csaris Μάρτιος 24, 2010 #1941 Μάρτιος 24, 2010 Αλλο το σερβις, αν βάλει 1-2κ προκαταβολή το παλικάρι και όντως βαρέσει κανόνι ο Πάζα, πέταξε το πουλάκι!Καλα εννοειται, μετα τα κλαις!
sotiris Μάρτιος 24, 2010 #1942 Μάρτιος 24, 2010 Α δεν έχει κλείσει επίσημα? Πάντως έλεγαν ότι δεν είχε λεφτά για εκτελωνισμό και είχαν μείνει στο τελωνείο 1000-2000 κάρα και είχε φάει μερικές μηνύσεις. Μάλλον κλείνει και θα εξαγοραστεί. Άρα μάλλον μακριά, εκτός αν είσαι ΠΟΛΥ large
QQman Μάρτιος 24, 2010 #1943 Μάρτιος 24, 2010 Ok αποφευγουμε παζα οποτε , το Ti pack λεει τίποτα ή τσάμπα λεφτα ? 36 χιλιάδες βγαίνει συνολο, το Ti pack αυτο δεν εχει τις ωραιες ζαντούλες ?
ThorLite Μάρτιος 24, 2010 #1944 Μάρτιος 24, 2010 Η γνωμη μου ειναι οτι 36000 14μυρια σε δρχ ειναι πολλα για alfa παιρνεις καλυτερο τουτου σε αυτα τα λεφτα πχ SAAB 9-3 SPORT SEDAN 2.0 TS XWD μια BMW 320 ή το PASSAT το 2.0TSI R-LINE.Πολυ ακριβη η 159 πλεον...
QQman Μάρτιος 24, 2010 #1946 Μάρτιος 24, 2010 Δεν μου ταιριαζουν Με τα Αλφα εχω ιδιαίτερη σχέση παντα δενόμουν με αυτα
nickstamat Μάρτιος 24, 2010 #1947 Μάρτιος 24, 2010 Χα! Με 36000 παίρνεις πλούσια 316i ή μια 318i. Η BMW έχει καβαλήσει καλάμι. Όσο για τις άλλες προτάσεις του ThorLite: - Saab δεν παίρνεις αυτήν την περίοδο. Μόλις αγοράστηκε από τη Spyker. Σε λίγο καιρό (ίσως χρόνια) θα δούμε τι μπορεί να κάνει. - VW Passat δε θα έπαιρνα για δύο λόγους: 1) είναι VW και ακούω πολλά τριγύρω, 2) το Passat έχει πολυφορεθεί και το design του έχει καταντήσει συντηρητικό. Η Alfa έχει πάθος στα αμάξια και το δείχνει, αλλά ρε γμτ δεν ξέρω πραγματικά αν έχει κάνει άλματα αξιοπιστίας από τότε που τη γνώριζα εγώ (εποχές 146). Αν το λέει η καρδιά σου, go for it. Είναι ωραίο αμάξι. Υ.Γ.: Όταν το πάρεις, λύσε μου μία απορία: Μετά από οδήγηση σε εθνική, πώς καθαρίζεις τα ψόφια μυγάκια ανάμεσα στα μπροστινά φανάρια?
spresv Μάρτιος 24, 2010 #1948 Μάρτιος 24, 2010 Το καλυτερο αφ'ενος ειναι υποκειμενικο και αφ'ετερου σηκώνει πολυ κουβεντα, αλλα μην λεμε οτι θελουμε, οι τιμοκαταλογοι ειναι αμειλικτοι. Οι βασικη εκδοση της 159tbi ειναι στα 29.950 και οι βασικες των passat και 320 ειναι στα 32.750 και 36900 αντιστοιχα. Το δε saab εχει 36090. Ολα με πολυ πολυ παρεμφερη εξοπλισμο στις βασικες εκδοσεις.Οσο για το Ti pack, περιλαμβανει τις ζαντες και εμενα με καλυπτει σαν πακετο, ελαχιστα πραγματα θα προσεθετα περα απ'αυτο.
csaris Μάρτιος 24, 2010 #1949 Μάρτιος 24, 2010 To 320 ειναι υπερβολικα ακριβο και ειναι αδειο.Καλυτερα ενα Α4 1.8Τ ή ενα passat cc.
QQman Μάρτιος 24, 2010 #1952 Μάρτιος 24, 2010 Οποτε μεθαυριο λεω να το κλεισω, κοκκινο της αλφα φυσικα με το ti pack...τι αλλο να προσθεσω για να μην τα κανω σε δοσεις ? μια και καλη να τελειωνω... Επισης αυτο το εχετε δει ??
jax7480 Μάρτιος 25, 2010 #1953 Μάρτιος 25, 2010 Aπο 36κ?34.000€ βγηκε στον γαμπρο μου το Α4 1.8Τ με δερματινο σαλονι, xenon, ηλιοροφη και κατι ψηλα ακομα.Α, ναι το 120αρι (PS). Το 160αρι ειχε τιμη καταλογου 6.000€ παραπανω με τον ιδιο εξοπλισμο αρα θα επαιζε στα 40.000+.Προσωπικα σε αυτα τα λεφτα θα κοιτουσα το Passat CC. To 1.8T με τα 160PS εχει τιμη καταλογου 30.000 σχεδον.Με ενα 6αρι ακομα θα εχωνες και ενα Sportline πακετο και ολα καλα....
QQman Μάρτιος 25, 2010 #1954 Μάρτιος 25, 2010 Η tbi είναι 200 ps....και με ενα remap του εγκεφαλου δεν θα φτασει τουλαχιστον 240 ?
nickstamat Μάρτιος 25, 2010 #1955 Μάρτιος 25, 2010 Η tbi είναι 200 ps....και με ενα remap του εγκεφαλου δεν θα φτασει τουλαχιστον 240 ? Καλά, δεν είναι και απαραίτητο να το κάνεις αυτό 200 άλογα θεωρώ ότι είναι αρκετά για να κινηθεί τέτοιο αμάξωμα με "σπορ" ρυθμούς. Παρ' όλα αυτά, μπορείς να ασχοληθείς με την εξάτμιση σε πρώτο στάδιο, μιας και σε τουρμπάτα αμάξια παίζει αρκετά σημαντικό ρόλο. Αλλά... έχεις και μία εγγύηση να διαφυλάξεις
Athens2004 Μάρτιος 25, 2010 #1957 Μάρτιος 25, 2010 Ενα Fd2-r θα εκανε ευτυχισμένους πολλους Ελληνες sedanιστές αλλα οι μακακες οι γιαπωνεζοι το βγάζουν μονο δεξιοτίμονο & δεν ερχεται Europe.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.