gbak Ιούνιος 1, 2010 #2241 Ιούνιος 1, 2010 διλιτρο παντως με 147 αλογατακια μονο?..ψιλοταφος μοτερ..ισως το σωζει το βαρος..αναμφισβητητα ομως σαφως ανωτερη επιλογη απο τα ξαρα..δεν το συζητωτωρα θα σκανε και τα στρουμφ αλλα γαμπροι με τα καινουργια i30 ..ερε γελια που θα πεσουν παλι...
performer Ιούνιος 1, 2010 #2242 Ιούνιος 1, 2010 διλιτρο παντως με 147 αλογατακια μονο?..ψιλοταφος μοτερ..ισως το σωζει το βαρος..αναμφισβητητα ομως σαφως ανωτερη επιλογη απο τα ξαρα..δεν το συζητωτωρα θα σκανε και τα στρουμφ αλλα γαμπροι με τα καινουργια i30 ..ερε γελια που θα πεσουν παλι...ατμοσφαιρικά 2λιτρα τοσο βγάζουν..
performer Ιούνιος 1, 2010 #2244 Ιούνιος 1, 2010 Η BMW ατμοσφαιρικό βγάζει 170. φαντασου... αρα για χιουνται μια χαρα ειναι
gbak Ιούνιος 1, 2010 #2245 Ιούνιος 1, 2010 ατμοσφαιρικά 2λιτρα τοσο βγάζουν..τι πες μαν τωρα..100 αλογα ανα λιτρο τα χουν για πλακα πλεον και ατμασφαιρα..κατε με βαση κυβισμου κατω απο 160 αλογατακια δεν θα πρεπε να πεφτει..
HotPeanut Ιούνιος 1, 2010 #2246 Ιούνιος 1, 2010 Και ποιος με διαβεβαιώνει εμένα ότι τα μισά χιουνται δεν είναι "τζαγμένα" και τα λενε i30 για τα μάτια του κόσμου;
Dolly Ιούνιος 1, 2010 #2249 Ιούνιος 1, 2010 κανείς δεν στο λέει, αστυνομικά είναι έτσι και αλλιώς.και 100 άλογα / λίτρο απο ατμόσφαιρα, εκτός απο το type-r / s-2000 δεν ξέρω και πολλά άλλα να βγάζουν.H ΒΜw που έχει και μαμώ τα μοτόρια βγάζει 170.
RootX Ιούνιος 1, 2010 #2250 Ιούνιος 1, 2010 Και ποιος με διαβεβαιώνει εμένα ότι τα μισά χιουνται δεν είναι "τζαγμένα" και τα λενε i30 για τα μάτια του κόσμου; Υποθέτω ότι το "διαβεβαιώνει" το έβαλες εκ παραδρομής, διαφορετικά θα με ενδιέφερε να μάθω γιατί χρήζεις διαβεβαίωσης
performer Ιούνιος 1, 2010 #2252 Ιούνιος 1, 2010 τι πες μαν τωρα..100 αλογα ανα λιτρο τα χουν για πλακα πλεον και ατμασφαιρα..κατε με βαση κυβισμου κατω απο 160 αλογατακια δεν θα πρεπε να πεφτει..κανείς δεν στο λέει, αστυνομικά είναι έτσι και αλλιώς.και 100 άλογα / λίτρο απο ατμόσφαιρα, εκτός απο το type-r / s-2000 δεν ξέρω και πολλά άλλα να βγάζουν.H ΒΜw που έχει και μαμώ τα μοτόρια βγάζει 170.
kaynd Ιούνιος 1, 2010 #2253 Ιούνιος 1, 2010 200ps βγαίνουν ατμοσφαιρικά στα 2 λίτρα εύκολα από κάθε κατασκευαστή. Δεν έχει να κάνει με τις δυνατότητες του κάθε ενός αλλά με το χαρακτήρα του αυτοκινήτου που θέλει να κινήσει. Προφανώς για ένα αυτοκίνητο σα το I30 προτιμήθηκε ένα μοτέρ με αρκετη ροπή χαμηλά και καθόλου στροφάρισμα, πιθανότατα για λόγους ευχρηστίας-αξιοπιστίας. Έτσι κι αλλιώς ποιος τυπικός χρήστης I30 θα δουλεύει το μοτέρ του πάνω από τις 5000rpm? Μέχρι εκεί το συγκεκριμένο προφίλ του κινητήρα θα αποδίδει πολύ πιο πληθωρικά από ένα αντίστοιχο μοτέρ με 200+αλογα που ξυπνάει από τις 6k και πάνω.
