NoDsl Απρίλιος 7, 2010 #2061 Απρίλιος 7, 2010 Kαλα μην τα ισιωπεδωνουμε ολα επειδη τυνχανει να εχουν τα αυτοκινητα μας ξενιστη by default . Υπαρχουν αρκετα επωνυμα κιτακια ( siemens ΠΧ ) που μια χαρα φεγγουν χωρις να τυφλώνουν .Φιλος, στο νισσαν του 2001 και xenon απο τον πλανήτη xenon να βάλεις πάλι δεν θα κάνεις δουλειά. Μια φορά έχω φοβηθεί στη διαδρομή καλαμάτα αθήνα που κάνω συνέχεια και αυτή ηταν οταν σε ένα πολύ στριφτερό σημείο είχε κολλήσει, στην κυριολεξία, απο πίσω μου ένας αχαρακτήριστος με ένα glanza wannable starlet με ξενον 7500k++, ο θεός να κάνει.Δεν έβλεπα τπτ. ΤΠΤ ομως στην κυριολεξία. Και σε δρόμο που ξέρω απ' έξω! Στο τέλος σταμάτησα στην άκρη όπου βρήκα λίγο άπλα και τον άφησα να γίνει πρόβλημα στον μπροστινό μου. Μιλάμε με έκανε και σταμάτησα σε "εθνική". Σκέψου...Γι' αυτό και ο υπερβολικός, ίσως, χαρακτηρισμός "μαιμουδόβλαχοι". Ζητάω συγνώμη απο τους συμπαθείς βλάχους και μαιμούδες. Σκοπός δεν είναι να προσβάλω άτομα. Δεν έχω τπτ με κανένα. Τη νοοτροπία απεχθάνομαι.
PetrosD Απρίλιος 7, 2010 #2062 Απρίλιος 7, 2010 Και το χειρότερο είναι ότι αυτός ίσως και να μην καταλαβαίνει το κακό που κάνει!
kaynd Απρίλιος 7, 2010 #2063 Απρίλιος 7, 2010 Εδώ πας στο κτέο και σου γράφουν παρατήρηση ότι τα φωτά σου φέγγουν λίγο και ότι την επομένη φορά θα πρέπει να τα έχεις φτιάξει… Κανονικές εργοστασιακές λάμπες αλογόνου 65W σε καθαρό κάτοπτρο- σχετικά καθαρό κρύσταλλο...Τα φωτα δε κάνουν τη νύχτα μέρα αλλά φέγγουν ικανοποιητικά για νορμάλ ταχύτητες νυχτερινές.Με αυτή τη λογική σιγά μη πουν τίποτα σε αυτόν που τυφλώνει. Το πρόβλημα με τα φωτά που στραβώνουν είτε λόγω υπερβολικής ισχύος, είτε λόγω λάθος ρύθμισης υπήρχε και πριν γίνουν της μόδας τα ξένον…
magicman Απρίλιος 7, 2010 #2064 Απρίλιος 7, 2010 του πατερα μου στο vectra, εχουμε xeon, ολα αλλαγμενα, λαμπες ,μπαταρια, το κατοπτρο απο πισω, κ τα εχω τερμα κατω, στη μικρη σκαλα ειναι ολα οκ. στην μεγαλη, τους τυφλωνω αρκετα...θελει προσοχη παντως.εχω προσεξει, αν ειμαι αριστερη λωριδα, κ στο αντιθετο ρευμα καποιος στην αριστερη των τυφλωνω...(σε δρομο με διαχωριστικο τσιμεντενιο)οποτε προσεχω αν ερχεται αμαξι απεναντι ειμαι με την μικρη...
