NoDsl Σεπτέμβριος 14, 2010 #2981 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 14, 2010 Σωστό , δεν περιμένεις όμως από κορυφαία συνθετικά να τρώνε τέτοια ήτα στα 7χιλ χιλιόμετρα.Η δεν είναι και τόσο κορυφαία τα συνθετικά που βάζεις ή κάτι παίζει με το αμάξι σου.Να υποθέσω έχεις το S turbo. Έχουμε το ίδιο μοτερ(207RC). έχω κοντά 22000 μέσα σε ένα χρόνο και προχτές άλλαξα δεύτερη φορά τα λάδια. Χρησιμοποιώ elf exelium full tech 0w30 που προτείνει ο κατασκευαστής. Στα δικά μας λέει ανα 20000 στο δικό σου ανα 30000. Ξανθά όπως μπήκαν πριν 10000 έτσι "περίπου" βγήκαν. Δεν τα μαυρίζει σχεδόν καθόλου όπως λές.edit: Επίσης αν θές να είσαι 100000% σωστός άλλαζε με runing hours. 300RH είναι το σωστό. Ασχέτως χιλιομέτρων. Δηλαδή ένα αμάξι που κάνει κάθε μέρα 9-3 κατεχάκη-πατήσια θα αλλάξει μετά απο χρόνια λάδια; Το %$&@%$&$@*&@ που τρώει στην κίνηση; Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Σεπτέμβριος 14, 2010 #2982 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 14, 2010 Υπάρχει κάποια βιβλιογραφία να εντρυφήσω περισσότερο στο "runing hours"; "300RH"; Link to comment Share on other sites More sharing options...
NoDsl Σεπτέμβριος 14, 2010 #2983 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 14, 2010 Υπάρχει κάποια βιβλιογραφία να εντρυφήσω περισσότερο στο "runing hours"; "300RH";To 300 δεν ξέρω πως βγαίνει(Ίσως 60χλμ * 300 =18000χλμ που είναι και η ενδεδειγμένη αλλαγή λαδιών) αλλά γνωστός σε κέντρο R&D μου το είπε. Θα τον ρωτησω λεπτομέριες. Σχετικά με τις Running Hours ή operating Hours δές [ame]http://en.wikipedia.org/wiki/Motor_oil[/ame]. Υπάρχουν πολλά άρθρα αλλα έχουν λίγα πράγματα.Motor oil is changed on time in service or distance vehicle has traveled. Actual operating conditions and engine hours of operation are a more precise indicator of when to change motor oil. Also important is the quality of the oil used especially when synthetics are used (synthetics are more stable than conventional oils). Some manufactures address this (IE. BMW and VW with their respective long-live standards) while others do not. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΓιαγκΤ Σεπτέμβριος 14, 2010 #2984 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 14, 2010 Η δεν είναι και τόσο κορυφαία τα συνθετικά που βάζεις ή κάτι παίζει με το αμάξι σου.Να υποθέσω έχεις το S turbo. Έχουμε το ίδιο μοτερ(207RC). έχω κοντά 22000 μέσα σε ένα χρόνο και προχτές άλλαξα δεύτερη φορά τα λάδια. Χρησιμοποιώ elf exelium full tech 0w30 που προτείνει ο κατασκευαστής. Στα δικά μας λέει ανα 20000 στο δικό σου ανα 30000. Ξανθά όπως μπήκαν πριν 10000 έτσι "περίπου" βγήκαν. Δεν τα μαυρίζει σχεδόν καθόλου όπως λές.edit: Επίσης αν θές να είσαι 100000% σωστός άλλαζε με runing hours. 300RH είναι το σωστό. Ασχέτως χιλιομέτρων. Δηλαδή ένα αμάξι που κάνει κάθε μέρα 9-3 κατεχάκη-πατήσια θα αλλάξει μετά απο χρόνια λάδια; Το %$&@%$&$@*&@ που τρώει στην κίνηση;CASTROL EDGE SPORT SAE 0W-40 και αν έπαιζε κάτι με το αυτοκίνητο θα το έδειχνε φαντάζομαι ο εγκέφαλος.14000 χιλ σε 2.5 χρόνια. Στα πρώτα 7 που τα άλλαξα στου Σπανού , δεν τα είδα. Στα επόμενα 7 ήταν μαύρα.Εκτός αν με δούλεψαν και δεν άλλαξαν τίποτα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Σεπτέμβριος 14, 2010 #2985 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 14, 2010 Κι εγώ πάντως τα αλλάζω συχνά πυκνά, κυρίως λόγω running hours στην πόλη. Περίπου κάθε 5 με 7.500 τα αλλάζω. Τα έχω αλλάξει 3 φορές σε περίπου 22.000 km σε 1 χρόνο και 1 μήνα.Απλά δεν ελέγχω καθόλου και ποτέ τη στάθμη (διότι σπάνια θα παρκάρω σε ίσιο δρόμο και σπάνια μόλις φτάσω κάπου θα περιμένω 5 λεπτά και μετά θα δω τα λάδια να γίνω και χάλια).Είναι απαράδεκτο αυτό με τα χιλιόμετρα που κάνουν οι αντιπροσωπίες, ειδικά στα μικρά αυτοκίνητα που βολοδέρνουν όλη μέρα μέσα στην Αθήνα με ΤΕΛΙΚΗ 60, και όχι με μέσο όρο! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shadow Keeper Σεπτέμβριος 14, 2010 #2986 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 14, 2010 Ξεκινάει το project παιδιααά Το ταξίδι του ιάπωνα κάπως έτσι ξεκίνησε...ήταν ένας μικρός roadster μόλις 1.6 λίτρων..εν ονόματι mx5...και μια μέρα του ήρθε να θέλει να βγάζει 210+ άλογα και 25 κιλά ροπή και να μην ισιώνει ποτέ αλλά ακόμα και στον ίσιο να πηγαίνει με το πλάι Όποιος θέλει photos k info καθώς προχωράει το project thumbs up! Link to comment Share on other sites More sharing options...
