Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Δηλαδής ρε παιδιά για να καταλάβω: Εγω που πλήρωσα ενα κιτ xenon με πιστοποίηση TUV, τα τοποθέτησα μόνος μου, τα ρύθμισα σε επαγγελματία ηλεκτρολόγο, δεν τυφλώνω / ενοχλώ κανέναν και πέρασα ΚΤΕΟ κανονικα γιατι είμαι παράνομος; Επειδή δεν πλήρωσα 2κ στην αντιπροσωπεία για "αλλαγή καθρέφτων" κλπ;

Καπου μπάζει το όλο θέμα. Αλλιώς δεν θα υπήρχε καμία aftermarket εταιρεία με Xenon. Ουτε η Siemens, ουτε ή PIAA ουτε καμία...

Απλα θέλει κοινή λογική. Δεν βάζεις 55w επειδη "size matters". Βαζεις το αντιστοιχο κιτ με τα εργοστασιακά. Μην το παρακάνουμε κιόλας. Το 95% απο τα Xenon που "τυφλώνουν", είναι επειδή φέγγουν στον γάμο του Καραγκιόζη, ειναι εντελώς αρύθμιστα και κανείς δεν ασχολήθηκε να τα ρυθμίσει.

Εδω στην αντιπροσωπεία της SAAB, εγκατέστησαν εργοστασιακό xenon ΚΑΙ ΤΟ ΑΦΗΣΑΝ ΑΡΥΘΜΙΣΤΟ. Τι να λέμε τώρα.

Σε διάφορα που διάβασα, κανένα κιτ λέει δεν παίρνει έγκριση για δρόμο. (streel legal).

Όλα για off-road.

Και καμία μεγάλη εταιρία δεν βγάζει λαμπτήρες H4,H7 etc. για "kit xenon".

Το κάνουν "παράνομα" παίρνοντας το λαμπτήρα της εκάστοτε εταιρίας που προορίζεται για xenon d2r ή d2s και το βάζουν στο "κέλυφος" συμβατικού λαμπτήρα.

Link to comment
Share on other sites

Κάποιος για την παραπάνω ερώτηση που έκανα περί κατόπτρου με Xenon? :)

Επίσης, 35W δεν είναι συνήθως τα Xenon? (δεν είμαι και πολύ σχετικός, απλώς αυτό έχει πάρει το μάτι μου)

Link to comment
Share on other sites

Κάποιος για την παραπάνω ερώτηση που έκανα περί κατόπτρου με Xenon? :)

Επίσης, 35W δεν είναι συνήθως τα Xenon? (δεν είμαι και πολύ σχετικός, απλώς αυτό έχει πάρει το μάτι μου)

Το εξηγεί αυτό το link που έβαλα παραπάνω:

http://www.danielsternlighting.com/tech/bulbs/Hid/conversions/conversions.html

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Για τα πλενόμενα, πάλι καλά να λες, γιατί ο λόγος που πλένονται είναι ότι απορροφάται η δέσμη πιο εύκολα από τη σκόνη. Αν ήταν τα καγκουρέ κιτ πλενόμενα, τότε θα υπήρχε πιο έντονο πρόβλημα.

http://www.danielsternlighting.com/tech/bulbs/Hid/conversions/conversions.html

Ωραίος με τα βιντεάκια. Το πρώτο λινκ που έχεις είχα δεί και ξενέρωσα με το αποτέλεσμα. Είδες οτι δεν βλέπει τπτ ουσιαστικά απο το φώς που σκάει μέσα στο μηχάνημα;

Όσο για το "πλενόμενο", χρειάζεται όχι γιατι η σκόνη κόβει το φώς αλλά γιατί οι σκόνες δημιουργούν επιπλέον ανεστίαστες ανακλάσεις του φωτός.

