astrolabos Μάρτιος 27, 2010 #1961 Κοινοποίηση Μάρτιος 27, 2010 έχει -6.500 € και είναι Ιαπωνικό. Αυτά μπορώ να σου πω. Βασικά εξαρτάται τι ψάχνεις στο αμάξι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Borat Μάρτιος 27, 2010 #1962 Κοινοποίηση Μάρτιος 27, 2010 Περιπτώσεις σαν κι αυτή είναι που χαίρομαι που δεν έχω πισωμήχανο γιατί,θα ήθελες να σου ερχόταν ό άλλος απο πίσω στην θέση του συνοδηγού? Γιατί αν υποθέσουμε ότι του την έριξε από πίσω άλλο αμάξι,αν δεν είχε το μοτέρ,ο οδηγός του πίσω,θα είχε κάτσει αυτόματα στην θέση του συνοδηγού σου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SirDiman Μάρτιος 27, 2010 #1963 Κοινοποίηση Μάρτιος 27, 2010 Mitsubishi Πρόσεχε μην σου σβήσει. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
darthtony Μάρτιος 27, 2010 #1964 Κοινοποίηση Μάρτιος 27, 2010 Δεν ξέρω αν είναι το κατάλληλο θέμα και βιάζομαι, αλλά το Mitsubishi Outlander είναι καλό αμάξι; Έχει κανείς καμία άποψη;το έχουμε εμείς(οικογενειακά) το πήραμε μεταχειρεισμένο(μοντέλο 2008) γενικά είναι αρκετά καλο. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ea6gka Μάρτιος 27, 2010 #1965 Κοινοποίηση Μάρτιος 27, 2010 το πορσικο δεν εχει λαστιχο σταλα . 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
racer Μάρτιος 28, 2010 #1966 Κοινοποίηση Μάρτιος 28, 2010 http://www.autofree.gr/ms.php?id=5151 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
HotPeanut Μάρτιος 28, 2010 #1967 Κοινοποίηση Μάρτιος 28, 2010 http://www.autofree.gr/ms.php?id=5151 και εδώ ένα μελλοντικό μοντέλο της εταιρίας 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Athens2004 Μάρτιος 30, 2010 #1968 Κοινοποίηση Μάρτιος 30, 2010 RAW's 2JZ S2000 902@30psi Link to comment Share on other sites More sharing options...
cebit Μάρτιος 30, 2010 #1969 Κοινοποίηση Μάρτιος 30, 2010 (edited) Σκέφτομαι για το Mitsubishi Colt 1.3 INTENSE 5M Εξοπλισμός: http://www.mitsubishi-motors.gr/equipment.cfm?car_id=29&model_id=171 Τιμές: http://www.mitsubishi-motors.gr/prices.cfm?car_id=29 Το έχει κανείς εδώ; Σχετικά με το κόστος ιδιοκτησίας/συντήρησης; Εννοείται θα τσεκάρω και σε σχετικά forum, αλλά όσες περισσότερες τεκμηριωμένες γνώμες έχω τόσο το καλύτερο. Εναλλακτικά: αντίστοιχου εξοπλισμού/ιπποδύναμης Ford Fiesta ή Opel Corsa. Για το Corsa ακούω για ακριβά ανταλλακτικά. Για το Fiesta μέτρια ως φτηνά ανταλλακτικά και TCO. H χρήση που προορίζεται είναι το πολύ 8.000 χλμ ανά χρόνο 60%/40% σε πόλη και επαρχιακούς δρόμους. Άντε 500 χλμ να κάνω συνολικά σε επαρχιακούς δρόμους το μήνα και άμα. Τα υπόλοιπα σε μικρές διαδρομές μέσα σε πόλη τα κάνω μέχρι στιγμής. Τα κύρια σημεία για μένα είναι τα εξής: άνεση στην οδήγηση, χαμηλό κόστος συντήρησης, χαμηλά επίπεδα θορύβου στα 100-120 km/h. Έγινε επεξεργασία Μάρτιος 30, 2010 από cebit Link to comment Share on other sites More sharing options...
