mech5107 Ιούλιος 26, 2010 #2801 Ιούλιος 26, 2010 Επίσης κοίτα και για κανα EP91 starlet. Στα λεφτά σου βρισκεις και με look glanza που είναι πολύ όμορφο και έχει και όλα οσα θές, και είναι Toyota παλίο (άρα και αθάνατό), το σήμα είναι κάτω απο 170 (είναι 133x cc και δεν μπαίνει στην κατηγορία του 1400).Επίσης αν στο μέλλον θες να το βελτιώσεις, με λίγα σχετικά πράματα το κάνεις glanza full και υπάρχουν άπειρα πράματα και ανταλλακτικά.ΠΧ: http://www.car.gr/classifieds/cars/view/684753/
sotiris Ιούλιος 26, 2010 #2802 Ιούλιος 26, 2010 Eνω τα ηλεκτρολογικο-μηχανικα του θα δουλευουν ρολοι :happy2: Γάλλος! Δε σπάει δε χαλάει δε δουλεύει
zomg Ιούλιος 26, 2010 #2803 Ιούλιος 26, 2010 Για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νεότεροι... Για τους fans του Top Gear (check: season15-ep1)... Για τη νέα οικονομική κρίση... για emo και μή... Για την Ελλάδα ρε γ@μώτ0. Αγαπήστε την.
diodiastop666 Ιούλιος 27, 2010 #2804 Ιούλιος 27, 2010 και θα βγει δευτερη εκδοση απο [ame=http://www.youtube.com/watch?v=BdONmOw9ldw]αυτο [/ame]μετα
astrolabos Ιούλιος 27, 2010 #2805 Ιούλιος 27, 2010 To παραπάνω άρθρο πρέπει να πάει και στο "Χρεωκοπία της Ελλάδος" γιατί δείχνει ακριβώς πως έγινε η αποβιομηχάνιση της χώρας για να καταντήσουμε να πανηγυρίζουμε που ο τουρισμός είναι η -μόνη- βαριά βιομηχανία της Ελλάδος.
jpavly Ιούλιος 28, 2010 #2806 Ιούλιος 28, 2010 To Κέντρο Ανανεώσιμων Πηγών και Εξοικονόμησης Ενέργειας (ΚΑΠΕ) δημιούργησε το ecodriving.gr ένα site το οποίο έχει ως σκοπό να διαδώσει την οικονομική, οικολογική και ασφαλή οδήγηση. Τα οφέλη του ecodriving είναι πολλαπλά με το σημαντικότερο να είναι η μείωση της κατανάλωσης βενζίνης έως και 15% ενώ και οι εκπομπές CO2 περιορίζονται κατά πολύ μολύνοντας έτσι λιγότερο το περιβάλλον. Συνολικά δεκατρείς κινήσεις πρέπει να κάνει ο κάθε οδηγός ώστε να χαρακτηριστεί ecodriver. http://www.ecodriving.gr/http://www.autoblog.gr/2010/07/27/ecodriving-gr/
greekfragma Ιούλιος 28, 2010 #2807 Ιούλιος 28, 2010 πολλές ανακρίβειες δυστυχώς......π.χ. όταν είσαι σε ελαφρά ανηφορικό δρόμο με 80χλμ/ω είναι προτιμότερο να έχεις 3η και 2500-3000 στροφές (με την περισσότερη δυνατή ροπή κινητήρα) παρά 5η και 1500στροφές και να πατάς γκάζι και το αυτοκίνητο να μην ακούει λόγω έλλειψης ροπής. (για να κρατήσεις τα 80χλμ/ω με 5η θα χρειάζεσαι το 3πλάσιο γκάζι λόγω αυτής της έλλειψης)σε ελαφρά κατηφορικό επίσης είναι προτιμότερο μια μικρότερη σχέση (3η) ωστέ να φρενάρει ο κινητήρας στη σταθερή ταχύτητα που έχεις θέσει (π.χ. 80χλμ/ω)...παρά να βάζεις 5η και να σε παίρνει κατηφόρα και να λιώνεις τα τακάκια.