jpavly Σεπτέμβριος 15, 2010 #2987 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 15, 2010 I'll just leave this here...http://www.goldendeals.gr/deals/33euros-kokkinos-cars33€ για βιολογικό καθαρισμό, απολύμανση με όζον (Ο3) και ξεθάμπωμα φανών στο KOKKINOS CARS, αξίας 147€ - έκπτωση 77% Link to comment Share on other sites More sharing options...
Athens2004 Σεπτέμβριος 15, 2010 #2988 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 15, 2010 Kρίση , κρίση : P Επισης ειναι 350% εκτος και αν δεν καταλαβα κατι . Link to comment Share on other sites More sharing options...
greekfragma Σεπτέμβριος 15, 2010 #2989 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 15, 2010 I'll just leave this here...http://www.goldendeals.gr/deals/33euros-kokkinos-cars 33€ για βιολογικό καθαρισμό, απολύμανση με όζον (Ο3) και ξεθάμπωμα φανών στο KOKKINOS CARS, αξίας 147€ - έκπτωση 77% έκλεισα ένα πακετάκι για τη Σουηδέζα.....με τα λεφτά που γλίτωσα από τα διόδια τον τελευταίο καιρό Link to comment Share on other sites More sharing options...
armored Σεπτέμβριος 15, 2010 #2990 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 15, 2010 ken block is back :whistle2:[ame=http://www.youtube.com/watch?v=4TshFWSsrn8]YouTube - Gymkhana THREE, Part 2; Ultimate Playground; l'Autodrome, France[/ame] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lakisss Σεπτέμβριος 15, 2010 #2991 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 15, 2010 660 ποδόλιβρες ροπή (στον τροχό) = 893Nm. = 91 kgr./m !!!!! Για δίλιτρο πολύ την βλέπω....μάλλον την 2.5 απο το Focus φοράει. Τον λεβιέ τον προσέξατε? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ProPitsiriko$ Σεπτέμβριος 15, 2010 #2992 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 15, 2010 O Τυπος απλα δεν υπαρχει...ουτε το fiesta του υπαρχει βεβαια.. :happy2:Για μια ακομα φορα απιστευτος! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dant3 Σεπτέμβριος 15, 2010 #2993 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 15, 2010 Ενταξει το φιεστα παει σαν τηλεκατευθηνομενο.αν και μπορω να πω οτι σε αυτη την διαδρομη δεν πρεπει να ειχε δουλεψει πολυ,εκανε κατι λαθακια.παντως απιστευτος οπως παντα :crazy_pilot: Link to comment Share on other sites More sharing options...
spresv Σεπτέμβριος 15, 2010 #2994 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 15, 2010 Τα προηγουμενα 2 μαλλον ηταν καλυτερα. Ντολη εχασες Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Σεπτέμβριος 15, 2010 #2995 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 15, 2010 Πολύ καλά ρυθμισμένο το κεντρικό διαφορικό! (μάλλον ηλεκτρονικά ελεγχόμενο, άρα καλό software) Link to comment Share on other sites More sharing options...
LevelOne Σεπτέμβριος 15, 2010 Author #2996 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 15, 2010 Για το αυτοκίνητο δεν υπάρχουν πολλά να πείς, πολύ πριόνι. Αν είχε γυριστεί όλο με μιά προσπάθεια, να έδινα τα εύσημα. Αλλα λόγω του οτι γυρίστηκε 3000 φορές μέχρι να μονταριστεί να βγεί αυτό που βλέπετε, το βλέπω απλά σαν μια ευχάριστη διαφήμιση της DC, Monster κλπ.Πολυ αυγό και κλο κλό τίποτα, που λέει και ο σοφός λαός. Έτσι και ο Μπλόκ, τρώει κοκομπλόκ στο WRC... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolly Σεπτέμβριος 16, 2010 #2997 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 16, 2010 Σταύρο, τωρα ξύπνησα θελω ραγκαζον!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
spresv Σεπτέμβριος 16, 2010 #2998 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 16, 2010 Μαλλον, τελικα, παλι καλα που δεν ηρθες, σημερα θα εκανες παραγγελια... Link to comment Share on other sites More sharing options...
csaris Σεπτέμβριος 16, 2010 #2999 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 16, 2010 To κλασσικο ειναι παντα στη μοδα!:big_boss: Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Σεπτέμβριος 16, 2010 #3000 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 16, 2010 Σήμερα μου φύγαν 180 ευρώ για επισκευή μίζας, κόλλημα της 1 βάσης της και εργατικά.:rant: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.