Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Εγώ πάντως με τα aftermarket xenon τυφλώνω λίγο τους γύρω, αλλά φέγγει πολύ καλά.

Όταν αισθάνομαι ότι πολυ-τυφλώνω, χαμηλώνω λίγο τα φώτα, δεν είναι και τόσο δύσκολο!!

Εργοστασιακά καλώς ή κακώς δεν έβαζαν όλες οι εταιρίες.

Ομίχλη πάντως στην Αθήνα και τις γύρω περιοχές σπάνια βλέπεις.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Νομίζω ότι είπα δεξιά αριστερά.

Ούτε ότι έχω μόνο τα προβολάκια, ούτε ότι στηρίζομαι σε αυτά για την νυχτερινή όραση μου.

Υπάρχουν πολύ καλοί τύποι όμως που αντί για τα φώτα πορείας έχουν ανοικτά μόνο τα προβολάκια. Παίδες τα προβολάκια είναι για σκοπούς ή πλαινής ορατότητας(φώτα στροφής) είτε ώς φώτα ομίχλης. Κανονικά τιμωρείσαι με πρόστιμο αν δεν συντρέχει λόγος να τα έχεις αναμένα.

Ο απλός λόγος είναι οτι ενώ τα φώτα πορείας κοιτάνε προς τα κάτω, τα προβολάκια κοιτάνε ελαφρώς πάνω με αποτέλεσμα να σε στραβώνουν.-

Επίσης θα έπρεπε να κρεμάνε σε πάσαλο αυτούς που βάζουν ξενον σε συμβατικά κρύσταλα και ακόμα περισσότερο τους αλήτες που τους περνάνε απο κτέο. Βρε καλά μου παιδιά το κάτοπτρο συμβατικής λάμπας ΔΕΝ κάνει για ξενον. Πάρτε το χαμπάρι. Απο τα 100% της φωτεινότητας της λάμπας το 50% χάνεται στο περιβάλλον απο κακές ανακλάσεις και το υπόλοιπο 50 προσπαθεί να φωτίσει το δρόμο. Άι σιχτίρι.

Τα ρέστα στραγάλια.

Link to comment
Share on other sites

1.4 ειναι και ναι οντως ειναι καπως βαρυ και θελει αρκετη ωρα για να βγαλει την δυναμη του.

Κατα τα αλλα μου αρεσε η συμπεριφορα του, τα shift lights και ελαχιστος θορυβος που εχει στην καμπινα...

Link to comment
Share on other sites

Σε στενούς επαρχιακούς δρόμους τα προβολάκια ομίχλης είναι καλή φάση (βλέπεις τι γίνεται στις άκρες του δρόμου - γατιά, σκυλιά, αλεπούδες, χελώνες, σκαντζόχοιρούς κλπ

)

@ nickstamat ποιο yaris έχεις και δεν έχει ομίχλης???

Link to comment
Share on other sites

@ nickstamat ποιο yaris έχεις και δεν έχει ομίχλης???

Έκδοση Luna :)

Το 2009 που το πήρα εγώ ήταν πιο φτωχά σε εξοπλισμό απ' ό,τι τώρα.

Και το έχω με ψηφιακό ταχύμετρο μέσα (όχι το πανέμορφο αναλογικό που έχουν όλα σχεδόν στάνταρ τώρα)...

Άσε... Στενοχώρια μεγάλη! Ένα χρόνο αργότερα αν το είχα πάρει, θα είχε πάνω κάποια καλύτερα πράγματα + δισκόφρενα πίσω, στην ίδια τιμή περίπου!

Τέλος πάντων, δε βαριέσαι! :hm:

Link to comment
Share on other sites

Επίσης θα έπρεπε να κρεμάνε σε πάσαλο αυτούς που βάζουν ξενον σε συμβατικά κρύσταλα και ακόμα περισσότερο τους αλήτες που τους περνάνε απο κτέο. Ρε μαιμουδόβλαχοι το κάτοπτρο συμβατικής λάμπας ΔΕΝ κάνει για ξενον. Πάρτε το χαμπάρι. Απο τα 100% της φωτεινότητας της λάμπας το 50% χάνεται στο περιβάλλον απο κακές ανακλάσεις και το υπόλοιπο 50 προσπαθεί να φωτίσει το δρόμο. Άι σιχτίρι.

Τα ρέστα στραγάλια.

Στο δικό μου αυτοκίνητο, τα είχε τοποθετήσει ο προηγούμενος ιδιοκτήτης.

