Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Σιγά τους αναπτήρες...

Πάρτε εδώ τι θα πει φλόγα:

http://www.youtube.com/watch?v=tUAIwCQ-o70

μιάς και εχεις ασχοληθεί κι εσύ με οχημα του είδους.

Προς τί τόσο ignition retard? Είπαμε στο coast down θέλεις να ρήξεις τη θερμοκρασία θαλάμου καύσης αλλά να κρατήσεις την εξάτμιση ζεστή για άμεση απόκριση στο επόμενο πάτημα. Αλλά τόσο πολύ? Δε κινδυνεύεις να μείνεις χωρίς βαλβίδες εξαγωγής έτσι?

Link to comment
Share on other sites

Ναι προφανώς...

Δεν είναι όλα τα FSAE άψογα ρυθμισμένα...αυτό προφανώς είτε δεν έχει επιλογή, είτε δεν είναι ενεργοποιημένη, για κλείσιμο των μπεκ στο coast down. Σε συνδυασμό από την καυτή εξάτμιση και το ότι δεν είναι full ρυθμισμένα, δημιουργεί την φλόγα στο άσε.

Στις αλλαγές, πάλι αν είναι τόσο πλούσιο είναι λογικό να πετάει φλόγα, μιας και δεν υπάρχει στην ουσία ούτε καταλύτης ούτε κάποια άλλο εμπόδιο στην εξάτμιση.

Καλώς η κακώς λίγες ομάδες την παλεύουν με 1-2 μοτέρ την σεζόν...ξέρω ομάδες που αλλάζουν τα μοτέρ σαν τα λάστιχα...και μην νομίζεις οτι σπάνε μετά από τίποτα ιδιαίτερα μεγάλη χρήση. Απλά όταν έχεις 13++:1 συμπίεση, θαλάμους καύσεις τόσο οριακά φτιαγμένους για μέγιστη ισχύ και εκκεντροφόρους κοντά και πάνω καμιά φορά από τις 300ο, και δεν έχεις ένα σωστό σχετικά πρόγραμμα για να ξεκινήσεις να ρυθμίσεις σωστά, δεν θέλει και πολύ να γίνει το κακό. Και καλό πρόγραμμα να έχεις και πιέζεις για τα 100hp από 20mm περιοριστή, το κακό δεν αργεί να γίνει...

Link to comment
Share on other sites

αχα.:yes4:

Πάντως...

Καλώς η κακώς λίγες ομάδες την παλεύουν με 1-2 μοτέρ την σεζόν...ξέρω ομάδες που αλλάζουν τα μοτέρ σαν τα λάστιχα...
:nada:

και ολα αυτα σε ενα "εκπαιδευτικό" πρωτάθλημα? Άντε μετά μια συμμετοχή ελληνικού πανεπιστιμίου να ανταγωνιστεί κατι τετοιο... :flag:

Link to comment
Share on other sites

Αν έχεις καταλήξει σε συγκεκριμένο μοτέρ και concept την παλεύεις με λίγη προσοχή. Λιγες αλλαγές απο χρονιά σε χρονιά και σταδιακή άνοδος.

Μέχρι τώρα δεν πάμε και άσχημα και όσο περνά καιρός ανεβαίνουν οι Ελληνικές ομάδες...

Βέβαια τα budget κάποιον ξένων είναι τρομαχτικά υψηλά...

BTW Συνήθως, με όλες τις ομάδες, το πρόβλημα δεν είναι σπασμένο μοτέρ...υπάρχουν τόσα να πάνε στραβά...έχω δει και μπιέλα στην άσφαλτο, αλλά συνήθως μένεις από κάποιον αισθητήρα, κάποιο σπάσιμο σε ανάρτηση/μετάδοση, παρά μοτέρ καθεαυτό.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Στα δικα μου ματια, οπως οταν οι αντιπροσωπειες και οι εταιριες λαδιων ηθελαν να αλλαζεις λαδια συχνα, εβρισκαν τα καταλληλα επιχειρηματα, τωρα, για οποιονδηποτε λογο θελουν να τα αλλαζεις λιγοτερο συχνα, προφανως βρισκουν αντιστοιχως καταλληλα επιχειρηματα. Και επειδη the simple fact of the matter (που λεν και στο χωριο μου) ειναι οτι ο και σε καθε βολτα να αλλαζες λαδια, μονο καλο θα ηταν για το μοτερ, επειδη δεν θεωρω εαυτον τυπικο χρηστη με toyota carina και επειδη ουτως η αλλως δεν κανω πολλα χιλιομετρα, θα συνεχισω να αλλαζω καθε 5k max.