Shadow Keeper Ιούλιος 28, 2010 #2808 Ιούλιος 28, 2010 Στην ανηφόρα συμφωνώ με τον απο πάνω, αλλά όχι για την κατηφόρα:to_pick_ones_nose3:Είναι προτιμότερο να κάψεις λίγο παραπάνω τακάκια (αναλώσιμο) παρα να φθείρεις την μετάδοση του κινητήρα (μη αναλώσιμη) με engine-breaking..αυτό πιστέυω.
ARMAGEDDON Ιούλιος 28, 2010 #2809 Ιούλιος 28, 2010 στην κατηφόρα νεκρά και δω στου στον κατήφορο :jump1:
performer Ιούλιος 28, 2010 #2810 Ιούλιος 28, 2010 στην κατηφόρα νεκρά και δω στου στον κατήφορο :jump1:εξαρτάται τις συνθήκες..με καλή άσφαλτο, καλά λάστιχα, χωρίς κίνηση θα το έκανα.αν δεν έχεις λάστιχα βρέχει κλπ είναι ΠΟΛΥ επικίνδυνο!
ARMAGEDDON Ιούλιος 28, 2010 #2811 Ιούλιος 28, 2010 με μισή λουρίδα (λόγο έργων) και και 5-15 % κλίση όχι πάνω από 65-75χλμ (με το πόδι κοντά στο στο φρένο πάντα για να μην ξεπεράσουμε τα 70χλμ) και να περνάνε νταλίκες και λεωφορεία από δίπλα σου και όλα αυτά στον Ε65 4-5χλμ πριν το Γύθειο υγόποιος έχει πάει στο Γύθειο τα τελευταία 2 χρόνια θα καταλάβει για την μισή λουρίδα
GEORGIOS Ιούλιος 28, 2010 #2812 Ιούλιος 28, 2010 στην κατηφόρα νεκρά και δω στου στον κατήφορο :jump1: Και στο τέλος της κατηφόρας ανακαλύπτης ότι έκαψες τα φρένα ή και ολόκληρο το αμάξι
2cpu Ιούλιος 28, 2010 #2813 Ιούλιος 28, 2010 Καλος δεν λεω[ame=http://vimeo.com/12837998]Pikes Peak 2010 - Jeff Zwart Qualifying on Vimeo[/ame]αλλα ari + peugeot δεν προκειται να γινει [ame=http://www.youtube.com/watch?v=TJsHlugRls4]YouTube - Pikes Peak Hill Climb Peugeot 405 T16[/ame]
greekfragma Ιούλιος 29, 2010 #2814 Ιούλιος 29, 2010 οι δρόμοι ΑΔΕΙΑΣΑΝΕ ΡΕ!.....δεν έχει κανείς βενζίνα! πωπω...Αθήνα ΟΝΕΙΡΟ! Ώρα για ΠΟΔΗΛΑΤΟ! ΠΟΛΥ ΠΟΔΗΛΑΤΟ!
sotiris Ιούλιος 29, 2010 #2815 Ιούλιος 29, 2010 οι δρόμοι ΑΔΕΙΑΣΑΝΕ ΡΕ!.....δεν έχει κανείς βενζίνα! πωπω...Αθήνα ΟΝΕΙΡΟ! Ώρα για ΠΟΔΗΛΑΤΟ! ΠΟΛΥ ΠΟΔΗΛΑΤΟ! Δεν θέλω να σε πληγώσω, αλλά μάλλον είναι όλοι διακοπές και ξέμεινες αθήνα
greekfragma Ιούλιος 31, 2010 #2818 Ιούλιος 31, 2010 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=ivUTysJBGwM&feature=player_embedded]YouTube - LAMBORGHINI LP670 SV AND KOENIGSEGG CCXR GET CLAMPED!!![/ame] http://news247.gr/kosmos/paraksena/article442974.ece
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.