Dolly Ιούνιος 3, 2010 #2281 Κοινοποίηση Ιούνιος 3, 2010 Οπότε ξανά-ρωτάω. Δηλαδή απο τα 7.000 που ΔΕΝ θα αλλάξω πχ , μέχρι τα 15.000 που λεει ο κατασκευαστής (που ΘΑ αλλάξω) (δεν μιλάω να τα περάσω σε ΚΑΜΙΑ περίπτωση). Τότε το αυτοκίνητο (ένα αυτοκίνητο του 2010) θα έχει ~10% παραπάνω κατανάλωση? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Athens2004 Ιούνιος 3, 2010 #2282 Κοινοποίηση Ιούνιος 3, 2010 Οχι αυτο δεν παιζει με τπτ . Σε νορμαλ συνθηκες με την ιδια ποιοτητα βενζινης και τον ιδιο οδηγο ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ . Επισης ο κοσμος δεν ξερει πως το κλασικο κοιταγμα '' ειναι μαυρα τα λαδια = αλλαγη '' ουτε αυτο παιζει . Τα τουρμπατα πχ και τα πετρελαια το λαδι το μαυριζουν πολυ γρηγορα ( δεν θυμαμαι ακριβως γιατι ) χωρις ομως αυτο να εχει χασει τις λιπαντικες ιδιοτητες του η να εχει οξειδωθει. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
astrolabos Ιούνιος 3, 2010 #2283 Κοινοποίηση Ιούνιος 3, 2010 Να σου θέσω αλλιώς την ερώτηση. Πιο αμάξι θα έχει λιγότερες μηχανικές φθορές. Αυτό που αλλάζει κάθε 5 ή 7.000 ή αυτό που αλλάζει κάθε 15.000; 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolly Ιούνιος 3, 2010 #2284 Κοινοποίηση Ιούνιος 3, 2010 Με σωστά λάδια κατασκευαστή τις ίδιες.Κάθε 7.000-15.000 και 20.000 (όταν ο κατασκευαστής λέει 15.000) το 20.000Γιατι 10% κατανάλωση περίπου που είναι ο Γιώργος είναι να φύγω απο τον 5ο Link to comment Share on other sites More sharing options...
mech5107 Ιούνιος 3, 2010 #2285 Κοινοποίηση Ιούνιος 3, 2010 Το σωστό είναι να έχουν τα αμάξια δείκτη θερμοκρασίας λαδιού...Καλές οι αλλαγές στα 5/7/10/12 kχλμ, αλλά αν το λάδι σου έχει βράσει στους 125-130 για 2 φορές, πάει, χάθηκε το παιχνίδι.Επίσης, από λάδι σε λάδι έχει άπειρη διαφορά... 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΓιαγκΤ Ιούνιος 3, 2010 #2286 Κοινοποίηση Ιούνιος 3, 2010 Μπαταρίες δεν αγοράζουμε ποτέ από την αντιπροσωπεία του αυτοκινήτου.Τα μαγαζιά που ασχολούνται αποκλειστικά με την πώληση μπαταριών κάνουν 100πλασιους τζίρους στο αντικείμενο με συνέπια μεγαλύτερα περιθώρια και ποικιλία.Άσε που δεν χρεώνουν εργασία. 6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jpavly Ιούνιος 3, 2010 #2287 Κοινοποίηση Ιούνιος 3, 2010 (edited) Η μπαταρία είναι μια M3 50AH όπως λέει το χαρτί που πήρα, στην οποία μου έκαναν έκπτωση 15%. Άρα είχε αρχική τιμή 85€ και μου την έδωσαν 72€. Τα εργατικά ήταν 30€ με 50€ η εργατοώρα. Δηλαδή όσο μου έκαναν "έκπτωση" στην μπαταρία, μου πήραν από εργατικά...Δεν ξέρω όμως πραγματικές τιμές μπαταρίας. Τόσο πήρα περίπου κι εγώ την 55άρα μου πέρισυ πριν το πουλήσω. Που να βρω ρε παιδιά σε όλο αυτό το χάος της Αθήνας κάποιον να εμπιστευτώ το αμάξι μου; Βλακεία μου, ξεχάστηκα: www.johnnyservice.gr ή Technocar στο Γκάζι. Τον 2ο τον άλλαξα γιατί όταν δεν πετύχαινα τον κ. Γιάννη οι άλλοι ήταν μπαρουφάδες. Επίσης, μπες www.greekrenaultclub.gr, σε πολλά θέματα ρώτησα πρώτα και πήγα στο συνεργείο διαβασμένος ή το γλίτωσα εντελώς ΟΤΙ και να κάνεις όμως ΜΗΝ ρωτήσεις τον Jpavly Άκυρο, ότι και να λες είχα τόσες διαφορετικές βλάβες στο Clio μου που με διαφορά έχω τη μεγαλύτερη εμπειρία Όποιος αλλάζει λάδια στις 15.000 είναι εγκληματίας.- Why? Το αγόρασα μεταχειρισμένο πέρισυ τέτοιο καιρό με 30.000km και του χω κάνει κάτι παραπάνω από 16.000km.Μη με βρίσετε αλλά δεν έχω αλλάξει λάδια ή φίλτρο. Πέρασα ΚΤΕΟ τον Φλεβάρη και το μόνο που μου είπαν ήταν να αλλάξω τα λάστιχα τα οποία και άλλαξα. Κάθε πότε πρέπει να αλλάζω λάδια, φίλτρο και κάθε πότε να πάω για service; Ευχαριστώ και για τις προτάσεις :flower: Έχω ένα περίσσιο manual για το πρώην δικό μου, του 2002. Αν δεν έχεις καθόλου να σου το δώσω Μπαταρίες δεν αγοράζουμε ποτέ από την αντιπροσωπεία του αυτοκινήτου.Τα μαγαζιά που ασχολούνται αποκλειστικά με την πώληση μπαταριών κάνουν 100πλασιους τζίρους στο αντικείμενο με συνέπια μεγαλύτερα περιθώρια και ποικιλία. Άσε που δεν χρεώνουν εργασία. Στο Clio συγκεκριμένα άλλαξα στα 5 χρόνια 3 μπαταρίες, γιατί τα ηλεκτρικά γάπαγαν. Αν σου μείνει λοιπόν το Clio, πρέπει οπωσδήποτε να πας σε συνεργείο Renault μετά την αλλαγή για "reset" αλλιώς γίνεται της πυγολαμπίδας στο καντράν και κάνει και διάφορα άλλα τρελά. Για renault, μόνο σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο Έγινε επεξεργασία Ιούνιος 3, 2010 από jpavly typo 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
tragikos Ιούνιος 3, 2010 #2288 Κοινοποίηση Ιούνιος 3, 2010 Wow σίφουνας. Ντάξει πλέον δε νιώθω τόσο "ριγμένος" Έχω το manual αλλά αν και έψαξα λίγο δεν βρήκα που λέει για τα χιλιόμετρα service/λαδιών. Ενδιαφέρον το forum, θα γραφτώ και εκεί. Το μαγαζί (Johnny Service) που προτείνεις μάλιστα είναι αρκετά δίπλα μου βολεύει αρκετά για να το αφήσω κιόλας το αμάξι. Εσύ σε αυτόν πήγαινες; Να του πω με στέλνει ο jpavly... Link to comment Share on other sites More sharing options...
astrolabos Ιούνιος 3, 2010 #2289 Κοινοποίηση Ιούνιος 3, 2010 Why?Γιατί πιστεύω ότι τόσο δεν αντέχει το λάδι και δεν προσφέρει αυτά που θα έπρεπε. Έχω βίτσιο και τα αλλάζω στα ~5000km τα λάδια κάθε φορά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jpavly Ιούνιος 3, 2010 #2290 Κοινοποίηση Ιούνιος 3, 2010 Το ξέρουμε ότι είσαι βιτσιόζος Δεν είναι κακό να τα αλλάζεις στα 15.000. Στα 20-30 έχεις πρόβλημα όμως Wow σίφουνας. Ντάξει πλέον δε νιώθω τόσο "ριγμένος" Έχω το manual αλλά αν και έψαξα λίγο δεν βρήκα που λέει για τα χιλιόμετρα service/λαδιών. Ενδιαφέρον το forum, θα γραφτώ και εκεί. Το μαγαζί (Johnny Service) που προτείνεις μάλιστα είναι αρκετά δίπλα μου βολεύει αρκετά για να το αφήσω κιόλας το αμάξι. Εσύ σε αυτόν πήγαινες; Να του πω με στέλνει ο jpavly... Πες του ο Γιάννης από Ταύρο με το μαύρο χαμηλωμένο Clio και θα καταλάβει λογικά. Σου σκάναρα μία πρόχειρα το βιβλιαράκι που έχω, δεν είναι το manual, αλλά έχω 2 τέτοιες κόπιες, οπότε αν θες σου δίνω ένα 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
gbak Ιούνιος 3, 2010 #2291 Κοινοποίηση Ιούνιος 3, 2010 παλι καλα εγω μια εποχη δεν τα αλλαζα τα εκαιγα.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kaynd Ιούνιος 3, 2010 #2292 Κοινοποίηση Ιούνιος 3, 2010 (edited) Εξαρτάται από τις συνθήκες. Άλλο 15000 χιλιόμετρα σε εθνικές οδούς όπου μια περιστροφή του κινητήρα αντιστοιχεί σε ενάμιση-δυο μετρά και άλλο 15000 χιλιόμετρα μες τη πόλη σταματά-ξεκινά και πρώτη δευτέρα όπου για κάθε μετρό το μοτερ κάνει 7-8 στροφές. Ανάλογα πάνε και οι συνθήκες… Άλλο οι σταθερά υψηλές ταχύτητες που παρέχουν ικανή ψύξη στα λάδια του μοτέρ και άλλο το μποτιλιάρισμα όπου τα λάδια βράζουν. Μη σας ξεγελάει ο δείκτης της θερμοκρασίας νερού. Μπορεί τα λάδια να ψύχονται έμμεσα από το κύκλωμα ψύξης του κινητήρα αλλά η θερμοκρασία τους δεν ελέγχεται τόσο αποτελεσματικά. Κυρίως επειδή το γρήγορο ζέσταμα των λαδιών είναι απαραίτητο για να μειωθούν οι φθορές στη ψυχρή εκκίνηση, ενώ από την άλλη το βράσιμο τους δεν αποτελεί ουσιαστικό πρόβλημα για ένα μοτέρ που δε πιέζεται. Οι κατασκευαστές γνωρίζουν τις ανοχές των κινητήρων τους και ξέρουν ότι σε καμία περίπτωση δε πρόκειται ο κινητήρας τους να παύσει να λειτουργεί λόγω λίπανσης μέσα στα περιθώρια της εγγύησης. Για να συμβεί αυτό θα πρέπει ο οδηγός να είναι καφτης όποτε προφανώς η εταιρία έχει τρόπους για να προφυλαχτεί από τέτοιες περιπτώσεις. (ειδικά τώρα πια με τα πρόσφατα OBD2 συστήματα όπου καταγράφουν σε logs και τους χειρισμούς του οδηγού) Έτσι με γνώμονα το marketing εξαντλούν τα όρια του κάθε κινητήρα. Πιθανότατα αν οδηγεί κανείς σα το πατέρα μου (συντηρητικός οδηγός που βλέπει το αυτοκίνητο μόνο και μόνο σαν ένα μέσο που θα σε πάει απ το Α στο Β, ποτέ και για κανένα λόγο δε παίρνει τα ¾ α του γκαζιού ενώ συνήθως βρίσκεται κοντά ¼ και το μέγιστο εύρος στροφών είναι μεταξύ 2 και 5Κ) τότε οι αλλαγές λαδιών κάθε 15000 ή κάθε 20000 χιλιόμετρα σε καλύπτουν (ή τέλος πάντων ότι προτείνει ο κατασκευαστής).Δε πρέπει να ξεχνάμε και το χρονικό περιορισμό όμως που είναι συνήθως στο 1έτος… Ερχόμενος όμως στη περίπτωση του θέματος εδώ, δε μπορώ να φανταστώ κανέναν από τους παραπάνω να μη το πατάνε “που και που” Ε πολύ απλά… όσο πιο συχνά το “πατάς” τόσο πιο συχνά πρέπει να αλλάζεις και τα λάδια. Δεν είναι θέμα απόλυτου νούμερου χιλιομέτρων… αλλά συνθηκών και χρήστη. Έγινε επεξεργασία Ιούνιος 3, 2010 από kaynd 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΓιαγκΤ Ιούνιος 3, 2010 #2293 Κοινοποίηση Ιούνιος 3, 2010 Στο Clio συγκεκριμένα άλλαξα στα 5 χρόνια 3 μπαταρίες, γιατί τα ηλεκτρικά γάπαγαν. Αν σου μείνει λοιπόν το Clio, πρέπει οπωσδήποτε να πας σε συνεργείο Renault μετά την αλλαγή για "reset" αλλιώς γίνεται της πυγολαμπίδας στο καντράν και κάνει και διάφορα άλλα τρελά. Για renault, μόνο σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο 1) Οι μπαταρίες αν δεν είναι για ταξί έχουν 2 χρόνια εγγύηση, και κρατάνε το λιγότερο 3. Τρεις μπαταρίες σε πέντε χρόνια μοιάζει ερωτικό το θέμα : P 2) Αυτά τα "reset" δεν είναι κανένα μυστικό που δεν γνωρίζουν οι μπαταριά δες. Για να πουλάνε επιβάλετε να τα γνωρίζουν. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jpavly Ιούνιος 3, 2010 #2294 Κοινοποίηση Ιούνιος 3, 2010 Δεν ξέρω αν έχουν όλοι laptop με βύσμα compatible για Renault και ότι ξέρουν τι κάνουν. Από τις εμπειρίες μου μπορώ να πω ότι τα ηλεκτρικά/ηλεκτρονικά τους είναι αρκετά ευαίσθητα για να παίζεις. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tragikos Ιούνιος 3, 2010 #2295 Κοινοποίηση Ιούνιος 3, 2010 Πες του ο Γιάννης από Ταύρο με το μαύρο χαμηλωμένο Clio και θα καταλάβει λογικά. Σου σκάναρα μία πρόχειρα το βιβλιαράκι που έχω, δεν είναι το manual, αλλά έχω 2 τέτοιες κόπιες, οπότε αν θες σου δίνω ένα Ok, θα δοκιμάσω να δω αν σε ξέρει... Έχει κάτι άλλο το βιβλιαράκι που να είναι αντίστοιχα χρήσιμο; Μη σε βάζω σε διαδικασίες τσάμπα... Το manual μου δεν έχει τέτοιες σελίδες πάντως. Ευχαριστώ πολύ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
gbak Ιούνιος 3, 2010 #2296 Κοινοποίηση Ιούνιος 3, 2010 (edited) εγω εχω την εντυπωση οτι ειναι δυο πολοι..δυο βασεις με δυο βιδακια..την φορας..και σεταρεις το ρολοι ξανα αν ειναι ηλεκτρονικο..και εφυγες.. σε οσα αυτοκινητα ειχα μεχρι τωρα την εχω αλλαξει μονος μου..*ισως σε μερικα μοντελα να χρειαστει reallign το traction σπανιο φαινομενο βεβαιααρκετα ευκολο ομως να το κανεις.. Έγινε επεξεργασία Ιούνιος 3, 2010 από gbak 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
tragikos Ιούνιος 3, 2010 #2297 Κοινοποίηση Ιούνιος 3, 2010 Βασικά απ' όσα μπορούσα να καταλάβω δεν είναι τόσο απλό. Σίγουρα η τοποθέτηση απλά θέλει να έχεις τα σωστά κλειδιά την μπαταρία και το κάνεις μόνος σου. Το θέμα είναι ότι λόγω πτώσης τάσης έχουν δημιουργηθεί error logs σε συστήματα που έχουν "εγκέφαλο" τα οποία σβήνουν (και άρα και οι ενδείξεις στο καντράν) μόνο με ειδικό λογισμικό και hardware που σίγουρα δεν έχει ο καθένας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
racer Ιούνιος 3, 2010 #2298 Κοινοποίηση Ιούνιος 3, 2010 Δεν ήξερα πού να το βάλω.. WOW [ame=http://www.youtube.com/watch?v=i-hXcRtbj1Y&feature=player_embedded]YouTube - The Coke Zero & Mentos Rocket Car[/ame] Link to comment Share on other sites More sharing options...
gbak Ιούνιος 3, 2010 #2299 Κοινοποίηση Ιούνιος 3, 2010 Βασικά απ' όσα μπορούσα να καταλάβω δεν είναι τόσο απλό. Σίγουρα η τοποθέτηση απλά θέλει να έχεις τα σωστά κλειδιά την μπαταρία και το κάνεις μόνος σου. Το θέμα είναι ότι λόγω πτώσης τάσης έχουν δημιουργηθεί error logs σε συστήματα που έχουν "εγκέφαλο" τα οποία σβήνουν (και άρα και οι ενδείξεις στο καντράν) μόνο με ειδικό λογισμικό και hardware που σίγουρα δεν έχει ο καθένας. τι αμαξι? Link to comment Share on other sites More sharing options...
tragikos Ιούνιος 4, 2010 #2300 Κοινοποίηση Ιούνιος 4, 2010 τι αμαξι? Renault Clio Campus 1200cc του 2006. Αν σου μείνει λοιπόν το Clio, πρέπει οπωσδήποτε να πας σε συνεργείο Renault μετά την αλλαγή για "reset" αλλιώς γίνεται της πυγολαμπίδας στο καντράν και κάνει και διάφορα άλλα τρελά. Για renault, μόνο σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts