Lakisss Σεπτέμβριος 5, 2010 #2961 Σεπτέμβριος 5, 2010 Τώρα σε κάτι πιό αντρικό για να θυμηθούν οι παλαιότεροι, και οι να μαθαίνουν οι νεότεροι. Ένα Opel Manta απο σουηδικά χέρια. Άν και είμαι αντίθετος σε τέτοιου είδους μετατροπές σε classic cars του συγκεκριμένου του βγάζω το καπέλο, αφού το έφτιαξε μόνος του παρακαλώ! Εδώ στην αρχική του μορφή: http://www.hilmersson-racing.com/start.asp?show=b Μερικά στάδια της κατασκευής: http://www.hilmersson-racing.com/start.asp?show=c Specs.: http://www.hilmersson-racing.com/start.asp?show=d Photos: http://www.hilmersson-racing.com/start.asp?show=ea Το θηρίο στο δρόμο. Hilmerson's Opel Manta. [ame=http://www.youtube.com/watch?v=zwZsZlIlnCE]YouTube - Hilmerson's Opel Manta[/ame]
spresv Σεπτέμβριος 5, 2010 #2962 Σεπτέμβριος 5, 2010 Quoted έντονα για να το δει ο Dollys Εδω εχει βγει gay car of the year, οι γυναικες σε πειραξαν?
Athens2004 Σεπτέμβριος 5, 2010 #2963 Σεπτέμβριος 5, 2010 Αυτό είναι gay Το οδηγουσα ...., και αν χρειαζοταν φορουσα και ροζ μπλουζακι - κρανος ανετα.
Hydra Σεπτέμβριος 5, 2010 #2964 Σεπτέμβριος 5, 2010 To καινουριο το Evo και ολα οσα ειδα στα παραπανω ποστ αυτης της σελιδας μονο αγρια δεν θα τα λεγα.Προσωπικα τα αγαπημενα μου αμαξια ειναι 30+ ετων.Αυτα ειναι αγρια.(Lancia Delta,Audi Quattro etc).Και οχι μονο εξωτερικα,αλλα και εσωτερικα.Τωρα ολα αυτα τα καινουρια τα αποκαλω Λουνα Παρκ,γιατι οχι απλα εχουν οτι χρειαζεσαι για μια τυπικη ασφαλεια,αλλα εχουν ενα σωρο περιττα πραγματα.Προσωπικα θα νιωθα πιο οδηγος μεσα στο Quattro του 80 ,παρα στο Skyline με ολα τα αυτοματοποιημενα και τα ηλεκτρικα.Και εσεις οι μεγαλυτεροι που εχετε προλαβει καμποσα Ακροπολις,φανταζομαι εχετε παρατηρησει την διαφορα με το τωρα.Εγω απο βιντεο ενιωθα καποια αμαξια προ 20ετιας να εκπεμπουν μεγαλυτερη αγριαδα απ'οτι αυτα που πηγα και ειδα στην Ελατεια απο κοντα...Μονο ο ηχος απο ενα Skoda Fabia μου αρεσε και δεν ξερω γιατι,αλλα ηταν φοβερος,ασυγκριτος με τα "μεγαλα" της διοργανωσης.PS:Και τι δε θα δινα να δω τα αγαπημενα μου αμαξια να κατεβαινουν τον Ταρζαν.Κριμα που ειμαι μικρος.Αλλα δεν μπορω να βλεπω τωρα οδηγους ραλλυ με air-condition,ABS,το να ,τ'αλλο.Αηδιαζω...
spresv Σεπτέμβριος 5, 2010 #2966 Σεπτέμβριος 5, 2010 Dewd... Καμια συνοχη. Μιλας σα συνταξιοδοτημενος οδηγος αγωνων χωρις να εχεις ιδεα σε τι βαθμο αυτα που λες ανταποκρινονται στην πραγματικοτητα. Αλλα i guess that's how t3h interwebz worx. Κατ αρχην και τα 2 αυτοκινητα που λες, και αυτα που φανταζομαι πως εννοεις ειναι ολα νεοτερα, ισως και κατω των 20 ετων. Κατα δευτερον, οσο πιο οδηγος και να νοιωθεις, δεν μπορεις να τα πας ουτε μεχρι το περιπτερο. Και ανθρωποι πολυ πιο εμπειροι απο σενα το ιδιο. Στο λεω χωρις καμια προθεση παρεξηγησης, επειδη καταλαβαινω οτι πλησιαζει η εποχη που θα βγαλεις διπλωμα, και ισως να οδηγεις το πρωτο σου αυτοκινητο. To put that into perspective, καλως η κακως, το δικο μου προσωπικο αυτοκινητο (το οποιο ευτυχως δεν ηταν το πρωτο μου, οσο και αν επεμενα οτι ηξερα και μπορουσα να το παω) ειναι 20ετιας, sub-tonne με 140 γαϊδουρια. Κανε στον εαυτο σου τη χαρη το πρωτο σου αυτοκινητο να ειναι "Λουνα Παρκ" (ασχολιαστο). Και οσο πιο συγχρονο γινεται. Ενα παλιο αυτοκινητο ειναι σαφως πιο ακριβο στη συντηρηση, σαφως πιο δυσχρηστο σε καθημερινη οδηγηση, πιο αβολο και γενικα καθολου καλη ιδεα για καινουριο οδηγο. Το αν θα ειναι πιο γρηγορο, αγριο, οδηγοκεντρικο, ειναι κατι που δεν θα επρεπε να σε ενδιαφερει καν στην παρουσα φαση.Το κυριοτερο ομως ειναι οτι σε ενα συγχρονο αυτοκινητο εχεις πολυ περισσοτερες πιθανοτητες να σωθεις, παθητικα, απο το λαθος που ΘΑ κανεις (αδιαπραγματευτο), και ΔΕΝ θα εισαι σε θεση, ενεργητικα, να σωσεις. Οσες φορες και να στο γραψω, ειμαι σιγουρος οτι δεν θα το κατανοησεις (οχι μονο εσυ, οποιοσδηποτε νεος οδηγος, και σε καμια περιπτωση δεν διαχωριζω τον εαυτο μου), αλλα προσπαθησε. Η οδηγηση ειναι στο μεγαλυτερο βαθμο εμπειρικη, οποτε θελεις πολλααα χιλιομετρα με ενα αυτοκινητο που σκεφτεται πριν απο σενα αυτα που (αν ασχοληθεις σοβαρα) καποια στιγμη με την εμπειρια θα εντυπωθουν στο μυαλο σου ως κανονες ασφαλειας ή σβελτη οδηγηση ή πες το οπως θες. Βεβαια ακομα και τοτε, αυτο θα μπορει να τους εφαρμοσει παντα, ενω εσυ ή και οποιοσδηποτε αλλος, κατα συνθηκη. Οποτε πρωτα μαθε στην πραξη που και γιατι μπαινει το ABS και το ενα και το αλλο, και αηδιασε αργοτερα.
sotiris Σεπτέμβριος 5, 2010 #2967 Σεπτέμβριος 5, 2010 Ο ήχος στα αυτοκίνητα είναι κάτι τελείως υποκειμενικό.Όταν άκουσα την 360 stradale, νόμιζα ότι είναι saxorallo με τρύπια εξάτμιση.
Hydra Σεπτέμβριος 5, 2010 #2968 Σεπτέμβριος 5, 2010 spresv συμφωνω σε ολα λες και σε ευχαριστω για τις συμβουλες σου! Εχω οδηγησει παλαια αμαξια,αλλα και καινουρια και αυτο που λες ισχυει.Με ελαχιστη πειρα,παρατηρησα τεραστιες δυσκολιες. Το πρωτο μου αμαξι δεν θα μπορουσε να ναι καποιο απο αυτα σιγουρα.:no: Αλλα και στο μελλον δεν το νομιζω να παρω ,γιατι ξεπερνουν τα "κυβικα" μου (πιο πολυ οικονομικα).Παντως οσον αφορα την ταχυτητα,μπορω να σου πω οτι ποτε δεν κατενθουσιαστηκα τοσο πολυ με αυτην ,σε σημειο να θελω σαν τρελος να παρω διπλωμα,να βγω να κανω καγκουριες.Εμενα και ενα Datsun να μου δωσεις,αν πηγαινει στη σχολη,στην παραλια,στην καφετερια και στην πλατεια ειμαι αρχοντας.
KoMM Σεπτέμβριος 5, 2010 #2969 Σεπτέμβριος 5, 2010 Όταν άκουσα την 360 stradale, νόμιζα ότι είναι saxorallo με τρύπια εξάτμιση. wat??? αμα βρεις σαξοραλο που κανει ετσι [ame=http://www.youtube.com/watch?v=WZdl1cPPVv8&feature=related]YouTube - Ferrari 360 Challenge Stradale BRUTAL SOUND in tunnel (HD)[/ame] το αγοραζω
greekfragma Σεπτέμβριος 6, 2010 #2970 Σεπτέμβριος 6, 2010 Θα το βαζα στο θέμα του Μηχανοκίνητου Αθλητισμού.....αλλά ο σκοπός μου είναι να δείξω ένα ακόμη συμβάν στη κόντρα μηχανή ή αυτοκίνητο στον τομέα της ασφάλειας......αυτοκίνητο παθητική ασφάλεια....μηχανή ενεργητική....ή μήπως όχι?δείτε το βίντεο μόνο αν αντέχετε[ame]http://www.youtube.com/watch?v=M21XuA0OFa0&hd=1[/ame]19χρονών το παλικάρι.RIP
z3et Σεπτέμβριος 6, 2010 #2971 Σεπτέμβριος 6, 2010 Το βιντεο πρεπει να εγινε removed, δεν φαινεται κατι...
KoMM Σεπτέμβριος 6, 2010 #2973 Σεπτέμβριος 6, 2010 δε νομιζω οτι μπορει να γινει κατι οταν πανω σε στροφη ενω πας πατημενος γινεται κατι στα 3-5 μετρα μπροστα σου.Δυστυχως αυτο ειναι και το πιο επικινδυνο στους δρομους, οι πτωσεις πλεον με τις στολες που υπαρχουν παλευονται, ο απο πισω ομως οχι.οπως και να χει rip.
greekfragma Σεπτέμβριος 6, 2010 #2974 Σεπτέμβριος 6, 2010 εκεί το πάω και γω.....οτι είναι προτιμότερη η παθητική ασφάλεια ενός αυτοκινήτου που αν συμβεί κάτι στα 3-5 μέτρα η ενεργητική πάει περίπατο και πλέον σε σώζουν οι λαμαρίνες....αντίστοιχα στη μηχανή δε σε σώζει τίποτα ακομα και να έχεις τα καλύτερα αντανακλαστικά του κόσμου και έχεις οδηγική εμπειρία 200ετών.
suboy Σεπτέμβριος 6, 2010 #2975 Σεπτέμβριος 6, 2010 wat???αμα βρεις σαξοραλο που κανει ετσι http://www.youtube.com/watch?v=WZdl1cPPVv8&feature=related το αγοραζω πάρε ενα 52αρι (αν ειναι και 4πεταλουδο εκει να δεις) και πήγαινε σε τούνελ.. πραγματικά δεν θα ακούγετε τίποτε άλλο... *αλλεργικός σε saxoralla
magicman Σεπτέμβριος 6, 2010 #2976 Σεπτέμβριος 6, 2010 εαν δεν περνουσαν απο πανω του, πο παλικαρι θα την γλητωνε σιγουρα... θα ηταν για απλη πτωση. την ζημια την εκαναν οπως επεσαν πανω του... 180 κιλα με τετοια ταχυτητα, να περασουν απο πανω σου, δεν νομιζω να την γλιτωνεις.. επισης κ το τελευταιος με την κολοτουμπα, μετα σκαει με το κρανος...
magicman Σεπτέμβριος 6, 2010 #2977 Σεπτέμβριος 6, 2010 πολλοι την εχουν παθει παντως την στιγμη εκεινη, να σφιγγουν τα χερια, ενω πρεπει να την αφησεις να φυγει μακρια απο σενα....
ARMAGEDDON Σεπτέμβριος 7, 2010 #2978 Σεπτέμβριος 7, 2010 i want it [ame=http://www.youtube.com/watch?v=NXUJjFvgOdk&feature=related]YouTube - Human Car - Bionic interface power-up sequence - Imagine_PSβ’ GETS BUSY[/ame]
cptkoulis Σεπτέμβριος 7, 2010 #2979 Σεπτέμβριος 7, 2010 i want it Να σε δω να παρκαρεις με κανα τετοιο,σε θεση που χωρας ισα ισα, σε τρελη ανηφορα.... Το καλο ειναι οτι αν φορτωσεις κοσμο,δεν παιζει να κοιμηθουν οι πισω(γιατι παντα οι πισω ειναι πιο κουρασμενοι απο τον οδηγο??? ). Θα κανουν κουπι και αυτοι
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.