Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Jerry για την περίπτωσή σου υπάρχουν 2 εναλλακτικές.

Είτε πας στην τοπ ποιότητα αλογόνου στοκ λάμπας και ρίχνεις και ένα καθάρισμα στα κάτοπτρά σου (πίστεψέ με μετράει πολύ ένα καθαρό κάτοπτρό σε σχέση με ένα σκονισμένο καπνισμένο, κιτρινισμένο)

το τοπ σε στοκ λαμπες αλογονου δεν είναι ούτε PIAA ούτε bosch ούτε philips ούτε osram και λοιπά....αλλά εδώ

http://www.hoen-usa.com/

Είτε παίρνεις σετ hid kit μαζί με ολόκληρο το κέλυφος των φώτων με προτζέκτορα.

MBZ-W210-LIGHT-HL-CHR-1111.jpg&size=400x350

http://www.thaisecondhand.com/view/cross_image.php?picname=http://chaiyayont.tarad.com/shop/c/chaiyayont/img-lib/spd_2008011230107_b.jpg&shopurl=chaiyayont

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν απο λιγο στο ρευμα εξοδου για σινδο απο αθηνα προς θεσ.νικη, μπηκε ενα λαντσια!!!!

αντιθετα. ημουν μεσα στο αστικο στην κανονικη λωριδα, ο οδηγος του λεωφορειου, κορναριζε ο αλλος χαμπαρι.. πηγαινε κανονικα.

σε μια φαση ενω παμε διπλα διπλα, φρεναρει και κανει αναστροφη μετα απο 10 sec προς το μερος του πηγαινε τριαξονικο!!!!!!

αυτα εγιναν πανω σε στροφη, κ στην μεση διαχωριστηκο!

μαλλον μιλουσε στον κιν. απο οσο ειδα τις κινησεις του!!!

τον μαμας ή δεν τονμ γαμας, να τον παρεις απο πισω και να τον σαπισεις το ξυλο...?

ελπιζω να μην τον καρφωσε τον φορτηγο τπτ... και να προλαβε να κανει αναστροφη...

Link to comment
Share on other sites

το τοπ σε στοκ λαμπες αλογονου δεν είναι ούτε PIAA ούτε bosch ούτε philips ούτε osram και λοιπά....αλλά εδώ

http://www.hoen-usa.com/

Φραγμα, το Yaris φοράει H4 λάμπες και έχουν τη στάνταρ ισχύ 60/55 W.

Βλέπω ότι η Hoen έχει μόνο λάμπες με ισχύ μεγαλύτερη από την παραπάνω (70-80 W, κλπ...).

Μπορώ με ασφάλεια να βάλω τέτοιες σε εργοστασιακά κάτοπτρα (που προφανώς είναι πλαστικά)?

Έγινε επεξεργασία από nickstamat
Link to comment
Share on other sites

η διαφορά από 60 σε 70-80 είναι μικρή και μπορείς με ασφάλεια να βάλεις αυτές τις hoen. Έχω δοκιμάσει της hoen στο volvo s70 του father και πραγματικά εδώ και κάτι μήνες κανένα πρόβλημα και το φώς είναι παραπάνω από εξαιρετικό.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

η διαφορά από 60 σε 70-80 είναι μικρή και μπορείς με ασφάλεια να βάλεις αυτές τις hoen. Έχω δοκιμάσει της hoen στο volvo s70 του father και πραγματικά εδώ και κάτι μήνες κανένα πρόβλημα και το φώς είναι παραπάνω από εξαιρετικό.

Μου είπαν με e-mail (επειδή δεν το γράφει στο site) ότι είναι στα 80/100 W και γι' αυτό πρέπει να χρησιμοποιηθούν κεραμικές φύσες. :(

Link to comment
Share on other sites

το να αλλάξεις τις φύσες με κεραμικές α δεν είναι κάτι το τραγικό. 2καλώδια είναι (12volt, γείωση).

από τα 60 στα 80 δεν υπάρχει θέμα με τα κρύσταλλα.....αν στη hoen όμως έχουν μόνο 100watts τότε γνωμη μου καλύτερα ένα 35watts hid κιτ με το κατάλληλο antiglare mod.

Link to comment
Share on other sites

Θέλει ΠΟΛΥ ψάξιμο.

Τα φθηνά (εικάζω πως εννοείς ξένον) παίζει να σου λιώσουν κάτροπτρα κλπ

Τα ορίτζιναλ είναι πανάκριβα.

Πρέπει να ψαχτείς πολύ.

Τα xenon δεν λιώνουν τα πλαστικά λόγω θερμότητας.

Για την ακρίβεια δεν τα λιώνουν καν.

Το θόλωμα είναι λόγω φωτοπολυμερισμού, ο οποίος υποθέτω προκύπτει από υψηλότερη ένταση σε ορισμένες συχνότητες υψηλής ενέργειας σε σχέση με τα αλογόνου που έχουν πιο ισορροπημένη εκπομπή.

Το πρόβλημα αυτό πιθανώς να υπάρχει και με τα LED.

Η λογική λέει ότι αν το φανάρι είναι κρυστάλλινο, δεν παθαίνει τίποτα με τα xenon. (τα πλαστικά=οργανικά φωτοπολυμερίζονται, το γυαλί είναι αδρανές).

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

το να αλλάξεις τις φύσες με κεραμικές α δεν είναι κάτι το τραγικό. 2καλώδια είναι (12volt, γείωση).

από τα 60 στα 80 δεν υπάρχει θέμα με τα κρύσταλλα.....αν στη hoen όμως έχουν μόνο 100watts τότε γνωμη μου καλύτερα ένα 35watts hid κιτ με το κατάλληλο antiglare mod.

Καλά ναι, δεν είναι κάτι τραγικό να αλλάξεις φύσες, αλλά...

Από τα 60/55 πας στα 100/80, δηλαδή, 100 στη μεγάλη σκάλα και 80 στη μεσαία...

Anti-glare mod? Χμ. DIY φάση? Δύσκολο να βάλω χέρι στα φώτα...

Πφφφ... Μάλλον θα μείνω με τις Night Breaker... :(

Link to comment
Share on other sites

Τελικα ειναι σασμαν στο παπι γιατι μου κανει θορυβο η 3η παλι και πατιναρει κιολας...και πηγα και ρωτησα εκει που το πηρα και μου λεει αυτος δεν συμφερει να το φτιαξεις,παρε με 220Ε 125αρι μοτερ καινουργιο με εγγυηση κτλ κτλ και μαλλον αυτο θα κανω...

Link to comment
Share on other sites

Δε μπορείς να ψάξεις στο ιντερνετ για σχέδια του σασμάν και οδηγίες και να το λύσεις μόνος σου, να το καθαρίσεις, να το επιθεωρήσεις, μπορεί και να φαίνεται τι είναι και να αποφασίσεις τι θα κάνεις;

Link to comment
Share on other sites

Δε μπορείς να ψάξεις στο ιντερνετ για σχέδια του σασμάν και οδηγίες και να το λύσεις μόνος σου, να το καθαρίσεις, να το επιθεωρήσεις, μπορεί και να φαίνεται τι είναι και να αποφασίσεις τι θα κάνεις;

Για να βγαλει το σασμαν θελει λυσιμο το δεξι καπακι εξω καμπανα κτλ.

Δεν νομιζω οτι μπορει να το κανει καποιος χωρις εμπειρια...

Link to comment
Share on other sites

Ολο το μοτερ κατεβασμα και λυσιμο θελει...βρηκα σε προσφορα σε αυτον που πηρα την μηχανη,καινουργιο το μοτερ αλλα στα 125 κυβικα(το δικο μου ειναι 100αρι) με εγγυηση κτλ κτλ στα 220Ε οποτε μαλλον θα παω να το παρω...

Link to comment
Share on other sites

Ε δε βάζουν και φωτιά στην άσφαλτο. :p

BTW το μοναδικό μηχανάκι που 'χω οδηγήσει είναι ένα Gilera Runner 50. Δεν ξέρω πώς πάνε άλλα μοντέλα (και άλλες κατηγορίες) αλλά αυτό το πράγμα μου φαίνεται επικίνδυνο..

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.