Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply

Ρε παιδιά, μην μπερδεύεστε, δεν είπε κανείς για γραμμικά, είπα απλά να μπορείς να το κυκλοφορεις, προφανώς σε 1000 θα παίρνει 300 αλογα, αλλα μέχρι τις 3000 μπορείς να πηγαίνεις στην δουλεια, για ψώνια, για καφέ, χωρίς ζόρια...

Σημερα ειχαμε την τυχη (αλλη μια φορα :hehe:) να ανοιξουμε ενα

κομπρεσσορα.

Ξεκιναμε

Εισαγωγη ιντερκουλερ .Ναι αυτα δεν ειναι αλατα αλλα αλατια

καθως ο παρων προερχεται απο τζετ σκι.

03082010031.jpg

Το κυριο μερος απο μια μερια

03082010032.jpg

Αλλη μερια

03082010033.jpg

Η μια μερια με αφαιρεμενους τους λοβους

03082010034.jpg

Κατασκευαστης (καποιος Ιαπωνεζικος φασοναρας)

03082010035.jpg

Τα γραναζια κινησης.Αν δεν θελετε να φατε αρκετη φαια ουσια και πολλες μπυρες

προσπαθωντας να τα ξαναβαλετε ΜΗΝ ΤΑ ΠΕΙΡΑΖΕΤΕ

03082010036.jpg

Οι λοβοι αφαιρουμενοι

03082010037.jpg

03082010038.jpg

03082010039.jpg

Και ο χωρος που εργαζονται (ναι αλατια ειναι και οχι αλατα οπως προανεφερα).

03082010040.jpg

Το μοτερ που στροφαρει το ανωτερω ειναι Kawasaki τετρακυλινδρο με

12psi στις 5k rpm συμπιεση 7.8 bar 1498cc και αποδιδει 260hp στις 7500rpm.

Το εν λογω τζετακι αδειο ζυγιζει 410κιλα και εχει ρεζερβουαρ 78λιτρων.

Eχει καταναλωση 74,5L/h με τσιτα γκαζια, cruisin range 105km /full thortle,

59 min /3 person

Μoar info free to ask ;)

Ε οχι και φασονάρας η Ogura!!! Μακράν οι καλύτεροι συμπλέκτες για τα θηρία της Ιαπωνίας...

Ωραίο εργαλείο κατα τα άλλα το 260Χ... Αλλα με scoop, plate και τροχαλία εχω ακούσει κατι τελικές πολλών κόμβων...

Εχω καβαλήσει ενα 255Χ που έχει το ίδιο μοτέρ με ελαφρώς μικρότερη πίεση στον κομπρέσσορα με plate και.... ήθελε άντερα...

Eιπα να πω φασοναρας , καιρο ειχα να την πω αυτη τη λεξη.Φυσικα το παιρνω πισω :spell:

Tο 260 εχει παραπανω bar συμπιεση το μοτερ και οχι ο κομπρεσσορας.

επισης εχει αλλο ecu, εκκεντροφορους, προπελα και φυσικα οπως προανεφερες

και τα 2 καινε αντερα :hehe:

Πολυ καλη φαση , τοσο που εχει φτασει η βενζινη εχει γινει πολυ ακριβο σπορ ομως . Τπτ σε ηλεκτρικο δεν παιζει αραγε ?

Πολυ καλη φαση , τοσο που εχει φτασει η βενζινη εχει γινει πολυ ακριβο σπορ ομως . Τπτ σε ηλεκτρικο δεν παιζει αραγε ?

Μόνο τηλεκατευθυνόμενα : P

Παίρνεις ένα μικρό [ame=http://www.youtube.com/watch?v=-vYdQzoNWTY&feature=related]καταμαράν[/ame] που με αέρα πάει 15 - 20+ μίλια και κάνεις το κέφι σου αθλούμενος, δωρεάν και χωρίς να κουφαίνεσαι.

Έχει και [ame=http://www.youtube.com/watch?v=C8Z1j-sziww&feature=related]φουσκωτά[/ame] με μικρότερες επιδόσεις.

Παιδιά ψάχνω για δεύτερο αυτοκίνητο !! μικρομεσσαιο του 2002 τουλάχιστον και μετά ! price range μέχρι 7 χιλιάδες !!! τι έχετε να προτείνετε ??? (δυνατούλι preferably !! )

12 ή 13.8;

Χωρίς φορτίο είναι 13.8.. Μόλις βαλεις επάνω συσκευή πέφτει στα 11.χχχ - 12.χχχ

Παιδιά ψάχνω για δεύτερο αυτοκίνητο !! μικρομεσσαιο του 2002 τουλάχιστον και μετά ! price range μέχρι 7 χιλιάδες !!! τι έχετε να προτείνετε ??? (δυνατούλι preferably !! )

Δυνατούλι έτσι?

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/805505/

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/829290/

edit: Τώρα το είδα...έχει ξένα νούμερα το Golf. Πόσο θέλει να του βγάλεις πινακίδες?

+1 για το δεύτερο και από μένα (αν και δεν ασχολούμαι πλέον με μπροσθιοκίνητα για διάφορους δικούς μου λόγους)

Ποσα amper βγάζει?

(μπλέχτηκα με κατι φορτιστές)

Συνήθως 10A H Τάση μπορεί να παίζει από >10V την ώρα που μιζάρεις ως 14,4V όταν φορτίζει στο φουλ τη μπαταρία. Αλλά δεν έχει να πει αυτό κάτι. Ονομαστικά θεωρείται παροχή 12V.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.