greekfragma Ιούλιος 5, 2010 #2581 Ιούλιος 5, 2010 σκληρό... εικάζω πως δεν έβαλες και καμιά made in Ugada με στοιχεία απο βρεγμένο ξύλο ποτισμένο σε χημικά ε?Λιγότερο απο χρόνο μου κάνει παράξενο...original από αντιπροσωπεία έβαλα.......χμμ...πάω να κοιτάξω τα χαρτιά να δω πότε ακριβώς την άλλαξα.Τότε μάλλον όντως είναι το alternator.Άλλαξε και τον ιμάντα καλού κακού.Alternator μπορείς να βάλεις και μεταχειρισμένο αν το original ξεφεύγει.ο ιμάντας μου θέλει αλλαγή.....τον έχω ήδη αγορασμένο μαζί με τους 3 τεντοτήρες.....όπως επίσης αντλία νερού, βάσεις μηχανής, και διάφορα άλλα.....βασικά τρενάρω ένα service γιατί ακόμα μαζεύω χρήματα για δίσκο και λάστιχα.εντάξει......το αυτοκίνητο κοντεύει τα 100.000 και θέλω ένα γερό service..........τέλος πάντων...θα αλλάξω μια μπαταρία σε ένα φίλο και βλέπουμε.
ΓιαγκΤ Ιούλιος 5, 2010 #2582 Ιούλιος 5, 2010 .και η ένδειξη οτι η μπαταρία δε φορτίζει βγαίνει ακόμα και με clear στο ταμπλώ εν κινήσει....Δηλαδή σου άναψε το λαμπάκι του δυναμό : )
greekfragma Ιούλιος 5, 2010 #2583 Ιούλιος 5, 2010 εγώ ξέρω τι γράφει μόνο...... battery not charging.
SirDiman Ιούλιος 5, 2010 #2584 Ιούλιος 5, 2010 Οι βάσεις μηχανής καθε ποτε ειναι καλο να αλλάζονται?Ειναι ευκολη διαδικασια?Ποσο παει το μαλλι?
Dolly Ιούλιος 5, 2010 #2585 Ιούλιος 5, 2010 O LevelOne άλλαξε πρόσφατα σχετικά.Οι καλές βάσεις δεν είναι και τζάμπα, η διαδικασία είναι απλή στα χαρτιά, αλλά δεν είναι τόσο απλή γιατί ερρρ πατάει πάνω η μηχανή.Αλλάζονται όποτε χαλαρώνουν, αλλά έχει να κάνει με πολλές παραμέτρους, (off road, χρήση κλπ) γενικά ΔΕΝ αλλάζονται πολύ συχνά, αλλά είναι πολύ σημαντικό κομμάτι να δουλεύει σωστά.
greekfragma Ιούλιος 5, 2010 #2586 Ιούλιος 5, 2010 πριν λίγο πήγα τη μπαταρία για τσεκάρισμα και φόρτισμα 6ωρών για να δούμε τι θα δείξει το απογευματάκι φορτισμένη.....όταν την πήγα πριν λίγο στο πολύμετρο χωρίς φορτίο έδειξε 11.9v.ο παλίκαρος μου πε οτι ο έλεγχος και η φόρτιση είναι δωρεάν...όπως επίσης δωρεάν θα μου κάνει έλεγχο και στο δυναμό.γείτονας είναι.....καινούριος είναι (2μήνες έχει που άνοιξε)....άμα ξηγηθεί σωστά θα του τζιράρω μια μπαταρία και ας μου τη βαρέσει και λίγο παραπάνω. μετράει περισσότερο η άμεση εξυπηρέτηση και το δωρεάν τσεκάρισμα.Γι αυτόν αναφέρομαιhttp://www.modilebattery.gr/
GEORGIOS Ιούλιος 5, 2010 #2587 Ιούλιος 5, 2010 Οι βάσεις μηχανής καθε ποτε ειναι καλο να αλλάζονται?Ειναι ευκολη διαδικασια?Ποσο παει το μαλλι? Αν είναι κομένες ή δεν κάθονται ίσια ψάξε το αυτοκίνητο για τρακάρισμα που δεν ξέρεις και μέτρα το σε καλύμπρα.Σε κανονικές συνθήκες δεν αλλάζονται.Δεν είναι αναλώσιμο.