Είναι πολύ χρήσιμα στους επαρχιακούς δρόμους και στους δρόμους/εθνικές χωρίς φωτισμό, διότι λόγω του λευκού χρώματος βλέπεις καλύτερα κάποιες λεπτομέρειες.

Επίσης, δεν έχουν την πτώση της απόδοσης που έχει μια λάμπα αλογόνου.

Ξέρω βέβαια ότι ενοχλούν όταν είναι ρυθμισμένα ψηλά. Στο τέρμα κάτω όμως, δεν είναι τόσο ενοχλητικά. Δεν ξέρω βέβαια αν το αμάξι έχει κάτοπτρο ή εστιάζει την ακτινοβολία (projector), υποθέτω ότι έχει κάτοπτρο. Αυτό που βλέπω όμως στο δρόμο είναι ότι όλα τα xenon kit ενοχλούν, ακόμη και τα εργοστασιακά, και μερικά ίσως περισσότερο από άλλα. Μάλιστα, με χαλασμένο το μηχανισμό ανύψωσης (έχει συμβεί σε αμάξι φίλου) τρως αρκετό βρίσιμο και με τα εργοστασιακά.

Επίσης εξαρτάται πολύ από το αυτοκίνητο το πώς συμπεριφέρονται τα ξένον (δηλαδή από το κάτοπτρο). Υπάρχουν αυτοκίνητα που στραβώνουν ακόμη και με λάμπες αλογόνου.

Δεν είναι πάντως ο βλαχο-έλληνας, είναι πιο πολύ ο καγκουρο-έλληνας, ο καγκουρο-άγγλος κλπ.

Απ'την άλλη όμως, 2000 ευρώ για κάτι το οποίο με ένα απλό τρακάρισμα τό 'χεις πάρει στο χέρι, δεν είναι ό,τι καλύτερο ;)

Ευχαριστώ,

ο μαϊμουδόβλαχος

Link to comment
Share on other sites

Κοίτα, τα εργοστασιακά συνήθως ρυθμίζουν μόνα τους το ύψος της δέσμης σε πραγματικό χρόνο, οπότε το θεωρώ δύσκολο να τυφλώνουν (εκτός αν πρόκειται για διαφορά κλίσης μεταξύ αυτοκινήτων, οπότε είναι λογικό).

Επίσης, αν δεις τη δέσμη των projectors, το πάνω μέρος της δέσμης είναι απίστευτα καθαρό. Δηλαδή από εκεί και πάνω είναι απόλυτο σκοτάδι. Εγώ όταν το είδα αυτό τρελάθηκα! :D

Αυτό που δεν καταλαβαίνω ακόμα, είναι ο λόγος που οι xenon "τυφλώνουν" στο κάτοπτρο και οι αλογόνου "δεν τυφλώνουν". Σημειακή φωτεινή πηγή είναι και η λάμπα xenon, υποθέτω ότι βρίσκεται και στο ίδιο σημείο μέσα στο κάτοπτρο, οπότε γιατί να αλλάζει η δουλειά που κάνει το κάτοπτρο? :hmm:

Link to comment
Share on other sites

Στο δικό μου αυτοκίνητο, τα είχε τοποθετήσει ο προηγούμενος ιδιοκτήτης.

Είναι πολύ χρήσιμα στους επαρχιακούς δρόμους και στους δρόμους/εθνικές χωρίς φωτισμό, διότι λόγω του λευκού χρώματος βλέπεις καλύτερα κάποιες λεπτομέρειες.

Επίσης, δεν έχουν την πτώση της απόδοσης που έχει μια λάμπα αλογόνου.

Ξέρω βέβαια ότι ενοχλούν όταν είναι ρυθμισμένα ψηλά. Στο τέρμα κάτω όμως, δεν είναι τόσο ενοχλητικά. Δεν ξέρω βέβαια αν το αμάξι έχει κάτοπτρο ή εστιάζει την ακτινοβολία (projector), υποθέτω ότι έχει κάτοπτρο. Αυτό που βλέπω όμως στο δρόμο είναι ότι όλα τα xenon kit ενοχλούν, ακόμη και τα εργοστασιακά, και μερικά ίσως περισσότερο από άλλα. Μάλιστα, με χαλασμένο το μηχανισμό ανύψωσης (έχει συμβεί σε αμάξι φίλου) τρως αρκετό βρίσιμο και με τα εργοστασιακά.

Επίσης εξαρτάται πολύ από το αυτοκίνητο το πώς συμπεριφέρονται τα ξένον (δηλαδή από το κάτοπτρο). Υπάρχουν αυτοκίνητα που στραβώνουν ακόμη και με λάμπες αλογόνου.

