στα τοποθετήσει;
alexis2044 Σεπτέμβριος 17, 2010 #3044 Σεπτέμβριος 17, 2010 Τα michelin μου τα έδινε 320 € με τοποθέτηση. Εσένα Αλέξη ποιος θα στα τοποθετήσει;Ο μάστορας που θα μου τα πουλήσει. 350Ε περασμένα εννοείται.
jpavly Σεπτέμβριος 17, 2010 #3045 Σεπτέμβριος 17, 2010 Έχει διαφορά το 65 με το 55, για αυτό πολλοί αλλάζουν μέγεθος όταν έρθει ο καιρός για λάστιχα.
astrolabos Σεπτέμβριος 17, 2010 #3046 Σεπτέμβριος 17, 2010 Εγώ ξέρω ότι το 65 σου δίνει ύψος και προστατεύει λίγο περισσότερο τη ζάντα από λακκούβες.
PetrosD Σεπτέμβριος 17, 2010 #3047 Σεπτέμβριος 17, 2010 Έχει να κάνει με το πόσο δημοφιλή είναι τα νούμερα των ελαστικών. Αυτά που φοριούνται από πολλά αυτοκίνητα είναι πιο φτηνά. Τα άλλα, πιο ακριβά.
Dolly Σεπτέμβριος 17, 2010 #3048 Σεπτέμβριος 17, 2010 Αυτο που λέει ο Πέτρος, τα mainstream νούμερα έχουν μεγάλη διαφορά απο τα "σπανια", και δεν λεω εξωτικά 335/45/19 της murchielago, αλλα για τα 16άρια πχ που φοράει το κλιό της μάνας που έσκισαν ενα και τους γδάρανε...Η τιμή μου φένετε οκ, αν και "η τοποθέτηση" δεν στοιχείζει και τίποτα τρελό (γενικά το λεω, μην νομίζεις πως σου κάνει και καμια καλή τιμη)
o polonos Σεπτέμβριος 17, 2010 #3049 Σεπτέμβριος 17, 2010 Παιδια τα φωτα σας γιατι τσουζει.... Αν εχει κοπει η κληση για ληγμενο ΚΤΕΟ, μπορω να παω τωρα να περασω κτεο και να ακυρωθει η κληση ?
ThorLite Σεπτέμβριος 17, 2010 #3050 Σεπτέμβριος 17, 2010 Παιδια τα φωτα σας γιατι τσουζει.... Αν εχει κοπει η κληση για ληγμενο ΚΤΕΟ, μπορω να παω τωρα να περασω κτεο και να ακυρωθει η κληση ?Aπο οτι ξερω δεν πληρωνεις πας στο δικαστηριο εχοντας περασει ΚΤΕΟ το δειχνεις και τελειωνει το θεμα.
cptkoulis Σεπτέμβριος 17, 2010 #3051 Σεπτέμβριος 17, 2010 Αν δεν κανω λαθος,αν πας εκπροθεσμα για ΚΤΕΟ αντι για 50-60-ποσο ειναι τεσπα ευρω δινεις 400Ε ή κατι τετοιοlink
Shadow Keeper Σεπτέμβριος 17, 2010 #3052 Σεπτέμβριος 17, 2010 Ήρθε το πρώτο part:clap: HSD Coilovers fully adjustable για το mazda mx5:jump: θα μπούν στο τέλος του μήνα.. (έδωσα 830€ για όποιον ενδιαφέρεται http://www.jdmbits.com/ είναι ωραίο το παληκάρι που το τρέχει, βρίσκεις ωραία πραγματάκια ) Περιμένω τετραπίστονα φρένα από την hi-spec, ζάντες OZ Ultraleggera μαύρο χρώμα, flywheel + δίσκο, turbo kit και full exhaust από αμέρικα
Shadow Keeper Σεπτέμβριος 17, 2010 #3054 Σεπτέμβριος 17, 2010 Χαχαχαχα μακάρι να έδινα 830€ για όσα περιγράφω...προσθέστε άλλο ένα μηδενικό στα 830€ και είστε μέσα (830€ μονο τα coilover) Αλλά τι να κάνω έμμονες ιδέες είναι αυτές, μαζέυω λεφτά minimum ένα χρόνο..
PetrosD Σεπτέμβριος 17, 2010 #3055 Σεπτέμβριος 17, 2010 Συγχαρητήρια, πιστεύω θα φτιάξεις ένα πάρα πολύ καλό παιχνιδιάρικο αυτοκίνητο. Ελπίζω επίσης να περιοριστείς στα 380 άλογα, μετά δεν κρατιέται ίσιο ούτε με πολλά χιλιόμετρα...
Shadow Keeper Σεπτέμβριος 17, 2010 #3056 Σεπτέμβριος 17, 2010 Thanks! Πραγματικά ανυπομονώ να τα βάλω πάνω και βέβαια να τα δοκιμάσω..Δεν θα παίξω ποτέ πάνω από 10 psi (τόσο είναι το όριο να σπάσεις τον κινητήρα με stock σωθικά) οπότε το max σε άλογα παει 230-240..τα οποία είναι υπερβολικά αρκετά αν σκεφτείς οτι το μαζντάκι συγίζει ~1075kg. Με 230 άλογα είσαι στα 4,67kg/hp. Για σύγκριση και μόνο στα κιλά ανά ίππο, ένα mitsubishi evo 10 είναι περίπου στα 5,25kg/hp.
PetrosD Σεπτέμβριος 17, 2010 #3057 Σεπτέμβριος 17, 2010 Δε χρειάζομαι σύγκριση με το EVO, συγκρίνω με τα 5,7 κιλά ανά ίππο που έχω. (πίσω:banging:)
spresv Σεπτέμβριος 17, 2010 #3058 Σεπτέμβριος 17, 2010 Όπα ρε, πρίν 2 βδομάδες έβαλα BF Glistrich 195/65/15 με 270 €. Μήπως σε γδέρνουν; Πλαστικο.Με ενα τετοιο πεθανε ο Ηenri.Καλη φαση καθοτι ηταν ενα απο τα δειγματα μιξης supercharging και turbocharging . Αν δεν κανω λαθος ηταν το πρωτο εφαρμοσμενο σε αυτοκινητο δρομου παραγωγης, εστω και homologated special, ή οτι διαολο ηταν.
LevelOne Σεπτέμβριος 17, 2010 Author #3059 Σεπτέμβριος 17, 2010 Άλλος είναι καλός στο κλο κλο και άλλος στο αυγό Μήτσο. Υπάρχει ο αθλητής της ενόργανης, υπάρχει και ο ακροβάτης του τσίρκου. Δεν μπορείς να θεωρήσεις κάποιον υποδεέστερο.Έχεις δίκιο, αλλά δεν έχω δεί ποτέ αθλητή της ενόργανης να ασχολείται με το τσίρκο... Σίγουρα δεν είναι τυχαίος, αλλα δεν είναι και ο οδηγός samurai-gymkhana που παρουσιάζεται....
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.