Link to comment
Share on other sites

Και εγώ που μου λέει στα 15κ, αλλάζω στα 7,5κ γιατί απλά είναι ένα εξτρά κόστος της τάξης των 50 ευρώ / 6μηνο+ κοντά και στο αμάξι αν κανει κάτι ειναι ΜΟΝΟ καλό και σίγουρα όχι κακό.

Μύθος ή όχι, πήγαμε απο τα 7κ-7,5κ στα 15 και 30κ για αλλαγή πολύ σύντομα για τα γούστα μου.

Και αφού δεν είν Τοοτα το αμάξι, το παίζω σειφ!

Link to comment
Share on other sites

1 φωτο απο εκει ειναι ολόιδια με την δικια μου :spell:

Θα ανεβάσω μετα μερικές αν και τις έβγαλα λιγο βιαστικά :(

Ειδα και τον polono,victor εκει

Link to comment
Share on other sites

Και εγώ που μου λέει στα 15κ, αλλάζω στα 7,5κ γιατί απλά είναι ένα εξτρά κόστος της τάξης των 50 ευρώ / 6μηνο+ κοντά και στο αμάξι αν κανει κάτι ειναι ΜΟΝΟ καλό και σίγουρα όχι κακό.

Μύθος ή όχι, πήγαμε απο τα 7κ-7,5κ στα 15 και 30κ για αλλαγή πολύ σύντομα για τα γούστα μου.

Και αφού δεν είν Τοοτα το αμάξι, το παίζω σειφ!

Έτσι και εγώ, μέχρι το τελευταίο σέρβις που έκανα σε εξουσιοδοτημένο στη γειτονιά μου και ήμουν από πάνω όταν έβγαλε τα 7χ χ λάδια. Έμεινα ξερός με την πίσσα που έτρεχε από το αμάξι. Χωρίς να το πηγαίνω οριακά. Προφανώς τηγανίζετε το λάδι περνώντας από το τούρμπο.

Στις 4 χιλ από εδώ και πέρα.

Link to comment
Share on other sites

Προφανώς τηγανίζετε το λάδι περνώντας από το τούρμπο.

Στις 4 χιλ από εδώ και πέρα.

Σαφώς και όποιος έχει τούρμπο αυτοκίνητο, ταλαιπωρεί περισσότερο το λάδι. Καθώς το τελευταίο περνά γύρω από τον άξονα, λαμβάνει και τη θερμότητά του που είναι πολύ υψηλή και η οποία προέρχεται από τα καυτά καυσαέρια που τσουρουφλίζουν τη φτερωτή.

Link to comment
Share on other sites

Σαφώς και όποιος έχει τούρμπο αυτοκίνητο, ταλαιπωρεί περισσότερο το λάδι. Καθώς το τελευταίο περνά γύρω από τον άξονα, λαμβάνει και τη θερμότητά του που είναι πολύ υψηλή και η οποία προέρχεται από τα καυτά καυσαέρια που τσουρουφλίζουν τη φτερωτή.

Σωστό , δεν περιμένεις όμως από κορυφαία συνθετικά να τρώνε τέτοια ήτα στα 7χιλ χιλιόμετρα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ετσι είναι Γιάγκο... και εμένα στην αλλαγή έμεινα αυνάνας... πονάω με την ιδέα να τα είχα μέσα για άλλα 7κ...

Στην Αγγλία είχε γίνει μια εποχή χαμός που λέγανε οι αντιπροσωπείες να αλλάζεις στα 3-4κ (μίλια) και ο κόσμος το θεωρούσε μεγάλο έξοδο και ξαφνικά 3-4 χρόνια μετά αρχίσανε να τα βάζουμε στα 10-15κ μίλια.

Και είχε πέσει και ανάλογο σχόλιο απο το Evo και το Autocar.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.