Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Why?

Γιατί πιστεύω ότι τόσο δεν αντέχει το λάδι και δεν προσφέρει αυτά που θα έπρεπε. Έχω βίτσιο και τα αλλάζω στα ~5000km τα λάδια κάθε φορά.

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply

Το ξέρουμε ότι είσαι βιτσιόζος :p

Δεν είναι κακό να τα αλλάζεις στα 15.000. Στα 20-30 έχεις πρόβλημα όμως :p

Wow σίφουνας. Ντάξει πλέον δε νιώθω τόσο "ριγμένος" :)

Έχω το manual αλλά αν και έψαξα λίγο δεν βρήκα που λέει για τα χιλιόμετρα service/λαδιών. Ενδιαφέρον το forum, θα γραφτώ και εκεί.

Το μαγαζί (Johnny Service) που προτείνεις μάλιστα είναι αρκετά δίπλα μου βολεύει αρκετά για να το αφήσω κιόλας το αμάξι. Εσύ σε αυτόν πήγαινες; Να του πω με στέλνει ο jpavly... :p

Πες του ο Γιάννης από Ταύρο με το μαύρο χαμηλωμένο Clio και θα καταλάβει λογικά. :p

Σου σκάναρα μία πρόχειρα το βιβλιαράκι που έχω, δεν είναι το manual, αλλά έχω 2 τέτοιες κόπιες, οπότε αν θες σου δίνω ένα :)

post-1347-1416074478,8258_thumb.jpg

post-1347-1416074478,843_thumb.jpg

post-1347-1416074478,8583_thumb.jpg

post-1347-1416074478,8748_thumb.jpg

Εξαρτάται από τις συνθήκες. Άλλο 15000 χιλιόμετρα σε εθνικές οδούς όπου μια περιστροφή του κινητήρα αντιστοιχεί σε ενάμιση-δυο μετρά και άλλο 15000 χιλιόμετρα μες τη πόλη σταματά-ξεκινά και πρώτη δευτέρα όπου για κάθε μετρό το μοτερ κάνει 7-8 στροφές.

Ανάλογα πάνε και οι συνθήκες… Άλλο οι σταθερά υψηλές ταχύτητες που παρέχουν ικανή ψύξη στα λάδια του μοτέρ και άλλο το μποτιλιάρισμα όπου τα λάδια βράζουν. Μη σας ξεγελάει ο δείκτης της θερμοκρασίας νερού. Μπορεί τα λάδια να ψύχονται έμμεσα από το κύκλωμα ψύξης του κινητήρα αλλά η θερμοκρασία τους δεν ελέγχεται τόσο αποτελεσματικά. Κυρίως επειδή το γρήγορο ζέσταμα των λαδιών είναι απαραίτητο για να μειωθούν οι φθορές στη ψυχρή εκκίνηση, ενώ από την άλλη το βράσιμο τους δεν αποτελεί ουσιαστικό πρόβλημα για ένα μοτέρ που δε πιέζεται.

Οι κατασκευαστές γνωρίζουν τις ανοχές των κινητήρων τους και ξέρουν ότι σε καμία περίπτωση δε πρόκειται ο κινητήρας τους να παύσει να λειτουργεί λόγω λίπανσης μέσα στα περιθώρια της εγγύησης.

Για να συμβεί αυτό θα πρέπει ο οδηγός να είναι καφτης όποτε προφανώς η εταιρία έχει τρόπους για να προφυλαχτεί από τέτοιες περιπτώσεις. (ειδικά τώρα πια με τα πρόσφατα OBD2 συστήματα όπου καταγράφουν σε logs και τους χειρισμούς του οδηγού)

Έτσι με γνώμονα το marketing εξαντλούν τα όρια του κάθε κινητήρα.

Πιθανότατα αν οδηγεί κανείς σα το πατέρα μου (συντηρητικός οδηγός που βλέπει το αυτοκίνητο μόνο και μόνο σαν ένα μέσο που θα σε πάει απ το Α στο Β, ποτέ και για κανένα λόγο δε παίρνει τα ¾ α του γκαζιού ενώ συνήθως βρίσκεται κοντά ¼ και το μέγιστο εύρος στροφών είναι μεταξύ 2 και 5Κ) τότε οι αλλαγές λαδιών κάθε 15000 ή κάθε 20000 χιλιόμετρα σε καλύπτουν (ή τέλος πάντων ότι προτείνει ο κατασκευαστής).Δε πρέπει να ξεχνάμε και το χρονικό περιορισμό όμως που είναι συνήθως στο 1έτος…

Ερχόμενος όμως στη περίπτωση του θέματος εδώ, δε μπορώ να φανταστώ κανέναν από τους παραπάνω να μη το πατάνε “που και που” :pleasantry: Ε πολύ απλά… όσο πιο συχνά το “πατάς” τόσο πιο συχνά πρέπει να αλλάζεις και τα λάδια.

Δεν είναι θέμα απόλυτου νούμερου χιλιομέτρων… αλλά συνθηκών και χρήστη.

