PetrosD Απρίλιος 8, 2010 #2081 Απρίλιος 8, 2010 Και εγώ το δικό μου το παλεύω μόνος μου. Εκτός το ότι γουστάρω, δεν εμπιστεύομαι κανένα "μηχανικό" και δεν έχω και λεφτά για συνεργεία. Πήρα απο το ebay μια βάση διαφορικού powerflex και από ένα εδώ κατάστημα 2 βάσεις σασμάν, αλλά δεν μπορώ να σηκώσω το αυτοκίνητο να τις αλλάξω μόνος μου. Επίσης θέλω να βγάλω το λάμδα και να τον τσεκάρω γιατί υποπτεύομαι ότι είναι χαλασμένος και έχω πλούσιο μείγμα και αυξημένη κατανάλωση.
LevelOne Απρίλιος 8, 2010 Author #2082 Απρίλιος 8, 2010 Παίζει πολύ εύκολα να ειναι ο λάμδα. Ακριβώς αυτά τα συμπτώματα εμφανίζει. Με τι το μέτρησες το πλούσιο μείγμα; Wide-band ή halmeter?
PetrosD Απρίλιος 8, 2010 #2083 Απρίλιος 8, 2010 Με το δεξί μου πόδι* και τη μύτη!!!*ακόμα και με μικρό πάτημα γκαζιού έχω μεγάλη απόκριση του κινητήρα.
LevelOne Απρίλιος 8, 2010 Author #2084 Απρίλιος 8, 2010 () αλλα το μπλέκεις... Μπαίνουν και άλλοι αισθητήρες στη μέση... Throttle position sensor, o MAF και επίσης μπορεί να σου φανεί κουφό, αλλα αν έχει χαλάσει ο αισθητήρας θερμοκρασίας του κινητήρα (οχι αυτός που δείχνει στο όργανο, ο αλλος που πάει στον εγκέφαλο), μπορεί να δείχνει μονιμα τον κινητήρα κρύο και να πλημμυρίζει βενζίνη... (Το είχα πάθει και μου το έβγαλε και σαν βλάβη ο εγκέφαλος) Edit: http://homepage.ntlworld.com/tbroom/Turbos.htm Η τουρμπίνα που custoμιασα είναι τα specs που δίνει η Nismo για το Skyline R34 και παροχή εώς 500 άλογα...
PetrosD Απρίλιος 8, 2010 #2085 Απρίλιος 8, 2010 Και αυτό με τη θερμοκρασία, έχει ποσοστό γύρω στο 90%, ΑΝ δεν είναι "λ". Όχι όμως αισθητήρας, αλλά θερμοστάτης, μια και μου αργεί υπερβολικά να ζεσταθεί. Για αυτό θέλω να αποκλείσω τον "λ".
GriGaS Απρίλιος 8, 2010 #2086 Απρίλιος 8, 2010 Πιο εύκολα αποκλείεις τον θερμοστάτη.... βάλε μπρος με το μοτέρ κρύο, πιάσε τη σωλήνα του νερού και αν αισθανθείς νερό να κυλάει, το βρήκες το πρόβλημα (υποθέτω ότι εννοείς ότι έχει κολλήσει ανοικτός).Για το λ, γιατί δεν πας σε ένα συνεργείο να σου κάνουν μια μέτρηση καυσαερίων?
magicman Απρίλιος 8, 2010 #2087 Απρίλιος 8, 2010 ρε παιδες, ξερετε κανα λινκ με video/διαγραμμα να φαινεται ξεκαθαρα ο τροπος λειτουργιας του turbo?αν γινεται για vw tsi.εχω δει μερικα στο youtube, αλλα δεν ειναι τοσο ευδιακριτα σε καποια σημεια.
PetrosD Απρίλιος 8, 2010 #2088 Απρίλιος 8, 2010 Πιο εύκολα αποκλείεις τον θερμοστάτη.... βάλε μπρος με το μοτέρ κρύο, πιάσε τη σωλήνα του νερού και αν αισθανθείς νερό να κυλάει, το βρύκες το πρόβλημα (υποθέτω ότι εννοείς ότι έχει κολλήσει ανοικτός).Για το λ, γιατί δεν πας σε ένα συνεργείο να σου κάνουν μια μέτρηση καυσαερίων?Δίκιο έχεις, θα το δοκιμάσω αύριο το απόγευμα.
sotiris Απρίλιος 8, 2010 #2089 Απρίλιος 8, 2010 Παιδιά σήμερα άνοιξα το αμάξι με τον κολλητό για φίλτρα, λάδια μπουζί κλπ.Το αμάξι σε service επίσημης αντιπροσωπείας φόραγε ΛΑΘΟΣ ΦΙΛΤΡΟ ΑΕΡΑ!Το κοίταζα και δεν το πίστευα...Τελικά καλά κάνω που δεν εμπιστεύομαι κανένα service και τρώω το χρόνο μου, το γλιτώνω από μελλοντική ΕΛΠΑ. . .
dohc161416003179 Απρίλιος 9, 2010 #2090 Απρίλιος 9, 2010 Παιδιά σήμερα άνοιξα το αμάξι με τον κολλητό για φίλτρα, λάδια μπουζί κλπ.Το αμάξι σε service επίσημης αντιπροσωπείας φόραγε ΛΑΘΟΣ ΦΙΛΤΡΟ ΑΕΡΑ!Το κοίταζα και δεν το πίστευα...Τελικά καλά κάνω που δεν εμπιστεύομαι κανένα service και τρώω το χρόνο μου, το γλιτώνω από μελλοντική ΕΛΠΑ. . .Κάτσε, πως το λες ότι φόραγε λάθος φίλτρο αέρα; Ήταν δλδ. πιο μικρό και περίσευε;
Tsakonas Απρίλιος 9, 2010 #2091 Απρίλιος 9, 2010 Παιδιά σήμερα άνοιξα το αμάξι με τον κολλητό για φίλτρα, λάδια μπουζί κλπ.Το αμάξι σε service επίσημης αντιπροσωπείας φόραγε ΛΑΘΟΣ ΦΙΛΤΡΟ ΑΕΡΑ!Το κοίταζα και δεν το πίστευα...Τελικά καλά κάνω που δεν εμπιστεύομαι κανένα service και τρώω το χρόνο μου, το γλιτώνω από μελλοντική ΕΛΠΑ. . .σε καλο κουπε φιλου,προ 5ετιας,μετα απο σερβις επισημης αντιπροσωπειας,ακουσε στην Καβαλας (πηγαινοντας για εθνικη) ενα τακ τακ.καποιος δεν ειχε σφιξει τα μπουλονια της ζαντας.
sotiris Απρίλιος 9, 2010 #2092 Απρίλιος 9, 2010 Κάτσε, πως το λες ότι φόραγε λάθος φίλτρο αέρα; Ήταν δλδ. πιο μικρό και περίσευε;Ναι!!!!!!! Δεν το πίστευα, λέω εντάξει, χάλασε με τον καιρό, και το έβαλα δίπλα στο καινούριο και ήταν μικρότερο!
cptkoulis Απρίλιος 9, 2010 #2093 Απρίλιος 9, 2010 σε καλο κουπε φιλου,προ 5ετιας,μετα απο σερβις επισημης αντιπροσωπειας,ακουσε στην Καβαλας (πηγαινοντας για εθνικη) ενα τακ τακ.καποιος δεν ειχε σφιξει τα μπουλονια της ζαντας.Πριν ~10 χρονια,στην Παροικια της Παρου ξεκιναει οχημα με super duper brand new ζαντολαστιχα απο βουλκανιζατερ.Μερικα δευτερολεπτα αργοτερα του εφυγε ο μπροστα δεξια τροχος και τσουλαγε στην ασφαλτο με το δισκοφρενο
ΝTG Απρίλιος 9, 2010 #2094 Απρίλιος 9, 2010 οταν φρεναρει ξηλωνει ασφαλτο εε?nice..Σωτηρακι σκοπευεις να κανεις κατι αλλο περα απο την κοινοποιηση εδω περα??
LevelOne Απρίλιος 9, 2010 Author #2095 Απρίλιος 9, 2010 Ποια είναι η γνώμη σας; Μαυρο ματ κέντρο, νικελ στεφάνι... 7.5x18 μπροστά, 8.5x18 πίσω, 42 Offset... Edit: Φορεμένες και σε ενα S14, αλλα σε διαφορετικό χρώμα...
Athens2004 Απρίλιος 9, 2010 #2096 Απρίλιος 9, 2010 Σε χρυσαφι γεμισμα μου αρεσουν πιο πολυ σαν ζαντες , τωρα αν καθοταν το ιδιο στον χαμαιλαιων duno. Επρεπε να τις στησεις διπλα απο το αυτοκινητο σου : D
LevelOne Απρίλιος 9, 2010 Author #2097 Απρίλιος 9, 2010 Δυστυχώς δεν έχω περιθώριο επιλογής... Οι ζάντες ειναι (super) προσφορά, ολοκαίνουριες, τελευταίο ζευγάρι...
LevelOne Απρίλιος 9, 2010 Author #2099 Απρίλιος 9, 2010 4μπούλονες διπλό καρε - 4x100 & 4x114.3... Εγω ειμαι στο 2ο...
astrolabos Απρίλιος 9, 2010 #2100 Απρίλιος 9, 2010 Δυστυχώς δεν έχω περιθώριο επιλογής... Οι ζάντες ειναι (super) προσφορά, ολοκαίνουριες, τελευταίο ζευγάρι... Τότε τι μας ρωτάς;
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.