kaynd Ιούνιος 1, 2010 #2241 Κοινοποίηση Ιούνιος 1, 2010 200ps βγαίνουν ατμοσφαιρικά στα 2 λίτρα εύκολα από κάθε κατασκευαστή. Δεν έχει να κάνει με τις δυνατότητες του κάθε ενός αλλά με το χαρακτήρα του αυτοκινήτου που θέλει να κινήσει. Προφανώς για ένα αυτοκίνητο σα το I30 προτιμήθηκε ένα μοτέρ με αρκετη ροπή χαμηλά και καθόλου στροφάρισμα, πιθανότατα για λόγους ευχρηστίας-αξιοπιστίας. Έτσι κι αλλιώς ποιος τυπικός χρήστης I30 θα δουλεύει το μοτέρ του πάνω από τις 5000rpm? Μέχρι εκεί το συγκεκριμένο προφίλ του κινητήρα θα αποδίδει πολύ πιο πληθωρικά από ένα αντίστοιχο μοτέρ με 200+αλογα που ξυπνάει από τις 6k και πάνω. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοπρίτης Ιούνιος 1, 2010 #2242 Κοινοποίηση Ιούνιος 1, 2010 Γιώργο όπως ξέρεις, αυτό θα πήγαινε τη χώρα αρκετά μπροστά, αλλά εδώ κυριαρχούν οι μιζαδόροι.Τα νέα λεωφορεία της αστυνομίας απ'ότι διάβασα είναι Τούρκικα, γιατί αυτά που έδινε η ΕΛΒΟ ερχόταν αρκετά σκαλιά πιο ακριβά.Επίσης, καλό θα ήταν να εξάγουμε φετούλα, λαδάκι, ρακί, τσίπουρο, κρασί και χίλια μύρια άλλα. Αν όχι να παράγουμε για εξαγωγή, ας είναι για κατανάλωση. Αλλά ούτε αυτό δεν έχουμε..μα αυτο ειναι το θεμαδεν μπορω να πιστεψω οτι ουδεις πολιτικος δεν ειχε καποια στιγμη ενα παρομοιο οραματο γιατι αυτο δεν υλοποιειται ειναι το προβλημα (μιζες, συμφεροντα, κτλ)ΕΝΑΣ @ρχιδατος να το παρει αποφαση και να το κανει,να δωσει τις σωστες εγγυησεις στους επενδυτες (εαν δεν διαθετει το κρατος τα κεφαλαια)και με συνοπτικες διαδικασιες να παρακαμψει το αρτηριοσκληρωμενο γραφειοκρατικο συστημα και να το κανει πραξηαλλα θα μου πεις τωρα και με το δικιο σουεδω δεν καταφερνουν να ξεμπλοκαρουν το θεμα Μπομπολα-Αττικης οδου και ΟΣΕθα καταφερουν να ανοιξουν αυτοκινητοβιομηχανια...οσο για τιε εξαγωγεςεχουμε προιοντα κι εξαγουμε κιολας...το θεμα ειναι πρωτον η ποσοτητατο γιατι εξω πωλουνται φθηνοτερα απο την χωρα παραγωγης τουςκαι γιατι επιτρεπεται να επαναεισαγωνται relabeled επεξεργασμενα προιοντα εξαγωγης μαςαλλα ξεχασα, στην Ελλαδα με τον ορο αναπτυξη δεν εννοουμε φυσικα παραγωγη κι εξαγωγεςαλλα μονο απολυσεις και μειωσεις αποζημιωσεων...ουφ! offtopiκιασα παλι 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jpavly Ιούνιος 1, 2010 #2243 Κοινοποίηση Ιούνιος 1, 2010 τι πες μαν τωρα..100 αλογα ανα λιτρο τα χουν για πλακα πλεον και ατμασφαιρα..κατε με βαση κυβισμου κατω απο 160 αλογατακια δεν θα πρεπε να πεφτει..