Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Θέλει ΠΟΛΥ ψάξιμο.

Τα φθηνά (εικάζω πως εννοείς ξένον) παίζει να σου λιώσουν κάτροπτρα κλπ

Τα ορίτζιναλ είναι πανάκριβα.

Πρέπει να ψαχτείς πολύ.

Τα xenon δεν λιώνουν τα πλαστικά λόγω θερμότητας.

Για την ακρίβεια δεν τα λιώνουν καν.

Το θόλωμα είναι λόγω φωτοπολυμερισμού, ο οποίος υποθέτω προκύπτει από υψηλότερη ένταση σε ορισμένες συχνότητες υψηλής ενέργειας σε σχέση με τα αλογόνου που έχουν πιο ισορροπημένη εκπομπή.

Το πρόβλημα αυτό πιθανώς να υπάρχει και με τα LED.

Η λογική λέει ότι αν το φανάρι είναι κρυστάλλινο, δεν παθαίνει τίποτα με τα xenon. (τα πλαστικά=οργανικά φωτοπολυμερίζονται, το γυαλί είναι αδρανές).

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply
το να αλλάξεις τις φύσες με κεραμικές α δεν είναι κάτι το τραγικό. 2καλώδια είναι (12volt, γείωση).

από τα 60 στα 80 δεν υπάρχει θέμα με τα κρύσταλλα.....αν στη hoen όμως έχουν μόνο 100watts τότε γνωμη μου καλύτερα ένα 35watts hid κιτ με το κατάλληλο antiglare mod.

Καλά ναι, δεν είναι κάτι τραγικό να αλλάξεις φύσες, αλλά...

Από τα 60/55 πας στα 100/80, δηλαδή, 100 στη μεγάλη σκάλα και 80 στη μεσαία...

Anti-glare mod? Χμ. DIY φάση? Δύσκολο να βάλω χέρι στα φώτα...

Πφφφ... Μάλλον θα μείνω με τις Night Breaker... :(

Τελικα ειναι σασμαν στο παπι γιατι μου κανει θορυβο η 3η παλι και πατιναρει κιολας...και πηγα και ρωτησα εκει που το πηρα και μου λεει αυτος δεν συμφερει να το φτιαξεις,παρε με 220Ε 125αρι μοτερ καινουργιο με εγγυηση κτλ κτλ και μαλλον αυτο θα κανω...

Δε μπορείς να ψάξεις στο ιντερνετ για σχέδια του σασμάν και οδηγίες και να το λύσεις μόνος σου, να το καθαρίσεις, να το επιθεωρήσεις, μπορεί και να φαίνεται τι είναι και να αποφασίσεις τι θα κάνεις;

Δε μπορείς να ψάξεις στο ιντερνετ για σχέδια του σασμάν και οδηγίες και να το λύσεις μόνος σου, να το καθαρίσεις, να το επιθεωρήσεις, μπορεί και να φαίνεται τι είναι και να αποφασίσεις τι θα κάνεις;

Για να βγαλει το σασμαν θελει λυσιμο το δεξι καπακι εξω καμπανα κτλ.

Δεν νομιζω οτι μπορει να το κανει καποιος χωρις εμπειρια...

Ολο το μοτερ κατεβασμα και λυσιμο θελει...βρηκα σε προσφορα σε αυτον που πηρα την μηχανη,καινουργιο το μοτερ αλλα στα 125 κυβικα(το δικο μου ειναι 100αρι) με εγγυηση κτλ κτλ στα 220Ε οποτε μαλλον θα παω να το παρω...

Πήγα στην αντιπροσωπεία και καβάλησα το Senda 50.. Ωραίο γμτ :D

Ε δε βάζουν και φωτιά στην άσφαλτο. :p

BTW το μοναδικό μηχανάκι που 'χω οδηγήσει είναι ένα Gilera Runner 50. Δεν ξέρω πώς πάνε άλλα μοντέλα (και άλλες κατηγορίες) αλλά αυτό το πράγμα μου φαίνεται επικίνδυνο..

Δανείζομαι δυο φώτο:

6.JPG

7.JPG

Σοδοβολή...

@perf. αυτός που έχω στο μαγαζί είναι 3.0HP - 8bar

Μπορεις να καθαρισεις και το χωρο της μηχανής με αυτόν το τρόπο?

Το κάνεις με αέρα ή χρειάζεται και νερο(λογικα χρειάζεται )?

Υποτίθεται (και επιβεβαιώνω μεχρι στιγμης), οτι δεν ειναι τόσο επιθετική μέθοδος όσο η αμμοβολή... Αφ' ενός λόγω πολυ λιγοτερης πίεσης απο το κομπρεσέρ και λόγω της ίδιας της σόδας.

Για όσους δεν κατάλαβαν, το πιστόλι συνδέεται κανονικά στο κομπρεσέρ, και με το φαινόμενο Venturi ρουφάει σόδα απο το κουτί της την οποία εκτοξεύει με την πίεση που έχει ο κομπρέσορας. 7bar δοκίμασα και απο οτι ενημερώνομαι τα μεχρι στιγμής αποτελέσματα (φωτος to come) ειναι εκπληκτικά...

Νερο μπορέις κάλλιστα να χρησιμοποιήσεις ακόμα και σαν μέσο για να ελαχιστοποιήσεις την σκόνη (γίνονται όλα, κοινώς, hothouse)... Ειμαι κατενθουσιασμένος...

Με λίγο google fu, ανακάλυψα οτι ειναι αριστος τρόπος να ξεβάψεις μεταλλικα parts κ.α...

Stay tuned...

Καλα ε, μιλαμε για ενθουσιασμο, οχι μλκιες. Δεν εχει πανω απο 1, αντε 2 λεπτα δουλεια (και 100gr σοδα) πανω του.

[ame=http://s212.photobucket.com/albums/cc290/spresv/alfa/?action=view&current=DSC_0293.jpg]alfa :: DSC_0293.jpg picture by spresv - Photobucket[/ame] [ame=http://s212.photobucket.com/albums/cc290/spresv/alfa/?action=view&current=DSC_0292.jpg]alfa :: DSC_0292.jpg picture by spresv - Photobucket[/ame]

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.