Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply
Τι να τα κάνεις τα προβολάκια ομίχλης στην Ελλάδα?

Δε σκοπεύω να τα χρησιμοποιώ συχνά, αν δε χρειάζεται.

Τα θέλω και για λόγους εμφάνισης, μιας και ακόμα κι όταν θα είναι σβηστά, θα είναι σίγουρα πιο όμορφα από αυτά τα ψευτοκαπάκια που έχει τώρα στη θέση τους.

Πάντως έχω βρεθεί πάρα πολλές φορές στην εθνική οδό Αθηνών - Λαμίας, βράδυ, με καταρρακτώδη βροχή και ομίχλη. Εκεί νομίζω πως είναι απαραίτητα.

Toyota auris πηρε ενας θειος μου πριν λιγο καιρο καινουργιο...

Ειχα την ευκαιρια να το οδηγησω αυτες της μερες.

Μου αφησε θετικες εντυπωσεις αλλα μου φανηκε λιγο αδυναμο...

Βεβαια ακομα δεν εχει κανει καν 1000χλμ. ελπιζω να βγαλει λιγο περισσοτερη δυναμη οταν χαλαρωσει το μοτερ...

Αν είναι το 1.33, γύρω στα 10.000 km θα ανέβει πολύ η απόδοσή του ;)

Πάντως είναι και κάπως βαρύ το Auris για τόσα κυβικά.

Μην περιμένεις τρελά πράγματα δηλαδή.

Δε σκοπεύω να τα χρησιμοποιώ συχνά, αν δε χρειάζεται.

Τα θέλω και για λόγους εμφάνισης, μιας και ακόμα κι όταν θα είναι σβηστά, θα είναι σίγουρα πιο όμορφα από αυτά τα ψευτοκαπάκια που έχει τώρα στη θέση τους.

Πάντως έχω βρεθεί πάρα πολλές φορές στην εθνική οδό Αθηνών - Λαμίας, βράδυ, με καταρρακτώδη βροχή και ομίχλη. Εκεί νομίζω πως είναι απαραίτητα.

TΙ να τα κανεις ρε μαν, και γω που εχω σε ολα τα καρα δεν τα χω ανοιξει ποτε.

Ψιλογκακουρικα ειναι παρα ομορφα. Βαλε τπτ καλες ξενον....

Xenon σε κάτοπτρο χωρίς projectors?

Γιατί? Για να τους στραβώνω όλους? ;)

Καλά συστήματα xenon είναι ΜΟΝΟ τα εργοστασιακά.

Μπορώ να ζήσω και με ένα σετ καλές αλογόνου. :)

Ψιλογκακουρικα ειναι παρα ομορφα. Βαλε τπτ καλες ξενον....

Ενώ τα "xenon" που βάζει όλος ο κόσμος για να έχει μπλε φωτάκι και να στραβώνει τους μπροστινούς είναι καλύτερα :)

Τουλάχιστον τα προβολάκια έχουν και πρακτική χρήση, πχ σε ταξίδι ή εθνική βλέπεις περισσότερο δεξιά-αριστερά.

Καλες PIAA τυπου xenon... Οχι γκακουριες.

Που βλεπεις ρε μαν με τα προβολακια καλα ουτε τι μιση αποσταση που φεγγουν οι κανονικες δεν φτανουν.

Νομίζω ότι είπα δεξιά αριστερά.

Ούτε ότι έχω μόνο τα προβολάκια, ούτε ότι στηρίζομαι σε αυτά για την νυχτερινή όραση μου.

Καλες PIAA τυπου xenon... Οχι γκακουριες.

Που βλεπεις ρε μαν με τα προβολακια καλα ουτε τι μιση αποσταση που φεγγουν οι κανονικες δεν φτανουν.

Καλές εννοώ τις Osram / Philips και τις PIAA, για τις οποίες όμως διστάζω λίγο λόγω του υψηλού κόστους τους.

Έχοντας οδηγήσει με αναμμένα προβολάκια στο άλλο μας αμάξι, είδα ότι βελτιώνουν κάπως την ορατότητα στις στροφές, κι αυτό είναι χρήσιμο, ειδικά όταν δεν έχεις προβολείς με κατευθυντικότητα που μεταβάλλεται σύμφωνα με το τιμόνι.

Εγώ πάντως με τα aftermarket xenon τυφλώνω λίγο τους γύρω, αλλά φέγγει πολύ καλά.

Όταν αισθάνομαι ότι πολυ-τυφλώνω, χαμηλώνω λίγο τα φώτα, δεν είναι και τόσο δύσκολο!!

Εργοστασιακά καλώς ή κακώς δεν έβαζαν όλες οι εταιρίες.

Ομίχλη πάντως στην Αθήνα και τις γύρω περιοχές σπάνια βλέπεις.

Νομίζω ότι είπα δεξιά αριστερά.

Ούτε ότι έχω μόνο τα προβολάκια, ούτε ότι στηρίζομαι σε αυτά για την νυχτερινή όραση μου.

Υπάρχουν πολύ καλοί τύποι όμως που αντί για τα φώτα πορείας έχουν ανοικτά μόνο τα προβολάκια. Παίδες τα προβολάκια είναι για σκοπούς ή πλαινής ορατότητας(φώτα στροφής) είτε ώς φώτα ομίχλης. Κανονικά τιμωρείσαι με πρόστιμο αν δεν συντρέχει λόγος να τα έχεις αναμένα.

Ο απλός λόγος είναι οτι ενώ τα φώτα πορείας κοιτάνε προς τα κάτω, τα προβολάκια κοιτάνε ελαφρώς πάνω με αποτέλεσμα να σε στραβώνουν.-

Επίσης θα έπρεπε να κρεμάνε σε πάσαλο αυτούς που βάζουν ξενον σε συμβατικά κρύσταλα και ακόμα περισσότερο τους αλήτες που τους περνάνε απο κτέο. Βρε καλά μου παιδιά το κάτοπτρο συμβατικής λάμπας ΔΕΝ κάνει για ξενον. Πάρτε το χαμπάρι. Απο τα 100% της φωτεινότητας της λάμπας το 50% χάνεται στο περιβάλλον απο κακές ανακλάσεις και το υπόλοιπο 50 προσπαθεί να φωτίσει το δρόμο. Άι σιχτίρι.

Τα ρέστα στραγάλια.

1.4 ειναι και ναι οντως ειναι καπως βαρυ και θελει αρκετη ωρα για να βγαλει την δυναμη του.

Κατα τα αλλα μου αρεσε η συμπεριφορα του, τα shift lights και ελαχιστος θορυβος που εχει στην καμπινα...

Σε στενούς επαρχιακούς δρόμους τα προβολάκια ομίχλης είναι καλή φάση (βλέπεις τι γίνεται στις άκρες του δρόμου - γατιά, σκυλιά, αλεπούδες, χελώνες, σκαντζόχοιρούς κλπ

)

@ nickstamat ποιο yaris έχεις και δεν έχει ομίχλης???

@ nickstamat ποιο yaris έχεις και δεν έχει ομίχλης???

Έκδοση Luna :)

Το 2009 που το πήρα εγώ ήταν πιο φτωχά σε εξοπλισμό απ' ό,τι τώρα.

Και το έχω με ψηφιακό ταχύμετρο μέσα (όχι το πανέμορφο αναλογικό που έχουν όλα σχεδόν στάνταρ τώρα)...

Άσε... Στενοχώρια μεγάλη! Ένα χρόνο αργότερα αν το είχα πάρει, θα είχε πάνω κάποια καλύτερα πράγματα + δισκόφρενα πίσω, στην ίδια τιμή περίπου!

Τέλος πάντων, δε βαριέσαι! :hm:

Επίσης θα έπρεπε να κρεμάνε σε πάσαλο αυτούς που βάζουν ξενον σε συμβατικά κρύσταλα και ακόμα περισσότερο τους αλήτες που τους περνάνε απο κτέο. Ρε μαιμουδόβλαχοι το κάτοπτρο συμβατικής λάμπας ΔΕΝ κάνει για ξενον. Πάρτε το χαμπάρι. Απο τα 100% της φωτεινότητας της λάμπας το 50% χάνεται στο περιβάλλον απο κακές ανακλάσεις και το υπόλοιπο 50 προσπαθεί να φωτίσει το δρόμο. Άι σιχτίρι.

Τα ρέστα στραγάλια.

Στο δικό μου αυτοκίνητο, τα είχε τοποθετήσει ο προηγούμενος ιδιοκτήτης.

Είναι πολύ χρήσιμα στους επαρχιακούς δρόμους και στους δρόμους/εθνικές χωρίς φωτισμό, διότι λόγω του λευκού χρώματος βλέπεις καλύτερα κάποιες λεπτομέρειες.

Επίσης, δεν έχουν την πτώση της απόδοσης που έχει μια λάμπα αλογόνου.

Ξέρω βέβαια ότι ενοχλούν όταν είναι ρυθμισμένα ψηλά. Στο τέρμα κάτω όμως, δεν είναι τόσο ενοχλητικά. Δεν ξέρω βέβαια αν το αμάξι έχει κάτοπτρο ή εστιάζει την ακτινοβολία (projector), υποθέτω ότι έχει κάτοπτρο. Αυτό που βλέπω όμως στο δρόμο είναι ότι όλα τα xenon kit ενοχλούν, ακόμη και τα εργοστασιακά, και μερικά ίσως περισσότερο από άλλα. Μάλιστα, με χαλασμένο το μηχανισμό ανύψωσης (έχει συμβεί σε αμάξι φίλου) τρως αρκετό βρίσιμο και με τα εργοστασιακά.

Επίσης εξαρτάται πολύ από το αυτοκίνητο το πώς συμπεριφέρονται τα ξένον (δηλαδή από το κάτοπτρο). Υπάρχουν αυτοκίνητα που στραβώνουν ακόμη και με λάμπες αλογόνου.

Δεν είναι πάντως ο βλαχο-έλληνας, είναι πιο πολύ ο καγκουρο-έλληνας, ο καγκουρο-άγγλος κλπ.

Απ'την άλλη όμως, 2000 ευρώ για κάτι το οποίο με ένα απλό τρακάρισμα τό 'χεις πάρει στο χέρι, δεν είναι ό,τι καλύτερο ;)

Ευχαριστώ,

ο μαϊμουδόβλαχος

Κοίτα, τα εργοστασιακά συνήθως ρυθμίζουν μόνα τους το ύψος της δέσμης σε πραγματικό χρόνο, οπότε το θεωρώ δύσκολο να τυφλώνουν (εκτός αν πρόκειται για διαφορά κλίσης μεταξύ αυτοκινήτων, οπότε είναι λογικό).

Επίσης, αν δεις τη δέσμη των projectors, το πάνω μέρος της δέσμης είναι απίστευτα καθαρό. Δηλαδή από εκεί και πάνω είναι απόλυτο σκοτάδι. Εγώ όταν το είδα αυτό τρελάθηκα! :D

Αυτό που δεν καταλαβαίνω ακόμα, είναι ο λόγος που οι xenon "τυφλώνουν" στο κάτοπτρο και οι αλογόνου "δεν τυφλώνουν". Σημειακή φωτεινή πηγή είναι και η λάμπα xenon, υποθέτω ότι βρίσκεται και στο ίδιο σημείο μέσα στο κάτοπτρο, οπότε γιατί να αλλάζει η δουλειά που κάνει το κάτοπτρο? :hmm:

Στο δικό μου αυτοκίνητο, τα είχε τοποθετήσει ο προηγούμενος ιδιοκτήτης.