baltazar1999 Μάρτιος 30, 2010 #1970 Κοινοποίηση Μάρτιος 30, 2010 Φίλε Cebit.Επειδή έχω κάνει test drive το Colt το προηγούμενο να οσυ πω ότι είναι αρκετά θορυβώδες και είναι ένας λόγος που τελικά προτίμησα για ένα συγγενικό μου πρόσωπο να πάρει το Yaris αντί του Colt.Γιατί δεν κοιτάς και αυτήν την εναλλακτική? Υπ'όψιν ότι το Yaris έχει και φτηνά ανταλλακτικά και γενικά η Toyota έχει και άψογο service και after sales. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
nickstamat Μάρτιος 30, 2010 #1971 Κοινοποίηση Μάρτιος 30, 2010 (edited) Αν μιλάγαμε για το προηγούμενο Colt, θα σου έλεγα OK. Το τρέχον όμως, όταν το κοιτάω από μπροστά, μου θυμίζει φορτηγάκι. Είναι ΑΘΛΙΟ (προσωπική άποψη) Για αυτά που ζητάς: - άνεση στην οδήγηση - χαμηλό κόστος συντήρησης - χαμηλά επίπεδα θορύβου στα 100-120 km/h. Θα σου προτείνω κι εγώ Yaris. Επειδή το έχω και ξέρω πώς πάει. Είναι άνετο και ευκολοδήγητο (μόλις συνηθίσεις την ψηλή θέση οδήγησης), βλάβες δε βγάζει εύκολα, και αν το πάρεις με τον 1.33 και το 6τάχυτο κιβώτιο, θα πηγαίνεις με 100-120 με ελάχιστο θόρυβο στην καμπίνα (νομίζω ότι στροφάρει γύρω στις 2.500-3.000 RPM με 6η για αυτή την ταχύτητα). Είναι λίγο υποστροφικό σε δρόμους-σαπούνια, αλλά αυτό θα αλλάξει σύντομα προς το καλύτερο, γι' αυτό και το λατρεύω Φυσικά δεν υποβαθμίζω την ποιότητα κύλισης που μπορεί να έχει το Fiesta (δε γνωρίζω άλλωστε). Το Corsa το έχει η μάνα μου και σε συμβουλεύω να το αποφύγεις. Δεν έχει καθόλου αποδοτικό κινητήρα (για τον 1.4 λέω) Σκέψου το, μη βιαστείς να αποφασίσεις Έγινε επεξεργασία Μάρτιος 30, 2010 από nickstamat 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοπρίτης Μάρτιος 30, 2010 #1972 Κοινοποίηση Μάρτιος 30, 2010 Σκέφτομαι για το Mitsubishi Colt 1.3 INTENSE 5MΕξοπλισμός:http://www.mitsubishi-motors.gr/equipment.cfm?car_id=29&model_id=171Τιμές:http://www.mitsubishi-motors.gr/prices.cfm?car_id=29Το έχει κανείς εδώ; Σχετικά με το κόστος ιδιοκτησίας/συντήρησης; Εννοείται θα τσεκάρω και σε σχετικά forum, αλλά όσες περισσότερες τεκμηριωμένες γνώμες έχω τόσο το καλύτερο.Εναλλακτικά: αντίστοιχου εξοπλισμού/ιπποδύναμης Ford Fiesta ή Opel Corsa. Για το Corsa ακούω για ακριβά ανταλλακτικά. Για το Fiesta μέτρια ως φτηνά ανταλλακτικά και TCO. H χρήση που προορίζεται είναι το πολύ 8.000 χλμ ανά χρόνο 60%/40% σε πόλη και επαρχιακούς δρόμους. Άντε 500 χλμ να κάνω συνολικά σε επαρχιακούς δρόμους το μήνα και άμα. Τα υπόλοιπα σε μικρές διαδρομές μέσα σε πόλη τα κάνω μέχρι στιγμής.Τα κύρια σημεία για μένα είναι τα εξής: άνεση στην οδήγηση, χαμηλό κόστος συντήρησης, χαμηλά επίπεδα θορύβου στα 100-120 km/h.εχω το πρωτης γενιας CZ3 με τους δισκους μπρος πισω και νομιζω οτι δεν θα σε καλυψει συμφωνα με τα standards που θετειςεχει ελαφρως πιο σπορτιφ προσανατολισμοοι 107 δυναμομετρημένοι ίπποι του 1300 καινε λιγακι παραπανω οταν το πατησειςκαι φυσικα ακουγονται και αντιστοιχα, και το στησιμο του ειναι αρκετα σκληρο για τα δεδομενα της κατηγοριας και τους ελληνικους δρομουςεγω το παω με χιλια αλλα ειναι υποκειμενικα τα κριτηρια του καθενοςαπο συντηρηση εδω και 5χρονια, μονο τα προγραμματισμενα service εχει ζητησεικαθως και αντικατασταση στο ντουλαπακι του συνοδηγου (στανταρ προβλημα ολων των πρωτων colt)απο καταναλωση σε ανοιχτο δρομο με 120~130χλμ/ωρα αναλογα την αποσταση πεφτεις και στα 5,6l/100kmκαι worst case, μεσα στην κινηση του κεντρου, με βαρυ ποδι, καλοκαιρι με κλιματισμο φτανεις και τα 13 υπο νορμαλ συνθηκες εγω ειμαι γυρω στο 7αρι μεσα στην πολη 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