Όπως είπαν και οι άλλοι 200 άλογα θα βγάλει όποιος θέλει να παράγει ένα sport αυτοκίνητο. Το clio για να φτάσει 197 άλογα πέρασαν χρόνια βελτίωσης του ίδιου κινητήρα, αλλά είναι άλλος ο χαρακτήρας του Clio RS, άλλος του i30. Εδώ κάναμε πόσα χρόνια για να σπάσουμε το "φράγμα" των 100 ίππων στα 1.400 ατμοσφαιρικά, και ακόμα δεν το έχουν κάνει όλοι. Και δεν το κάνουν γιατί δεν γίνεται, αλλά γιατί εκτός από τα άλογα υπάρχει και η αξιοπιστία και η ασφάλεια, άγνωστες λέξεις για τους απανταχού κάγκουρες.Μέχρι πρότινος είχαν τα ψόφια Xsara 90ps, 1.4 όπως μου έχει πει φίλος αστυνομικός και η ιστορία ότι ήταν πειραγμένα κλπ, είναι μάλλον φήμη. Απλά κάποιος κλασικά θα είχε κουμπάρο κάποιον αντιπρόσωπο Citroen, γιατί στο Ελλάντα κάπως έτσι δουλεύουν τα πράγματα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gbak Ιούνιος 1, 2010 #2244 Κοινοποίηση Ιούνιος 1, 2010 τεσπα το θεωρω κουτο να μπλεξεις με 2λιτρο και 147 αλογατακια..οταν παραλληλα παιζουν 1.4 με τουρμπακια πανω και αποδοση απο 170ps και βαλε ..και με κανα ριμαπ πατας τα 200+ ανετα..υπο αυτη την αποψη μου δειχνουν "λιγα" τα αλογα του ι30..και επιμενω τεχνολογικα για την τωρα εποχη θα πρεπε να αποδιδει τουλαχιστον 160+με παραπεμπει σε fsi 2λιτρο που βγαλε παραγωγη η αουντι το 2004 και επειτα..λολ Link to comment Share on other sites More sharing options...
jpavly Ιούνιος 2, 2010 #2245 Κοινοποίηση Ιούνιος 2, 2010 Σκέφτεσαι με λάθος τρόπο. Εσένα προφανώς σου αρέσουν οι κινητήρες στην τσίτα και τα άλογα στο max. Σου ξαναλέω, ότι έτσι θα βγει ένα αυτοκίνητο που θα λέει ότι ΕΧΩ 200 ΑΛΟΓΑ.Με αυτή τη λογική το Jeep Grand Cherokee 5.7 θα έπρεπε να είναι 570 άλογα και όχι 340 όπως είναι; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Athens2004 Ιούνιος 2, 2010 #2246 Κοινοποίηση Ιούνιος 2, 2010 200ps βγαίνουν ατμοσφαιρικά στα 2 λίτρα εύκολα από κάθε κατασκευαστή. Δεν έχει να κάνει με τις δυνατότητες του κάθε ενός αλλά με το χαρακτήρα του αυτοκινήτου που θέλει να κινήσει. Προφανώς για ένα αυτοκίνητο σα το I30 προτιμήθηκε ένα μοτέρ με αρκετη ροπή χαμηλά και καθόλου στροφάρισμα, πιθανότατα για λόγους ευχρηστίας-αξιοπιστίας. Έτσι κι αλλιώς ποιος τυπικός χρήστης I30 θα δουλεύει το μοτέρ του πάνω από τις 5000rpm? Μέχρι εκεί το συγκεκριμένο προφίλ του κινητήρα θα αποδίδει πολύ πιο πληθωρικά από ένα αντίστοιχο μοτέρ με 200+αλογα που ξυπνάει από τις 6k και πάνω. Ευκολα απο τον κάθε κατασκευαστη δεν νομιζω . Για να βγουν 200 αλογα απο 2 λιτρα ( 100 αλογα στο λιτρο ) θα πρεπει το μοτερ να σηκωνει 7ρες και 8ρες και 9ρες ( και παλι το στροφαρισμα απο μονο του δεν αρκει παιζουν συμπιεση κλπ κλπ ) και πανω απ'ολα να αντεξει για καποιο ευλογο διαστημα . Link to comment Share on other sites More sharing options...
csaris Ιούνιος 2, 2010 #2247 Κοινοποίηση Ιούνιος 2, 2010 Ευκολα απο τον κάθε κατασκευαστη δεν νομιζω . Για να βγουν 200 αλογα απο 2 λιτρα ( 100 αλογα στο λιτρο ) θα πρεπει το μοτερ να σηκωνει 7ρες και 8ρες και 9ρες ( και παλι το στροφαρισμα απο μονο του δεν αρκει παιζουν συμπιεση κλπ κλπ ) και πανω απ'ολα να αντεξει για καποιο ευλογο διαστημα .Υπαρχουν μερικα μοτερ και απο Γερμανια μερια με ~ 100ps/lt.Aπο τη δεκαετια του 1980 κιολας το Μ3 Ε30 με 2.5lt και 235ps, αλλα και σημερα με τα εξης (απλησιαστα):911 3.8lt, 385psAudi RS4 4.2lt, 420psLambo Gallardo 5.0lt, 520psBMW M3 4.0lt, 420ps BMW M5 5.0lt, 507psκ.α.Γενικα το ιδανικο το κρινει ο καθενας αναλογος με τις αναγκες του.Το ι30 δεν προοριζεται για αγωνιαρικο αυτοκινητο αλλα μαλλον για σβελτο, ανετο και ροπατο... και δεν νομιζω καποιος ο οποιος θελει να "σκαβει" θα το επιλεξει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolly Ιούνιος 2, 2010 #2248 Κοινοποίηση Ιούνιος 2, 2010 Τα οποία όπως είπαν και οι άλλοι βγάζουν τα άλογα απο τις 7κ + Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Ιούνιος 2, 2010 #2249 Κοινοποίηση Ιούνιος 2, 2010 Για να πάρεις 100 άλογα στο λίτρο εκτός από 8άρες, χρειάζονται και αγριότεροι εκκεντροφόροι. Αν το κάνεις αυτό τότε θα χάσεις σε ροπή στις χαμηλότερες στροφές, εκτός αν έχεις μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων.Τα 911 3.8lt, 385ps και Audi RS4 4.2lt, 420ps είναι τούρμπο. Οι BMW έχουν μεταβλητό χρονισμό (VANOS) για αυτό τα καταφέρνουν. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolly Ιούνιος 2, 2010 #2250 Κοινοποίηση Ιούνιος 2, 2010 Τα 911 3.8lt, 385ps και Audi RS4 4.2lt, 420ps είναι τούρμποΓουατ?!Ατμόσφαιρα 100% είναι.Το Turbo το μοτέρ της Porsche βγάζει 520 άλογα...Το Audi έβγαζε απλά 339 για να πάει 1-1 με την Μ3 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Ιούνιος 2, 2010 #2251 Κοινοποίηση Ιούνιος 2, 2010 Sorry Λάθος. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dohc161416003179 Ιούνιος 3, 2010 #2252 Κοινοποίηση Ιούνιος 3, 2010 Εδώ κάναμε πόσα χρόνια για να σπάσουμε το "φράγμα" των 100 ίππων στα 1.400 ατμοσφαιρικά, και ακόμα δεν το έχουν κάνει όλοι. Και δεν το κάνουν γιατί δεν γίνεται, αλλά γιατί εκτός από τα άλογα υπάρχει και η αξιοπιστία και η ασφάλεια, άγνωστες λέξεις για τους απανταχού κάγκουρες.Δεν μπορώ να μην αναφέρω τον κινητήρα Κ που κινούσε το Ρόβερ 414 το 1995(15 χρόνια πριν) κι έβγαζε 103 αλογάκια. Δεν ήταν δλδ. κάποιο ιδιαίτερο αυτοκίνητο που απευθυνόταν σε ιδιαίτερο κοινό. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mech5107 Ιούνιος 3, 2010 #2253 Κοινοποίηση Ιούνιος 3, 2010 Ηταν λίγο Honda αυτό το μοτέρ...