Είναι πολύ χρήσιμα στους επαρχιακούς δρόμους και στους δρόμους/εθνικές χωρίς φωτισμό, διότι λόγω του λευκού χρώματος βλέπεις καλύτερα κάποιες λεπτομέρειες.

Επίσης, δεν έχουν την πτώση της απόδοσης που έχει μια λάμπα αλογόνου.

Ξέρω βέβαια ότι ενοχλούν όταν είναι ρυθμισμένα ψηλά. Στο τέρμα κάτω όμως, δεν είναι τόσο ενοχλητικά. Δεν ξέρω βέβαια αν το αμάξι έχει κάτοπτρο ή εστιάζει την ακτινοβολία (projector), υποθέτω ότι έχει κάτοπτρο. Αυτό που βλέπω όμως στο δρόμο είναι ότι όλα τα xenon kit ενοχλούν, ακόμη και τα εργοστασιακά, και μερικά ίσως περισσότερο από άλλα. Μάλιστα, με χαλασμένο το μηχανισμό ανύψωσης (έχει συμβεί σε αμάξι φίλου) τρως αρκετό βρίσιμο και με τα εργοστασιακά.

Επίσης εξαρτάται πολύ από το αυτοκίνητο το πώς συμπεριφέρονται τα ξένον (δηλαδή από το κάτοπτρο). Υπάρχουν αυτοκίνητα που στραβώνουν ακόμη και με λάμπες αλογόνου.

Δεν είναι πάντως ο βλαχο-έλληνας, είναι πιο πολύ ο καγκουρο-έλληνας, ο καγκουρο-άγγλος κλπ.

Απ'την άλλη όμως, 2000 ευρώ για κάτι το οποίο με ένα απλό τρακάρισμα τό 'χεις πάρει στο χέρι, δεν είναι ό,τι καλύτερο ;)

Ευχαριστώ,

ο μαϊμουδόβλαχος

Είναι δικαιολογία αυτό; Αν είχε κουρελού και μια κουδούνα στο ταμπλό θα τα αφηνες;

Ξέρεις πόσες αντιπροσωπίες κάνουν "δώρο" τα ξένον και ο εξυπνάκιας τζαμπατζής πιστευει οτι αφού του τα βάζει ο αντιπρόσωπος είναι και οκ και άς έχει πληρώσει 150 ευρώ μόνο;!!! Great deal Ιιιιιιιιιιιιιιιιιιιχχχχχχαααααααααααααα!!!

Το γνωρίζεις υποθέτω οτι τα πραγματικά εργοστασιακά ξένον είναι πλενόμενα. Διαφορετικά ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ.

2000 ευρώ για 2 σωστά φώτα δεν δίνεις(εφόσον κρίνεις οτι δεν σε καλύπτουν τα εργοστασιακά και θές κάτι παραπάνω) αλλά για να βάλεις 2 Rockford Fosgate και 1 Farad cap ή 4 ultra shiny ζαντολάστιχα τα σκάς άνετα όμως...

Priorities ppl, priorities. Είναι η ίδια λογική που οι καγκουροσουμαχερwannable τα σκάνε για εκκεντροφορους, φλατζες, ported κεφαλές, μπουζιά, μπουζόνια, ζάντες, λάστιχα, -16 πόντους ελατήρια κλπ κλπ και ούτε φρένα σκέφτονται να αλλάξουν ούτε να βάλουν κανα αμορτισέρ που να δουλεύει πραγματικά με το σασί τους. Βάζουν στα πίσω ταμπούρα μοναχά κάτι αποστάτες-δισκοφρενο wannabe για να μη φαίνεται οτι είναι 1400...

Kαλα μην τα ισιωπεδωνουμε ολα επειδη τυνχανει να εχουν τα αυτοκινητα μας ξενιστη by default . Υπαρχουν αρκετα επωνυμα κιτακια ( siemens ΠΧ ) που μια χαρα φεγγουν χωρις να τυφλώνουν .

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.