Δεν είναι πάντως ο βλαχο-έλληνας, είναι πιο πολύ ο καγκουρο-έλληνας, ο καγκουρο-άγγλος κλπ.

Απ'την άλλη όμως, 2000 ευρώ για κάτι το οποίο με ένα απλό τρακάρισμα τό 'χεις πάρει στο χέρι, δεν είναι ό,τι καλύτερο ;)

Ευχαριστώ,

ο μαϊμουδόβλαχος

Είναι δικαιολογία αυτό; Αν είχε κουρελού και μια κουδούνα στο ταμπλό θα τα αφηνες;

Ξέρεις πόσες αντιπροσωπίες κάνουν "δώρο" τα ξένον και ο εξυπνάκιας τζαμπατζής πιστευει οτι αφού του τα βάζει ο αντιπρόσωπος είναι και οκ και άς έχει πληρώσει 150 ευρώ μόνο;!!! Great deal Ιιιιιιιιιιιιιιιιιιιχχχχχχαααααααααααααα!!!

Το γνωρίζεις υποθέτω οτι τα πραγματικά εργοστασιακά ξένον είναι πλενόμενα. Διαφορετικά ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ.

2000 ευρώ για 2 σωστά φώτα δεν δίνεις(εφόσον κρίνεις οτι δεν σε καλύπτουν τα εργοστασιακά και θές κάτι παραπάνω) αλλά για να βάλεις 2 Rockford Fosgate και 1 Farad cap ή 4 ultra shiny ζαντολάστιχα τα σκάς άνετα όμως...

Priorities ppl, priorities. Είναι η ίδια λογική που οι καγκουροσουμαχερwannable τα σκάνε για εκκεντροφορους, φλατζες, ported κεφαλές, μπουζιά, μπουζόνια, ζάντες, λάστιχα, -16 πόντους ελατήρια κλπ κλπ και ούτε φρένα σκέφτονται να αλλάξουν ούτε να βάλουν κανα αμορτισέρ που να δουλεύει πραγματικά με το σασί τους. Βάζουν στα πίσω ταμπούρα μοναχά κάτι αποστάτες-δισκοφρενο wannabe για να μη φαίνεται οτι είναι 1400...

Link to comment
Share on other sites

Kαλα μην τα ισιωπεδωνουμε ολα επειδη τυνχανει να εχουν τα αυτοκινητα μας ξενιστη by default . Υπαρχουν αρκετα επωνυμα κιτακια ( siemens ΠΧ ) που μια χαρα φεγγουν χωρις να τυφλώνουν .

Link to comment
Share on other sites

Kαλα μην τα ισιωπεδωνουμε ολα επειδη τυνχανει να εχουν τα αυτοκινητα μας ξενιστη by default . Υπαρχουν αρκετα επωνυμα κιτακια ( siemens ΠΧ ) που μια χαρα φεγγουν χωρις να τυφλώνουν .

Φιλος, στο νισσαν του 2001 και xenon απο τον πλανήτη xenon να βάλεις πάλι δεν θα κάνεις δουλειά.

Μια φορά έχω φοβηθεί στη διαδρομή καλαμάτα αθήνα που κάνω συνέχεια και αυτή ηταν οταν σε ένα πολύ στριφτερό σημείο είχε κολλήσει, στην κυριολεξία, απο πίσω μου ένας αχαρακτήριστος με ένα glanza wannable starlet με ξενον 7500k++, ο θεός να κάνει.

Δεν έβλεπα τπτ. ΤΠΤ ομως στην κυριολεξία. Και σε δρόμο που ξέρω απ' έξω! Στο τέλος σταμάτησα στην άκρη όπου βρήκα λίγο άπλα και τον άφησα να γίνει πρόβλημα στον μπροστινό μου.

Μιλάμε με έκανε και σταμάτησα σε "εθνική". Σκέψου...

Γι' αυτό και ο υπερβολικός, ίσως, χαρακτηρισμός "μαιμουδόβλαχοι". Ζητάω συγνώμη απο τους συμπαθείς βλάχους και μαιμούδες.

Σκοπός δεν είναι να προσβάλω άτομα. Δεν έχω τπτ με κανένα. Τη νοοτροπία απεχθάνομαι.

Link to comment
Share on other sites

Εδώ πας στο κτέο και σου γράφουν παρατήρηση ότι τα φωτά σου φέγγουν λίγο και ότι την επομένη φορά θα πρέπει να τα έχεις φτιάξει…

Κανονικές εργοστασιακές λάμπες αλογόνου 65W σε καθαρό κάτοπτρο- σχετικά καθαρό κρύσταλλο...