επίσης όλοι οι Ιάπωνες, είχαν από τα mid 80s μοτέρ διαμάντια: 1400~100hp/1500~120/1600~140 και πάει λέγοντας...αλλά ποτέ δεν τα πήραμε εδώ Ελλάδα. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Athens2004 Ιούνιος 3, 2010 #2254 Κοινοποίηση Ιούνιος 3, 2010 (edited) Δεν μπορώ να μην αναφέρω τον κινητήρα Κ που κινούσε το Ρόβερ 414 το 1995(15 χρόνια πριν) κι έβγαζε 103 αλογάκια. Δεν ήταν δλδ. κάποιο ιδιαίτερο αυτοκίνητο που απευθυνόταν σε ιδιαίτερο κοινό. Δυστηχως αντιγραψανε μονο τον σχεδιασμο οι roveristes με αποτελεσμα ενα στα 2 μοτερια ( και τα 1.4ρια και τα 1.6ρια ) ειχε προβλημα με τον θερμοστατη , αλλα καιγανε εγκεφαλο και λοιπα με τα ηλεκτρονικα , και σχεδον ολα φλατζα κεφαλης . Rover με >100.000km χωρις να εχει ανοιχτει η κεφαλη εστω , βρισκεις δυσκολότερα αποτι εσκιμωο στην σαχαρα. Γιαυτο και παραπανω λεω και πανω απ'ολα να αντεξει για καποιο ευλογο διαστημα . Έγινε επεξεργασία Ιούνιος 3, 2010 από Athens2004 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
magicman Ιούνιος 3, 2010 #2255 Κοινοποίηση Ιούνιος 3, 2010 μιας και αναφερθηκαν, τα i30 της τροχαιας, επισης παιζουν και skoda octavia tsi, τελευταιο μοντελο.επισης και cintroen c3. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tragikos Ιούνιος 3, 2010 #2256 Κοινοποίηση Ιούνιος 3, 2010 Ρε παίδες πόσο πάει η αλλαγή μιας μπαταρίας σε Clio; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolly Ιούνιος 3, 2010 #2257 Κοινοποίηση Ιούνιος 3, 2010 Ανάλογα τι θα βάλεις απο 50+ Link to comment Share on other sites More sharing options...
tragikos Ιούνιος 3, 2010 #2258 Κοινοποίηση Ιούνιος 3, 2010 Άρα τα 100€ σε αντιπροσωπεία ήταν τρελή κλεψιά; Έβαλα μια 50AH και ομολογώ ότι δεν το χω στον τομέα, αλλά μου κακοφάνηκε. Αν πάει τόσο η μπαταρία δηλαδή αν το πάω για service πόσο θα πάρει; Αλήθεια έχετε να προτείνετε κάνα συνεργείο αξιόπιστο που δεν σε "κλέβει"; Link to comment Share on other sites More sharing options...
jpavly Ιούνιος 3, 2010 #2259 Κοινοποίηση Ιούνιος 3, 2010 Εχμ, αυτός που θα σου τη βάλει δεν θέλει λεφτά για εργασία; Link to comment Share on other sites More sharing options...
GriGaS Ιούνιος 3, 2010 #2260 Κοινοποίηση Ιούνιος 3, 2010 ναι μεν αλλά...δεδομένου ότι η αντιπροσωπία της Toyota χρεώνει 50 ευρώ την ώρα, και η αλλαγή μπαταρίας δεν είναι παραπάνω από 10 λεπτά δουλειά (με τσιγάρο και καφέ), οτιδήποτε πάνω από ένα 10άρικο το θεωρώ κλεψιά. βέβαια παίζει το ενδεχόμενο να χρεώνεται 100 ευρώ η μπαταρία ως υλικό, οπότε τι να πεις... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts