Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Για το αν κλέβει δε μπορώ να σου πω.....η βενζίνη του όμως δε μου δημιούργησε κάποιο πρόβλημα ή να παρατηρήσω κάτι λάθος.....ίσως να είναι και λίγο καλύτερης ποιότητας από το Aegean που έβαζα στη Καβάλας μιας και είδα γρηγορότερη απόκριση στη μίζα και λίγο πιο σταθερό και άμεσα πέταγμα στο απότομο γκάζι.

ιδέα μου? δε ξέρω.....

γενικώς πάντως τα καινούρια πρατήρια των μεγάλων εταιριών BP ΕΚΟ Shell είναι λιγότερο επίφοβα για φουστιές μιας και οι έλεγχοι είναι πιο αυστηροί.........

καλό είναι πάντως να προτιμάτε πρατήρια που έχουν ISO 9002 και συμπερίλαμβάνονται στο διεθνή ελεγκτικό φορέα Inspectorate που υποβάλλονται σε τυχαίους δειγματοληπτικούς ελέγχους έπιπρόσθετους του κράτους.

Γιώργο, φοβάμαι πως δέν είναι τόσο απλό να διαπιστώσεις ιδίοις όμμασι την διαφορά που έχει η κάθε βενζίνη στον κινητήρα σου... Ειδικά σε σένα που η μισή κινητική ενέργεια δεν φτάνει ποτέ στα ημιαξόνια λόγω δισκόπλατου. Ακόμα και Cool Blue να σου έβαζα, δεν θα καταλάβαινες την διαφορά... Είναι μάλλον placebo.

Για να διαπιστώσεις διαφορές, χρειάζεσαι κινητήρα ο οποίος δουλέυει σε αντίξοες συνθήκες (υπερτροφοδοτούμενο ή ατμοσφαιρικό ΠΟΛΥ υψηλής συμπίεσης), στους οποίους η καλή ποιότητα καυσίμου είναι άμεσα ανιχνεύσιμη σαν έλλειψη προανάφλεξης... Αν στο δικό μου βάλω μούφα βενζίνη, με το που σηκώσει πίεση, το ακούω και κροταλίζει. Πυράκια. Με 100αρα σωστή, πάει ελαφρώς καλύτερα (και σηκώνει και λίγο παραπάνω πίεση) αφου ο αισθητήρας προανάφλεξης δεν κόβει προπορεία για να αντισταθμίσει την ποιότητα της βενζίνης... Έτσι έχω τουλάχιστον δυο ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΑ ερεθίσματα για το άν η βενζίνη είναι σωστή...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Εγώ πάντως τελευταία το έχω γυρίσει αποκλειστικά σε 95άρα Vpower.

Με ελάχιστη τιμή 1.399 σε απλή 95άρα (1.429 πιο συχνά), τα 10 λεπτά παραπάνω για Vpower είναι ένα μικρό ποσοστό που προσωπικά δεν με ενοχλεί να το δίνω.

Σαν ποιότητα μου φαίνεται καλύτερη από τις χωρίς πρόσθετα.

Link to comment
Share on other sites

δεν γνωρίζω αν όντος είναι ίδιες αλλά σε δυναμόμετρο (λόγω προγράμματος σε αμάξι και με άγραφο) η 100αρα έδειξε λίγο ποιο πρόθυμη για το κάτι παραπάνω (όχι απαραίτητα πίεση)

*σε καμία περίπτωση δεν το λέω για αποδείξω ότι δεν είναι ίδιες.

Link to comment
Share on other sites

Η πίεση (πτώση / άνοδος) είναι παρενέργεια του αβάνς. Αν ο εγκέφαλος άνιχνεύσει πυράκια, κόβει αβάνς και αντίστοιχα πέφτει η πίεση. Μιλάω πάντα για εμένα που έχω δυνατότητα ανάλυσης της πίεσης με ακρίβεια δύο δεκαδικών...

Link to comment
Share on other sites

σωστά και εκει ήθελα να καταλήξω. με 95 για safe κατάσταση ήταν 1.8 πίεση και κομμένο ψηλά αβανς 1-2 μοίρες.. αν και με 100 δεν έχει ολοκληρωθεί το πρόγραμμα (μετά το καλοκαίρι με χαμηλές θερμοκρασίες) έδειξε να έχει καθαρότερη λειτουργία το μοτέρ.

