Dant3 Ιούνιος 23, 2010 #2501 Ιούνιος 23, 2010 Στην εξατμιση στο παπι ακουμπηκε καποιος με παντοφλα μαλλον και εμεινε σημαδι οπως ηταν ζεστη...δοκιμασα ασετον βενζινη οινοπνευμα ακομα και με ζεστη την εξατμιση και δεν ειδα να γινεται τιποτα.καμια ιδεα?
Hohenstaufen Ιούνιος 23, 2010 #2502 Ιούνιος 23, 2010 . Απο την αλλη ομως ειναι χοντρουλικο 1540κιλα!!! Βλεπω να πινει τσαγάκι αγγλικο ο κορεατης . Εκτος και αν το ελαφρωσουν πειραξουν κλπ . Γερμανικό για να είμαστε και πιο σωστοί
racer Ιούνιος 25, 2010 #2504 Ιούνιος 25, 2010 Τέλειο; http://www.gocar.gr/news/new-models/3115,H_Abarth_etoimazei_coupe.html
qbiefox Ιούνιος 25, 2010 #2505 Ιούνιος 25, 2010 Τέλειο; http://www.gocar.gr/news/new-models/3115,H_Abarth_etoimazei_coupe.html Δεν το ξερα οτι εχουν βγαλει και στο παρελθον δικα τους μοντελλα. Πολυ καλο φαινεται. Αμα εχει και κανα 15αρι λιγοτερο απο την elise θα ειναι ακομα καλυτερο. Αυτο που θα το κανεις service? Στην fiat?
PetrosD Ιούνιος 25, 2010 #2506 Ιούνιος 25, 2010 Κλήση για αλλαγμένη εξάτμιση, 100 ευρώ, 10 μέρες πινακίδες........ΓΓΓΚΚΚΚΚΡΡΡΡΡΡΡ !!!!!!!!
o polonos Ιούνιος 25, 2010 #2507 Ιούνιος 25, 2010 Πριν 1,5 χρονο γεμιζα το αμαξι με 20 ευρω... Τωρα πλεον χρειαζομαι 40... Απατες στα βενζιναδικα που δεν παει αλλο... Μου την σπαει να οδηγαω κατω απο 3Κ στροφες για να μην καει .... Εμεις φταιμε που δεν τους παιρνουμε με της πετρες παιδια... Π. Ραλλη σημερα... 1,598 fu :@ (εννοειτε οτι δεν εβαλα...)
daemon13 Ιούνιος 25, 2010 #2508 Ιούνιος 25, 2010 Κλήση για αλλαγμένη εξάτμιση, 100 ευρώ, 10 μέρες πινακίδες........ΓΓΓΚΚΚΚΚΡΡΡΡΡΡΡ !!!!!!!! εμένα που με έγραψαν στην εθνική (με ρανταρ) να πηγαίνω με 80 αντί 60,τι να πω;;;;:wall:
greekfragma Ιούνιος 25, 2010 #2509 Ιούνιος 25, 2010 Κλήση για αλλαγμένη εξάτμιση, 100 ευρώ, 10 μέρες πινακίδες........ΓΓΓΚΚΚΚΚΡΡΡΡΡΡΡ !!!!!!!! που? και γιατί ακριβώς? ήταν εξάτμιση racing από αυτές που κάνουν θόρυβο ή έλειπε και κάνα καζανάκι? Πριν 1,5 χρονο γεμιζα το αμαξι με 20 ευρω... Τωρα πλεον χρειαζομαι 40... Απατες στα βενζιναδικα που δεν παει αλλο... Μου την σπαει να οδηγαω κατω απο 3Κ στροφες για να μην καει .... Εμεις φταιμε που δεν τους παιρνουμε με της πετρες παιδια... Π. Ραλλη σημερα... 1,598 fu :@ (εννοειτε οτι δεν εβαλα...) BP στο παράδρομο του Κηφισσού ακριβώς πριν τα ΚΤΕΛ και όπως στρίβεις δεξιά από Καβάλας @ 1.429. Είναι και καινούριο βενζινάδικο με τελευταίου τύπου αντλίες και κόβει και αποδείξεις ακόμα και αν δε το ζητήσεις. εμένα που με έγραψαν στην εθνική (με ρανταρ) να πηγαίνω με 80 αντί 60,τι να πω;;;;:wall: δε μου λες...υπάρχει περίπτωση να αναφέρεσαι στο τμήμα Αίγιο-Πάτρα?
PetrosD Ιούνιος 25, 2010 #2510 Ιούνιος 25, 2010 που? και γιατί ακριβώς? ήταν εξάτμιση racing από αυτές που κάνουν θόρυβο ή έλειπε και κάνα καζανάκι?300 μέτρα από το σπίτι μου, αντί να κάνω δεξιά να αράξω και να πάω σπίτι, λέω δεν πάω μέχρι το τερα πετρα να δω αν έχει κίνηση; Τί το ήθελα...Ελεύθερη μπροστά μέση, και τελικό κανονικό δίμπουκο πίσω. Κανονικό για το μοτερ, όχι για το αυτοκίνητο. Πάλι καλά που δεν το ψάξαν παραπάνω. Και πήγαινα με 1500 στροφές/λεπτό ρε μαμώτο, δεν έκανε θόρυβο... αλλά μόλις είδαν τα παλικάρια αλήτικη μουτσούνα E30, αμέσως με σταμάτησαν.
LevelOne Ιούνιος 25, 2010 Author #2511 Ιούνιος 25, 2010 Πω ρε Πέτρο.... το γκαντεμιάσαμε... Πάλι καλά που δεν σου άνοιξε κανα καπω να δώ τι δικαιολογία θα έβρισκες.. "Κυρ Αστυνόμε, εχω μονο τα 4 μπουζι πάνω, 4κύλινδρο 1600 ειναι τώρα"
daemon13 Ιούνιος 26, 2010 #2514 Ιούνιος 26, 2010 δε μου λες...υπάρχει περίπτωση να αναφέρεσαι στο τμήμα Αίγιο-Πάτρα?όχι
Dant3 Ιούνιος 26, 2010 #2515 Ιούνιος 26, 2010 Μενα που σταματησαν τον πατερα μου και του ελεγαν οτι περασε το οριο χωρις να εχουν ρανταρ.και οταν τους το ειπε του λεει ο αλλος μην μιλας μην σε γραψω γιατι εκανες και προσπεραση και πατησες διπλη γραμμη(2 κμ πιο πριν ξερω γω,ποιος ηταν και τον ειδε) και τελικα,επειδη το καταλαβε οτι ηταν πειραγμενος ο τυπας δεν ειπε τιποτα και τον εγραψαν για την μικροτερη παραβαση οριου που γινεται...
o polonos Ιούνιος 26, 2010 #2516 Ιούνιος 26, 2010 BP στο παράδρομο του Κηφισσού ακριβώς πριν τα ΚΤΕΛ και όπως στρίβεις δεξιά από Καβάλας @ 1.429.Είναι και καινούριο βενζινάδικο με τελευταίου τύπου αντλίες και κόβει και αποδείξεις ακόμα και αν δε το ζητήσεις.Το εχω δει Γιωργο, εχει μεγαλη ταμπελα, αλλα ακομα δεν εχει τυχει να βαλω εκει. Απο ποιοτητα βενζινης τι λεει? Κλεβει πολλα λιτρα η λιγα ?
