Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Ε καλά το να πάρεις αμάξι με πραγματικά χμ, είναι πιο ουτοπικό απο το να βρεις να παντρευτείς παρθένα.

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply

Χτυπα κανενα type-r plus σε μαυρακι που σου αρεσει κιολας , αλλη κατηγορια σε χωρους απο το clio και προσωπικα μου αρεσει περισσοτερο . Μεταπωληση καλυτερη - και αξιοπιστια ( πιστευω ) , εγω παντως μετα απο σχεδον 3.5 χρονια με το civic ακομη και σημερα αν ξαναγοραζα στην ιδια κατηγορια $$ και αμαξωματος το ιδιο θα αγοραζα .

Οι ζαντες σε ανθρακι οντως θα λεγανε , οπως και ενα stage 1 αργοτερα :D

Μαζί σου 100% το μόνο που με χαλάει στην Ελλάδα με την Honda είναι ο Σαρακάκης...

Εχω κολλητό που είχε Σ2000 και του είχε βγάλει την παναγία ουκ ολίγες φορές για να του φέρει τα πια απλά πράγματα.

Εγω απο οταν αγορασα το αυτοκινητο το πηγα για ενα service ( το πρωτο service ) και εκτοτε δεν εχω ξαναπατησει αντιπροσωπεια ( και ουτε προκειται ) . Τα απλα τα βρισκεις παντου ( φιλτρο λαδιου , καμπινας , αερος , βενζινης ) Για parts ας ειναι καλα το ebay και οι παραλληλοι . Ενω για μικροστουκες ( φαναρια , φτερα και γενικως λαμαρινες ) τα βρισκεις πλεον ελαφρως μτχ ( μτχ καπω πχ ενος ετους = καινουριο , ειδικα οι λαμαρινες που ξανα-βαφονται ) .

ναι αλλά με πιάνεις τι εννοώ όμως... να πάρεις αμάξι και να ξέρεις πως ΔΕΝ μπορείς να βασιστέις στην αντιπροσωπεία. :/

και γω guys δεν παταω σε αντιπροσωπειες με το τιποτα(ασε που κανω ολο μοντες δεν με παιρνει)..εδω πηγα το σμαρταρο μπραμπους στον λαινοπουλο για πρωτο σερβις και μου πανε 200ευρω ..εβαλα τα γελια και εφυγα..

και τους λεω και γω τεχνικος ειμαι και ξερω..αν ειναι δυνατον ενα φιλτρο αερος,λαδιου,αλλαγη λαδια και ενα ψιλοινσπεκτιον στο αμαξι να κοστιζει τοσο..με 1 man-hour το πολυ σου βαζω..

τεσπα τζαπαν μαν...και γω προτιμω ιαπωνα με ξερεις..ο γαλλος ειναι περιεργος τον φοαβαμαι..

οσο αναφορα τα χλμ...θα του πω του μαντρα αν μου εγγυηθει η βρει τροπο να μου αποδειξει τα πραγματικα χλμ πιστοποιημενα θα το παρω αν δε..απλα ακυρος..

νομιζω με plug in στον εγκεφαλο σε μερικα αμαξια εχεις αναφορα χιλιομετρων..

παντως υπαρχουν περιπτωσεις που "τετοια" αμαξια εχουν λιγα χλμ...γιατι απλουστατα καιουν πολυ..και το χουν μονο για βολτες και οχι για καθημερινη χρηση..

εχω φιλαρακι με ρχ8 5ετιας και του χει 25000κμ για τον απλουστατο λογο που ανεφερα..

το βγαζει μονο σκ εξω

Γιατί δεν μπορείς να δεις αν έχει κάνει έστω τα προγραμματισμένα σερβις.

Ακριβως αυτο που λεει ο Dolly...

Αλλα και σε δυο δικες μου περιπτωσεις με Α3 1.8Τ (εισαγωγης) γνωστου, το οποιο αγοραστηκε με 30.000κμ και υστερα απο τα απειρα προβληματα που του ειχε βγαλει αποδειχθηκε υστερα απο ενα ελεγχο στο service (μεσω του αρ. πλαισιου) οτι το αυτοκινητο ειχε κανει 135.000km οπου και ηταν το τελευταιο του service στη Γερμανια!

Η δευτερη περιπτωση ηταν σε εμενα πριν απο 9-10 χρονια οταν ειχα αγορασει ενα 106R και βρεθηκε τελικα να εχει κανει τα διπλα χλμ! Φυσικα και ημουν ο καλυτερος πελατης στο συνεργειο.

Ο Ευαγγελατος στις "αποδειξεις" ειχε τσακωσει εναν μαντρα ο οποιος πουλαγε ενα ΤΤ με 60.000χλμ και στην πραγματικοτητα ειχε κανει 120.000χλμ. Εξαφανισε και το βιβλιο service και ποιος ξερει τον "τυχερο" ιδιοκτητη του.