o polonos Ιούλιος 5, 2010 #2588 Ιούλιος 5, 2010 Γιατι δεν μετρησες μονος σου την μπαταρια ? Η ενδειξη που εχουν οι μπαταριες ειναι ΓΤΠ. Μια φορα με αφησε απο μπαταρια στην μεση του δρομου εννω εδειχνε πρασινο (καλη κατασταση) Πιστευω οτι απλα εφυγε η μπαταρια.. Την στιγμη που δουλευε το αμαξι θα επρεπε να σου δειχνει γυρο στα 14V (οταν δουλευει σωστα το δυναμο)
greekfragma Ιούλιος 5, 2010 #2589 Ιούλιος 5, 2010 Λοιπόν η μπαταρία από 11.9 φορτισμένη δείχνει 12.6.....Της κάναμε και ένα dummy jump start και έπεσε ως το 10.9 και ανέβηκε ξανά στο 12.6 Στη μπαταρία μου χει απομείνει ακομα 20μέρες εγγύηση.....τελικά αγοράστηκε 30/7/2008 οπότε αν αύριο η αντιπροσωπεία μου πει μπαταρία τη γλιτώνω για 25μέρες εντός εγγύησης. Ξανάβαλα την μπαταρία επάνω φορτισμένη και ξανά τα ίδια. Αύριο το πρωί θα πάω να μου ελέγξει και το δυναμό ο παλίκαρος. Εντωμεταξύ πήρα και ένα τηλ στη Βακαρ να ρωτήσω τιμή για δυναμό μιας και βρήκα το δυναμό από Αγγλία στα 100ευρώ μαζί με μεταφορικά...... Τώρα η απάντηση τους ήταν αποστομωτική........900ευρώ.... Ρε άνθρωπε του λέω μπας και έχεις ένα μηδενικό καταλάθος στο κατάλογό σου? Μου λέει τι να σου πω....αυτό μου λέει αυτό σου λέω. Θα το ριψοκινδυνέψω και σήμερα και αν με αφήσει με άφησε....Αύριο πουρνό πουρνό μέτρηση του δυναμό και βλέπουμε.
PetrosD Ιούλιος 5, 2010 #2590 Ιούλιος 5, 2010 Και γιατί δε το μετράς σήμερα το δυναμό; Άκου τι θα κάνεις. Θα βάλει μπρος, θα ανάψεις τα φώτα μεγάλη σκάλα και κάτι άλλο που να καταναλώνει ενέργεια, π.χ. αλάρμ και υαλοκαθαριστήρες. Βάλε και το ράδιο να παίζει.Στη συνέχεια θα μετρήσεις με το πολύμετρο την τάση στους ακροδέκτες που είναι στους πόλους της μπαταρίας, με αυτήν επάνω (χωρίς να αποσυνδέσεις τίποτα). Σε αυτή τη φάση ο κινητήρας δουλεύει στο ρελαντί. Δεν ξέρω πόσο πρέπει να δείχνει τότε, ψάξε στο internet.Στη συνέχεια θα κάνεις το ίδιο στις στροφές που αναφέρουν οι προδιαγραφές του δυναμό σου ότι βγάζει τη μέγιστη ένταση. Στο δικό μου για παράδειγμα είναι 1500 στρ./λεπτό. Στο δικό σου δεν ξέρω. Η τάση τότε πρέπει να είναι 14.4 βολτ. Έτσι πρέπει, δεν το λέω εγώ, το έχω διαβάσει σε φόρουμ στο internet (sic!).Τα παραπάνω τα έχω κάνει και εγώ στο δικό μου πριν 2 μήνες που άλλαξα μπαταρία και ήθελα να τσεκάρω ότι δουλεύει το δυναμό.
Dant3 Ιούλιος 5, 2010 #2591 Ιούλιος 5, 2010 Μονο μενα μου την σπανε οι ταριφες και οι αλλοι που αλλαζουν λωριδα και σου χωνονται μπροστα με την πρωτη ευκαιρια,χωρις φλας εννοειται...?καλα για τις γυναικες που αφηνουν το φλας ανοιχτο μονιμα και αλλαζουν λωριδες δεν το συζηταω καν.
o polonos Ιούλιος 5, 2010 #2592 Ιούλιος 5, 2010 Μονο μενα μου την σπανε οι ταριφες και οι αλλοι που αλλαζουν λωριδα και σου χωνονται μπροστα με την πρωτη ευκαιρια,χωρις φλας εννοειται...?καλα για τις γυναικες που αφηνουν το φλας ανοιχτο μονιμα και αλλαζουν λωριδες δεν το συζηταω καν.Οχι μονο εσενα, αλλα πλεον εχω μαθει οτι δεν αξιζει να χαλαω τα νευρα μου με τον καθε κουλο εκει εξω. :crazy_pilot:
aggelopas Ιούλιος 5, 2010 #2593 Ιούλιος 5, 2010 Μονο μενα μου την σπανε οι ταριφες και οι αλλοι που αλλαζουν λωριδα και σου χωνονται μπροστα με την πρωτη ευκαιρια,χωρις φλας εννοειται...?καλα για τις γυναικες που αφηνουν το φλας ανοιχτο μονιμα και αλλαζουν λωριδες δεν το συζηταω καν.ή τους αλλους που εχεις αφησει εσυ την αποσταση σου για να φρεναρεις μεχρι τον μπροστινο και τσουπ πανε να σου μπουν, (λεω πανε γιατι παλια μπαινανε κιολας, τωρα επιταχυνεις στιγμιαια και τους αφηνεις στη λωριδα με τα dummy cars).
Hohenstaufen Ιούλιος 5, 2010 #2594 Ιούλιος 5, 2010 Αν είναι κομένες ή δεν κάθονται ίσια ψάξε το αυτοκίνητο για τρακάρισμα που δεν ξέρεις και μέτρα το σε καλύμπρα.Σε κανονικές συνθήκες δεν αλλάζονται.Δεν είναι αναλώσιμο.Δεν είναι απαραίτητο να φάει στούκα για να θέλουν άλλαγμα. Στα ραλλάκια αν τα πίνεις για λίγο καιρό είναι σταντέ οτι θα χρειαστούν βάσεις. Δεν είναι το συνηθέστερο να αλλάζουν οι βάσεις, αλλά υπάρχουν περιπτώσεις που τα κλάνουν.
greekfragma Ιούλιος 6, 2010 #2595 Ιούλιος 6, 2010 Νεώτερα από το μέτωπο......Η μπαταρία είναι οκ....το δυναμό δε δίνει τίποτα.......Μόνη ελπίδα να μην έχει πρόβλημα το δυναμό αλλά η πλακέτα με τους ρελέδες που παρεμβάλλεται μεταξύ δυναμό-μπαταρίας. Αν είναι ο ρελές το κόστος είναι ένα 50άρικο μαζί με εργασία......Αλλιώς πάμε στα 900ευρώ και αφήνω τη σουηδέζα να σαπίσει στο lot της Bakar update σε μερικές ωρίτσες που θα έχω νέα
PetrosD Ιούλιος 6, 2010 #2596 Ιούλιος 6, 2010 Σιγά μη κάνει το δυναμό 900 ευρώ!! Χρυσό είναι;;;;Πες μου το part number του.
greekfragma Ιούλιος 6, 2010 #2597 Ιούλιος 6, 2010 vauxhall R 1610391 100A http://www.vauxcentre.co.uk/index.php?product_id=707975&option=Prod_detail&image_id=363587
sotiris Ιούλιος 6, 2010 #2598 Ιούλιος 6, 2010 Όταν λέει ο sotiris για μεταχειρισμένο κάτι ξέρει!!!! Καλύτερα Γιώργο φέρτο από Αγγλία, αν και τα μεταφορικά θα είναι μάλλον αυξημένα λόγω βάρους.
PetrosD Ιούλιος 6, 2010 #2599 Ιούλιος 6, 2010 Καλά, ΟΠΕΛ δυναμό φοράει η σουηδέζα; Φτηνά τη γλύτωσες... έχω και άκρες. Αν θες, πες.
greekfragma Ιούλιος 6, 2010 #2600 Ιούλιος 6, 2010 το μοτόρι μου (Ζ18ΧΕ) και το σασί έχει αρκετά κοινά ανταλλακτικά με GM και vauxhall ανταλλακτικά με τα Opel Astra G Vectra CΣτείλε μου πμ αν μπορείς να βρεις το δυναμό πιο σύντομα από το να το περιμένω από Αγγλία......Δε θα ήθελα να μείνω χωρίς αυτοκίνητο για αρκετές ημέρες αν και λόγω εποχής δεν είναι και τόσο critical.θενξ:kiss3:
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.