sotiris Ιούλιος 26, 2010 #2781 Κοινοποίηση Ιούλιος 26, 2010 Eνω τα ηλεκτρολογικο-μηχανικα του θα δουλευουν ρολοι :happy2: Γάλλος! Δε σπάει δε χαλάει δε δουλεύει Link to comment Share on other sites More sharing options...
zomg Ιούλιος 26, 2010 #2782 Κοινοποίηση Ιούλιος 26, 2010 Για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νεότεροι... Για τους fans του Top Gear (check: season15-ep1)... Για τη νέα οικονομική κρίση... για emo και μή... Για την Ελλάδα ρε γ@μώτ0. Αγαπήστε την. Link to comment Share on other sites More sharing options...
diodiastop666 Ιούλιος 27, 2010 #2783 Κοινοποίηση Ιούλιος 27, 2010 και θα βγει δευτερη εκδοση απο [ame=http://www.youtube.com/watch?v=BdONmOw9ldw]αυτο [/ame]μετα Link to comment Share on other sites More sharing options...
astrolabos Ιούλιος 27, 2010 #2784 Κοινοποίηση Ιούλιος 27, 2010 To παραπάνω άρθρο πρέπει να πάει και στο "Χρεωκοπία της Ελλάδος" γιατί δείχνει ακριβώς πως έγινε η αποβιομηχάνιση της χώρας για να καταντήσουμε να πανηγυρίζουμε που ο τουρισμός είναι η -μόνη- βαριά βιομηχανία της Ελλάδος. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jpavly Ιούλιος 28, 2010 #2785 Κοινοποίηση Ιούλιος 28, 2010 To Κέντρο Ανανεώσιμων Πηγών και Εξοικονόμησης Ενέργειας (ΚΑΠΕ) δημιούργησε το ecodriving.gr ένα site το οποίο έχει ως σκοπό να διαδώσει την οικονομική, οικολογική και ασφαλή οδήγηση. Τα οφέλη του ecodriving είναι πολλαπλά με το σημαντικότερο να είναι η μείωση της κατανάλωσης βενζίνης έως και 15% ενώ και οι εκπομπές CO2 περιορίζονται κατά πολύ μολύνοντας έτσι λιγότερο το περιβάλλον. Συνολικά δεκατρείς κινήσεις πρέπει να κάνει ο κάθε οδηγός ώστε να χαρακτηριστεί ecodriver. http://www.ecodriving.gr/http://www.autoblog.gr/2010/07/27/ecodriving-gr/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
greekfragma Ιούλιος 28, 2010 #2786 Κοινοποίηση Ιούλιος 28, 2010 πολλές ανακρίβειες δυστυχώς......π.χ. όταν είσαι σε ελαφρά ανηφορικό δρόμο με 80χλμ/ω είναι προτιμότερο να έχεις 3η και 2500-3000 στροφές (με την περισσότερη δυνατή ροπή κινητήρα) παρά 5η και 1500στροφές και να πατάς γκάζι και το αυτοκίνητο να μην ακούει λόγω έλλειψης ροπής. (για να κρατήσεις τα 80χλμ/ω με 5η θα χρειάζεσαι το 3πλάσιο γκάζι λόγω αυτής της έλλειψης)σε ελαφρά κατηφορικό επίσης είναι προτιμότερο μια μικρότερη σχέση (3η) ωστέ να φρενάρει ο κινητήρας στη σταθερή ταχύτητα που έχεις θέσει (π.χ. 80χλμ/ω)...παρά να βάζεις 5η και να σε παίρνει κατηφόρα και να λιώνεις τα τακάκια. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shadow Keeper Ιούλιος 28, 2010 #2787 Κοινοποίηση Ιούλιος 28, 2010 Στην ανηφόρα συμφωνώ με τον απο πάνω, αλλά όχι για την κατηφόρα:to_pick_ones_nose3:Είναι προτιμότερο να κάψεις λίγο παραπάνω τακάκια (αναλώσιμο) παρα να φθείρεις την μετάδοση του κινητήρα (μη αναλώσιμη) με engine-breaking..αυτό πιστέυω. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ARMAGEDDON Ιούλιος 28, 2010 #2788 Κοινοποίηση Ιούλιος 28, 2010 στην κατηφόρα νεκρά και δω στου στον κατήφορο :jump1: Link to comment Share on other sites More sharing options...
performer Ιούλιος 28, 2010 #2789 Κοινοποίηση Ιούλιος 28, 2010 στην κατηφόρα νεκρά και δω στου στον κατήφορο :jump1:εξαρτάται τις συνθήκες..με καλή άσφαλτο, καλά λάστιχα, χωρίς κίνηση θα το έκανα.αν δεν έχεις λάστιχα βρέχει κλπ είναι ΠΟΛΥ επικίνδυνο! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ARMAGEDDON Ιούλιος 28, 2010 #2790 Κοινοποίηση Ιούλιος 28, 2010 με μισή λουρίδα (λόγο έργων) και και 5-15 % κλίση όχι πάνω από 65-75χλμ (με το πόδι κοντά στο στο φρένο πάντα για να μην ξεπεράσουμε τα 70χλμ) και να περνάνε νταλίκες και λεωφορεία από δίπλα σου και όλα αυτά στον Ε65 4-5χλμ πριν το Γύθειο υγόποιος έχει πάει στο Γύθειο τα τελευταία 2 χρόνια θα καταλάβει για την μισή λουρίδα Link to comment Share on other sites More sharing options...
GEORGIOS Ιούλιος 28, 2010 #2791 Κοινοποίηση Ιούλιος 28, 2010 στην κατηφόρα νεκρά και δω στου στον κατήφορο :jump1: Και στο τέλος της κατηφόρας ανακαλύπτης ότι έκαψες τα φρένα ή και ολόκληρο το αμάξι Link to comment Share on other sites More sharing options...
2cpu Ιούλιος 28, 2010 #2792 Κοινοποίηση Ιούλιος 28, 2010 Καλος δεν λεω[ame=http://vimeo.com/12837998]Pikes Peak 2010 - Jeff Zwart Qualifying on Vimeo[/ame]αλλα ari + peugeot δεν προκειται να γινει [ame=http://www.youtube.com/watch?v=TJsHlugRls4]YouTube - Pikes Peak Hill Climb Peugeot 405 T16[/ame] Link to comment Share on other sites More sharing options...
greekfragma Ιούλιος 29, 2010 #2793 Κοινοποίηση Ιούλιος 29, 2010 οι δρόμοι ΑΔΕΙΑΣΑΝΕ ΡΕ!.....δεν έχει κανείς βενζίνα! πωπω...Αθήνα ΟΝΕΙΡΟ! Ώρα για ΠΟΔΗΛΑΤΟ! ΠΟΛΥ ΠΟΔΗΛΑΤΟ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Ιούλιος 29, 2010 #2794 Κοινοποίηση Ιούλιος 29, 2010 οι δρόμοι ΑΔΕΙΑΣΑΝΕ ΡΕ!.....δεν έχει κανείς βενζίνα! πωπω...Αθήνα ΟΝΕΙΡΟ! Ώρα για ΠΟΔΗΛΑΤΟ! ΠΟΛΥ ΠΟΔΗΛΑΤΟ! Δεν θέλω να σε πληγώσω, αλλά μάλλον είναι όλοι διακοπές και ξέμεινες αθήνα Link to comment Share on other sites More sharing options...
LevelOne Ιούλιος 29, 2010 Author #2795 Κοινοποίηση Ιούλιος 29, 2010 :inlove::red: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Athens2004 Ιούλιος 29, 2010 #2796 Κοινοποίηση Ιούλιος 29, 2010 Link to comment Share on other sites More sharing options...
greekfragma Ιούλιος 31, 2010 #2797 Κοινοποίηση Ιούλιος 31, 2010 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=ivUTysJBGwM&feature=player_embedded]YouTube - LAMBORGHINI LP670 SV AND KOENIGSEGG CCXR GET CLAMPED!!![/ame] http://news247.gr/kosmos/paraksena/article442974.ece Link to comment Share on other sites More sharing options...
HotPeanut Ιούλιος 31, 2010 #2798 Κοινοποίηση Ιούλιος 31, 2010 :drool: Link to comment Share on other sites More sharing options...
2cpu Ιούλιος 31, 2010 #2799 Κοινοποίηση Ιούλιος 31, 2010 Kiev Cars Link to comment Share on other sites More sharing options...
o polonos Αύγουστος 1, 2010 #2800 Κοινοποίηση Αύγουστος 1, 2010 Kiev Cars Pfff μου θελουν και ferrari... Εδω μια πινακιδα δεν ξερουν να βαλουν... http://media.englishrussia.com/cars_kiev/1_068.jpg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.