greekfragma Ιούνιος 26, 2010 #2517 Ιούνιος 26, 2010 Για το αν κλέβει δε μπορώ να σου πω.....η βενζίνη του όμως δε μου δημιούργησε κάποιο πρόβλημα ή να παρατηρήσω κάτι λάθος.....ίσως να είναι και λίγο καλύτερης ποιότητας από το Aegean που έβαζα στη Καβάλας μιας και είδα γρηγορότερη απόκριση στη μίζα και λίγο πιο σταθερό και άμεσα πέταγμα στο απότομο γκάζι.ιδέα μου? δε ξέρω.....γενικώς πάντως τα καινούρια πρατήρια των μεγάλων εταιριών BP ΕΚΟ Shell είναι λιγότερο επίφοβα για φουστιές μιας και οι έλεγχοι είναι πιο αυστηροί.........καλό είναι πάντως να προτιμάτε πρατήρια που έχουν ISO 9002 και συμπερίλαμβάνονται στο διεθνή ελεγκτικό φορέα Inspectorate που υποβάλλονται σε τυχαίους δειγματοληπτικούς ελέγχους έπιπρόσθετους του κράτους.
LevelOne Ιούνιος 26, 2010 Author #2519 Ιούνιος 26, 2010 Για το αν κλέβει δε μπορώ να σου πω.....η βενζίνη του όμως δε μου δημιούργησε κάποιο πρόβλημα ή να παρατηρήσω κάτι λάθος.....ίσως να είναι και λίγο καλύτερης ποιότητας από το Aegean που έβαζα στη Καβάλας μιας και είδα γρηγορότερη απόκριση στη μίζα και λίγο πιο σταθερό και άμεσα πέταγμα στο απότομο γκάζι.ιδέα μου? δε ξέρω.....γενικώς πάντως τα καινούρια πρατήρια των μεγάλων εταιριών BP ΕΚΟ Shell είναι λιγότερο επίφοβα για φουστιές μιας και οι έλεγχοι είναι πιο αυστηροί.........καλό είναι πάντως να προτιμάτε πρατήρια που έχουν ISO 9002 και συμπερίλαμβάνονται στο διεθνή ελεγκτικό φορέα Inspectorate που υποβάλλονται σε τυχαίους δειγματοληπτικούς ελέγχους έπιπρόσθετους του κράτους.Γιώργο, φοβάμαι πως δέν είναι τόσο απλό να διαπιστώσεις ιδίοις όμμασι την διαφορά που έχει η κάθε βενζίνη στον κινητήρα σου... Ειδικά σε σένα που η μισή κινητική ενέργεια δεν φτάνει ποτέ στα ημιαξόνια λόγω δισκόπλατου. Ακόμα και Cool Blue να σου έβαζα, δεν θα καταλάβαινες την διαφορά... Είναι μάλλον placebo.Για να διαπιστώσεις διαφορές, χρειάζεσαι κινητήρα ο οποίος δουλέυει σε αντίξοες συνθήκες (υπερτροφοδοτούμενο ή ατμοσφαιρικό ΠΟΛΥ υψηλής συμπίεσης), στους οποίους η καλή ποιότητα καυσίμου είναι άμεσα ανιχνεύσιμη σαν έλλειψη προανάφλεξης... Αν στο δικό μου βάλω μούφα βενζίνη, με το που σηκώσει πίεση, το ακούω και κροταλίζει. Πυράκια. Με 100αρα σωστή, πάει ελαφρώς καλύτερα (και σηκώνει και λίγο παραπάνω πίεση) αφου ο αισθητήρας προανάφλεξης δεν κόβει προπορεία για να αντισταθμίσει την ποιότητα της βενζίνης... Έτσι έχω τουλάχιστον δυο ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΑ ερεθίσματα για το άν η βενζίνη είναι σωστή...
sotiris Ιούνιος 26, 2010 #2520 Ιούνιος 26, 2010 Εγώ πάντως τελευταία το έχω γυρίσει αποκλειστικά σε 95άρα Vpower.Με ελάχιστη τιμή 1.399 σε απλή 95άρα (1.429 πιο συχνά), τα 10 λεπτά παραπάνω για Vpower είναι ένα μικρό ποσοστό που προσωπικά δεν με ενοχλεί να το δίνω.Σαν ποιότητα μου φαίνεται καλύτερη από τις χωρίς πρόσθετα.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.