LevelOne Απρίλιος 7, 2010 Author #2065 Απρίλιος 7, 2010 Δηλαδής ρε παιδιά για να καταλάβω: Εγω που πλήρωσα ενα κιτ xenon με πιστοποίηση TUV, τα τοποθέτησα μόνος μου, τα ρύθμισα σε επαγγελματία ηλεκτρολόγο, δεν τυφλώνω / ενοχλώ κανέναν και πέρασα ΚΤΕΟ κανονικα γιατι είμαι παράνομος; Επειδή δεν πλήρωσα 2κ στην αντιπροσωπεία για "αλλαγή καθρέφτων" κλπ; Καπου μπάζει το όλο θέμα. Αλλιώς δεν θα υπήρχε καμία aftermarket εταιρεία με Xenon. Ουτε η Siemens, ουτε ή PIAA ουτε καμία...Απλα θέλει κοινή λογική. Δεν βάζεις 55w επειδη "size matters". Βαζεις το αντιστοιχο κιτ με τα εργοστασιακά. Μην το παρακάνουμε κιόλας. Το 95% απο τα Xenon που "τυφλώνουν", είναι επειδή φέγγουν στον γάμο του Καραγκιόζη, ειναι εντελώς αρύθμιστα και κανείς δεν ασχολήθηκε να τα ρυθμίσει.Εδω στην αντιπροσωπεία της SAAB, εγκατέστησαν εργοστασιακό xenon ΚΑΙ ΤΟ ΑΦΗΣΑΝ ΑΡΥΘΜΙΣΤΟ. Τι να λέμε τώρα.
greekfragma Απρίλιος 7, 2010 #2066 Απρίλιος 7, 2010 Όπως τα λέει ο Μήτσους.Μετά τον τράκο που άλλαξα και εμπρός φανάρια μου τα παρέδωσαν αρύθμιστα. Τα ρύθμισα βέβαια με ένα κατσαβίδι και 2 διακόπτες που έχει ανάμεσα από το σασί και το housing.Αν και υπάρχουν οδηγοί στο νετ για ρύθμιση (απέναντι από τοίχο συνήθως σε parking supermarket ή εμπορικού και με λίγη duct tape για σημάδι στο ύψος) , μπορείτε άνετα να πάτε με 10-15ευρώ να τα ρυθμίσετε σωστά σε συνεργεία για αυτή τη δουλειά.Επίσης xenon επιτρέπετε να μπαίνουν μόνο σε housing με projector lens....ΟΧΙ με reflectors (καθρέφτες)Υπάρχει μια μόντα βέβαια και για καθρέφτες οπού βάζουν μια αντιθαμβωτική μεμβράνη (πιθανόν τους έχετε δει μερικούς με xenon σε reflectors που τα τζάμια φαίνονται θολά και φωτίζουν σα καπνισμένα).Παρόλαυτά για να πάρεις το 100% σε φως θέλει καθαρό housing και καλής ποιότητας λαμπτήρα.Και τα καλύτερα 55watts xenon να βάλετε στα 4000Kelvin=max lumens~3600 αν οι προτζέκτορες ή οι καθρέφτες σας είναι σκονισμένοι μπιχλιασμένοι πάλι @@ θα βλέπετε.
jpavly Απρίλιος 7, 2010 #2067 Απρίλιος 7, 2010 Πως νιώθεις ως άνθρωπος εξαίρεση; Γιατί η πλειοψηφία που ξέρω, πάει και παίρνει τα ΞΕΝΟΝ ή ΖΗΝΩΝ του κιλού με 100€ και τα βάζουν μόνοι τους και μετά φιλαράκ' να'ουμ τα σπάει, πήρα 10 άλογα.
astrolabos Απρίλιος 7, 2010 #2068 Απρίλιος 7, 2010 Πως νιώθεις ως άνθρωπος εξαίρεση; Γιατί η πλειοψηφία που ξέρω, πάει και παίρνει τα ΞΕΝΟΝ ή ΖΗΝΩΝ του κιλού με 100€ και τα βάζουν μόνοι τους και μετά φιλαράκ' να'ουμ τα σπάει, πήρα 10 άλογα. Μειώνει και την κατανάλωση;
LevelOne Απρίλιος 7, 2010 Author #2070 Απρίλιος 7, 2010 Βασικά την αυξάνει, λόγω βάρους... Ειναι καπως βαριά τα ballasts..
