PetrosD Ιούνιος 2, 2010 #2261 Ιούνιος 2, 2010 Για να πάρεις 100 άλογα στο λίτρο εκτός από 8άρες, χρειάζονται και αγριότεροι εκκεντροφόροι. Αν το κάνεις αυτό τότε θα χάσεις σε ροπή στις χαμηλότερες στροφές, εκτός αν έχεις μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων.Τα 911 3.8lt, 385ps και Audi RS4 4.2lt, 420ps είναι τούρμπο. Οι BMW έχουν μεταβλητό χρονισμό (VANOS) για αυτό τα καταφέρνουν.
Dolly Ιούνιος 2, 2010 #2262 Ιούνιος 2, 2010 Τα 911 3.8lt, 385ps και Audi RS4 4.2lt, 420ps είναι τούρμποΓουατ?!Ατμόσφαιρα 100% είναι.Το Turbo το μοτέρ της Porsche βγάζει 520 άλογα...Το Audi έβγαζε απλά 339 για να πάει 1-1 με την Μ3
dohc161416003179 Ιούνιος 3, 2010 #2264 Ιούνιος 3, 2010 Εδώ κάναμε πόσα χρόνια για να σπάσουμε το "φράγμα" των 100 ίππων στα 1.400 ατμοσφαιρικά, και ακόμα δεν το έχουν κάνει όλοι. Και δεν το κάνουν γιατί δεν γίνεται, αλλά γιατί εκτός από τα άλογα υπάρχει και η αξιοπιστία και η ασφάλεια, άγνωστες λέξεις για τους απανταχού κάγκουρες.Δεν μπορώ να μην αναφέρω τον κινητήρα Κ που κινούσε το Ρόβερ 414 το 1995(15 χρόνια πριν) κι έβγαζε 103 αλογάκια. Δεν ήταν δλδ. κάποιο ιδιαίτερο αυτοκίνητο που απευθυνόταν σε ιδιαίτερο κοινό.
mech5107 Ιούνιος 3, 2010 #2265 Ιούνιος 3, 2010 Ηταν λίγο Honda αυτό το μοτέρ...επίσης όλοι οι Ιάπωνες, είχαν από τα mid 80s μοτέρ διαμάντια: 1400~100hp/1500~120/1600~140 και πάει λέγοντας...αλλά ποτέ δεν τα πήραμε εδώ Ελλάδα.
Athens2004 Ιούνιος 3, 2010 #2266 Ιούνιος 3, 2010 Δεν μπορώ να μην αναφέρω τον κινητήρα Κ που κινούσε το Ρόβερ 414 το 1995(15 χρόνια πριν) κι έβγαζε 103 αλογάκια. Δεν ήταν δλδ. κάποιο ιδιαίτερο αυτοκίνητο που απευθυνόταν σε ιδιαίτερο κοινό. Δυστηχως αντιγραψανε μονο τον σχεδιασμο οι roveristes με αποτελεσμα ενα στα 2 μοτερια ( και τα 1.4ρια και τα 1.6ρια ) ειχε προβλημα με τον θερμοστατη , αλλα καιγανε εγκεφαλο και λοιπα με τα ηλεκτρονικα , και σχεδον ολα φλατζα κεφαλης . Rover με >100.000km χωρις να εχει ανοιχτει η κεφαλη εστω , βρισκεις δυσκολότερα αποτι εσκιμωο στην σαχαρα. Γιαυτο και παραπανω λεω και πανω απ'ολα να αντεξει για καποιο ευλογο διαστημα .
magicman Ιούνιος 3, 2010 #2267 Ιούνιος 3, 2010 μιας και αναφερθηκαν, τα i30 της τροχαιας, επισης παιζουν και skoda octavia tsi, τελευταιο μοντελο.επισης και cintroen c3.
tragikos Ιούνιος 3, 2010 #2270 Ιούνιος 3, 2010 Άρα τα 100€ σε αντιπροσωπεία ήταν τρελή κλεψιά; Έβαλα μια 50AH και ομολογώ ότι δεν το χω στον τομέα, αλλά μου κακοφάνηκε. Αν πάει τόσο η μπαταρία δηλαδή αν το πάω για service πόσο θα πάρει; Αλήθεια έχετε να προτείνετε κάνα συνεργείο αξιόπιστο που δεν σε "κλέβει";
jpavly Ιούνιος 3, 2010 #2271 Ιούνιος 3, 2010 Εχμ, αυτός που θα σου τη βάλει δεν θέλει λεφτά για εργασία;
GriGaS Ιούνιος 3, 2010 #2272 Ιούνιος 3, 2010 ναι μεν αλλά...δεδομένου ότι η αντιπροσωπία της Toyota χρεώνει 50 ευρώ την ώρα, και η αλλαγή μπαταρίας δεν είναι παραπάνω από 10 λεπτά δουλειά (με τσιγάρο και καφέ), οτιδήποτε πάνω από ένα 10άρικο το θεωρώ κλεψιά. βέβαια παίζει το ενδεχόμενο να χρεώνεται 100 ευρώ η μπαταρία ως υλικό, οπότε τι να πεις...