Link to comment
Share on other sites

Βασικα εγω κανω καθε μερα ακριβως την ιδια διαδρομη, της ιδιες ωρες, πανω κατω στην ιδια κινηση.

Το αμαξι μου το οδηγαω παραααααααα πολυ οικονομικα (ειμαι ελεινος)

Δεν ξεπερναω της 2,5Κ στροφρες και δεν παω πανω απο 80χλμ.

Το μοτερ μου ειναι αρκετα βασανισμενο απο της μλκιες που εκανα (:hehe: )

Αυτο που βλεπω λοιπον ειναι οτι σε μερικα βενζιναδικα βαζω 14 λιτρα και κανω 220χλμ

Και σε αλλα βενζιναδικα βαζω 14 λιτρα παλι και κανω μολις 180χλμ.

Με της ιδιες διαδρομες ιδια κινηση και ιδια οδιγικη συμπεριφορα, ο μονος υποπτος δεν ειναι η ποιοτητα της βενζινης?

Link to comment
Share on other sites

Έτσι όπως το θέτεις δεν μπορεί κανείς να διαφωνήσει εύκολα μαζί σου.

Εγώ ακολουθώ την εξής μέθοδο από το προηγούμενο αυτοκίνητό μου:

Φουλάρω πάντα και μόλις το ρεζερβουάρ αδειάσει λίγο περισσότερο από τη μισή του χωρητικότητα, ξαναφουλάρω.

Έτσι καταγράφω τα χιλιόμετρα που έκανα με τα συγκεκριμένα λίτρα που έβαλα. Αν οδηγώ το ίδιο από γέμισμα σε γέμισμα (οικονομική οδήγηση στην πόλη) μπορώ να έχω ακριβώς την κατανάλωση.

Έτσι έχω διαφορετική κατανάλωση στους εξής συνδιασμούς:

1. Πόλη - οικονομικά.

2. Πόλη - σκίσιμο.

3. Εθνική οδός - οικονομικά (120-140 χ.α.ω.)

4. Εθνική οδός - γρήγορα (>180)

Μεταξύ τους οι καταναλώσεις διαφέρουν αλλά οι καταναλώσεις της ίδιας ομάδας είναι μέσα στο 5% πάνω-κάτω.

Βέβαια υπάρχουν περιπτώσεις που τυχαίνει στο ίδιο γέμισμα να κάνω και πόλη και εθνική οδό. Η κατανάλωση είναι κάπου ενδιάμεσα.

Link to comment
Share on other sites

Γιωργο δεν συγκρινω Ιανουαριο με αυγουστο... ;)

Συγκρινω απο τελος μαιου μεχρι σημερα που η θερμοκρασια πανω κατω ειναι ιδια...

Ενα ωραιο σιτε που βρηκα προσφατα και συγκρινω το αμαξι μου με αλλα

http://www.fuelly.com

Επισης γκαζι παταω ελαχιστα κυριολεκτικα ισα ισα που το ακουμπαω

Link to comment
Share on other sites

Αυτο που βλεπω λοιπον ειναι οτι σε μερικα βενζιναδικα βαζω 14 λιτρα και κανω 220χλμ

Και σε αλλα βενζιναδικα βαζω 14 λιτρα παλι και κανω μολις 180χλμ.

Μην είσαι και τόσο σίγουρος ότι αυτά τα "14"λιτρα είναι πάντα 14 λίτρα.

Αν θέλεις να είσαι σίγουρος, το τιγκάρεις και μετά το αφήνεις να αδειάσει μέχρι τη ρεζέρβα, χωρίς να μηδενίσεις τα χιλιόμετρα και στο επόμενο γέμισμα το ξαναφουλάρεις. Έτσι έχεις συνολικά χιλιόμετρα για συνολικά λίτρα. (όσο μεγαλύτερη η μεταβολή τόσο μικρότερο το περιθώριο σφάλματος) Φυσικά πάντα εξαρτάσαι απο το τι μετράει αντλία, αλλά επίσης αυτός είναι ένας τρόπος να καταλάβεις πόσο κλέβει… όταν η αντλία δείχνει παραπάνω λίτρα απ όσα κανονικά θα έπρεπε να χωράει το ντεπόζιτο σου με το δεδομένο υπόλοιπο ρεζέρβας…

Θα μου πείς στη τελική... ποιός έχει όρεξη να πληρώνει φουλ γεμίσματα...

Link to comment
Share on other sites

Μας δουλεύουν ψιλό γαζί δλδ;

Αυτο που φευγει απο τα διυλιστηρια ειναι το ιδιο για ολους. Τα προσθετα μπαινουν μετα (αν μπαινουν).

Οσοι ζοριζεστε πλεον με την 100αρα οικονομικα, δοκιμαστε ενα μπουκαλακι καθαρο ασετον των 100-150ml σε καθε γεμισμα του ρεζερβουαρ σας (50-55 λιτρα).

Θα εκπλαγειτε....

Link to comment
Share on other sites

Μην είσαι και τόσο σίγουρος ότι αυτά τα "14"λιτρα είναι πάντα 14 λίτρα.

Για αυτο ψαχνουμε αυτον που κλεβει λιγοτερο ρε συ :hehe:

Περαν της πλακας ναι δεν ειναι ευκολο να γεμιζω καθε φορα.

Αυτο που φευγει απο τα διυλιστηρια ειναι το ιδιο για ολους. Τα προσθετα μπαινουν μετα (αν μπαινουν).

Οσοι ζοριζεστε πλεον με την 100αρα οικονομικα, δοκιμαστε ενα μπουκαλακι καθαρο ασετον των 100-150ml σε καθε γεμισμα του ρεζερβουαρ σας (50-55 λιτρα).

Θα εκπλαγειτε....

Το ασετον δεν ειναι αυτο που τα μαμαει ολα ? Ξεκινωντας απο καταλυτη, μπεκ κτλ κτλ ?

Link to comment
Share on other sites

Το μόνο βλαπτικό με το ασετόν είναι ότι διαβρώνει κάποια πλαστικά που δεν έχουν ανάλογους σταθεροποιητές. Αν εξαιρέσουμε το κίνδυνο φθοράς σε πλαστικούς σωλήνες και τσιμούχες, η αιθανόλη είναι πολύ καλό octane booster ενώ παράλληλα αφήνει λιγότερα κατάλοιπα ατελούς καύσης.

Για αυτο ψαχνουμε αυτον που κλεβει λιγοτερο ρε συ :hehe:

Περαν της πλακας ναι δεν ειναι ευκολο να γεμιζω καθε φορα.

Πράγματι.:shutup:

Link to comment
Share on other sites

Το ασετον δεν ειναι αυτο που τα μαμαει ολα ? Ξεκινωντας απο καταλυτη, μπεκ κτλ κτλ ?

Τα φθηνα octane booster τι νομιζεις οτι εχουν μεσα?

Ασετον.

Τα ακριβα εχουν μεθανωλη.

@kaynd. Δεν υπαρχει κινδυνος φθορας στα πλαστικα μερη του κινητηρα, οποια κι αν ειναι αυτα. Η αναλογια ειναι παρα πολυ μικρη, οπως επισης το ασετον δεν ειναι διαβρωτικο για οποιοδηποτε ειδους πλαστικο, σε καμια περιπτωση.

Σε ολα τα τουρμπατα αυτοκινητα που ειχα εβαζα ασετον με αναλογια 1-1.2ml ανα λιτρο.

Οταν το ανεφερα σε φιλο μου που εχει ενα αρκετα βελτιωμενο Fiat Coupe γελουσε. Οταν εβαλε ομως, ζητουσε info απο που να προμηθευτει ποσοτητα.

Μαζι και ο μηχανικος του.

Προσοχη μιλαμε παντα για ανυδρο ασετον και οχι αυτο που καθαριζουν τα νυχια τους οι γυναικες.

Το κοστος ειναι περιπου 1.5€ το λιτρο και φτανει μεσο ορο για 10 φουλαρισματα... you do the math.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.