Στο Clio συγκεκριμένα άλλαξα στα 5 χρόνια 3 μπαταρίες, γιατί τα ηλεκτρικά γάπαγαν. Αν σου μείνει λοιπόν το Clio, πρέπει οπωσδήποτε να πας σε συνεργείο Renault μετά την αλλαγή για "reset" αλλιώς γίνεται της πυγολαμπίδας στο καντράν και κάνει και διάφορα άλλα τρελά. Για renault, μόνο σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο :p

1) Οι μπαταρίες αν δεν είναι για ταξί έχουν 2 χρόνια εγγύηση, και κρατάνε το λιγότερο 3. Τρεις μπαταρίες σε πέντε χρόνια μοιάζει ερωτικό το θέμα : P

2) Αυτά τα "reset" δεν είναι κανένα μυστικό που δεν γνωρίζουν οι μπαταριά δες. Για να πουλάνε επιβάλετε να τα γνωρίζουν.

Δεν ξέρω αν έχουν όλοι laptop με βύσμα compatible για Renault και ότι ξέρουν τι κάνουν.

Από τις εμπειρίες μου μπορώ να πω ότι τα ηλεκτρικά/ηλεκτρονικά τους είναι αρκετά ευαίσθητα για να παίζεις.

Πες του ο Γιάννης από Ταύρο με το μαύρο χαμηλωμένο Clio και θα καταλάβει λογικά. :p

Σου σκάναρα μία πρόχειρα το βιβλιαράκι που έχω, δεν είναι το manual, αλλά έχω 2 τέτοιες κόπιες, οπότε αν θες σου δίνω ένα :)

Ok, θα δοκιμάσω να δω αν σε ξέρει...

Έχει κάτι άλλο το βιβλιαράκι που να είναι αντίστοιχα χρήσιμο; Μη σε βάζω σε διαδικασίες τσάμπα... Το manual μου δεν έχει τέτοιες σελίδες πάντως. Ευχαριστώ πολύ! :)

εγω εχω την εντυπωση οτι ειναι δυο πολοι..δυο βασεις με δυο βιδακια..την φορας..και σεταρεις το ρολοι ξανα αν ειναι ηλεκτρονικο..και εφυγες

.. σε οσα αυτοκινητα ειχα μεχρι τωρα την εχω αλλαξει μονος μου..

*ισως σε μερικα μοντελα να χρειαστει reallign το traction σπανιο φαινομενο βεβαια

αρκετα ευκολο ομως να το κανεις..

Βασικά απ' όσα μπορούσα να καταλάβω δεν είναι τόσο απλό. Σίγουρα η τοποθέτηση απλά θέλει να έχεις τα σωστά κλειδιά την μπαταρία και το κάνεις μόνος σου. Το θέμα είναι ότι λόγω πτώσης τάσης έχουν δημιουργηθεί error logs σε συστήματα που έχουν "εγκέφαλο" τα οποία σβήνουν (και άρα και οι ενδείξεις στο καντράν) μόνο με ειδικό λογισμικό και hardware που σίγουρα δεν έχει ο καθένας. :)

Δεν ήξερα πού να το βάλω.. WOW :woot:

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=i-hXcRtbj1Y&feature=player_embedded]YouTube - The Coke Zero & Mentos Rocket Car[/ame]

Βασικά απ' όσα μπορούσα να καταλάβω δεν είναι τόσο απλό. Σίγουρα η τοποθέτηση απλά θέλει να έχεις τα σωστά κλειδιά την μπαταρία και το κάνεις μόνος σου. Το θέμα είναι ότι λόγω πτώσης τάσης έχουν δημιουργηθεί error logs σε συστήματα που έχουν "εγκέφαλο" τα οποία σβήνουν (και άρα και οι ενδείξεις στο καντράν) μόνο με ειδικό λογισμικό και hardware που σίγουρα δεν έχει ο καθένας. :)

τι αμαξι?

τι αμαξι?
Renault Clio Campus 1200cc του 2006.
Αν σου μείνει λοιπόν το Clio, πρέπει οπωσδήποτε να πας σε συνεργείο Renault μετά την αλλαγή για "reset" αλλιώς γίνεται της πυγολαμπίδας στο καντράν και κάνει και διάφορα άλλα τρελά. Για renault, μόνο σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο :p

:)

Αντε ωραιο φαινεται αυτο , το υπαρχον c4 ( προσωπικα ) δεν μου αρεσει ουτε στην coupe ουτε στην κανονικη.

:)

τωρα που λετε για κλιο..ζαχαρωνω ενα κλιο RS του 2007 κοντα 14.5κ μιλαμε σουπερ τιμη γι αυτο που παιρνεις..αλλα αμα παει 2ε το λιτρο με βλεπω με το διλιτρο να μην κουνιεμαι..:hehe:

αστα να πανε...

εκει δεν εχουν "ποινικοποιηθει" ακομα τα τετρατροχα οπως εδω

OT: δεν ξερω εαν λεει κατα τ'αλλα

αλλα αυτο το 2010 Dodge Challenger R/T ειναι σχεδιαστικα απο τα πιο πετυχημενα automotive remakes imho

πολυ μ00ναρος

στα +0,0033ΚΜ απο το οριο ταχυτητας ομως πλακωνουν ελικοπτερα-swat-αντιτορπιλικα-jack bauer-και εμφανιζεται στο πισω καθισμα σου ο nomad πουλ οβερ μαδαφακα

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.