Dolly Ιούνιος 3, 2010 #2273 Ιούνιος 3, 2010 Οπως τα λέει ο Γρίγας είναι.10 λεπτά μαξ με σεξ και ταινία είναι η αλλαγή.Απλά μπορεί να βάζουν πιο ακριβή μπαταρία.
tragikos Ιούνιος 3, 2010 #2274 Ιούνιος 3, 2010 Η μπαταρία είναι μια M3 50AH όπως λέει το χαρτί που πήρα, στην οποία μου έκαναν έκπτωση 15%. Άρα είχε αρχική τιμή 85€ και μου την έδωσαν 72€. Τα εργατικά ήταν 30€ με 50€ η εργατοώρα. Δηλαδή όσο μου έκαναν "έκπτωση" στην μπαταρία, μου πήραν από εργατικά...Δεν ξέρω όμως πραγματικές τιμές μπαταρίας.
Dolly Ιούνιος 3, 2010 #2276 Ιούνιος 3, 2010 χωρίς να θέλω να πω μεγάλα λόγια 36 λεπτά είναι αν είναι με 1 χέρι και πνευματικά καθυστερημένος ο τεχνικός.
tragikos Ιούνιος 3, 2010 #2277 Ιούνιος 3, 2010 Ας πούμε ότι εγώ θέλω τώρα να κάνω ένα service στο αμάξι μου... Είναι δυνατόν να τους εμπιστευτώ; Η πλάκα είναι ότι όσο περίμενα, άκουγα στο τηλέφωνο το αφεντικό να μιλάει με το τμήμα ανταλλακτικών και να λέει κάτι του στυλ "βαλε κάτι παραπάνω" και καπάκι να παίρνει τον πελάτη να λέει "δεν μπορώ να κάνω χαμηλότερη τιμή, αν το πάρω από αλλού δεν θα έχεις και εγγύηση" και τέτοια.Που να βρω ρε παιδιά σε όλο αυτό το χάος της Αθήνας κάποιον να εμπιστευτώ το αμάξι μου;edit: Όσο για τα εργατικά, έκανε και έλεγχο μετά στον εγκέφαλο για να διαγράψει τα "error logs" που προκλήθηκαν λόγω μπαταρίας, ώστε να σταματήσουν να ανάβουν τα προειδοποιητικά λαμπάκια. Πρακτικά μισή ώρα του πήρε αλλά μέσα σε αυτό ήταν το να βάλει μπρος το αμάξι με έξτρα μπαταρία, να το κατεβάσει κάτω, να την αλλάξει, να κάνει restart το απαρχαιωμένο laptop του και να διαγράψει ένα-ένα (λέει είναι παλιό σύστημα στο laptop και δεν έχει όλα μαζί) τα logs...Δε λέω ότι ντε και καλά ήθελε να με "κλέψει" αλλά από το τηλέφωνο που άκουσα πιο πριν ήμουν πολύ υποψιασμένος και ξενερωμένος...
Dolly Ιούνιος 3, 2010 #2280 Ιούνιος 3, 2010 Clio 1,6 του 2006 ή 2007 έχουμε και εμείς στο σπίτι. Και θυμάμαι χαρακτηριστικά την Renault στο Χαλάνδρι (στην Εθνικής Αντιστάσεως – έχει κλείσει η έκθεση αλλά νομίζω το service παραμένει) που ήταν πολύ καλοί. Το μόνο που μας έχει βγάλει τόσο καιρό όπως έχω ξαναπεί είναι 2 φορές που χάλασε η μονάδα του climatronic και την αντικαταστήσανε με 0 κόστος για εμάς, και όταν είχαμε πάει για το 1ο σερβις (λάδια πρακτικά και φίλτρο) είχαμε δώσει 70 ευρώ. Τώρα να εμπιστευτείς τους ίδιους όχι δεν το κάνεις, ρώτα και μάθε από κανένα φίλο για κάπου αλλού, τα clio δεν είναι και σπάνια. ΟΤΙ και να κάνεις όμως ΜΗΝ ρωτήσεις τον Jpavly
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.