Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

ε ναι ειναι μεχρι να σκασουν τιποτα τυπακια καμια μερα με τιποτα ροπαλα..και να τους σπασουν στο ξυλο κυριολεκτικα..να δεις μετα αν θα ξαναγυρισουν χλμ..γιατι το χουν παρακανει τα λαμογια..

αλλα καλα να παθουν τα πληρωνουν τωρα..ενας ενας κλεινουν..λογω κρισης..και που να κοβαν και τα τελωνεια ..εκει να δεις θα κλειναν ολοι..

γιατι ειδικα με τα εισαγομενα εχουν βγαλει τα λεφτα..με μηδαμινους εκτελωνισμους γι αυτους.. μιζες σε τελωνιακους..κολλητιλικια και αλλα τετοια..

δεν φταιει κανενας αλλος παρα μονο ο μλκας ο ελληνας ο ανιδεος..που για να πουλησει μουρη παει και φεσωνεται για μια ζωη σπορ γερμανικο κουπε στην τιμη +10000k απο την κανονικη τιμη στην ευρωπαικη αγορα..

Έγινε επεξεργασία από gbak
Link to comment
Share on other sites

Ακριβως αυτο που λεει ο Dolly...

Αλλα και σε δυο δικες μου περιπτωσεις με Α3 1.8Τ (εισαγωγης) γνωστου, το οποιο αγοραστηκε με 30.000κμ και υστερα απο τα απειρα προβληματα που του ειχε βγαλει αποδειχθηκε υστερα απο ενα ελεγχο στο service (μεσω του αρ. πλαισιου) οτι το αυτοκινητο ειχε κανει 135.000km οπου και ηταν το τελευταιο του service στη Γερμανια!

Η δευτερη περιπτωση ηταν σε εμενα πριν απο 9-10 χρονια οταν ειχα αγορασει ενα 106R και βρεθηκε τελικα να εχει κανει τα διπλα χλμ! Φυσικα και ημουν ο καλυτερος πελατης στο συνεργειο.

Ο Ευαγγελατος στις "αποδειξεις" ειχε τσακωσει εναν μαντρα ο οποιος πουλαγε ενα ΤΤ με 60.000χλμ και στην πραγματικοτητα ειχε κανει 120.000χλμ. Εξαφανισε και το βιβλιο service και ποιος ξερει τον "τυχερο" ιδιοκτητη του.

Ενταξει μην αρχισουμε τις υπερβολες τωρα.... Καταρχην αυτος που το πηρε για 30.000 πρεπει να ηταν τελειως ασχετος και κλασικος ελληναρας βρηκα το καλυτερο + το φθηνοτερο .

Στις 30.000 ενα αυτοκινητο ( με normal οδηγο ) εχει αλλαξει δεν εχει αλλαξει λαστιχα μια φορα αντε και - τακακια -

Στις 135 εχει αλλαξει λαστιχα πολλες φορες , αμορτισερ , ιμαντα χρονισμου δισκο πλατω ισως ,,, κλπ κλπ , Μια φορα να ανεβασεις το αυτοκινητο στο αναβατοριο και να δεις οτι εχουν πειραχτει οι βιδες απο τα συγκεκριμενα παει να πει οτι κατι κρυβεται . Ασε που θα φαινεται μεχρι και απο το εσωτερικο μονο και μονο.

Να εχει κανει 135.000 και να το πουλανε για 70,000-80 να το δεχθω αλλα να εχει κανει 135.000 και να το πουλανε για 30.000!!!!!!!!! και μαλιστα να βρουνε και αγοραστη !!!! , καταρχην στις 135.000 το αυτοκινητο φαινεται οτι εχει κανει τοσα!!! ( οχι ακριβως 135 αλλα πχ πανω απο ενα οριο 70-80-90 )

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ενταξει μην αρχισουμε τις υπερβολες τωρα.... Καταρχην αυτος που το πηρε για 30.000 πρεπει να ηταν τελειως ασχετος και κλασικος ελληναρας βρηκα το καλυτερο + το φθηνοτερο .

Στις 30.000 ενα αυτοκινητο ( με normal οδηγο ) εχει αλλαξει δεν εχει αλλαξει λαστιχα μια φορα αντε και - τακακια -

Στις 135 εχει αλλαξει λαστιχα πολλες φορες , αμορτισερ , ιμαντα χρονισμου δισκο πλατω ισως ,,, κλπ κλπ , Μια φορα να ανεβασεις το αυτοκινητο στο αναβατοριο και να δεις οτι εχουν πειραχτει οι βιδες απο τα συγκεκριμενα παει να πει οτι κατι κρυβεται . Ασε που θα φαινεται μεχρι και απο το εσωτερικο μονο και μονο.

Να εχει κανει 135.000 και να το πουλανε για 70,000-80 να το δεχθω αλλα να εχει κανει 135.000 και να το πουλανε για 30.000!!!!!!!!! και μαλιστα να βρουνε και αγοραστη !!!! , καταρχην στις 135.000 το αυτοκινητο φαινεται οτι εχει κανει τοσα!!! ( οχι ακριβως 135 αλλα πχ πανω απο ενα οριο 70-80-90 )

Κοιταξε να δεις, το 90% των αγοραστων δεν ξερουν τι εχουν αγορασει.... Σε καθε κλαδο γινονται απατες ως γνωστον στην Ελλαδα (γιατροι, δικηγοροι, εφορια, συνεργεια, κτλ) απλα ειναι να μην πεσεις σε καποιον τετοιο. Ο εν λογω ανθρωπος δεν εχει ιδεα απο αυτοκινητα οπως και οι περισσοτεροι αλλωστε ιδιοκτητες αυτοκινητων. Το συγκεκριμενο αυτοκινητο δεν το πηρε φτηνα αλλα το πηρε στην τιμη που κοστιζει αν εχει διανυσει τα υποθετικα 30.000χλμ! Δες επισης το ποστ του Dolly για την περιπτωση του Trailblazer.

Ενα αυτοκινητο το οποιο εχει διανυσει 135.000χλμ, "φαινεται" οταν το εχεις καμια 10αρια χρονια στην κατοχη σου. Αν αυτα τα χλμ εχουν γινει μεσα σε 3 χρονια το πολυ σε πληροφορω οτι δεν φαινεται, ποσο μαλλον απο το εσωτερικο/εξωτερικο του... Μπορεις να μπεις στο mobile.de και να βρεις ενα σωρο αυτοκινητα αντιστοιχης ηλικιας/χιλιομετρων τα οποια αν τα δεις απο κοντα μενεις ...., με τα 18αρια τους με τις αναρτησεις τους με τα δερματα κτλ! Λιγο θελει να την πατησεις, ειδικα αν δεν ξερεις κιολας...?

Έγινε επεξεργασία από csaris
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

νομιζω σε γκρουπ VAG η bmw δεν θυμαμαι καλα.. απλα παιρνεις κωδικο απο το κλειδι και πας σε αντιπροσωπεια και βλεπεις αναλυτικα και χλμ και σερβις..

(και)Στα μερτσέντες γίνεται αυτό...:T:

Link to comment
Share on other sites

Στον Ελληνάρα εννοείται για πλάκα.

Ξεχνάς το αθάνατο (δεν ξέρω πόσο χρονών είσαι αν το πρόλαβες), τρίπτυχο του Έλληνάρα απο τα 80'ς?

-Ρολεξ

-Μερτσεντές

-Φιλλιπινέζα

Μπορεί να έτρωγε τις οικονομίες για να σπουδάσει ο γιός του, αλλά Μερσέντα θα αγόραζε (για να σκάσει ο φούστης ο γείτωνας απο την ζήλια). και μετά θα την έκανε σέρβις στον μπάρμπα μήτσο στην γωνία που ήξερε γιατί έκανε σέρβις σε βέσπες.

(και δεν είχε και λεφτά).

Αυτό δεν το έχει αποβάλει ο Ελληνάρας για αυτό και έχουμε πιο πολλά αστέρια per capita απο την ίδια την Γερμανία.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Δεν εννοειται να εχεις merc και να μην το πηγαινεις αντ/πεια για service για λογους οικονομιας...

τι λε..για δε ποσοι μικρομεσαιοι μισθωτοι εχουν φεσωθει 72 δοσεις για SLK..και τρεχουν σε εξουσιοδοτημενα..

οπότε προσοχή στους νέους οδηγούς πριν αγοράσετε αμάξι να το πάτε, να δείτε στον εγκέφαλο τι παίζει στα km !

αυτο ισχυει για ορισμενους κατσκευαστες..οχι για ολους..να εξηγουμαστε

τουλαχιστον απο οσο ξερω...

Έγινε επεξεργασία από gbak
Link to comment
Share on other sites

Σημερα ιζολ αποφαση αρειος παγος 606/2010 ,τουτου σωφερ γκλου γκλου γκλου,μετα βρουμ βρουμ,ζζζζζζζ μπαφ πανω σε προβατα 110 km/h,multi kill 14 προβατα,70% υπαιτιοτητα μπεκρη,30% υπαιτιοτητα βοσκου,δεν ειχε βαλει προβλεπομενα φωτιστικα/αντανακλαστικα απο τον ΚΟΚ στα προβατα.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Δεν εννοειται να εχεις merc και να μην το πηγαινεις αντ/πεια για service για λογους οικονομιας...

Δεν πιστεύω ότι ένα ISO παραπάνω που έχει αποκτηθεί με μίζα και χωρίς έλεγχο ποιότητας στο προσωπικό παρά μόνο την εκπαίδευσή του -και αν, μπορείς να αντιπαραταχθείς σε κάποιον που θα σου κάνει καλή δουλειά για να βγάλει το ψωμί του = καλό συνεργείο, και αν δεις ότι κάνει βλακεία απλά δεν ξαναπατάς.

Δεν είμαι καθόλου μα καθόλου φαν των εξουσιοδοτημένων.

Βασίζονται στη σίγουρη πελατεία των εντός εγγύησης οχημάτων, έχουν μεγάλο φόρτο εργασίας και δεν πιστεύω ότι σπαταλούν τον χρόνο που απαιτείται για το εκάστοτε όχημα.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό στο εξωτερικό ΔΕΝ ισχύει σίγουρα που λες Σωτήρη (Αγγλία που είχα 2 αυτοκίνητα και το δοκίμασα), Ελλάδα όχι πάντα.

Το θέμα με το εξουσιοδοτημένο είναι και η σφραγίδα που δεν θα σου βάλει ο μπαρμπα μήτσος, ειδικά στα μεγάλα σέρβις, και είναι κάτι που το θες για να έχεις "πλήρες" βιβλίο και για εσένα και για την μεταπωλητική αξία του αυτοκινήτου.

Και είναι τόσα τα εξουσιοδοτημένα έτσι και αλλιώς που και αυτοί έχουν το ρίσκο να μην ξαναπάς αν γίνει λαλακία.

Link to comment
Share on other sites

Μα δε θα πας στον "μπαρμπαμήτσο που ξέρει από βέσπα" θα πας σε ένα υπεύθυνο επαγγελματία μηχανικό. Τέτοιοι υπάρχουν αρκετοί και σφραγίζουν κανονικά το βιβλιαράκι.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό στο εξωτερικό ΔΕΝ ισχύει σίγουρα που λες Σωτήρη (Αγγλία που είχα 2 αυτοκίνητα και το δοκίμασα), Ελλάδα όχι πάντα.

Το θέμα με το εξουσιοδοτημένο είναι και η σφραγίδα που δεν θα σου βάλει ο μπαρμπα μήτσος, ειδικά στα μεγάλα σέρβις, και είναι κάτι που το θες για να έχεις "πλήρες" βιβλίο και για εσένα και για την μεταπωλητική αξία του αυτοκινήτου.

Και είναι τόσα τα εξουσιοδοτημένα έτσι και αλλιώς που και αυτοί έχουν το ρίσκο να μην ξαναπάς αν γίνει λαλακία.

Με τα ανταλλακτικά τι κάνεις? Τα πληρώνεις στο 200% της ονομαστικής τους αξίας ή τα παίρνεις απ'έξω και τα πας στην αντιπροσωπεία?

Το βασικό μειονέκτημα της αντιπροσωπείας και των εξουσιοδοτημένων και της πολιτικής των εταιριών είναι ότι αν αγοράζεις x ποσό το ανταλλακτικό από τον προμηθευτή (σαν ιδιώτης), το αγοράζεις 200% από την εταιρία. Είναι παγκόσμιο το φαινόμενο να αγοράζουν οι πελάτες τα ανταλλακτικά απευθείας από τον προμηθευτή, στην Αγγλία π.χ. γίνεται χαμός.

Προσωπικά αρνούμαι να πληρώσω 200% πάνω ένα προϊόν.

Αν κάποιος έχει καλές εμπειρίες από τα εξουσιοδοτημένα, μπορεί να αγοράζει πιστεύω τα ανταλλακτικά και να τους τα πηγαίνει να τα βάζουν με "σφραγίδα", από όσα γνωρίζω όμως γίνεται η χαρά του παραγιού, και επειδή αν θέλω στάθμη εμπιστοσύνης παραγιού τα βάζω και μόνος μου τα ανταλλακτικά, προτιμώ να πηγαίνω σε κάποιον που τουλάχιστον ξέρει τι κάνει και πιάνουν τα χέρια του.

Οι αντιπροσωπείες σαφώς και έχουν ένα ποσοστό πολύ ικανών μηχανικών, αλλά αυτοί δύσκολα θα ασχοληθούν με απλά πράγματα που εμπίπτουν στην κατηγορία "παραγιός", και από εκεί ξεκινάνε άλλα μεγαλύτερα προβλήματα που καταστρέφουν τα ωραία μας αυτοκινητάκια.

Link to comment
Share on other sites

Μα δε θα πας στον "μπαρμπαμήτσο που ξέρει από βέσπα" θα πας σε ένα υπεύθυνο επαγγελματία μηχανικό. Τέτοιοι υπάρχουν αρκετοί και σφραγίζουν κανονικά το βιβλιαράκι.

Δεν είπα πως δεν υπάρχουν, αλλά αυτοί που σφραγίζουν λέγονται εξουσιοδοτημένοι :)

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή εκεί που πήγα εγώ και μου κάνανε σέρβις, επειδή ο μηχανικός μου κάρφωσε τη σφραγίδα του πάνω στο βιβλιαράκι του αυτοκινήτου και έγραψε τι εργασίες έκανε, αυτό τον κάνει εξουσιοδοτημένο;

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.