astrolabos Ιούνιος 26, 2010 #2522 Ιούνιος 26, 2010 H ίδια ακριβώς είναι. Μου το έχει πει ξαδέλφη που δουλεύει στα διυλιστήρια.
HotPeanut Ιούνιος 26, 2010 #2523 Ιούνιος 26, 2010 H ίδια ακριβώς είναι. Μου το έχει πει ξαδέλφη που δουλεύει στα διυλιστήρια.Μας δουλεύουν ψιλό γαζί δλδ;
suboy Ιούνιος 26, 2010 #2524 Ιούνιος 26, 2010 δεν γνωρίζω αν όντος είναι ίδιες αλλά σε δυναμόμετρο (λόγω προγράμματος σε αμάξι και με άγραφο) η 100αρα έδειξε λίγο ποιο πρόθυμη για το κάτι παραπάνω (όχι απαραίτητα πίεση)*σε καμία περίπτωση δεν το λέω για αποδείξω ότι δεν είναι ίδιες.
LevelOne Ιούνιος 26, 2010 Author #2525 Ιούνιος 26, 2010 Η πίεση (πτώση / άνοδος) είναι παρενέργεια του αβάνς. Αν ο εγκέφαλος άνιχνεύσει πυράκια, κόβει αβάνς και αντίστοιχα πέφτει η πίεση. Μιλάω πάντα για εμένα που έχω δυνατότητα ανάλυσης της πίεσης με ακρίβεια δύο δεκαδικών...
suboy Ιούνιος 26, 2010 #2526 Ιούνιος 26, 2010 σωστά και εκει ήθελα να καταλήξω. με 95 για safe κατάσταση ήταν 1.8 πίεση και κομμένο ψηλά αβανς 1-2 μοίρες.. αν και με 100 δεν έχει ολοκληρωθεί το πρόγραμμα (μετά το καλοκαίρι με χαμηλές θερμοκρασίες) έδειξε να έχει καθαρότερη λειτουργία το μοτέρ.
o polonos Ιούνιος 26, 2010 #2527 Ιούνιος 26, 2010 Βασικα εγω κανω καθε μερα ακριβως την ιδια διαδρομη, της ιδιες ωρες, πανω κατω στην ιδια κινηση. Το αμαξι μου το οδηγαω παραααααααα πολυ οικονομικα (ειμαι ελεινος) Δεν ξεπερναω της 2,5Κ στροφρες και δεν παω πανω απο 80χλμ. Το μοτερ μου ειναι αρκετα βασανισμενο απο της μλκιες που εκανα ( ) Αυτο που βλεπω λοιπον ειναι οτι σε μερικα βενζιναδικα βαζω 14 λιτρα και κανω 220χλμ Και σε αλλα βενζιναδικα βαζω 14 λιτρα παλι και κανω μολις 180χλμ. Με της ιδιες διαδρομες ιδια κινηση και ιδια οδιγικη συμπεριφορα, ο μονος υποπτος δεν ειναι η ποιοτητα της βενζινης?
PetrosD Ιούνιος 26, 2010 #2528 Ιούνιος 26, 2010 Έτσι όπως το θέτεις δεν μπορεί κανείς να διαφωνήσει εύκολα μαζί σου.Εγώ ακολουθώ την εξής μέθοδο από το προηγούμενο αυτοκίνητό μου:Φουλάρω πάντα και μόλις το ρεζερβουάρ αδειάσει λίγο περισσότερο από τη μισή του χωρητικότητα, ξαναφουλάρω. Έτσι καταγράφω τα χιλιόμετρα που έκανα με τα συγκεκριμένα λίτρα που έβαλα. Αν οδηγώ το ίδιο από γέμισμα σε γέμισμα (οικονομική οδήγηση στην πόλη) μπορώ να έχω ακριβώς την κατανάλωση.Έτσι έχω διαφορετική κατανάλωση στους εξής συνδιασμούς:1. Πόλη - οικονομικά.2. Πόλη - σκίσιμο.3. Εθνική οδός - οικονομικά (120-140 χ.α.ω.)4. Εθνική οδός - γρήγορα (>180)Μεταξύ τους οι καταναλώσεις διαφέρουν αλλά οι καταναλώσεις της ίδιας ομάδας είναι μέσα στο 5% πάνω-κάτω.Βέβαια υπάρχουν περιπτώσεις που τυχαίνει στο ίδιο γέμισμα να κάνω και πόλη και εθνική οδό. Η κατανάλωση είναι κάπου ενδιάμεσα.
greekfragma Ιούνιος 26, 2010 #2529 Ιούνιος 26, 2010 όχι....είναι και η θερμοκρασία περιβάλλοντος και η σχετική υγρασία της ατμόσφαιρας....παράγοντες που καθορίζουν σημαντικά την κατανάλωση καυσίμου.
PetrosD Ιούνιος 26, 2010 #2530 Ιούνιος 26, 2010 Περισσότερο από το δεξί πόδι του οδηγού, όχι. Κάποιο ποσοστό ναι, αλλά όχι σημαντικά.
o polonos Ιούνιος 26, 2010 #2531 Ιούνιος 26, 2010 Γιωργο δεν συγκρινω Ιανουαριο με αυγουστο... Συγκρινω απο τελος μαιου μεχρι σημερα που η θερμοκρασια πανω κατω ειναι ιδια... Ενα ωραιο σιτε που βρηκα προσφατα και συγκρινω το αμαξι μου με αλλα http://www.fuelly.com Επισης γκαζι παταω ελαχιστα κυριολεκτικα ισα ισα που το ακουμπαω
kaynd Ιούνιος 26, 2010 #2532 Ιούνιος 26, 2010 Αυτο που βλεπω λοιπον ειναι οτι σε μερικα βενζιναδικα βαζω 14 λιτρα και κανω 220χλμ Και σε αλλα βενζιναδικα βαζω 14 λιτρα παλι και κανω μολις 180χλμ. Μην είσαι και τόσο σίγουρος ότι αυτά τα "14"λιτρα είναι πάντα 14 λίτρα.Αν θέλεις να είσαι σίγουρος, το τιγκάρεις και μετά το αφήνεις να αδειάσει μέχρι τη ρεζέρβα, χωρίς να μηδενίσεις τα χιλιόμετρα και στο επόμενο γέμισμα το ξαναφουλάρεις. Έτσι έχεις συνολικά χιλιόμετρα για συνολικά λίτρα. (όσο μεγαλύτερη η μεταβολή τόσο μικρότερο το περιθώριο σφάλματος) Φυσικά πάντα εξαρτάσαι απο το τι μετράει αντλία, αλλά επίσης αυτός είναι ένας τρόπος να καταλάβεις πόσο κλέβει… όταν η αντλία δείχνει παραπάνω λίτρα απ όσα κανονικά θα έπρεπε να χωράει το ντεπόζιτο σου με το δεδομένο υπόλοιπο ρεζέρβας…Θα μου πείς στη τελική... ποιός έχει όρεξη να πληρώνει φουλ γεμίσματα...
jax7480 Ιούνιος 26, 2010 #2533 Ιούνιος 26, 2010 Μας δουλεύουν ψιλό γαζί δλδ;Αυτο που φευγει απο τα διυλιστηρια ειναι το ιδιο για ολους. Τα προσθετα μπαινουν μετα (αν μπαινουν).Οσοι ζοριζεστε πλεον με την 100αρα οικονομικα, δοκιμαστε ενα μπουκαλακι καθαρο ασετον των 100-150ml σε καθε γεμισμα του ρεζερβουαρ σας (50-55 λιτρα).Θα εκπλαγειτε....
o polonos Ιούνιος 26, 2010 #2534 Ιούνιος 26, 2010 Μην είσαι και τόσο σίγουρος ότι αυτά τα "14"λιτρα είναι πάντα 14 λίτρα. Για αυτο ψαχνουμε αυτον που κλεβει λιγοτερο ρε συ Περαν της πλακας ναι δεν ειναι ευκολο να γεμιζω καθε φορα. Αυτο που φευγει απο τα διυλιστηρια ειναι το ιδιο για ολους. Τα προσθετα μπαινουν μετα (αν μπαινουν).Οσοι ζοριζεστε πλεον με την 100αρα οικονομικα, δοκιμαστε ενα μπουκαλακι καθαρο ασετον των 100-150ml σε καθε γεμισμα του ρεζερβουαρ σας (50-55 λιτρα). Θα εκπλαγειτε.... Το ασετον δεν ειναι αυτο που τα μαμαει ολα ? Ξεκινωντας απο καταλυτη, μπεκ κτλ κτλ ?
kaynd Ιούνιος 26, 2010 #2535 Ιούνιος 26, 2010 Το μόνο βλαπτικό με το ασετόν είναι ότι διαβρώνει κάποια πλαστικά που δεν έχουν ανάλογους σταθεροποιητές. Αν εξαιρέσουμε το κίνδυνο φθοράς σε πλαστικούς σωλήνες και τσιμούχες, η αιθανόλη είναι πολύ καλό octane booster ενώ παράλληλα αφήνει λιγότερα κατάλοιπα ατελούς καύσης. Για αυτο ψαχνουμε αυτον που κλεβει λιγοτερο ρε συ Περαν της πλακας ναι δεν ειναι ευκολο να γεμιζω καθε φορα. Πράγματι.
jax7480 Ιούνιος 26, 2010 #2536 Ιούνιος 26, 2010 Το ασετον δεν ειναι αυτο που τα μαμαει ολα ? Ξεκινωντας απο καταλυτη, μπεκ κτλ κτλ ?Τα φθηνα octane booster τι νομιζεις οτι εχουν μεσα?Ασετον.Τα ακριβα εχουν μεθανωλη.@kaynd. Δεν υπαρχει κινδυνος φθορας στα πλαστικα μερη του κινητηρα, οποια κι αν ειναι αυτα. Η αναλογια ειναι παρα πολυ μικρη, οπως επισης το ασετον δεν ειναι διαβρωτικο για οποιοδηποτε ειδους πλαστικο, σε καμια περιπτωση.Σε ολα τα τουρμπατα αυτοκινητα που ειχα εβαζα ασετον με αναλογια 1-1.2ml ανα λιτρο.Οταν το ανεφερα σε φιλο μου που εχει ενα αρκετα βελτιωμενο Fiat Coupe γελουσε. Οταν εβαλε ομως, ζητουσε info απο που να προμηθευτει ποσοτητα.Μαζι και ο μηχανικος του.Προσοχη μιλαμε παντα για ανυδρο ασετον και οχι αυτο που καθαριζουν τα νυχια τους οι γυναικες.Το κοστος ειναι περιπου 1.5€ το λιτρο και φτανει μεσο ορο για 10 φουλαρισματα... you do the math.
LevelOne Ιούνιος 27, 2010 Author #2537 Ιούνιος 27, 2010 Ξέρει κανείς που θα βρώ ποικιλία μπουζί Κυριακάτικα;Έκαψα ενα χθές στην Αττική Οδό απο υψηλή πίεση & μεγάλο διάκενο...
Lakisss Ιούνιος 27, 2010 #2538 Ιούνιος 27, 2010 Απο περιέργεια και μόνο...τί αυτοκίνητο έχεις LevelOne?
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.