fotme Απρίλιος 14, 2010 #2141 Απρίλιος 14, 2010 ιμπεριαλιστικη φατσα με koleos κ0λ0, hyundai αξιοπιστια-service(η ιστορια θα το δειξει). Αν σου βγαινει 25 το διλιτρο τουρμποντιζελο θα ειναι οκ.
sotiris Απρίλιος 15, 2010 #2142 Απρίλιος 15, 2010 Το ψήνει κανείς για μοντίφα με γκάζι? Με την τιμή της βενζίνης ίσως δεν είναι κακή ιδέα!Βέβαια είναι και το γκάζι στο 0.7 με 0.8 όταν ήταν στο 0.5 παλιότερα + πέφτουν και τα άλογα απ'ότι έχει πάρει το αυτί μου.Για ντεπόζιτο υπάρχει βάση - ρεζέρβα.
Dolly Απρίλιος 15, 2010 #2143 Απρίλιος 15, 2010 Σωτήρη το είχα κοιτάξει προ ετών (με τις τότε τιμές βενζίνας / γκαζιού) και για να κάνει απόσβεση έπρεπε να το αμάξι σου να το βάψεις και κίτρινο (ταξί) στο τέλος νομίζω.Γιατί δνε είναι και τόσο φθηνή η εγκατάσταση...Επίσης τότε ήταν λίγα μέρη στην Αθήνα για να βάλεις γκάζι και σχεδόν 0 στην επαρχία.Είχα μιλήσει και με 2-3 ταρίφες τότε και μου είχαν πει πως γενικά σε αυτοκίνητα πόλης (ι.ε μικρού κυβισμού) τα οφέλη δεν είναι τόσο μεγάλα, που κάνει την απόσβεση ακόμα πιο δύσκολη.Εγώ είχα κοιτάξει τότε για το Terrano II Που είχαμε που ήταν 2,4 και πάλι οριακός ήμουν για να πάρω τα πλήρη οφέλη.Βέβαια, αυτά που σου λέω είναι χαλαρά κουβέντες 6 ετών+Παίζει να έχει αλλάξει το πράμα από τότε.
dohc161416003179 Απρίλιος 15, 2010 #2144 Απρίλιος 15, 2010 Βασικά η ζήτηση για υγραέριο είναι τόσο μεγάλη που ήδη η περίοδος αναμονής ξεπερνάει τους 9 μήνες και φυσικά τα οφέλη είναι περισσότερα τώρα λόγω της μεγάλης ψαλίδας στις τιμές υγραερίου-βενζίνης. Εάν είσαι σε επαρχία ενοείτε πως δεν θα βάλεις υγραέριο, αφού μπορεί να έχει πετρέλαιο.Οπότε μιλάμε μόνο για Αθήνα κ Θεσσαλονίκη, όπου και στις δύο πόλεις υπάρχουν και συνεργεία εγκατάστασης κ σταθμοί ανεφοδιασμού. Τώρα για κόστος μιλάμε γύρω στα 2Κ, αναλογα με το σύστημα, το τεπόζιτο κλπ.
sotiris Απρίλιος 15, 2010 #2145 Απρίλιος 15, 2010 Το έψαξα κι εγώ και τελικά μάλλον δεν λέει.Έβαλα τα συμπεράσματα σε ένα σχετικό θέμα που υπάρχει στους 4t:http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=6&t=13461&start=330#p1834255Η αλήθεια είναι ότι το σκέφτομαι κι εγώ.Γνωρίζοντας όμως την "ελληνική πατέντα" και το μεγαλείο της, καθώς και τα φίδια που πουλάν οι περισσότεροι (π.χ. πιστοποιημένο σύστημα: απόλυτη απάτη, για να πιστοποιήσεις ένα σύστημα πρέπει όχι μόνο να είναι πιστοποιημένα τα εξαρτήματα ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ και λειτουργία - και μη μου πείτε ότι τα ΚΤΕΟ τα ελληνικά μπορούν να πιστοποιήσουν αν π.χ. θερμαίνονται οι βαλβίδες εξαγωγής περισσότερο. . .), μάλλον θα αρκεστώ στη βενζίνη.Η οικονομία πάντως δεν είναι ευκαταφρόνητη, τα συστήματα όμως είναι υπερκοστολογημένα, θυμάμαι σε παλαιότερες εκθέσεις αυτοκινήτων συστήματα στο μισό του κόστους που βλέπω σήμερα.Με λίγο ψάξιμο στο διαδίκτυο, βρήκα το ακόλουθο ΠΟΛΥ ενδιαφέρον: http://www.lpgconversionservices.co.uk/valve-lubrication.htmlΕπίσης εδώ: http://en.wikipedia.org/wiki/Autogasεκεί που λέει για τα συστήματα έγχυσης, γράφει (για τα 5ης γενιάς = υγρής έγχυσης): Liquid phase injection systems do not use a converter, but instead deliver the liquid fuel into a fuel rail in much the same manner as a petrol injection system. These systems are still very much in their infancy. Because the fuel vaporises in the intake, the air around it is cooled significantly. This increases the density of the intake air and can potentially lead to substantial increases in engine power output, to the extent that such systems are usually de-tuned to avoid damaging other parts of the engine. Liquid phase injection has the potential to achieve much better economy and power plus lower emission levels than are possible using mixers or vapour phase injectors.Αν και το θεωρούσα απλή μετατροπή, πλέον δεν το σκέφτομαι καν.Δεν γνωρίζω επίσης τι γίνεται με το Traction Control / ESP, εμένα πολλές φορές μου κόβει τον κινητήρα (πατάω γκάζι και δεν δίνει), αν βάλω ένα σύστημα με παράλληλο εγκέφαλο, αυτό μπορεί να προγραμματιστεί ώστε να δουλεύει παράλληλα?
magicman Απρίλιος 15, 2010 #2146 Απρίλιος 15, 2010 υπαρχει σχετικο θεμα με πολλες πληροφοριες στο φορουμ των 4τροχων...στην θεσ.νικη ξερω οτι εγκατασταση κ πωληση αεριου, κανει το βενζιναδικο στο κτελ μακεδονια( πισω).
bezdim Απρίλιος 18, 2010 #2147 Απρίλιος 18, 2010 Πόσο διαχρονικό...[ame=http://www.youtube.com/watch?v=mZAZ_xu0DCg]YouTube - Goofy in 'Motor Mania' (1950)[/ame]
gilardino Απρίλιος 18, 2010 #2148 Απρίλιος 18, 2010 δε ξερω αν το γραφω στο σωστο θεμα...λοιπον,θελω ν αλλαξω τα μπροστινα φαναρια σ ενα passat b6 μοντελο 2005 μ αυτα εδω http://www.parts4euro.com/DCShop/product_info.php?cPath=1_39_110&products_id=989ψαχνω για καναν ειδικο στη θεσσαλονικη που θα μου πει με σιγουρια αν γινεται αυτο που θελω(μη χασω 300 ευρω)...εχει κανεις εμπειρια πανω στο θεμα;
nickstamat Απρίλιος 18, 2010 #2149 Απρίλιος 18, 2010 δε ξερω αν το γραφω στο σωστο θεμα...λοιπον,θελω ν αλλαξω τα μπροστινα φαναρια σ ενα passat b6 μοντελο 2005 μ αυτα εδω http://www.parts4euro.com/DCShop/product_info.php?cPath=1_39_110&products_id=989ψαχνω για καναν ειδικο στη θεσσαλονικη που θα μου πει με σιγουρια αν γινεται αυτο που θελω(μη χασω 300 ευρω)...εχει κανεις εμπειρια πανω στο θεμα;Τέτοια aftermarket φανάρια έχω δει λιωμένα από απλές 55άρες αλογόνου...Γι' αυτό να βεβαιωθείς ότι έχουν πιστοποίηση (DOT, κλπ)... Έτσι γράφει στο site βέβαια, αλλά δεν ξέρεις...
gilardino Απρίλιος 18, 2010 #2150 Απρίλιος 18, 2010 σ ευχαριστω για την απαντηση αλλα επειδη δε γνωριζω και πολλα αυτα τα DOT/SAE/TUV τι σημαινουν;
nickstamat Απρίλιος 18, 2010 #2151 Απρίλιος 18, 2010 σ ευχαριστω για την απαντηση αλλα επειδη δε γνωριζω και πολλα αυτα τα DOT/SAE/TUV τι σημαινουν;Είναι διάφορες πιστοποιήσεις που δίνονται σε parts όταν εγκρίνονται από τους αντίστοιχους οργανισμούς.Εδώ στην Ελλάδα λίγη σημασία έχουν οι πιστοποιήσεις, αφού ελάχιστοι τις προσέχουν.Στη Γερμανία όμως, απ' όσο ξέρω, δεν μπορείς να βάλεις στο αμάξι parts που δεν έχουν έγκριση TÜV / ABE.Επίσης, το αμάξι σου ελέγχεται από μηχανικό μετά από οποιαδήποτε μετατροπή (π.χ. μεγαλύτερες ζάντες) ώστε να εξασφαλιστεί ότι δεν επηρεάζεται η ασφάλειά του, κλπ.
Dant3 Απρίλιος 20, 2010 #2152 Απρίλιος 20, 2010 Σασμαν στο παπι γιοκ...τελεια,θα φυγει κανα 200αρι στο νερο.με βλεπω για καινουργιο μοτερ...
Dant3 Απρίλιος 20, 2010 #2155 Απρίλιος 20, 2010 Μου πατιναρει λιγο και μου πεταει ταχυτητες...απο 2α σε 3η το κλασσικο,που παιρνει την 3η και μετα πεταει 2α παλι.καποιες φορες απο νεκρο δεν παιρνει 1η.ρωτησα 3-4 μου ειπαν η δισκοι η σασμαν.το αφησα σε εναν απλα να δει αν ειναι οντως σασμαν και να μου πει.ελπιζω να μην ειναι αλλα σκουρο το βλεπω να την γλιτωσω φθηνα...και να πω οτι το σκιζα.13000 κμ με καλο στρωσιμο,χωρις καρφωτες ταχυτητες κτλ και αντε καμια συμπλεκτια τωρα τελευταια...
o polonos Απρίλιος 20, 2010 #2156 Απρίλιος 20, 2010 Αν ειχες σπασει σασμαν τοτε θα σου πεταγε μια συγκεκριμενη ταχυτητα πχ την δευτερα. Το οτι σου πεταει ολες της ταχυτητες και οτι δεν μπαινει η 1η μπορει να φταει ο επιλογεας. Προσωπικα ειχα σπασει σασμαν σε 4 παπια και σε μια μηχανη :hehe:
Athens2004 Απρίλιος 20, 2010 #2157 Απρίλιος 20, 2010 Ισως θελει ρυθμισμα η στην χειροτερη κανα ρουλεμαν σε κανεναν αξονα . Απο δισκους να κλωτσανε οι ταχυτητες παλι ισως ψιλοδυσκολο ομως . Κινέζικο ειναι το παπι η επώνυμο ? Εγγυηση δεν παιζει .
Dant3 Απρίλιος 20, 2010 #2158 Απρίλιος 20, 2010 Daytona ειναι...μονο απο 2α σε 3η μου την πεταγε.και δεν επαιρνε την πρωτη καποιες φορες.τωρα με πηρε τηλ απο το συνεργειο και μου ειπε οτι ηθελε ρυθμισμα ο συμπλεκτης και να παω να το παρω καμια βολτα.Edit:πηγα το πηρα μια βολτα ενα τεταρτο,το σκισα λιγο και ολα κομπλε και δεν πατιναρει και στην 2α οπως μου κανε πριν.μαλλον αυτο θα ηταν.να ναι καλα ο ανθρωπος που δεν με χρεωσε και τιποτα...παντα εκει θα το πηγαινω το παπι μου.εν τω μεταξυ τον ρωτησα για δισκους και μου ειπε περιπου 40Ε ενω δυο αλλοι μου ειπαν 65 ο ενας και 70 ο αλλος...
racer Απρίλιος 21, 2010 #2159 Απρίλιος 21, 2010 Αμάν αυτή η Toyota.. http://www.autofree.gr/ms.php?id=5319 Βέβαια αναρωτιέμαι, πόσο πιθανό είναι να γίνει αυτό; Σχετικές έρευνες που πραγματοποιήθηκαν κατέγραψαν πιθανή αίσθηση ασταθούς πρόσφυσης στους πίσω τροχούς κατά τη διάρκεια απότομου στριψίματος του τιμονιού (άνω των 90 μοιρών), σε ταχύτητες άνω των 90km/h.
csaris Απρίλιος 21, 2010 #2160 Απρίλιος 21, 2010 Καλα ενταξει αυτα συμβαινουν παντου παντως, με τετοιους ρυθμους παραγωγης τι περιμενεις? Ολα τωρα τα αυτοκινητα ειναι φορτωμενα με ηλεκτρονικα και σαν αποτελεσμα "αξιοπιστο" αυτοκινητο δεν υπαρχει στις μερες μας.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.