HotPeanut Σεπτέμβριος 11, 2010 #2961 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 11, 2010 Λάθος thread μάγκες :devil: Link to comment Share on other sites More sharing options...
astrolabos Σεπτέμβριος 11, 2010 #2962 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 11, 2010 έλα ντε Link to comment Share on other sites More sharing options...
kaynd Σεπτέμβριος 11, 2010 #2963 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 11, 2010 Σιγά τους αναπτήρες...Πάρτε εδώ τι θα πει φλόγα:http://www.youtube.com/watch?v=tUAIwCQ-o70μιάς και εχεις ασχοληθεί κι εσύ με οχημα του είδους.Προς τί τόσο ignition retard? Είπαμε στο coast down θέλεις να ρήξεις τη θερμοκρασία θαλάμου καύσης αλλά να κρατήσεις την εξάτμιση ζεστή για άμεση απόκριση στο επόμενο πάτημα. Αλλά τόσο πολύ? Δε κινδυνεύεις να μείνεις χωρίς βαλβίδες εξαγωγής έτσι? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mech5107 Σεπτέμβριος 11, 2010 #2964 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 11, 2010 Ναι προφανώς...Δεν είναι όλα τα FSAE άψογα ρυθμισμένα...αυτό προφανώς είτε δεν έχει επιλογή, είτε δεν είναι ενεργοποιημένη, για κλείσιμο των μπεκ στο coast down. Σε συνδυασμό από την καυτή εξάτμιση και το ότι δεν είναι full ρυθμισμένα, δημιουργεί την φλόγα στο άσε.Στις αλλαγές, πάλι αν είναι τόσο πλούσιο είναι λογικό να πετάει φλόγα, μιας και δεν υπάρχει στην ουσία ούτε καταλύτης ούτε κάποια άλλο εμπόδιο στην εξάτμιση.Καλώς η κακώς λίγες ομάδες την παλεύουν με 1-2 μοτέρ την σεζόν...ξέρω ομάδες που αλλάζουν τα μοτέρ σαν τα λάστιχα...και μην νομίζεις οτι σπάνε μετά από τίποτα ιδιαίτερα μεγάλη χρήση. Απλά όταν έχεις 13++:1 συμπίεση, θαλάμους καύσεις τόσο οριακά φτιαγμένους για μέγιστη ισχύ και εκκεντροφόρους κοντά και πάνω καμιά φορά από τις 300ο, και δεν έχεις ένα σωστό σχετικά πρόγραμμα για να ξεκινήσεις να ρυθμίσεις σωστά, δεν θέλει και πολύ να γίνει το κακό. Και καλό πρόγραμμα να έχεις και πιέζεις για τα 100hp από 20mm περιοριστή, το κακό δεν αργεί να γίνει... Link to comment Share on other sites More sharing options...
kaynd Σεπτέμβριος 11, 2010 #2965 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 11, 2010 αχα.:yes4:Πάντως...Καλώς η κακώς λίγες ομάδες την παλεύουν με 1-2 μοτέρ την σεζόν...ξέρω ομάδες που αλλάζουν τα μοτέρ σαν τα λάστιχα... :nada:και ολα αυτα σε ενα "εκπαιδευτικό" πρωτάθλημα? Άντε μετά μια συμμετοχή ελληνικού πανεπιστιμίου να ανταγωνιστεί κατι τετοιο... :flag: Link to comment Share on other sites More sharing options...
mech5107 Σεπτέμβριος 11, 2010 #2966 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 11, 2010 Αν έχεις καταλήξει σε συγκεκριμένο μοτέρ και concept την παλεύεις με λίγη προσοχή. Λιγες αλλαγές απο χρονιά σε χρονιά και σταδιακή άνοδος.Μέχρι τώρα δεν πάμε και άσχημα και όσο περνά καιρός ανεβαίνουν οι Ελληνικές ομάδες...Βέβαια τα budget κάποιον ξένων είναι τρομαχτικά υψηλά...BTW Συνήθως, με όλες τις ομάδες, το πρόβλημα δεν είναι σπασμένο μοτέρ...υπάρχουν τόσα να πάνε στραβά...έχω δει και μπιέλα στην άσφαλτο, αλλά συνήθως μένεις από κάποιον αισθητήρα, κάποιο σπάσιμο σε ανάρτηση/μετάδοση, παρά μοτέρ καθεαυτό. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
SirDiman Σεπτέμβριος 12, 2010 #2967 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 12, 2010 Εκθεση παλιών αμερικάνικων αυτοκινήτων ΣΗΜΕΡΑ ΜΟΝΟ,FREE ENTRANCEΘα παει κανενας? Εγω μαλλον ναιhttp://www.athens-v-day.gr/athensvday.jpg Link to comment Share on other sites More sharing options...
vic Σεπτέμβριος 12, 2010 #2968 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 12, 2010 Πού γίνεται το V-Day?EDIT: Δήμος Γλυφάδας γράφει από κάτω αν δε κάνω λάθος? Link to comment Share on other sites More sharing options...
SirDiman Σεπτέμβριος 12, 2010 #2969 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 12, 2010 ναι στο πάρκινγκ απεναντι απο το δημαρχείο Link to comment Share on other sites More sharing options...
astrolabos Σεπτέμβριος 12, 2010 #2970 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 12, 2010 Σχετικά με συζήτηση που είχαμε παλαιότερα για την συχνότητα αλλαγής λαδιών:The 3,000-Mile Oil Change Is Pretty Much History 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
spresv Σεπτέμβριος 12, 2010 #2971 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 12, 2010 Στα δικα μου ματια, οπως οταν οι αντιπροσωπειες και οι εταιριες λαδιων ηθελαν να αλλαζεις λαδια συχνα, εβρισκαν τα καταλληλα επιχειρηματα, τωρα, για οποιονδηποτε λογο θελουν να τα αλλαζεις λιγοτερο συχνα, προφανως βρισκουν αντιστοιχως καταλληλα επιχειρηματα. Και επειδη the simple fact of the matter (που λεν και στο χωριο μου) ειναι οτι ο και σε καθε βολτα να αλλαζες λαδια, μονο καλο θα ηταν για το μοτερ, επειδη δεν θεωρω εαυτον τυπικο χρηστη με toyota carina και επειδη ουτως η αλλως δεν κανω πολλα χιλιομετρα, θα συνεχισω να αλλαζω καθε 5k max. Link to comment Share on other sites More sharing options...
racer Σεπτέμβριος 13, 2010 #2972 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 13, 2010 http://www.gocar.gr/news/feed/3699,Fwtografies_apo_to_Athens_V-Day_American.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolly Σεπτέμβριος 13, 2010 #2973 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 13, 2010 Και εγώ που μου λέει στα 15κ, αλλάζω στα 7,5κ γιατί απλά είναι ένα εξτρά κόστος της τάξης των 50 ευρώ / 6μηνο+ κοντά και στο αμάξι αν κανει κάτι ειναι ΜΟΝΟ καλό και σίγουρα όχι κακό.Μύθος ή όχι, πήγαμε απο τα 7κ-7,5κ στα 15 και 30κ για αλλαγή πολύ σύντομα για τα γούστα μου.Και αφού δεν είν Τοοτα το αμάξι, το παίζω σειφ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
SirDiman Σεπτέμβριος 13, 2010 #2974 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 13, 2010 http://www.gocar.gr/news/feed/3699,Fwtografies_apo_to_Athens_V-Day_American.html 1 φωτο απο εκει ειναι ολόιδια με την δικια μου Θα ανεβάσω μετα μερικές αν και τις έβγαλα λιγο βιαστικά Ειδα και τον polono,victor εκει Link to comment Share on other sites More sharing options...
tragikos Σεπτέμβριος 13, 2010 #2975 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 13, 2010 Who owns who 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΓιαγκΤ Σεπτέμβριος 13, 2010 #2976 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 13, 2010 Και εγώ που μου λέει στα 15κ, αλλάζω στα 7,5κ γιατί απλά είναι ένα εξτρά κόστος της τάξης των 50 ευρώ / 6μηνο+ κοντά και στο αμάξι αν κανει κάτι ειναι ΜΟΝΟ καλό και σίγουρα όχι κακό.Μύθος ή όχι, πήγαμε απο τα 7κ-7,5κ στα 15 και 30κ για αλλαγή πολύ σύντομα για τα γούστα μου.Και αφού δεν είν Τοοτα το αμάξι, το παίζω σειφ!Έτσι και εγώ, μέχρι το τελευταίο σέρβις που έκανα σε εξουσιοδοτημένο στη γειτονιά μου και ήμουν από πάνω όταν έβγαλε τα 7χ χ λάδια. Έμεινα ξερός με την πίσσα που έτρεχε από το αμάξι. Χωρίς να το πηγαίνω οριακά. Προφανώς τηγανίζετε το λάδι περνώντας από το τούρμπο. Στις 4 χιλ από εδώ και πέρα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jpavly Σεπτέμβριος 13, 2010 #2977 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 13, 2010 Who owns who Ωραίο, αν και δεν λέει τίποτα μεταξύ Hyundai και KIA. Τι παίζει τελικά με αυτές τις δύο; Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Σεπτέμβριος 13, 2010 #2978 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 13, 2010 Προφανώς τηγανίζετε το λάδι περνώντας από το τούρμπο. Στις 4 χιλ από εδώ και πέρα.Σαφώς και όποιος έχει τούρμπο αυτοκίνητο, ταλαιπωρεί περισσότερο το λάδι. Καθώς το τελευταίο περνά γύρω από τον άξονα, λαμβάνει και τη θερμότητά του που είναι πολύ υψηλή και η οποία προέρχεται από τα καυτά καυσαέρια που τσουρουφλίζουν τη φτερωτή. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΓιαγκΤ Σεπτέμβριος 13, 2010 #2979 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 13, 2010 Σαφώς και όποιος έχει τούρμπο αυτοκίνητο, ταλαιπωρεί περισσότερο το λάδι. Καθώς το τελευταίο περνά γύρω από τον άξονα, λαμβάνει και τη θερμότητά του που είναι πολύ υψηλή και η οποία προέρχεται από τα καυτά καυσαέρια που τσουρουφλίζουν τη φτερωτή.Σωστό , δεν περιμένεις όμως από κορυφαία συνθετικά να τρώνε τέτοια ήτα στα 7χιλ χιλιόμετρα. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolly Σεπτέμβριος 14, 2010 #2980 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 14, 2010 Ετσι είναι Γιάγκο... και εμένα στην αλλαγή έμεινα αυνάνας... πονάω με την ιδέα να τα είχα μέσα για άλλα 7κ...Στην Αγγλία είχε γίνει μια εποχή χαμός που λέγανε οι αντιπροσωπείες να αλλάζεις στα 3-4κ (μίλια) και ο κόσμος το θεωρούσε μεγάλο έξοδο και ξαφνικά 3-4 χρόνια μετά αρχίσανε να τα βάζουμε στα 10-15κ μίλια.Και είχε πέσει και ανάλογο σχόλιο απο το Evo και το Autocar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts