Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Αν χρειαστείς service στείλε μου. Εκεί που κάνω και γω τα απαραίτητα που χρειάζονται εργαλεία είναι γνώστης και χρεώνει πολύ σωστά:)

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply

Το αγόρασα μεταχειρισμένο πέρισυ τέτοιο καιρό με 30.000km και του χω κάνει κάτι παραπάνω από 16.000km.

Μη με βρίσετε αλλά δεν έχω αλλάξει λάδια ή φίλτρο. Πέρασα ΚΤΕΟ τον Φλεβάρη και το μόνο που μου είπαν ήταν να αλλάξω τα λάστιχα τα οποία και άλλαξα. Κάθε πότε πρέπει να αλλάζω λάδια, φίλτρο και κάθε πότε να πάω για service;

Ευχαριστώ και για τις προτάσεις :flower:

O Κατασκευαστής λέει λάδια + φίλτρο λαδιού κάθε 15.000 ή 1 έτος ότι έρθει 1ο.

Σέρβις κανονικό κάθε 30.000

λογικά έχει και service indicator στην μικρή οθόνη στον πίνακα οργάνων, που το δείχνει με ένα Γαλλικό κλειδί.

Κοίτα είναι κουβέντα λίγο πιο μεγάλη από το Σινικό τοίχος αλλά here goes.

Όταν ο κατασκευαστής σου λέει να αλλάζεις κάθε τότε κάτι ξέρει. Και εγώ δεν αλλάζω ποτέ στα 15,000 αλλάζω στα 7.000 περίπου αλλά γιατί έχω μείνει με την βίδα σε παλιά μοτέρ και παλιάς τεχνολογίας λάδια (μη συνθετικά κλπ) τα οποία δεν αντέχανε και τόσο καιρό. Τα καινούργια είναι αισθητά καλύτερα.

Ειδικά σε Ιαπωνικά που έχεις και 7 έτη εγγύηση άνετα αλλάζεις στα 20.000 ή 1 έτος που σου λένε και δεν σε νοιάζει γιατί δεν θα το κρατήσεις τόσο.

Πάντα είναι ανάλογα με την τσέπη σου. Χοντρικά εκτός αν είσαι ταρίφας μιλάς για 1 ή 2 αλλαγές τον χρόνο, που συνεπάγεται πολύ χοντρικά για 100 ή 200 ευρώ / έτος για λάδια. (γιατί πάντα αλλάζεις και φίλτρο μαζί).

Αν το σηκώνεις, κακό στο αμάξι ΔΕΝ κάνεις, αν δεν το σηκώνεις, πάλι κακό στο αμάξι ΔΕΝ κάνεις.

Πιο πολύ είναι ψυχολογικό κατάλοιπο του παρελθόντος (όπως άπειρα άλλα στην αυτοκινητοβιομηχανία) παρά κάτι βάσιμο στον σημερινό κόσμο.

γιατί δεν θα το κρατήσεις τόσο.

Λάθος τρόπος σκέψης κατά τη γνώμη μου, γιατί αν - υποσυνείδητα έστω - αρχίζεις να απαξιώνεις το αμάξι σου, τότε θα κάνει και αυτό το ίδιο σε εσένα. Πάντα τις αλλαγές στα λάδια σε όλα τα αμάξια που είχα, ημισυνθετικά, τα έκανα στα 5.000 και πίστεψέ με το λάδι τότε έβγαινε μαύρο. Τη μη συχνή αλλαγή λαδιού, θα την πληρώσεις, είτε σε φθορά μηχανής, ή σε παραπάνω κατανάλωση.

πολύ σωστά.....σκεφτείτε το και αλλιώς....τα λεφτά που δίνετε για αλλαγή λαδιών και φίλτρων (περίπου στα 100ευρώ όλα μαζί για τα περισσότερα αυτοκίνητα) τα εξοικονομείτε και τα παίρνετε και πίσω 1μιση φορά από την χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου στο αυτοκίνητο

Δεν απαξιώνω κάτι, κάνω ότι λέει ο κατασκευαστής.

Λες να ξέρουμε καλύτερα εμείς οι ειδήμονες? Εκτός αν είναι κάποια θεωρία συνομωσίας που αλλάζουμε στα 15,000 και μετά στα 2χρόνια + 1 μέρα, ή 3 χρόνια +1 μέρα (ανάλογα την εγγύηση) μας σπάει το μοτέρ και τότε πληρώνουμε τον κατασκευαστή…

Και σου είπα και εγώ στα 7,000 αλλάζω, αλλά δεν χρειάζεται.

Τα μοτέρ φτιάχνονται για να είναι στην πόλη και όχι στην εξοχή.

Όσον αφορά το «δεν θα το κρατήσεις τόσο» είναι τελείως υποκειμενικό, εγώ τα αυτοκίνητα δεν τα κρατάω πάνω από 3-4 χρόνια, δεν πάει να πει πως θα το μαμήσω επειδή θα το κρατήσω λίγο…

και τα παίρνετε και πίσω 1μιση φορά από την χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου στο αυτοκίνητο

δηλαδή αν αλλάξω στα 5000-7000 και όχι στα 15.000 στο διάστημα απο 7.000 μέχρι 15.000 θα έχω κάψει 150 ευρώ παραπάνω βενζίνη?

μα τι λες? αυτό κατάλαβες?:hehe:

είναι απλό.

ένα αμάξι που του αλλάζεις λάδια φίλτρα ανα 10κ θα εχει καταναλωση 8lt/100km. Αν ξεχάσεις βαριέσαι ή δεν έχεις τα φράγκα για το 100άρικο...η κατανάλωση για τα επόμενα 5κ όταν τελικά θα θυμηθείς να του αλλάξεις στα 15κ θα έχει πάει στα 9-10/100km.

βάλτα κάτω να δεις πόση βενζίνη παραπάνω πληρώνουν όσοι βαριούνται να συντηρήσουν σωστά το όχημά τους.:)

Αν αλλαξεις στις 5.000 και οχι στις 15.000 , στα 100.000 χιλιομετρα θα εχεις κανει 20 αλλαγες σε σχεση με τις 7~ που θα κανει αυτος στα 15.000, 4Χ 15e Χ 13 ( διαφορα αλλαγων ) + φιλτρα λαδιου εξτρα + εργατικα , εχεις περασει το 1000ρικο .

Αστρολαβε τα σημερινα αυτοκινητα και τα ''σημερινα λιπαντικα αντεχουν για 15.000 , δεν ειπαμε να αλλαξεις στις 20-30.000~ που προτεινουν μερικες εταιριες για λογους εντυπωσιασμου αλλα και το 5.000 ειναι υπερβολικο . Μονο αν κανεις αναβασεις την μιση μερα σε βουνα και την αλλη μιση πας με 1τη μεσα στην πολη :hehe: Tοτε ναι αλλαξε στις 5.000

my 2 pac .

για να μην παίζουμε με τα νούμερα το σωστό είναι να κοιτάτε τα λάδια και τα φίλτρα σας ανάλογα την περίσταση......

2 ίδια αυτοκίνητα δε θα αλλάζουν φίλτρα λάδια στα 10.000 αν το 1 είναι στην εξοχη με άνετους παραλιακούς δρόμους ενώ το άλλο μπλέκει στη ζούγκλα της Αθήνας και το σταμάτα ξεκίνα.

προφανώς αυτό στην πόλη θα θέλει αλλαγή φίλτρων και λαδιών ανά 7.000 ή αυτό στην ύπαιθρο να φτάνει άνετα και τα 15.000 για να χρειαστεί αλλαγή.

απλά λέμε οτι αν ΚΑΚΟσυντηρείς ένα αυτοκίνητο και ξεπερνάς τα χρονοδιαγράμματα των σερβις τότε θα τρως κατανάλωση βενζίνης και παράπλευρες φθορές σε άλλα μηχανικά μέρη με κόστος πολλαπλάσιο.

και σχετικά με το 20φορές ανα 100κ που λεει ο Athens....ε και?τι είναι ένα 1000άρικο έξτρα για σερβις στη 10ετία αν πληρώνεις 400ευρα σε περισσότερες βενζινες το χρόνο......δηλαδη 4κ ευρώ.

Οπότε ξανά-ρωτάω.

Δηλαδή απο τα 7.000 που ΔΕΝ θα αλλάξω πχ , μέχρι τα 15.000 που λεει ο κατασκευαστής (που ΘΑ αλλάξω) (δεν μιλάω να τα περάσω σε ΚΑΜΙΑ περίπτωση).

Τότε το αυτοκίνητο (ένα αυτοκίνητο του 2010) θα έχει ~10% παραπάνω κατανάλωση?

Οχι αυτο δεν παιζει με τπτ . Σε νορμαλ συνθηκες με την ιδια ποιοτητα βενζινης και τον ιδιο οδηγο ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ . Επισης ο κοσμος δεν ξερει πως το κλασικο κοιταγμα '' ειναι μαυρα τα λαδια = αλλαγη '' ουτε αυτο παιζει . Τα τουρμπατα πχ και τα πετρελαια το λαδι το μαυριζουν πολυ γρηγορα ( δεν θυμαμαι ακριβως γιατι ) χωρις ομως αυτο να εχει χασει τις λιπαντικες ιδιοτητες του η να εχει οξειδωθει.

Να σου θέσω αλλιώς την ερώτηση. Πιο αμάξι θα έχει λιγότερες μηχανικές φθορές. Αυτό που αλλάζει κάθε 5 ή 7.000 ή αυτό που αλλάζει κάθε 15.000;

Με σωστά λάδια κατασκευαστή τις ίδιες.

Κάθε 7.000-15.000 και 20.000 (όταν ο κατασκευαστής λέει 15.000) το 20.000

Γιατι 10% κατανάλωση περίπου που είναι ο Γιώργος είναι να φύγω απο τον 5ο

Το σωστό είναι να έχουν τα αμάξια δείκτη θερμοκρασίας λαδιού...

Καλές οι αλλαγές στα 5/7/10/12 kχλμ, αλλά αν το λάδι σου έχει βράσει στους 125-130 για 2 φορές, πάει, χάθηκε το παιχνίδι.

Επίσης, από λάδι σε λάδι έχει άπειρη διαφορά...

Μπαταρίες δεν αγοράζουμε ποτέ από την αντιπροσωπεία του αυτοκινήτου.

Τα μαγαζιά που ασχολούνται αποκλειστικά με την πώληση μπαταριών κάνουν 100πλασιους τζίρους στο αντικείμενο με συνέπια μεγαλύτερα περιθώρια και ποικιλία.

Άσε που δεν χρεώνουν εργασία.

Η μπαταρία είναι μια M3 50AH όπως λέει το χαρτί που πήρα, στην οποία μου έκαναν έκπτωση 15%. Άρα είχε αρχική τιμή 85€ και μου την έδωσαν 72€. Τα εργατικά ήταν 30€ με 50€ η εργατοώρα. Δηλαδή όσο μου έκαναν "έκπτωση" στην μπαταρία, μου πήραν από εργατικά...

Δεν ξέρω όμως πραγματικές τιμές μπαταρίας.

Τόσο πήρα περίπου κι εγώ την 55άρα μου πέρισυ πριν το πουλήσω.

Που να βρω ρε παιδιά σε όλο αυτό το χάος της Αθήνας κάποιον να εμπιστευτώ το αμάξι μου;

Βλακεία μου, ξεχάστηκα: www.johnnyservice.gr ή Technocar στο Γκάζι. Τον 2ο τον άλλαξα γιατί όταν δεν πετύχαινα τον κ. Γιάννη οι άλλοι ήταν μπαρουφάδες.

Επίσης, μπες www.greekrenaultclub.gr, σε πολλά θέματα ρώτησα πρώτα και πήγα στο συνεργείο διαβασμένος ή το γλίτωσα εντελώς :)

ΟΤΙ και να κάνεις όμως ΜΗΝ ρωτήσεις τον Jpavly :D

Άκυρο, ότι και να λες είχα τόσες διαφορετικές βλάβες στο Clio μου που με διαφορά έχω τη μεγαλύτερη εμπειρία :D

Όποιος αλλάζει λάδια στις 15.000 είναι εγκληματίας.-

Why?

Το αγόρασα μεταχειρισμένο πέρισυ τέτοιο καιρό με 30.000km και του χω κάνει κάτι παραπάνω από 16.000km.

Μη με βρίσετε αλλά δεν έχω αλλάξει λάδια ή φίλτρο. Πέρασα ΚΤΕΟ τον Φλεβάρη και το μόνο που μου είπαν ήταν να αλλάξω τα λάστιχα τα οποία και άλλαξα. Κάθε πότε πρέπει να αλλάζω λάδια, φίλτρο και κάθε πότε να πάω για service;

Ευχαριστώ και για τις προτάσεις :flower:

Έχω ένα περίσσιο manual για το πρώην δικό μου, του 2002. Αν δεν έχεις καθόλου να σου το δώσω :)

Μπαταρίες δεν αγοράζουμε ποτέ από την αντιπροσωπεία του αυτοκινήτου.

Τα μαγαζιά που ασχολούνται αποκλειστικά με την πώληση μπαταριών κάνουν 100πλασιους τζίρους στο αντικείμενο με συνέπια μεγαλύτερα περιθώρια και ποικιλία.

Άσε που δεν χρεώνουν εργασία.

Στο Clio συγκεκριμένα άλλαξα στα 5 χρόνια 3 μπαταρίες, γιατί τα ηλεκτρικά γάπαγαν. Αν σου μείνει λοιπόν το Clio, πρέπει οπωσδήποτε να πας σε συνεργείο Renault μετά την αλλαγή για "reset" αλλιώς γίνεται της πυγολαμπίδας στο καντράν και κάνει και διάφορα άλλα τρελά. Για renault, μόνο σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο :p

Wow σίφουνας. Ντάξει πλέον δε νιώθω τόσο "ριγμένος" :)

Έχω το manual αλλά αν και έψαξα λίγο δεν βρήκα που λέει για τα χιλιόμετρα service/λαδιών. Ενδιαφέρον το forum, θα γραφτώ και εκεί.

Το μαγαζί (Johnny Service) που προτείνεις μάλιστα είναι αρκετά δίπλα μου βολεύει αρκετά για να το αφήσω κιόλας το αμάξι. Εσύ σε αυτόν πήγαινες; Να του πω με στέλνει ο jpavly... :p

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.