sotiris Απρίλιος 7, 2010 #2071 Απρίλιος 7, 2010 Είναι δικαιολογία αυτό; Αν είχε κουρελού και μια κουδούνα στο ταμπλό θα τα αφηνες;Όχι, εμένα δεν με ενοχλούν, απλά δεν το έχω ψάξει σε βάθος. Δηλαδή δεν το έψαξα και πήρα την απόφαση να τα βάλω, τα έχω ούτως ή άλλως και δεν με ενοχλούν. Αν κάποιος στο δρόμο ενοχληθεί, τα κατεβάζω πιο χαμηλά.Ξέρεις πόσες αντιπροσωπίες κάνουν "δώρο" τα ξένον και ο εξυπνάκιας τζαμπατζής πιστευει οτι αφού του τα βάζει ο αντιπρόσωπος είναι και οκ και άς έχει πληρώσει 150 ευρώ μόνο;!!! Great deal Ιιιιιιιιιιιιιιιιιιιχχχχχχαααααααααααααα!!!Το γνωρίζεις υποθέτω οτι τα πραγματικά εργοστασιακά ξένον είναι πλενόμενα. Διαφορετικά ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ.Σε αυτό δεν έχεις άδικο.Οι αντιπροσωπείες όμως δεν ξέρουν καλά καλά τι πουλάνε, περιμένεις να ξέρει ο υποψήφιος μέσος αγοραστής, ή να του εξηγήσουν οι αντιπροσωπίες?Για τα πλενόμενα, πάλι καλά να λες, γιατί ο λόγος που πλένονται είναι ότι απορροφάται η δέσμη πιο εύκολα από τη σκόνη. Αν ήταν τα καγκουρέ κιτ πλενόμενα, τότε θα υπήρχε πιο έντονο πρόβλημα.2000 ευρώ για 2 σωστά φώτα δεν δίνεις(εφόσον κρίνεις οτι δεν σε καλύπτουν τα εργοστασιακά και θές κάτι παραπάνω) αλλά για να βάλεις 2 Rockford Fosgate και 1 Farad cap ή 4 ultra shiny ζαντολάστιχα τα σκάς άνετα όμως...Σίγουρα η αξία 2 φώτων δεν είναι όσο τη ζητάνε, γι' αυτό και δεν πουλάνε τόσο. Όταν ψάχνεις τον κατάλογο με τα extra, είναι τόσα πολλά αυτά που ίσως αξίζουν, που δύσκολα αποφασίζεις. Priorities ppl, priorities. Είναι η ίδια λογική που οι καγκουροσουμαχερwannable τα σκάνε για εκκεντροφορους, φλατζες, ported κεφαλές, μπουζιά, μπουζόνια, ζάντες, λάστιχα, -16 πόντους ελατήρια κλπ κλπ και ούτε φρένα σκέφτονται να αλλάξουν ούτε να βάλουν κανα αμορτισέρ που να δουλεύει πραγματικά με το σασί τους. Βάζουν στα πίσω ταμπούρα μοναχά κάτι αποστάτες-δισκοφρενο wannabe για να μη φαίνεται οτι είναι 1400...Το ότι βάζουν στα αμάξια - καγκουρό ξένον δεν σημαίνει ότι δεν μπαίνουν και σε άλλα.Π.χ. εγώ τα σκεφτόμουν και για το παλιό μου αυτοκίνητο, διότι είχε πρόβλημα με τα φώτα του.Γενικά τα πράγματα είναι όπως τα λες, έτσι:http://www.danielsternlighting.com/tech/bulbs/Hid/conversions/conversions.htmlhttp://www.mybike.gr/topic/20412-%CE%B7-%CE%B1%CE%BB%CE%B7%CE%B8%CE%B5%CE%B9%CE%B1-%CF%80%CE%B9%CF%83%CF%89-%CE%B1%CF%80%CE%BF-%CF%84%CE%B1-hid-xenon-kits/
sotiris Απρίλιος 7, 2010 #2072 Απρίλιος 7, 2010 Δηλαδής ρε παιδιά για να καταλάβω: Εγω που πλήρωσα ενα κιτ xenon με πιστοποίηση TUV, τα τοποθέτησα μόνος μου, τα ρύθμισα σε επαγγελματία ηλεκτρολόγο, δεν τυφλώνω / ενοχλώ κανέναν και πέρασα ΚΤΕΟ κανονικα γιατι είμαι παράνομος; Επειδή δεν πλήρωσα 2κ στην αντιπροσωπεία για "αλλαγή καθρέφτων" κλπ; Καπου μπάζει το όλο θέμα. Αλλιώς δεν θα υπήρχε καμία aftermarket εταιρεία με Xenon. Ουτε η Siemens, ουτε ή PIAA ουτε καμία...Απλα θέλει κοινή λογική. Δεν βάζεις 55w επειδη "size matters". Βαζεις το αντιστοιχο κιτ με τα εργοστασιακά. Μην το παρακάνουμε κιόλας. Το 95% απο τα Xenon που "τυφλώνουν", είναι επειδή φέγγουν στον γάμο του Καραγκιόζη, ειναι εντελώς αρύθμιστα και κανείς δεν ασχολήθηκε να τα ρυθμίσει.Εδω στην αντιπροσωπεία της SAAB, εγκατέστησαν εργοστασιακό xenon ΚΑΙ ΤΟ ΑΦΗΣΑΝ ΑΡΥΘΜΙΣΤΟ. Τι να λέμε τώρα.Σε διάφορα που διάβασα, κανένα κιτ λέει δεν παίρνει έγκριση για δρόμο. (streel legal).Όλα για off-road.Και καμία μεγάλη εταιρία δεν βγάζει λαμπτήρες H4,H7 etc. για "kit xenon".Το κάνουν "παράνομα" παίρνοντας το λαμπτήρα της εκάστοτε εταιρίας που προορίζεται για xenon d2r ή d2s και το βάζουν στο "κέλυφος" συμβατικού λαμπτήρα.
nickstamat Απρίλιος 7, 2010 #2073 Απρίλιος 7, 2010 Κάποιος για την παραπάνω ερώτηση που έκανα περί κατόπτρου με Xenon? Επίσης, 35W δεν είναι συνήθως τα Xenon? (δεν είμαι και πολύ σχετικός, απλώς αυτό έχει πάρει το μάτι μου)
sotiris Απρίλιος 7, 2010 #2074 Απρίλιος 7, 2010 Κάποιος για την παραπάνω ερώτηση που έκανα περί κατόπτρου με Xenon? Επίσης, 35W δεν είναι συνήθως τα Xenon? (δεν είμαι και πολύ σχετικός, απλώς αυτό έχει πάρει το μάτι μου) Το εξηγεί αυτό το link που έβαλα παραπάνω: http://www.danielsternlighting.com/tech/bulbs/Hid/conversions/conversions.html
NoDsl Απρίλιος 7, 2010 #2075 Απρίλιος 7, 2010 Για τα πλενόμενα, πάλι καλά να λες, γιατί ο λόγος που πλένονται είναι ότι απορροφάται η δέσμη πιο εύκολα από τη σκόνη. Αν ήταν τα καγκουρέ κιτ πλενόμενα, τότε θα υπήρχε πιο έντονο πρόβλημα.http://www.danielsternlighting.com/tech/bulbs/Hid/conversions/conversions.htmlΩραίος με τα βιντεάκια. Το πρώτο λινκ που έχεις είχα δεί και ξενέρωσα με το αποτέλεσμα. Είδες οτι δεν βλέπει τπτ ουσιαστικά απο το φώς που σκάει μέσα στο μηχάνημα;Όσο για το "πλενόμενο", χρειάζεται όχι γιατι η σκόνη κόβει το φώς αλλά γιατί οι σκόνες δημιουργούν επιπλέον ανεστίαστες ανακλάσεις του φωτός.@levelone. Δημήτρη εσύ μπορεί να τα ρύθμισες όπως λές, υποθέτω οτι το έκανες σύμφωνα με μηχανήματα όχι με το μάτι του γυπαετού Έλληνα μηχανικού που ρυθμίζει βαλβίδες χωρίς φίλερ και τις φέρνει στο 0.0001 διάκενο τύφλα να έχει το laser... Η πλειοψηφία όμως;;;; Άλλωστε το κατα πόσο είναι ρυθμισμένα σωστά και μιλάμε όχι μόνο για το πάνω κάτω αλλά και το συνολικό focus της δέσμης μπορεί να εξακριβωθεί απο σωστό έλεγχο στο κτέο. Ο καθένας μπορεί να νομίζει οτι τα ρύθμισε αλλά τα ρύθμισε;;;Γενικότερα, οι περισσότεροι τα αλλάζουν όχι γιατί δεν βλέπουν καλύτερα απλά για να δώσουν κύρος στο κάρο τους. Όσο για το πόσο αποτελεσματικά ρυθμισμένα είναι οποιαδήποτε ξένον το κατάλαβα στα ταξίδια εθνική που τα μονα ξένον που όλως τυχαίως λειτουργούσαν ΣΩΣΤΑ και το έβλεπα και ο ίδιος και ας ήμουν στο απέναντι ρευμα ηταν απο cayenne, bmw 530++ και μερικές mercs... Και δεν θέλω να πώ οτι μόνο τα ακριβά παίρνουν σωστά ξένον αλλά οτι σε τέτοια αμάξια που έρχονται απο το εργοστάσιο με ξένον καταλαβαίνεις τι πάει να πεί ξένον headlight :smoke:
LevelOne Απρίλιος 8, 2010 Author #2076 Απρίλιος 8, 2010 Ετοιμο και το τουρμπινιδι. AR .42 / .64 (μια πολυ πολυ πολυ ξεχειλωμένη 28άρα με παροχή 3άρας και spoolάρισμα 25άρας) Οποτε ανοίχτηκαν τα εξής θέματα τα οποία θα έχουν διευθετηθεί εν ευθέτω χρόνω. () - Καθαρισμός όλου του κυκλώματος ψύξης (liek, ακομα και του μοτέρ) - Αντικατάσταση όλων των αισθητήρων (λαμδα, knock) - Ολόσωμη 76mm απο downpipe και πίσω - Motul 300V Competition [ame=http://www.youtube.com/watch?v=YfjTZLxekig]Click click boom[/ame]....
LevelOne Απρίλιος 8, 2010 Author #2078 Απρίλιος 8, 2010 Ναι, οτι μπορώ βάσει service manual και internet αλλιώς για ψιλοδουλειές ή για οτιδήποτε χρειάζεται εξειδικευμένα εργαλεία / γνώσεις παω σε γνωστό μηχανικό....
NoDsl Απρίλιος 8, 2010 #2079 Απρίλιος 8, 2010 Άλλος το φτιάχνει και άλλος ποστάρει φωτό... άστα αυτά...:to_pick_ones_nose3:
LevelOne Απρίλιος 8, 2010 Author #2080 Απρίλιος 8, 2010 Ας μην ήμουν εγώ και το service manual και θα σου ΄λεγα εγω μετά μεροκάματο ο Θεοχαράκης.... . Και οχι για ένα, αλλα για δύο 200SX
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.