Tsunami Σεπτέμβριος 7, 2010 #2981 Σεπτέμβριος 7, 2010 Να σε δω να παρκαρεις με κανα τετοιο,σε θεση που χωρας ισα ισα, σε τρελη ανηφορα....Το καλο ειναι οτι αν φορτωσεις κοσμο,δεν παιζει να κοιμηθουν οι πισω(γιατι παντα οι πισω ειναι πιο κουρασμενοι απο τον οδηγο??? ). Θα κανουν κουπι και αυτοι Επειδή πίνουν τον άμπακο και τρώνε τον άμπακο.:daisy:
Dolly Σεπτέμβριος 8, 2010 #2982 Σεπτέμβριος 8, 2010 Ο ήχος στα αυτοκίνητα είναι κάτι τελείως υποκειμενικό.Όταν άκουσα την 360 stradale, νόμιζα ότι είναι saxorallo με τρύπια εξάτμιση. Θα πω ψέματα αν πω πως ΔΕΝ σκέφτηκα το πέρμα-μπαν για αυτή την δήλωση
sotiris Σεπτέμβριος 8, 2010 #2983 Σεπτέμβριος 8, 2010 Θα πω ψέματα αν πω πως ΔΕΝ σκέφτηκα το πέρμα-μπαν για αυτή την δήλωση Οκ, διορθώνω Στο ρελαντί
Lakisss Σεπτέμβριος 10, 2010 #2984 Σεπτέμβριος 10, 2010 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=5sr4zCZeOmc]YouTube - Subida Alisas 2010[/ame]Το 3:08 είναι για γέλια...[ame=http://www.youtube.com/watch?v=BQZv81oqdmg&feature=related]YouTube - Subida a Alisas 2008[/ame]
Κωστάκης Σεπτέμβριος 10, 2010 #2985 Σεπτέμβριος 10, 2010 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=4Id2O0vC7Lk]YouTube - Audi S3 3.2lt Turbo 800PS by 0-400 Tune 2 Race - POWER Techniques 131 Issue -[/ame][ame=http://www.youtube.com/watch?v=V_C38hR2i0g&feature=player_embedded]YouTube - Mitsubishi Lancer EVO VI TME Stratis Autosport 992Ps[/ame]
spresv Σεπτέμβριος 10, 2010 #2986 Σεπτέμβριος 10, 2010 Ο Χριστος κ ο δουλος...[ame=http://www.youtube.com/watch?v=QC9TtzDahRE]YouTube - LOTUS HONDA K20 EXIGE RACE CAR ON DYNO FLAMING EXHAUST PIPE[/ame]
Evan Σεπτέμβριος 10, 2010 #2987 Σεπτέμβριος 10, 2010 Δυναμωστε το[ame=http://www.youtube.com/watch?v=KiLm7kJLbgE]YouTube - SP Engineering Lamborghini LP640 MS Racing Stage 2 Exhaust Dyno - Flames 2[/ame]
z3et Σεπτέμβριος 11, 2010 #2989 Σεπτέμβριος 11, 2010 WTF was that? Ελεγες "οπου να'ναι απογειωνεται". Αληθεια, ποσες στροφες παιζει να ειχε εκει πανω?
mech5107 Σεπτέμβριος 11, 2010 #2991 Σεπτέμβριος 11, 2010 Σιγά τους αναπτήρες...Πάρτε εδώ τι θα πει φλόγα:[ame=http://www.youtube.com/watch?v=tUAIwCQ-o70]YouTube - FSG Formula Student Germany IRT Ignition Racing Team[/ame]
ProPitsiriko$ Σεπτέμβριος 11, 2010 #2992 Σεπτέμβριος 11, 2010 Εχθες το βραδυ γυρνοντας απο το Ηρακλειο πετυχαμε στην Αθηνων-Λαμιας ενα Dodge Viper SRT 10 (μπλε με ασπρες ριγες) με αγγλικες πινακιδες! Σκαμε διπλα του και του κανουμε σημα να δωσει λιγο! παταει το γκαζι και πραγματικα ο ηχος ηταν απιστευτος απο τον αμερικανο! Μην τα πολυλογω πηγαιναμε παρεα μεχρι το Ελληνικο > Γλυφαδα...τον ρωταμε αν ειναι δικο του (γιατι τον καναμε κοντα 25 χρονων ) και λεει το πηρε εισαγωγη απο Αμερικη > Αγγλια > Ελλαδα με 120k$ ! 600 αλογακια! Ε μετα χαθηκε :happy2: Αλλα η Ολη φαση ηταν οτι πετυχαιναμε και καγκουρες στον δρομο και τον επερναν απο πισω εβγαζαν κεφαλια εξω απο το αμαξι και τετοια!! λες και θα τον εφταναν και ποτε..και εμεις φυσικα γελαγαμε Παντος τρομερο αμαξι.. :happy2:
kaynd Σεπτέμβριος 11, 2010 #2995 Σεπτέμβριος 11, 2010 Σιγά τους αναπτήρες...Πάρτε εδώ τι θα πει φλόγα:http://www.youtube.com/watch?v=tUAIwCQ-o70μιάς και εχεις ασχοληθεί κι εσύ με οχημα του είδους.Προς τί τόσο ignition retard? Είπαμε στο coast down θέλεις να ρήξεις τη θερμοκρασία θαλάμου καύσης αλλά να κρατήσεις την εξάτμιση ζεστή για άμεση απόκριση στο επόμενο πάτημα. Αλλά τόσο πολύ? Δε κινδυνεύεις να μείνεις χωρίς βαλβίδες εξαγωγής έτσι?
mech5107 Σεπτέμβριος 11, 2010 #2996 Σεπτέμβριος 11, 2010 Ναι προφανώς...Δεν είναι όλα τα FSAE άψογα ρυθμισμένα...αυτό προφανώς είτε δεν έχει επιλογή, είτε δεν είναι ενεργοποιημένη, για κλείσιμο των μπεκ στο coast down. Σε συνδυασμό από την καυτή εξάτμιση και το ότι δεν είναι full ρυθμισμένα, δημιουργεί την φλόγα στο άσε.Στις αλλαγές, πάλι αν είναι τόσο πλούσιο είναι λογικό να πετάει φλόγα, μιας και δεν υπάρχει στην ουσία ούτε καταλύτης ούτε κάποια άλλο εμπόδιο στην εξάτμιση.Καλώς η κακώς λίγες ομάδες την παλεύουν με 1-2 μοτέρ την σεζόν...ξέρω ομάδες που αλλάζουν τα μοτέρ σαν τα λάστιχα...και μην νομίζεις οτι σπάνε μετά από τίποτα ιδιαίτερα μεγάλη χρήση. Απλά όταν έχεις 13++:1 συμπίεση, θαλάμους καύσεις τόσο οριακά φτιαγμένους για μέγιστη ισχύ και εκκεντροφόρους κοντά και πάνω καμιά φορά από τις 300ο, και δεν έχεις ένα σωστό σχετικά πρόγραμμα για να ξεκινήσεις να ρυθμίσεις σωστά, δεν θέλει και πολύ να γίνει το κακό. Και καλό πρόγραμμα να έχεις και πιέζεις για τα 100hp από 20mm περιοριστή, το κακό δεν αργεί να γίνει...
kaynd Σεπτέμβριος 11, 2010 #2997 Σεπτέμβριος 11, 2010 αχα.:yes4:Πάντως...Καλώς η κακώς λίγες ομάδες την παλεύουν με 1-2 μοτέρ την σεζόν...ξέρω ομάδες που αλλάζουν τα μοτέρ σαν τα λάστιχα... :nada:και ολα αυτα σε ενα "εκπαιδευτικό" πρωτάθλημα? Άντε μετά μια συμμετοχή ελληνικού πανεπιστιμίου να ανταγωνιστεί κατι τετοιο... :flag:
mech5107 Σεπτέμβριος 11, 2010 #2998 Σεπτέμβριος 11, 2010 Αν έχεις καταλήξει σε συγκεκριμένο μοτέρ και concept την παλεύεις με λίγη προσοχή. Λιγες αλλαγές απο χρονιά σε χρονιά και σταδιακή άνοδος.Μέχρι τώρα δεν πάμε και άσχημα και όσο περνά καιρός ανεβαίνουν οι Ελληνικές ομάδες...Βέβαια τα budget κάποιον ξένων είναι τρομαχτικά υψηλά...BTW Συνήθως, με όλες τις ομάδες, το πρόβλημα δεν είναι σπασμένο μοτέρ...υπάρχουν τόσα να πάνε στραβά...έχω δει και μπιέλα στην άσφαλτο, αλλά συνήθως μένεις από κάποιον αισθητήρα, κάποιο σπάσιμο σε ανάρτηση/μετάδοση, παρά μοτέρ καθεαυτό.
SirDiman Σεπτέμβριος 12, 2010 #2999 Σεπτέμβριος 12, 2010 Εκθεση παλιών αμερικάνικων αυτοκινήτων ΣΗΜΕΡΑ ΜΟΝΟ,FREE ENTRANCEΘα παει κανενας? Εγω μαλλον ναιhttp://www.athens-v-day.gr/athensvday.jpg
vic Σεπτέμβριος 12, 2010 #3000 Σεπτέμβριος 12, 2010 Πού γίνεται το V-Day?EDIT: Δήμος Γλυφάδας γράφει από κάτω αν δε κάνω λάθος?
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.