Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

διλιτρο παντως με 147 αλογατακια μονο?..ψιλοταφος μοτερ..ισως το σωζει το βαρος..

αναμφισβητητα ομως σαφως ανωτερη επιλογη απο τα ξαρα..δεν το συζητω

τωρα θα σκανε και τα στρουμφ αλλα γαμπροι με τα καινουργια i30 ..ερε γελια που θα πεσουν παλι...

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply
διλιτρο παντως με 147 αλογατακια μονο?..ψιλοταφος μοτερ..ισως το σωζει το βαρος..

αναμφισβητητα ομως σαφως ανωτερη επιλογη απο τα ξαρα..δεν το συζητω

τωρα θα σκανε και τα στρουμφ αλλα γαμπροι με τα καινουργια i30 ..ερε γελια που θα πεσουν παλι...

ατμοσφαιρικά 2λιτρα τοσο βγάζουν..

ατμοσφαιρικά 2λιτρα τοσο βγάζουν..

τι πες μαν τωρα..100 αλογα ανα λιτρο τα χουν για πλακα πλεον και ατμασφαιρα..κατε με βαση κυβισμου κατω απο 160 αλογατακια δεν θα πρεπε να πεφτει..

Και ποιος με διαβεβαιώνει εμένα ότι τα μισά χιουνται δεν είναι "τζαγμένα" και τα λενε i30 για τα μάτια του κόσμου;

κανείς δεν στο λέει, αστυνομικά είναι έτσι και αλλιώς.

και 100 άλογα / λίτρο απο ατμόσφαιρα, εκτός απο το type-r / s-2000 δεν ξέρω και πολλά άλλα να βγάζουν.

H ΒΜw που έχει και μαμώ τα μοτόρια βγάζει 170.

Και ποιος με διαβεβαιώνει εμένα ότι τα μισά χιουνται δεν είναι "τζαγμένα" και τα λενε i30 για τα μάτια του κόσμου;

Υποθέτω ότι το "διαβεβαιώνει" το έβαλες εκ παραδρομής, διαφορετικά θα με ενδιέφερε να μάθω γιατί χρήζεις διαβεβαίωσης :hehe:

τι πες μαν τωρα..100 αλογα ανα λιτρο τα χουν για πλακα πλεον και ατμασφαιρα..κατε με βαση κυβισμου κατω απο 160 αλογατακια δεν θα πρεπε να πεφτει..
κανείς δεν στο λέει, αστυνομικά είναι έτσι και αλλιώς.

και 100 άλογα / λίτρο απο ατμόσφαιρα, εκτός απο το type-r / s-2000 δεν ξέρω και πολλά άλλα να βγάζουν.

H ΒΜw που έχει και μαμώ τα μοτόρια βγάζει 170.

200ps βγαίνουν ατμοσφαιρικά στα 2 λίτρα εύκολα από κάθε κατασκευαστή. Δεν έχει να κάνει με τις δυνατότητες του κάθε ενός αλλά με το χαρακτήρα του αυτοκινήτου που θέλει να κινήσει. Προφανώς για ένα αυτοκίνητο σα το I30 προτιμήθηκε ένα μοτέρ με αρκετη ροπή χαμηλά και καθόλου στροφάρισμα, πιθανότατα για λόγους ευχρηστίας-αξιοπιστίας. Έτσι κι αλλιώς ποιος τυπικός χρήστης I30 θα δουλεύει το μοτέρ του πάνω από τις 5000rpm? Μέχρι εκεί το συγκεκριμένο προφίλ του κινητήρα θα αποδίδει πολύ πιο πληθωρικά από ένα αντίστοιχο μοτέρ με 200+αλογα που ξυπνάει από τις 6k και πάνω.

Γιώργο όπως ξέρεις, αυτό θα πήγαινε τη χώρα αρκετά μπροστά, αλλά εδώ κυριαρχούν οι μιζαδόροι.

Τα νέα λεωφορεία της αστυνομίας απ'ότι διάβασα είναι Τούρκικα, γιατί αυτά που έδινε η ΕΛΒΟ ερχόταν αρκετά σκαλιά πιο ακριβά.

Επίσης, καλό θα ήταν να εξάγουμε φετούλα, λαδάκι, ρακί, τσίπουρο, κρασί και χίλια μύρια άλλα. Αν όχι να παράγουμε για εξαγωγή, ας είναι για κατανάλωση. Αλλά ούτε αυτό δεν έχουμε..

μα αυτο ειναι το θεμα

δεν μπορω να πιστεψω οτι ουδεις πολιτικος δεν ειχε καποια στιγμη ενα παρομοιο οραμα

το γιατι αυτο δεν υλοποιειται ειναι το προβλημα (μιζες, συμφεροντα, κτλ)

ΕΝΑΣ @ρχιδατος να το παρει αποφαση και να το κανει,

να δωσει τις σωστες εγγυησεις στους επενδυτες (εαν δεν διαθετει το κρατος τα κεφαλαια)

και με συνοπτικες διαδικασιες να παρακαμψει το αρτηριοσκληρωμενο γραφειοκρατικο συστημα και να το κανει πραξη

αλλα θα μου πεις τωρα και με το δικιο σου

εδω δεν καταφερνουν να ξεμπλοκαρουν το θεμα Μπομπολα-Αττικης οδου και ΟΣΕ

θα καταφερουν να ανοιξουν αυτοκινητοβιομηχανια...

οσο για τιε εξαγωγες

εχουμε προιοντα κι εξαγουμε κιολας...

το θεμα ειναι πρωτον η ποσοτητα

το γιατι εξω πωλουνται φθηνοτερα απο την χωρα παραγωγης τους

και γιατι επιτρεπεται να επαναεισαγωνται relabeled επεξεργασμενα προιοντα εξαγωγης μας

αλλα ξεχασα, στην Ελλαδα με τον ορο αναπτυξη δεν εννοουμε φυσικα παραγωγη κι εξαγωγες

αλλα μονο απολυσεις και μειωσεις αποζημιωσεων...

ουφ! offtopiκιασα παλι

τι πες μαν τωρα..100 αλογα ανα λιτρο τα χουν για πλακα πλεον και ατμασφαιρα..κατε με βαση κυβισμου κατω απο 160 αλογατακια δεν θα πρεπε να πεφτει..

Όπως είπαν και οι άλλοι 200 άλογα θα βγάλει όποιος θέλει να παράγει ένα sport αυτοκίνητο. Το clio για να φτάσει 197 άλογα πέρασαν χρόνια βελτίωσης του ίδιου κινητήρα, αλλά είναι άλλος ο χαρακτήρας του Clio RS, άλλος του i30.

Εδώ κάναμε πόσα χρόνια για να σπάσουμε το "φράγμα" των 100 ίππων στα 1.400 ατμοσφαιρικά, και ακόμα δεν το έχουν κάνει όλοι. Και δεν το κάνουν γιατί δεν γίνεται, αλλά γιατί εκτός από τα άλογα υπάρχει και η αξιοπιστία και η ασφάλεια, άγνωστες λέξεις για τους απανταχού κάγκουρες.

Μέχρι πρότινος είχαν τα ψόφια Xsara 90ps, 1.4 όπως μου έχει πει φίλος αστυνομικός και η ιστορία ότι ήταν πειραγμένα κλπ, είναι μάλλον φήμη. Απλά κάποιος κλασικά θα είχε κουμπάρο κάποιον αντιπρόσωπο Citroen, γιατί στο Ελλάντα κάπως έτσι δουλεύουν τα πράγματα.

τεσπα το θεωρω κουτο να μπλεξεις με 2λιτρο και 147 αλογατακια..οταν παραλληλα παιζουν 1.4 με τουρμπακια πανω και αποδοση απο 170ps και βαλε ..και με κανα ριμαπ πατας τα 200+ ανετα..

υπο αυτη την αποψη μου δειχνουν "λιγα" τα αλογα του ι30..

και επιμενω τεχνολογικα για την τωρα εποχη θα πρεπε να αποδιδει τουλαχιστον 160+

με παραπεμπει σε fsi 2λιτρο που βγαλε παραγωγη η αουντι το 2004 και επειτα..λολ

Σκέφτεσαι με λάθος τρόπο. Εσένα προφανώς σου αρέσουν οι κινητήρες στην τσίτα και τα άλογα στο max. Σου ξαναλέω, ότι έτσι θα βγει ένα αυτοκίνητο που θα λέει ότι ΕΧΩ 200 ΑΛΟΓΑ.

Με αυτή τη λογική το Jeep Grand Cherokee 5.7 θα έπρεπε να είναι 570 άλογα και όχι 340 όπως είναι;

200ps βγαίνουν ατμοσφαιρικά στα 2 λίτρα εύκολα από κάθε κατασκευαστή. Δεν έχει να κάνει με τις δυνατότητες του κάθε ενός αλλά με το χαρακτήρα του αυτοκινήτου που θέλει να κινήσει. Προφανώς για ένα αυτοκίνητο σα το I30 προτιμήθηκε ένα μοτέρ με αρκετη ροπή χαμηλά και καθόλου στροφάρισμα, πιθανότατα για λόγους ευχρηστίας-αξιοπιστίας. Έτσι κι αλλιώς ποιος τυπικός χρήστης I30 θα δουλεύει το μοτέρ του πάνω από τις 5000rpm? Μέχρι εκεί το συγκεκριμένο προφίλ του κινητήρα θα αποδίδει πολύ πιο πληθωρικά από ένα αντίστοιχο μοτέρ με 200+αλογα που ξυπνάει από τις 6k και πάνω.

Ευκολα απο τον κάθε κατασκευαστη δεν νομιζω . Για να βγουν 200 αλογα απο 2 λιτρα ( 100 αλογα στο λιτρο ) θα πρεπει το μοτερ να σηκωνει 7ρες και 8ρες και 9ρες ( και παλι το στροφαρισμα απο μονο του δεν αρκει παιζουν συμπιεση κλπ κλπ ) και πανω απ'ολα να αντεξει για καποιο ευλογο διαστημα .

Ευκολα απο τον κάθε κατασκευαστη δεν νομιζω . Για να βγουν 200 αλογα απο 2 λιτρα ( 100 αλογα στο λιτρο ) θα πρεπει το μοτερ να σηκωνει 7ρες και 8ρες και 9ρες ( και παλι το στροφαρισμα απο μονο του δεν αρκει παιζουν συμπιεση κλπ κλπ ) και πανω απ'ολα να αντεξει για καποιο ευλογο διαστημα .

Υπαρχουν μερικα μοτερ και απο Γερμανια μερια με ~ 100ps/lt.

Aπο τη δεκαετια του 1980 κιολας το Μ3 Ε30 με 2.5lt και 235ps, αλλα και σημερα με τα εξης (απλησιαστα):

911 3.8lt, 385ps

Audi RS4 4.2lt, 420ps

Lambo Gallardo 5.0lt, 520ps

BMW M3 4.0lt, 420ps

BMW M5 5.0lt, 507ps

κ.α.

Γενικα το ιδανικο το κρινει ο καθενας αναλογος με τις αναγκες του.

Το ι30 δεν προοριζεται για αγωνιαρικο αυτοκινητο αλλα μαλλον για σβελτο, ανετο και ροπατο... και δεν νομιζω καποιος ο οποιος θελει να "σκαβει" θα το επιλεξει.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.