@levelone. Δημήτρη εσύ μπορεί να τα ρύθμισες όπως λές, υποθέτω οτι το έκανες σύμφωνα με μηχανήματα όχι με το μάτι του γυπαετού Έλληνα μηχανικού που ρυθμίζει βαλβίδες χωρίς φίλερ και τις φέρνει στο 0.0001 διάκενο τύφλα να έχει το laser... Η πλειοψηφία όμως;;;; Άλλωστε το κατα πόσο είναι ρυθμισμένα σωστά και μιλάμε όχι μόνο για το πάνω κάτω αλλά και το συνολικό focus της δέσμης μπορεί να εξακριβωθεί απο σωστό έλεγχο στο κτέο. Ο καθένας μπορεί να νομίζει οτι τα ρύθμισε αλλά τα ρύθμισε;;;

Γενικότερα, οι περισσότεροι τα αλλάζουν όχι γιατί δεν βλέπουν καλύτερα απλά για να δώσουν κύρος στο κάρο τους. Όσο για το πόσο αποτελεσματικά ρυθμισμένα είναι οποιαδήποτε ξένον το κατάλαβα στα ταξίδια εθνική που τα μονα ξένον που όλως τυχαίως λειτουργούσαν ΣΩΣΤΑ και το έβλεπα και ο ίδιος και ας ήμουν στο απέναντι ρευμα ηταν απο cayenne, bmw 530++ και μερικές mercs... Και δεν θέλω να πώ οτι μόνο τα ακριβά παίρνουν σωστά ξένον αλλά οτι σε τέτοια αμάξια που έρχονται απο το εργοστάσιο με ξένον καταλαβαίνεις τι πάει να πεί ξένον headlight :smoke:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ετοιμο και το τουρμπινιδι.

img9402f.jpg

AR .42 / .64 (μια πολυ πολυ πολυ ξεχειλωμένη 28άρα με παροχή 3άρας και spoolάρισμα 25άρας)

Οποτε ανοίχτηκαν τα εξής θέματα τα οποία θα έχουν διευθετηθεί εν ευθέτω χρόνω. (:p)

- Καθαρισμός όλου του κυκλώματος ψύξης (liek, ακομα και του μοτέρ)

- Αντικατάσταση όλων των αισθητήρων (λαμδα, knock)

- Ολόσωμη 76mm απο downpipe και πίσω

- Motul 300V Competition

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=YfjTZLxekig]Click click boom[/ame]....

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Και εγώ το δικό μου το παλεύω μόνος μου. Εκτός το ότι γουστάρω, δεν εμπιστεύομαι κανένα "μηχανικό" και δεν έχω και λεφτά για συνεργεία. Πήρα απο το ebay μια βάση διαφορικού powerflex και από ένα εδώ κατάστημα 2 βάσεις σασμάν, αλλά δεν μπορώ να σηκώσω το αυτοκίνητο να τις αλλάξω μόνος μου. Επίσης θέλω να βγάλω το λάμδα και να τον τσεκάρω γιατί υποπτεύομαι ότι είναι χαλασμένος και έχω πλούσιο μείγμα και αυξημένη κατανάλωση.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

(:hehe:) αλλα το μπλέκεις... Μπαίνουν και άλλοι αισθητήρες στη μέση... Throttle position sensor, o MAF και επίσης μπορεί να σου φανεί κουφό, αλλα αν έχει χαλάσει ο αισθητήρας θερμοκρασίας του κινητήρα (οχι αυτός που δείχνει στο όργανο, ο αλλος που πάει στον εγκέφαλο), μπορεί να δείχνει μονιμα τον κινητήρα κρύο και να πλημμυρίζει βενζίνη...

(Το είχα πάθει και μου το έβγαλε και σαν βλάβη ο εγκέφαλος)

Edit: http://homepage.ntlworld.com/tbroom/Turbos.htm

Η τουρμπίνα που custoμιασα είναι τα specs που δίνει η Nismo για το Skyline R34 και παροχή εώς 500 άλογα... ;)

Έγινε επεξεργασία από LevelOne
Link to comment
Share on other sites

Και αυτό με τη θερμοκρασία, έχει ποσοστό γύρω στο 90%, ΑΝ δεν είναι "λ". Όχι όμως αισθητήρας, αλλά θερμοστάτης, μια και μου αργεί υπερβολικά να ζεσταθεί. Για αυτό θέλω να αποκλείσω τον "λ".

Link to comment
Share on other sites

Πιο εύκολα αποκλείεις τον θερμοστάτη.... βάλε μπρος με το μοτέρ κρύο, πιάσε τη σωλήνα του νερού και αν αισθανθείς νερό να κυλάει, το βρήκες το πρόβλημα (υποθέτω ότι εννοείς ότι έχει κολλήσει ανοικτός).

Για το λ, γιατί δεν πας σε ένα συνεργείο να σου κάνουν μια μέτρηση καυσαερίων?

Έγινε επεξεργασία από GriGas
Link to comment
Share on other sites

ρε παιδες, ξερετε κανα λινκ με video/διαγραμμα να φαινεται ξεκαθαρα ο τροπος λειτουργιας του turbo?

αν γινεται για vw tsi.

εχω δει μερικα στο youtube, αλλα δεν ειναι τοσο ευδιακριτα σε καποια σημεια.

Link to comment
Share on other sites

Πιο εύκολα αποκλείεις τον θερμοστάτη.... βάλε μπρος με το μοτέρ κρύο, πιάσε τη σωλήνα του νερού και αν αισθανθείς νερό να κυλάει, το βρύκες το πρόβλημα (υποθέτω ότι εννοείς ότι έχει κολλήσει ανοικτός).

Για το λ, γιατί δεν πας σε ένα συνεργείο να σου κάνουν μια μέτρηση καυσαερίων?

Δίκιο έχεις, θα το δοκιμάσω αύριο το απόγευμα.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά σήμερα άνοιξα το αμάξι με τον κολλητό για φίλτρα, λάδια μπουζί κλπ.

Το αμάξι σε service επίσημης αντιπροσωπείας φόραγε ΛΑΘΟΣ ΦΙΛΤΡΟ ΑΕΡΑ!

Το κοίταζα και δεν το πίστευα...

Τελικά καλά κάνω που δεν εμπιστεύομαι κανένα service και τρώω το χρόνο μου, το γλιτώνω από μελλοντική ΕΛΠΑ. . .

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά σήμερα άνοιξα το αμάξι με τον κολλητό για φίλτρα, λάδια μπουζί κλπ.

Το αμάξι σε service επίσημης αντιπροσωπείας φόραγε ΛΑΘΟΣ ΦΙΛΤΡΟ ΑΕΡΑ!

Το κοίταζα και δεν το πίστευα...

Τελικά καλά κάνω που δεν εμπιστεύομαι κανένα service και τρώω το χρόνο μου, το γλιτώνω από μελλοντική ΕΛΠΑ. . .

Κάτσε, πως το λες ότι φόραγε λάθος φίλτρο αέρα; Ήταν δλδ. πιο μικρό και περίσευε;

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά σήμερα άνοιξα το αμάξι με τον κολλητό για φίλτρα, λάδια μπουζί κλπ.

Το αμάξι σε service επίσημης αντιπροσωπείας φόραγε ΛΑΘΟΣ ΦΙΛΤΡΟ ΑΕΡΑ!

Το κοίταζα και δεν το πίστευα...

Τελικά καλά κάνω που δεν εμπιστεύομαι κανένα service και τρώω το χρόνο μου, το γλιτώνω από μελλοντική ΕΛΠΑ. . .

σε καλο κουπε φιλου,προ 5ετιας,μετα απο σερβις επισημης αντιπροσωπειας,ακουσε στην Καβαλας (πηγαινοντας για εθνικη) ενα τακ τακ.

καποιος δεν ειχε σφιξει τα μπουλονια της ζαντας.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.