Τα φωτα δε κάνουν τη νύχτα μέρα αλλά φέγγουν ικανοποιητικά για νορμάλ ταχύτητες νυχτερινές.

Με αυτή τη λογική σιγά μη πουν τίποτα σε αυτόν που τυφλώνει. Το πρόβλημα με τα φωτά που στραβώνουν είτε λόγω υπερβολικής ισχύος, είτε λόγω λάθος ρύθμισης υπήρχε και πριν γίνουν της μόδας τα ξένον…

Link to comment
Share on other sites

του πατερα μου στο vectra, εχουμε xeon, ολα αλλαγμενα, λαμπες ,μπαταρια, το κατοπτρο απο πισω, κ τα εχω τερμα κατω, στη μικρη σκαλα ειναι ολα οκ. στην μεγαλη, τους τυφλωνω αρκετα...

θελει προσοχη παντως.

εχω προσεξει, αν ειμαι αριστερη λωριδα, κ στο αντιθετο ρευμα καποιος στην αριστερη των τυφλωνω...(σε δρομο με διαχωριστικο τσιμεντενιο)

οποτε προσεχω αν ερχεται αμαξι απεναντι ειμαι με την μικρη...

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδής ρε παιδιά για να καταλάβω: Εγω που πλήρωσα ενα κιτ xenon με πιστοποίηση TUV, τα τοποθέτησα μόνος μου, τα ρύθμισα σε επαγγελματία ηλεκτρολόγο, δεν τυφλώνω / ενοχλώ κανέναν και πέρασα ΚΤΕΟ κανονικα γιατι είμαι παράνομος; Επειδή δεν πλήρωσα 2κ στην αντιπροσωπεία για "αλλαγή καθρέφτων" κλπ;

Καπου μπάζει το όλο θέμα. Αλλιώς δεν θα υπήρχε καμία aftermarket εταιρεία με Xenon. Ουτε η Siemens, ουτε ή PIAA ουτε καμία...

Απλα θέλει κοινή λογική. Δεν βάζεις 55w επειδη "size matters". Βαζεις το αντιστοιχο κιτ με τα εργοστασιακά. Μην το παρακάνουμε κιόλας. Το 95% απο τα Xenon που "τυφλώνουν", είναι επειδή φέγγουν στον γάμο του Καραγκιόζη, ειναι εντελώς αρύθμιστα και κανείς δεν ασχολήθηκε να τα ρυθμίσει.

Εδω στην αντιπροσωπεία της SAAB, εγκατέστησαν εργοστασιακό xenon ΚΑΙ ΤΟ ΑΦΗΣΑΝ ΑΡΥΘΜΙΣΤΟ. Τι να λέμε τώρα.

Link to comment
Share on other sites

Όπως τα λέει ο Μήτσους.

Μετά τον τράκο που άλλαξα και εμπρός φανάρια μου τα παρέδωσαν αρύθμιστα. Τα ρύθμισα βέβαια με ένα κατσαβίδι και 2 διακόπτες που έχει ανάμεσα από το σασί και το housing.

Αν και υπάρχουν οδηγοί στο νετ για ρύθμιση (απέναντι από τοίχο συνήθως σε parking supermarket ή εμπορικού και με λίγη duct tape για σημάδι στο ύψος) , μπορείτε άνετα να πάτε με 10-15ευρώ να τα ρυθμίσετε σωστά σε συνεργεία για αυτή τη δουλειά.

Επίσης xenon επιτρέπετε να μπαίνουν μόνο σε housing με projector lens....ΟΧΙ με reflectors (καθρέφτες)

Υπάρχει μια μόντα βέβαια και για καθρέφτες οπού βάζουν μια αντιθαμβωτική μεμβράνη (πιθανόν τους έχετε δει μερικούς με xenon σε reflectors που τα τζάμια φαίνονται θολά και φωτίζουν σα καπνισμένα).

Παρόλαυτά για να πάρεις το 100% σε φως θέλει καθαρό housing και καλής ποιότητας λαμπτήρα.

Και τα καλύτερα 55watts xenon να βάλετε στα 4000Kelvin=max lumens~3600 αν οι προτζέκτορες ή οι καθρέφτες σας είναι σκονισμένοι μπιχλιασμένοι πάλι @@ θα βλέπετε.

Link to comment
Share on other sites

Πως νιώθεις ως άνθρωπος εξαίρεση; :hehe:

Γιατί η πλειοψηφία που ξέρω, πάει και παίρνει τα ΞΕΝΟΝ ή ΖΗΝΩΝ του κιλού με 100€ και τα βάζουν μόνοι τους και μετά φιλαράκ' να'ουμ τα σπάει, πήρα 10 άλογα.

Link to comment
Share on other sites

Πως νιώθεις ως άνθρωπος εξαίρεση; :hehe:

Γιατί η πλειοψηφία που ξέρω, πάει και παίρνει τα ΞΕΝΟΝ ή ΖΗΝΩΝ του κιλού με 100€ και τα βάζουν μόνοι τους και μετά φιλαράκ' να'ουμ τα σπάει, πήρα 10 άλογα.

Μειώνει και την κατανάλωση;:p

Link to comment
Share on other sites

Είναι δικαιολογία αυτό; Αν είχε κουρελού και μια κουδούνα στο ταμπλό θα τα αφηνες;

Όχι, εμένα δεν με ενοχλούν, απλά δεν το έχω ψάξει σε βάθος. Δηλαδή δεν το έψαξα και πήρα την απόφαση να τα βάλω, τα έχω ούτως ή άλλως και δεν με ενοχλούν. Αν κάποιος στο δρόμο ενοχληθεί, τα κατεβάζω πιο χαμηλά.

Ξέρεις πόσες αντιπροσωπίες κάνουν "δώρο" τα ξένον και ο εξυπνάκιας τζαμπατζής πιστευει οτι αφού του τα βάζει ο αντιπρόσωπος είναι και οκ και άς έχει πληρώσει 150 ευρώ μόνο;!!! Great deal Ιιιιιιιιιιιιιιιιιιιχχχχχχαααααααααααααα!!!

Το γνωρίζεις υποθέτω οτι τα πραγματικά εργοστασιακά ξένον είναι πλενόμενα. Διαφορετικά ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ.

Σε αυτό δεν έχεις άδικο.

Οι αντιπροσωπείες όμως δεν ξέρουν καλά καλά τι πουλάνε, περιμένεις να ξέρει ο υποψήφιος μέσος αγοραστής, ή να του εξηγήσουν οι αντιπροσωπίες?

Για τα πλενόμενα, πάλι καλά να λες, γιατί ο λόγος που πλένονται είναι ότι απορροφάται η δέσμη πιο εύκολα από τη σκόνη. Αν ήταν τα καγκουρέ κιτ πλενόμενα, τότε θα υπήρχε πιο έντονο πρόβλημα.

2000 ευρώ για 2 σωστά φώτα δεν δίνεις(εφόσον κρίνεις οτι δεν σε καλύπτουν τα εργοστασιακά και θές κάτι παραπάνω) αλλά για να βάλεις 2 Rockford Fosgate και 1 Farad cap ή 4 ultra shiny ζαντολάστιχα τα σκάς άνετα όμως...

Σίγουρα η αξία 2 φώτων δεν είναι όσο τη ζητάνε, γι' αυτό και δεν πουλάνε τόσο. Όταν ψάχνεις τον κατάλογο με τα extra, είναι τόσα πολλά αυτά που ίσως αξίζουν, που δύσκολα αποφασίζεις.

Priorities ppl, priorities. Είναι η ίδια λογική που οι καγκουροσουμαχερwannable τα σκάνε για εκκεντροφορους, φλατζες, ported κεφαλές, μπουζιά, μπουζόνια, ζάντες, λάστιχα, -16 πόντους ελατήρια κλπ κλπ και ούτε φρένα σκέφτονται να αλλάξουν ούτε να βάλουν κανα αμορτισέρ που να δουλεύει πραγματικά με το σασί τους. Βάζουν στα πίσω ταμπούρα μοναχά κάτι αποστάτες-δισκοφρενο wannabe για να μη φαίνεται οτι είναι 1400...

Το ότι βάζουν στα αμάξια - καγκουρό ξένον δεν σημαίνει ότι δεν μπαίνουν και σε άλλα.

Π.χ. εγώ τα σκεφτόμουν και για το παλιό μου αυτοκίνητο, διότι είχε πρόβλημα με τα φώτα του.

Γενικά τα πράγματα είναι όπως τα λες, έτσι:

http://www.danielsternlighting.com/tech/bulbs/Hid/conversions/conversions.html

http://www.mybike.gr/topic/20412-%CE%B7-%CE%B1%CE%BB%CE%B7%CE%B8%CE%B5%CE%B9%CE%B1-%CF%80%CE%B9%CF%83%CF%89-%CE%B1%CF%80%CE%BF-%CF%84%CE%B1-hid-xenon-kits/

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.