γεγονος ειναι οτι εχω δει μπροστα στα ματια μου..να βγαινει καινουργιο βιβλιαρακι σερβις..

σας ειπα ο μονος εγκυρος τροπος ειναι plug in εγκεφαλος..εκει θα δεις τι παιζει απο χλμ

νομιζω σε γκρουπ VAG η bmw δεν θυμαμαι καλα.. απλα παιρνεις κωδικο απο το κλειδι και πας σε αντιπροσωπεια και βλεπεις αναλυτικα και χλμ και σερβις..

Ακου και το δικό μου.

Φίλος πάει σε μαντρά και αγοράζει ένα Trail Blazer με 45,000χμ, και δίνει ένα Α3 σαν ανταλλαγή με 61.000 χμ.

Και αυτός από την αντιπροσωπεία βλέπει πως το Trail έχει τελικά 140,000 χμ από το τελευταίο σέρβις που ήταν και πριν 6 μήνες…

Πάει πίσω στον μαντρά, κάνει μανούρα, και παίρνει πίσω το Α3 του και την διαφορά.

Το Α3 του είχε 58.000 χμ……….

δεν θυμόταν καν ο μαντράς πόσα είχε στην αρχή και του γύρισε το κοντέρ στο περίπου πίσω.

Χωρίς βιβλίο ούτε μπουζί.

ε ναι ειναι μεχρι να σκασουν τιποτα τυπακια καμια μερα με τιποτα ροπαλα..και να τους σπασουν στο ξυλο κυριολεκτικα..να δεις μετα αν θα ξαναγυρισουν χλμ..γιατι το χουν παρακανει τα λαμογια..

αλλα καλα να παθουν τα πληρωνουν τωρα..ενας ενας κλεινουν..λογω κρισης..και που να κοβαν και τα τελωνεια ..εκει να δεις θα κλειναν ολοι..

γιατι ειδικα με τα εισαγομενα εχουν βγαλει τα λεφτα..με μηδαμινους εκτελωνισμους γι αυτους.. μιζες σε τελωνιακους..κολλητιλικια και αλλα τετοια..

δεν φταιει κανενας αλλος παρα μονο ο μλκας ο ελληνας ο ανιδεος..που για να πουλησει μουρη παει και φεσωνεται για μια ζωη σπορ γερμανικο κουπε στην τιμη +10000k απο την κανονικη τιμη στην ευρωπαικη αγορα..

Ακριβως αυτο που λεει ο Dolly...

Αλλα και σε δυο δικες μου περιπτωσεις με Α3 1.8Τ (εισαγωγης) γνωστου, το οποιο αγοραστηκε με 30.000κμ και υστερα απο τα απειρα προβληματα που του ειχε βγαλει αποδειχθηκε υστερα απο ενα ελεγχο στο service (μεσω του αρ. πλαισιου) οτι το αυτοκινητο ειχε κανει 135.000km οπου και ηταν το τελευταιο του service στη Γερμανια!

Η δευτερη περιπτωση ηταν σε εμενα πριν απο 9-10 χρονια οταν ειχα αγορασει ενα 106R και βρεθηκε τελικα να εχει κανει τα διπλα χλμ! Φυσικα και ημουν ο καλυτερος πελατης στο συνεργειο.

Ο Ευαγγελατος στις "αποδειξεις" ειχε τσακωσει εναν μαντρα ο οποιος πουλαγε ενα ΤΤ με 60.000χλμ και στην πραγματικοτητα ειχε κανει 120.000χλμ. Εξαφανισε και το βιβλιο service και ποιος ξερει τον "τυχερο" ιδιοκτητη του.

Ενταξει μην αρχισουμε τις υπερβολες τωρα.... Καταρχην αυτος που το πηρε για 30.000 πρεπει να ηταν τελειως ασχετος και κλασικος ελληναρας βρηκα το καλυτερο + το φθηνοτερο .

Στις 30.000 ενα αυτοκινητο ( με normal οδηγο ) εχει αλλαξει δεν εχει αλλαξει λαστιχα μια φορα αντε και - τακακια -

Στις 135 εχει αλλαξει λαστιχα πολλες φορες , αμορτισερ , ιμαντα χρονισμου δισκο πλατω ισως ,,, κλπ κλπ , Μια φορα να ανεβασεις το αυτοκινητο στο αναβατοριο και να δεις οτι εχουν πειραχτει οι βιδες απο τα συγκεκριμενα παει να πει οτι κατι κρυβεται . Ασε που θα φαινεται μεχρι και απο το εσωτερικο μονο και μονο.

Να εχει κανει 135.000 και να το πουλανε για 70,000-80 να το δεχθω αλλα να εχει κανει 135.000 και να το πουλανε για 30.000!!!!!!!!! και μαλιστα να βρουνε και αγοραστη !!!! , καταρχην στις 135.000 το αυτοκινητο φαινεται οτι εχει κανει τοσα!!! ( οχι ακριβως 135 αλλα πχ πανω απο ενα οριο 70-80-90 )

Δεν ξέρει ο κόσμος ρε...

και δεν ψάχνεται οπότε καταλαβαίνεις συνδιασμό.

Ενταξει μην αρχισουμε τις υπερβολες τωρα.... Καταρχην αυτος που το πηρε για 30.000 πρεπει να ηταν τελειως ασχετος και κλασικος ελληναρας βρηκα το καλυτερο + το φθηνοτερο .

Στις 30.000 ενα αυτοκινητο ( με normal οδηγο ) εχει αλλαξει δεν εχει αλλαξει λαστιχα μια φορα αντε και - τακακια -

Στις 135 εχει αλλαξει λαστιχα πολλες φορες , αμορτισερ , ιμαντα χρονισμου δισκο πλατω ισως ,,, κλπ κλπ , Μια φορα να ανεβασεις το αυτοκινητο στο αναβατοριο και να δεις οτι εχουν πειραχτει οι βιδες απο τα συγκεκριμενα παει να πει οτι κατι κρυβεται . Ασε που θα φαινεται μεχρι και απο το εσωτερικο μονο και μονο.

Να εχει κανει 135.000 και να το πουλανε για 70,000-80 να το δεχθω αλλα να εχει κανει 135.000 και να το πουλανε για 30.000!!!!!!!!! και μαλιστα να βρουνε και αγοραστη !!!! , καταρχην στις 135.000 το αυτοκινητο φαινεται οτι εχει κανει τοσα!!! ( οχι ακριβως 135 αλλα πχ πανω απο ενα οριο 70-80-90 )

Κοιταξε να δεις, το 90% των αγοραστων δεν ξερουν τι εχουν αγορασει.... Σε καθε κλαδο γινονται απατες ως γνωστον στην Ελλαδα (γιατροι, δικηγοροι, εφορια, συνεργεια, κτλ) απλα ειναι να μην πεσεις σε καποιον τετοιο. Ο εν λογω ανθρωπος δεν εχει ιδεα απο αυτοκινητα οπως και οι περισσοτεροι αλλωστε ιδιοκτητες αυτοκινητων. Το συγκεκριμενο αυτοκινητο δεν το πηρε φτηνα αλλα το πηρε στην τιμη που κοστιζει αν εχει διανυσει τα υποθετικα 30.000χλμ! Δες επισης το ποστ του Dolly για την περιπτωση του Trailblazer.

Ενα αυτοκινητο το οποιο εχει διανυσει 135.000χλμ, "φαινεται" οταν το εχεις καμια 10αρια χρονια στην κατοχη σου. Αν αυτα τα χλμ εχουν γινει μεσα σε 3 χρονια το πολυ σε πληροφορω οτι δεν φαινεται, ποσο μαλλον απο το εσωτερικο/εξωτερικο του... Μπορεις να μπεις στο mobile.de και να βρεις ενα σωρο αυτοκινητα αντιστοιχης ηλικιας/χιλιομετρων τα οποια αν τα δεις απο κοντα μενεις ...., με τα 18αρια τους με τις αναρτησεις τους με τα δερματα κτλ! Λιγο θελει να την πατησεις, ειδικα αν δεν ξερεις κιολας...?

νομιζω σε γκρουπ VAG η bmw δεν θυμαμαι καλα.. απλα παιρνεις κωδικο απο το κλειδι και πας σε αντιπροσωπεια και βλεπεις αναλυτικα και χλμ και σερβις..

(και)Στα μερτσέντες γίνεται αυτό...:T:

Δεν εννοειται να εχεις merc και να μην το πηγαινεις αντ/πεια για service για λογους οικονομιας...

Στον Ελληνάρα εννοείται για πλάκα.

Ξεχνάς το αθάνατο (δεν ξέρω πόσο χρονών είσαι αν το πρόλαβες), τρίπτυχο του Έλληνάρα απο τα 80'ς?

-Ρολεξ

-Μερτσεντές

-Φιλλιπινέζα

Μπορεί να έτρωγε τις οικονομίες για να σπουδάσει ο γιός του, αλλά Μερσέντα θα αγόραζε (για να σκάσει ο φούστης ο γείτωνας απο την ζήλια). και μετά θα την έκανε σέρβις στον μπάρμπα μήτσο στην γωνία που ήξερε γιατί έκανε σέρβις σε βέσπες.

(και δεν είχε και λεφτά).

Αυτό δεν το έχει αποβάλει ο Ελληνάρας για αυτό και έχουμε πιο πολλά αστέρια per capita απο την ίδια την Γερμανία.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.