Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Αλλο το σερβις, αν βάλει 1-2κ προκαταβολή το παλικάρι και όντως βαρέσει κανόνι ο Πάζα, πέταξε το πουλάκι!

Καλα εννοειται, μετα τα κλαις!

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply

Α δεν έχει κλείσει επίσημα?

Πάντως έλεγαν ότι δεν είχε λεφτά για εκτελωνισμό και είχαν μείνει στο τελωνείο 1000-2000 κάρα και είχε φάει μερικές μηνύσεις.

Μάλλον κλείνει και θα εξαγοραστεί.

Άρα μάλλον μακριά, εκτός αν είσαι ΠΟΛΥ large :p

Ok αποφευγουμε παζα οποτε :p, το Ti pack λεει τίποτα ή τσάμπα λεφτα ?

36 χιλιάδες βγαίνει συνολο, το Ti pack αυτο δεν εχει τις ωραιες ζαντούλες ?

Η γνωμη μου ειναι οτι 36000 14μυρια σε δρχ ειναι πολλα για alfa παιρνεις καλυτερο τουτου σε αυτα τα λεφτα πχ SAAB 9-3 SPORT SEDAN 2.0 TS XWD μια BMW 320 ή το PASSAT το 2.0TSI R-LINE.Πολυ ακριβη η 159 πλεον...

Δεν μου ταιριαζουν :p Με τα Αλφα εχω ιδιαίτερη σχέση παντα δενόμουν με αυτα :p

Χα! Με 36000 παίρνεις πλούσια 316i ή μια 318i.

Η BMW έχει καβαλήσει καλάμι.

Όσο για τις άλλες προτάσεις του ThorLite:

- Saab δεν παίρνεις αυτήν την περίοδο. Μόλις αγοράστηκε από τη Spyker. Σε λίγο καιρό (ίσως χρόνια) θα δούμε τι μπορεί να κάνει.

- VW Passat δε θα έπαιρνα για δύο λόγους: 1) είναι VW και ακούω πολλά τριγύρω, 2) το Passat έχει πολυφορεθεί και το design του έχει καταντήσει συντηρητικό.

Η Alfa έχει πάθος στα αμάξια και το δείχνει, αλλά ρε γμτ δεν ξέρω πραγματικά αν έχει κάνει άλματα αξιοπιστίας από τότε που τη γνώριζα εγώ (εποχές 146).

Αν το λέει η καρδιά σου, go for it. Είναι ωραίο αμάξι. :T:

Υ.Γ.: Όταν το πάρεις, λύσε μου μία απορία: Μετά από οδήγηση σε εθνική, πώς καθαρίζεις τα ψόφια μυγάκια ανάμεσα στα μπροστινά φανάρια? :p

Το καλυτερο αφ'ενος ειναι υποκειμενικο και αφ'ετερου σηκώνει πολυ κουβεντα, αλλα μην λεμε οτι θελουμε, οι τιμοκαταλογοι ειναι αμειλικτοι. Οι βασικη εκδοση της 159tbi ειναι στα 29.950 και οι βασικες των passat και 320 ειναι στα 32.750 και 36900 αντιστοιχα. Το δε saab εχει 36090. Ολα με πολυ πολυ παρεμφερη εξοπλισμο στις βασικες εκδοσεις.

Οσο για το Ti pack, περιλαμβανει τις ζαντες και εμενα με καλυπτει σαν πακετο, ελαχιστα πραγματα θα προσεθετα περα απ'αυτο.

To 320 ειναι υπερβολικα ακριβο και ειναι αδειο.

Καλυτερα ενα Α4 1.8Τ ή ενα passat cc.

Οποτε μεθαυριο λεω να το κλεισω, κοκκινο της αλφα φυσικα με το ti pack...τι αλλο να προσθεσω για να μην τα κανω σε δοσεις ? μια και καλη να τελειωνω...

Επισης αυτο το εχετε δει ??

Aπο 36κ?

34.000€ βγηκε στον γαμπρο μου το Α4 1.8Τ με δερματινο σαλονι, xenon, ηλιοροφη και κατι ψηλα ακομα.

Α, ναι το 120αρι (PS). Το 160αρι ειχε τιμη καταλογου 6.000€ παραπανω με τον ιδιο εξοπλισμο αρα θα επαιζε στα 40.000+.

Προσωπικα σε αυτα τα λεφτα θα κοιτουσα το Passat CC. To 1.8T με τα 160PS εχει τιμη καταλογου 30.000 σχεδον.

Με ενα 6αρι ακομα θα εχωνες και ενα Sportline πακετο και ολα καλα....

Η tbi είναι 200 ps....και με ενα remap του εγκεφαλου δεν θα φτασει τουλαχιστον 240 ?

Η tbi είναι 200 ps....και με ενα remap του εγκεφαλου δεν θα φτασει τουλαχιστον 240 ?

Καλά, δεν είναι και απαραίτητο να το κάνεις αυτό :)

200 άλογα θεωρώ ότι είναι αρκετά για να κινηθεί τέτοιο αμάξωμα με "σπορ" ρυθμούς.

Παρ' όλα αυτά, μπορείς να ασχοληθείς με την εξάτμιση σε πρώτο στάδιο, μιας και σε τουρμπάτα αμάξια παίζει αρκετά σημαντικό ρόλο.

Αλλά... έχεις και μία εγγύηση να διαφυλάξεις ;)

Ενα Fd2-r θα εκανε ευτυχισμένους πολλους Ελληνες sedanιστές αλλα οι μακακες οι γιαπωνεζοι το βγάζουν μονο δεξιοτίμονο & δεν ερχεται Europe.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.