astrolabos Σεπτέμβριος 12, 2010 #3002 Σεπτέμβριος 12, 2010 Σχετικά με συζήτηση που είχαμε παλαιότερα για την συχνότητα αλλαγής λαδιών:The 3,000-Mile Oil Change Is Pretty Much History
spresv Σεπτέμβριος 12, 2010 #3003 Σεπτέμβριος 12, 2010 Στα δικα μου ματια, οπως οταν οι αντιπροσωπειες και οι εταιριες λαδιων ηθελαν να αλλαζεις λαδια συχνα, εβρισκαν τα καταλληλα επιχειρηματα, τωρα, για οποιονδηποτε λογο θελουν να τα αλλαζεις λιγοτερο συχνα, προφανως βρισκουν αντιστοιχως καταλληλα επιχειρηματα. Και επειδη the simple fact of the matter (που λεν και στο χωριο μου) ειναι οτι ο και σε καθε βολτα να αλλαζες λαδια, μονο καλο θα ηταν για το μοτερ, επειδη δεν θεωρω εαυτον τυπικο χρηστη με toyota carina και επειδη ουτως η αλλως δεν κανω πολλα χιλιομετρα, θα συνεχισω να αλλαζω καθε 5k max.
racer Σεπτέμβριος 13, 2010 #3004 Σεπτέμβριος 13, 2010 http://www.gocar.gr/news/feed/3699,Fwtografies_apo_to_Athens_V-Day_American.html
Dolly Σεπτέμβριος 13, 2010 #3005 Σεπτέμβριος 13, 2010 Και εγώ που μου λέει στα 15κ, αλλάζω στα 7,5κ γιατί απλά είναι ένα εξτρά κόστος της τάξης των 50 ευρώ / 6μηνο+ κοντά και στο αμάξι αν κανει κάτι ειναι ΜΟΝΟ καλό και σίγουρα όχι κακό.Μύθος ή όχι, πήγαμε απο τα 7κ-7,5κ στα 15 και 30κ για αλλαγή πολύ σύντομα για τα γούστα μου.Και αφού δεν είν Τοοτα το αμάξι, το παίζω σειφ!
SirDiman Σεπτέμβριος 13, 2010 #3006 Σεπτέμβριος 13, 2010 http://www.gocar.gr/news/feed/3699,Fwtografies_apo_to_Athens_V-Day_American.html 1 φωτο απο εκει ειναι ολόιδια με την δικια μου Θα ανεβάσω μετα μερικές αν και τις έβγαλα λιγο βιαστικά Ειδα και τον polono,victor εκει
ΓιαγκΤ Σεπτέμβριος 13, 2010 #3008 Σεπτέμβριος 13, 2010 Και εγώ που μου λέει στα 15κ, αλλάζω στα 7,5κ γιατί απλά είναι ένα εξτρά κόστος της τάξης των 50 ευρώ / 6μηνο+ κοντά και στο αμάξι αν κανει κάτι ειναι ΜΟΝΟ καλό και σίγουρα όχι κακό.Μύθος ή όχι, πήγαμε απο τα 7κ-7,5κ στα 15 και 30κ για αλλαγή πολύ σύντομα για τα γούστα μου.Και αφού δεν είν Τοοτα το αμάξι, το παίζω σειφ!Έτσι και εγώ, μέχρι το τελευταίο σέρβις που έκανα σε εξουσιοδοτημένο στη γειτονιά μου και ήμουν από πάνω όταν έβγαλε τα 7χ χ λάδια. Έμεινα ξερός με την πίσσα που έτρεχε από το αμάξι. Χωρίς να το πηγαίνω οριακά. Προφανώς τηγανίζετε το λάδι περνώντας από το τούρμπο. Στις 4 χιλ από εδώ και πέρα.
jpavly Σεπτέμβριος 13, 2010 #3009 Σεπτέμβριος 13, 2010 Who owns who Ωραίο, αν και δεν λέει τίποτα μεταξύ Hyundai και KIA. Τι παίζει τελικά με αυτές τις δύο;
PetrosD Σεπτέμβριος 13, 2010 #3010 Σεπτέμβριος 13, 2010 Προφανώς τηγανίζετε το λάδι περνώντας από το τούρμπο. Στις 4 χιλ από εδώ και πέρα.Σαφώς και όποιος έχει τούρμπο αυτοκίνητο, ταλαιπωρεί περισσότερο το λάδι. Καθώς το τελευταίο περνά γύρω από τον άξονα, λαμβάνει και τη θερμότητά του που είναι πολύ υψηλή και η οποία προέρχεται από τα καυτά καυσαέρια που τσουρουφλίζουν τη φτερωτή.
ΓιαγκΤ Σεπτέμβριος 13, 2010 #3011 Σεπτέμβριος 13, 2010 Σαφώς και όποιος έχει τούρμπο αυτοκίνητο, ταλαιπωρεί περισσότερο το λάδι. Καθώς το τελευταίο περνά γύρω από τον άξονα, λαμβάνει και τη θερμότητά του που είναι πολύ υψηλή και η οποία προέρχεται από τα καυτά καυσαέρια που τσουρουφλίζουν τη φτερωτή.Σωστό , δεν περιμένεις όμως από κορυφαία συνθετικά να τρώνε τέτοια ήτα στα 7χιλ χιλιόμετρα.
Dolly Σεπτέμβριος 14, 2010 #3012 Σεπτέμβριος 14, 2010 Ετσι είναι Γιάγκο... και εμένα στην αλλαγή έμεινα αυνάνας... πονάω με την ιδέα να τα είχα μέσα για άλλα 7κ...Στην Αγγλία είχε γίνει μια εποχή χαμός που λέγανε οι αντιπροσωπείες να αλλάζεις στα 3-4κ (μίλια) και ο κόσμος το θεωρούσε μεγάλο έξοδο και ξαφνικά 3-4 χρόνια μετά αρχίσανε να τα βάζουμε στα 10-15κ μίλια.Και είχε πέσει και ανάλογο σχόλιο απο το Evo και το Autocar.
NoDsl Σεπτέμβριος 14, 2010 #3013 Σεπτέμβριος 14, 2010 Σωστό , δεν περιμένεις όμως από κορυφαία συνθετικά να τρώνε τέτοια ήτα στα 7χιλ χιλιόμετρα.Η δεν είναι και τόσο κορυφαία τα συνθετικά που βάζεις ή κάτι παίζει με το αμάξι σου.Να υποθέσω έχεις το S turbo. Έχουμε το ίδιο μοτερ(207RC). έχω κοντά 22000 μέσα σε ένα χρόνο και προχτές άλλαξα δεύτερη φορά τα λάδια. Χρησιμοποιώ elf exelium full tech 0w30 που προτείνει ο κατασκευαστής. Στα δικά μας λέει ανα 20000 στο δικό σου ανα 30000. Ξανθά όπως μπήκαν πριν 10000 έτσι "περίπου" βγήκαν. Δεν τα μαυρίζει σχεδόν καθόλου όπως λές.edit: Επίσης αν θές να είσαι 100000% σωστός άλλαζε με runing hours. 300RH είναι το σωστό. Ασχέτως χιλιομέτρων. Δηλαδή ένα αμάξι που κάνει κάθε μέρα 9-3 κατεχάκη-πατήσια θα αλλάξει μετά απο χρόνια λάδια; Το %$&@%$&$@*&@ που τρώει στην κίνηση;
PetrosD Σεπτέμβριος 14, 2010 #3014 Σεπτέμβριος 14, 2010 Υπάρχει κάποια βιβλιογραφία να εντρυφήσω περισσότερο στο "runing hours"; "300RH";
NoDsl Σεπτέμβριος 14, 2010 #3015 Σεπτέμβριος 14, 2010 Υπάρχει κάποια βιβλιογραφία να εντρυφήσω περισσότερο στο "runing hours"; "300RH";To 300 δεν ξέρω πως βγαίνει(Ίσως 60χλμ * 300 =18000χλμ που είναι και η ενδεδειγμένη αλλαγή λαδιών) αλλά γνωστός σε κέντρο R&D μου το είπε. Θα τον ρωτησω λεπτομέριες. Σχετικά με τις Running Hours ή operating Hours δές [ame]http://en.wikipedia.org/wiki/Motor_oil[/ame]. Υπάρχουν πολλά άρθρα αλλα έχουν λίγα πράγματα.Motor oil is changed on time in service or distance vehicle has traveled. Actual operating conditions and engine hours of operation are a more precise indicator of when to change motor oil. Also important is the quality of the oil used especially when synthetics are used (synthetics are more stable than conventional oils). Some manufactures address this (IE. BMW and VW with their respective long-live standards) while others do not.
ΓιαγκΤ Σεπτέμβριος 14, 2010 #3016 Σεπτέμβριος 14, 2010 Η δεν είναι και τόσο κορυφαία τα συνθετικά που βάζεις ή κάτι παίζει με το αμάξι σου.Να υποθέσω έχεις το S turbo. Έχουμε το ίδιο μοτερ(207RC). έχω κοντά 22000 μέσα σε ένα χρόνο και προχτές άλλαξα δεύτερη φορά τα λάδια. Χρησιμοποιώ elf exelium full tech 0w30 που προτείνει ο κατασκευαστής. Στα δικά μας λέει ανα 20000 στο δικό σου ανα 30000. Ξανθά όπως μπήκαν πριν 10000 έτσι "περίπου" βγήκαν. Δεν τα μαυρίζει σχεδόν καθόλου όπως λές.edit: Επίσης αν θές να είσαι 100000% σωστός άλλαζε με runing hours. 300RH είναι το σωστό. Ασχέτως χιλιομέτρων. Δηλαδή ένα αμάξι που κάνει κάθε μέρα 9-3 κατεχάκη-πατήσια θα αλλάξει μετά απο χρόνια λάδια; Το %$&@%$&$@*&@ που τρώει στην κίνηση;CASTROL EDGE SPORT SAE 0W-40 και αν έπαιζε κάτι με το αυτοκίνητο θα το έδειχνε φαντάζομαι ο εγκέφαλος.14000 χιλ σε 2.5 χρόνια. Στα πρώτα 7 που τα άλλαξα στου Σπανού , δεν τα είδα. Στα επόμενα 7 ήταν μαύρα.Εκτός αν με δούλεψαν και δεν άλλαξαν τίποτα.
sotiris Σεπτέμβριος 14, 2010 #3017 Σεπτέμβριος 14, 2010 Κι εγώ πάντως τα αλλάζω συχνά πυκνά, κυρίως λόγω running hours στην πόλη. Περίπου κάθε 5 με 7.500 τα αλλάζω. Τα έχω αλλάξει 3 φορές σε περίπου 22.000 km σε 1 χρόνο και 1 μήνα.Απλά δεν ελέγχω καθόλου και ποτέ τη στάθμη (διότι σπάνια θα παρκάρω σε ίσιο δρόμο και σπάνια μόλις φτάσω κάπου θα περιμένω 5 λεπτά και μετά θα δω τα λάδια να γίνω και χάλια).Είναι απαράδεκτο αυτό με τα χιλιόμετρα που κάνουν οι αντιπροσωπίες, ειδικά στα μικρά αυτοκίνητα που βολοδέρνουν όλη μέρα μέσα στην Αθήνα με ΤΕΛΙΚΗ 60, και όχι με μέσο όρο!
Shadow Keeper Σεπτέμβριος 14, 2010 #3018 Σεπτέμβριος 14, 2010 Ξεκινάει το project παιδιααά Το ταξίδι του ιάπωνα κάπως έτσι ξεκίνησε...ήταν ένας μικρός roadster μόλις 1.6 λίτρων..εν ονόματι mx5...και μια μέρα του ήρθε να θέλει να βγάζει 210+ άλογα και 25 κιλά ροπή και να μην ισιώνει ποτέ αλλά ακόμα και στον ίσιο να πηγαίνει με το πλάι Όποιος θέλει photos k info καθώς προχωράει το project thumbs up!
jpavly Σεπτέμβριος 15, 2010 #3019 Σεπτέμβριος 15, 2010 I'll just leave this here...http://www.goldendeals.gr/deals/33euros-kokkinos-cars33€ για βιολογικό καθαρισμό, απολύμανση με όζον (Ο3) και ξεθάμπωμα φανών στο KOKKINOS CARS, αξίας 147€ - έκπτωση 77%
Athens2004 Σεπτέμβριος 15, 2010 #3020 Σεπτέμβριος 15, 2010 Kρίση , κρίση : P Επισης ειναι 350% εκτος και αν δεν καταλαβα κατι .
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.