GriGaS Μάρτιος 30, 2010 #1973 Κοινοποίηση Μάρτιος 30, 2010 Είναι λίγο υποστροφικό σε δρόμους-σαπούνια, αλλά αυτό θα αλλάξει σύντομα προς το καλύτερο, γι' αυτό και το λατρεύω τι εννοείς? Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Μάρτιος 30, 2010 #1974 Κοινοποίηση Μάρτιος 30, 2010 τι εννοείς? Θα βάλει τα μπρος - πίσω 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
nickstamat Μάρτιος 31, 2010 #1975 Κοινοποίηση Μάρτιος 31, 2010 (edited) Θα βάλει τα μπρος - πίσω λολ! τι εννοείς? Πολλά μπορείς να κάνεις μωρέ Σε πρώτη φάση σκεφτόμουν για ένα σετ καλά λάστιχα με ελαφριές 16άρες όταν έρθει η ώρα τους. Μετά θέλουν και λίγο ψάξιμο οι πιέσεις μπροστά - πίσω γιατί είναι πολύ σημαντικές. Αυτά θα κάνουν μία μικρή διαφορά, όχι στην συμπεριφορά του, αλλά στο grip και στην αίσθηση. Ε, μετά είναι το χάος (από απλή πίσω αντιστρεπτική και μπάρα θόλων μέχρι κορυφαίες coilovers), αρκεί να έχεις χρήμα, χρόνο και να έχεις κατασταλάξει πόσο θέλεις να κοπανάει το αμάξι σου στους ελληνικούς δρόμους... Υ.Γ.: Αφού τα λέμε και στο δίπλα φόρουμ Έγινε επεξεργασία Μάρτιος 31, 2010 από nickstamat 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jax7480 Μάρτιος 31, 2010 #1976 Κοινοποίηση Μάρτιος 31, 2010 Το νεο POLO 1.2TSI το σκεφτηκες καθολου? 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
pastelidis.n.s. Μάρτιος 31, 2010 #1977 Κοινοποίηση Μάρτιος 31, 2010 Υaris 101 αλογα χθες το δα σε διαφημιση 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
cebit Μάρτιος 31, 2010 #1978 Κοινοποίηση Μάρτιος 31, 2010 (edited) Yaris & Polo είναι προσιτά και πιθανόν να μπούν στην λίστα για testdrive. To yaris σίγουρα, για το Polo βλέπουμε, μετά από έρευνα για κόστος ανταλλακτικών και τα συχνά προβλήματα λόγω σχεδιαστικών λαθών.Χθές οδήγησα το Colt 1.3 Intense 3door. Ψηλό λόγω έκδοσης (το invite είναι χαμηλότερο και πιο άνετο). Μέτριο προς ικανοποιητικό νεύρο στην 3η και 4η (2.500-4000rpm), λιτή καμπίνα όπως μου αρέσει και σχετικά καλή οδική συμπεριφορά για την κατηγορία του. Από απόσβεση θόρυβου στα 100-120km/h δεν προσφέρει κάτι ιδιαίτερα παραπάνω απ'ότι περίμενα για 13.500-14.000 ευρώ. Η αγορά θα γίνει το νωρίτερο σε 3 μήνες. Καιρός για μελέτη υπάρχει.Επόμενο για test drive στην λίστα είναι το Fiesta Trend 5d (2009). Μετά βλέπουμε το Yaris. Έγινε επεξεργασία Μάρτιος 31, 2010 από cebit 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Athens2004 Μάρτιος 31, 2010 #1979 Κοινοποίηση Μάρτιος 31, 2010 (edited) honda jazz ? Βεβαια ξεφευγει καπως στην τιμη. ( το μοναδικο μειον του )εδιτ 2 ., Tωρα που το ξανακοιταζω ειναι μεν ακριβοτερο αλλα εχει 8 αεροσακκους σε σχεση με 4 του mitsou εχει ηλεκτρικα αναδιπλουμενους καθρεπτες και εχει και VSA (Vehicle Stability Assist) το οποιο ειναι τρελη ευκολια και αν ειναι ιδιο με αυτο που φορανε τα σιβικ περιλαμβανει esp + αντισπιν και φερνει κυριολεκτικα το αυτοκινητο στον δρομο αν κανεις καμια μαμακια ου μη γεννητω.http://www.auto24.gr/html/ent/143/ent.37143.asp Έγινε επεξεργασία Μάρτιος 31, 2010 από Athens2004 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
magicman Μάρτιος 31, 2010 #1980 Κοινοποίηση Μάρτιος 31, 2010 (edited) to colt ειναι ομορφο εξωτερικα, αλλα 1.300cc 70 αλογα? λιγα δεν ειναι?οταν στα ιδια χρηματα παιζεις, yaris, κ polo 1,2 tsiτο φιεστα ωραιο, αλλα 2010 εχουμε, κ βαζουν ταμπουρα πισω? ελεος.το corsa, απλο , καλο,αλλο δεν παει βημα με το 1.4για το πολο καπου πηρε το ματι μου, οτι ειναι 8v.. τωρα για ποιο λογο το εκαναν ποιος ξερει..εδιτ. ok 95 αλογα ειναι, λαθος μου. Έγινε επεξεργασία Μάρτιος 31, 2010 από MaGiCMaN 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts