Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νεότεροι...

Για τους fans του Top Gear (check: season15-ep1)...

Για τη νέα οικονομική κρίση... για emo και μή...

Για την Ελλάδα ρε γ@μώτ0. Αγαπήστε την.

ReliantRobin.jpg

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

To παραπάνω άρθρο πρέπει να πάει και στο "Χρεωκοπία της Ελλάδος" γιατί δείχνει ακριβώς πως έγινε η αποβιομηχάνιση της χώρας για να καταντήσουμε να πανηγυρίζουμε που ο τουρισμός είναι η -μόνη- βαριά βιομηχανία της Ελλάδος.

  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

To Κέντρο Ανανεώσιμων Πηγών και Εξοικονόμησης Ενέργειας (ΚΑΠΕ) δημιούργησε το ecodriving.gr ένα site το οποίο έχει ως σκοπό να διαδώσει την οικονομική, οικολογική και ασφαλή οδήγηση. Τα οφέλη του ecodriving είναι πολλαπλά με το σημαντικότερο να είναι η μείωση της κατανάλωσης βενζίνης έως και 15% ενώ και οι εκπομπές CO2 περιορίζονται κατά πολύ μολύνοντας έτσι λιγότερο το περιβάλλον. Συνολικά δεκατρείς κινήσεις πρέπει να κάνει ο κάθε οδηγός ώστε να χαρακτηριστεί ecodriver.

http://www.ecodriving.gr/

http://www.autoblog.gr/2010/07/27/ecodriving-gr/

Link to comment
Share on other sites

πολλές ανακρίβειες δυστυχώς......

π.χ. όταν είσαι σε ελαφρά ανηφορικό δρόμο με 80χλμ/ω είναι προτιμότερο να έχεις 3η και 2500-3000 στροφές (με την περισσότερη δυνατή ροπή κινητήρα) παρά 5η και 1500στροφές και να πατάς γκάζι και το αυτοκίνητο να μην ακούει λόγω έλλειψης ροπής. (για να κρατήσεις τα 80χλμ/ω με 5η θα χρειάζεσαι το 3πλάσιο γκάζι λόγω αυτής της έλλειψης)

σε ελαφρά κατηφορικό επίσης είναι προτιμότερο μια μικρότερη σχέση (3η) ωστέ να φρενάρει ο κινητήρας στη σταθερή ταχύτητα που έχεις θέσει (π.χ. 80χλμ/ω)...παρά να βάζεις 5η και να σε παίρνει κατηφόρα και να λιώνεις τα τακάκια.

Έγινε επεξεργασία από greekfragma
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Στην ανηφόρα συμφωνώ με τον απο πάνω, αλλά όχι για την κατηφόρα:to_pick_ones_nose3:

Είναι προτιμότερο να κάψεις λίγο παραπάνω τακάκια (αναλώσιμο) παρα να φθείρεις την μετάδοση του κινητήρα (μη αναλώσιμη) με engine-breaking..αυτό πιστέυω.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

στην κατηφόρα νεκρά και δω στου στον κατήφορο :jump1:

εξαρτάται τις συνθήκες..

με καλή άσφαλτο, καλά λάστιχα, χωρίς κίνηση θα το έκανα.

αν δεν έχεις λάστιχα βρέχει κλπ είναι ΠΟΛΥ επικίνδυνο!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

με μισή λουρίδα (λόγο έργων) και και 5-15 % κλίση όχι πάνω από 65-75χλμ (με το πόδι κοντά στο στο φρένο πάντα για να μην ξεπεράσουμε τα 70χλμ) και να περνάνε νταλίκες και λεωφορεία από δίπλα σου και όλα αυτά στον Ε65 4-5χλμ πριν το Γύθειο

υγ

όποιος έχει πάει στο Γύθειο τα τελευταία 2 χρόνια θα καταλάβει για την μισή λουρίδα

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.