Κοπρίτης Ιούνιος 1, 2010 #2254 Ιούνιος 1, 2010 Γιώργο όπως ξέρεις, αυτό θα πήγαινε τη χώρα αρκετά μπροστά, αλλά εδώ κυριαρχούν οι μιζαδόροι.Τα νέα λεωφορεία της αστυνομίας απ'ότι διάβασα είναι Τούρκικα, γιατί αυτά που έδινε η ΕΛΒΟ ερχόταν αρκετά σκαλιά πιο ακριβά.Επίσης, καλό θα ήταν να εξάγουμε φετούλα, λαδάκι, ρακί, τσίπουρο, κρασί και χίλια μύρια άλλα. Αν όχι να παράγουμε για εξαγωγή, ας είναι για κατανάλωση. Αλλά ούτε αυτό δεν έχουμε..μα αυτο ειναι το θεμαδεν μπορω να πιστεψω οτι ουδεις πολιτικος δεν ειχε καποια στιγμη ενα παρομοιο οραματο γιατι αυτο δεν υλοποιειται ειναι το προβλημα (μιζες, συμφεροντα, κτλ)ΕΝΑΣ @ρχιδατος να το παρει αποφαση και να το κανει,να δωσει τις σωστες εγγυησεις στους επενδυτες (εαν δεν διαθετει το κρατος τα κεφαλαια)και με συνοπτικες διαδικασιες να παρακαμψει το αρτηριοσκληρωμενο γραφειοκρατικο συστημα και να το κανει πραξηαλλα θα μου πεις τωρα και με το δικιο σουεδω δεν καταφερνουν να ξεμπλοκαρουν το θεμα Μπομπολα-Αττικης οδου και ΟΣΕθα καταφερουν να ανοιξουν αυτοκινητοβιομηχανια...οσο για τιε εξαγωγεςεχουμε προιοντα κι εξαγουμε κιολας...το θεμα ειναι πρωτον η ποσοτητατο γιατι εξω πωλουνται φθηνοτερα απο την χωρα παραγωγης τουςκαι γιατι επιτρεπεται να επαναεισαγωνται relabeled επεξεργασμενα προιοντα εξαγωγης μαςαλλα ξεχασα, στην Ελλαδα με τον ορο αναπτυξη δεν εννοουμε φυσικα παραγωγη κι εξαγωγεςαλλα μονο απολυσεις και μειωσεις αποζημιωσεων...ουφ! offtopiκιασα παλι
jpavly Ιούνιος 1, 2010 #2255 Ιούνιος 1, 2010 τι πες μαν τωρα..100 αλογα ανα λιτρο τα χουν για πλακα πλεον και ατμασφαιρα..κατε με βαση κυβισμου κατω απο 160 αλογατακια δεν θα πρεπε να πεφτει..Όπως είπαν και οι άλλοι 200 άλογα θα βγάλει όποιος θέλει να παράγει ένα sport αυτοκίνητο. Το clio για να φτάσει 197 άλογα πέρασαν χρόνια βελτίωσης του ίδιου κινητήρα, αλλά είναι άλλος ο χαρακτήρας του Clio RS, άλλος του i30. Εδώ κάναμε πόσα χρόνια για να σπάσουμε το "φράγμα" των 100 ίππων στα 1.400 ατμοσφαιρικά, και ακόμα δεν το έχουν κάνει όλοι. Και δεν το κάνουν γιατί δεν γίνεται, αλλά γιατί εκτός από τα άλογα υπάρχει και η αξιοπιστία και η ασφάλεια, άγνωστες λέξεις για τους απανταχού κάγκουρες.Μέχρι πρότινος είχαν τα ψόφια Xsara 90ps, 1.4 όπως μου έχει πει φίλος αστυνομικός και η ιστορία ότι ήταν πειραγμένα κλπ, είναι μάλλον φήμη. Απλά κάποιος κλασικά θα είχε κουμπάρο κάποιον αντιπρόσωπο Citroen, γιατί στο Ελλάντα κάπως έτσι δουλεύουν τα πράγματα.
gbak Ιούνιος 1, 2010 #2256 Ιούνιος 1, 2010 τεσπα το θεωρω κουτο να μπλεξεις με 2λιτρο και 147 αλογατακια..οταν παραλληλα παιζουν 1.4 με τουρμπακια πανω και αποδοση απο 170ps και βαλε ..και με κανα ριμαπ πατας τα 200+ ανετα..υπο αυτη την αποψη μου δειχνουν "λιγα" τα αλογα του ι30..και επιμενω τεχνολογικα για την τωρα εποχη θα πρεπε να αποδιδει τουλαχιστον 160+με παραπεμπει σε fsi 2λιτρο που βγαλε παραγωγη η αουντι το 2004 και επειτα..λολ
jpavly Ιούνιος 2, 2010 #2257 Ιούνιος 2, 2010 Σκέφτεσαι με λάθος τρόπο. Εσένα προφανώς σου αρέσουν οι κινητήρες στην τσίτα και τα άλογα στο max. Σου ξαναλέω, ότι έτσι θα βγει ένα αυτοκίνητο που θα λέει ότι ΕΧΩ 200 ΑΛΟΓΑ.Με αυτή τη λογική το Jeep Grand Cherokee 5.7 θα έπρεπε να είναι 570 άλογα και όχι 340 όπως είναι;
Athens2004 Ιούνιος 2, 2010 #2258 Ιούνιος 2, 2010 200ps βγαίνουν ατμοσφαιρικά στα 2 λίτρα εύκολα από κάθε κατασκευαστή. Δεν έχει να κάνει με τις δυνατότητες του κάθε ενός αλλά με το χαρακτήρα του αυτοκινήτου που θέλει να κινήσει. Προφανώς για ένα αυτοκίνητο σα το I30 προτιμήθηκε ένα μοτέρ με αρκετη ροπή χαμηλά και καθόλου στροφάρισμα, πιθανότατα για λόγους ευχρηστίας-αξιοπιστίας. Έτσι κι αλλιώς ποιος τυπικός χρήστης I30 θα δουλεύει το μοτέρ του πάνω από τις 5000rpm? Μέχρι εκεί το συγκεκριμένο προφίλ του κινητήρα θα αποδίδει πολύ πιο πληθωρικά από ένα αντίστοιχο μοτέρ με 200+αλογα που ξυπνάει από τις 6k και πάνω. Ευκολα απο τον κάθε κατασκευαστη δεν νομιζω . Για να βγουν 200 αλογα απο 2 λιτρα ( 100 αλογα στο λιτρο ) θα πρεπει το μοτερ να σηκωνει 7ρες και 8ρες και 9ρες ( και παλι το στροφαρισμα απο μονο του δεν αρκει παιζουν συμπιεση κλπ κλπ ) και πανω απ'ολα να αντεξει για καποιο ευλογο διαστημα .
csaris Ιούνιος 2, 2010 #2259 Ιούνιος 2, 2010 Ευκολα απο τον κάθε κατασκευαστη δεν νομιζω . Για να βγουν 200 αλογα απο 2 λιτρα ( 100 αλογα στο λιτρο ) θα πρεπει το μοτερ να σηκωνει 7ρες και 8ρες και 9ρες ( και παλι το στροφαρισμα απο μονο του δεν αρκει παιζουν συμπιεση κλπ κλπ ) και πανω απ'ολα να αντεξει για καποιο ευλογο διαστημα .Υπαρχουν μερικα μοτερ και απο Γερμανια μερια με ~ 100ps/lt.Aπο τη δεκαετια του 1980 κιολας το Μ3 Ε30 με 2.5lt και 235ps, αλλα και σημερα με τα εξης (απλησιαστα):911 3.8lt, 385psAudi RS4 4.2lt, 420psLambo Gallardo 5.0lt, 520psBMW M3 4.0lt, 420ps BMW M5 5.0lt, 507psκ.α.Γενικα το ιδανικο το κρινει ο καθενας αναλογος με τις αναγκες του.Το ι30 δεν προοριζεται για αγωνιαρικο αυτοκινητο αλλα μαλλον για σβελτο, ανετο και ροπατο... και δεν νομιζω καποιος ο οποιος θελει να "σκαβει" θα το επιλεξει.
Dolly Ιούνιος 2, 2010 #2260 Ιούνιος 2, 2010 Τα οποία όπως είπαν και οι άλλοι βγάζουν τα άλογα απο τις 7κ +
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.