Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply

Αν πατάει καλά η δαγκάνα στο δίσκο, και έχει περιθόριο, μπορείς να τις κατεβάσεις στον τόρνο στα 280- που λογικά θα μπαίνουν...

Βέβαια το όριο τις 15αρας είναι κάπου εκεί στα 285, ανάλογα την δαγκάνα...

Το test fit με τα λαμακια απετυχε, βρισκει η δαγκανα στο ακρο και δεν ειχα ορεξη για κοψιματα. Οσο και να φαω ομως απο το δισκο, χλωμο το βλεπω να μπαινει, ειναι πραγματικα πολυ μεγαλη. Μαλλον θα παω κατ'ευθειαν στη wilwood που ειναι πιο μαζεμενη.

Ερωτηση. Αυτοι οι μπετοστοκοι της brembo ειναι τοσο δυσκολο να ανεβασουν 5-6 drawings απο τις δαγκανες τους? Αφου τοσες εχουν ολες κι ολες, εδω και 20 χρονια οι ιδιες. Η wilwood δηλαδη ειναι βλακες που δινουν τα παντα αναλυτικα?

Επειδή οι δίσκοι έχουν λίγα περιθώρια στην περίμετρο, αν τον κατεβάσεις στον τόρνο, παίζει να μείνει τακάκι έξω.

Άσε που αλλάζει η γωνία που εξασκείτε η δύναμη, με συνέπια να ξεχαρβαλωθεί η φωλιά και τα στηρίγματα.

Χθες λίγο πρίν νυχτώσει έπαιρνα στροφή (στο κέντρο) σε δρόμο με ΤΗΝ πυκνή κυκλοφορία.

Λίγο μετά την στροφή στραβοκοπιέμαι νοητά γιατί παρατηρώ από κοντά πλέον έναν παπούλη στα πενηντα-φεύγα να συνεχίζει χαλαρός, πάνω στο mountain ποδήλατο του, την ευθεία σαν να μην υπάρχει καθόλου φανάρι στο ρεύμα του. Ενώ τα αυτοκίνητα σταμάτησαν κανονικά για να δώσουν προτεραιότητα, αυτός συνεχίζει απτόητος πάνω στο ποδήλατο του, χωρίς φώτα ή άλλο μέσο για προειδοποίηση της φονικής ύπαρξης του.

Μετά φταίνε αυτοί που τους στέλνουνε τους πεζούς, ποδηλάτες, αναβάτες, όταν παραβιάζουν από καθαρή ανοησία τα σήματα, θεωρώντας κάθε οδηγό superman με x-ray vision και τα σχετικά super-powers. Ναι προσέχουμε, αλλά είναι αδύνατο μερικές φορές να αποφευχθούν τα ατυχήματα. Μακάρι να μήν συμβαίνουν ποτέ, αλλά όσο ανόητη μπορεί να είναι η συμπεριφορά στο τιμόνι, αλλό τόσο και x10 και ^2 μπορεί να είναι σε οποιδήποτε άλλο μέσο κυκλοφορίας.

Beware the friendly strangers.

ΥΓ. Με κοιτάει, τον κοιτάω. Θα΄θελα πολύ να αφήσω και τα 2 χέρια από το τιμόνι και να του χαρίσω my 5, σε double post. Δεν ξέρω τί με σταμάτησε. O κίνδυνος να τρακάρω χωρίς χέρια στο τιμόνι ή οι καλοί μου τρόποι. Στην Ελλάδα τους αφήνουμε στο σπίτι λίγο προτού πιάσουμε τιμόνι, αλλιώς δεν επιβιώνουμε.

Υπάρχουν και χειρότερα.

Εγώ κατέβηκα γλυφάδα το Σάββατο, ε, στη Βουλιαγμένης, πρέπει να είχε μαζευτεί όλο το σόι του Σουμάχερ, δεν εξηγείται αλλιώς . . .

Απορώ πάντως πώς πιστεύουν οι Έλληνες, που αντικειμενικά είναι από τους χειρότερους οδηγούς στην Ευρώπη, ότι είναι καλοί οδηγοί . . .

Υπάρχουν και χειρότερα.

Εγώ κατέβηκα γλυφάδα το Σάββατο, ε, στη Βουλιαγμένης, πρέπει να είχε μαζευτεί όλο το σόι του Σουμάχερ, δεν εξηγείται αλλιώς . . .

Απορώ πάντως πώς πιστεύουν οι Έλληνες, που αντικειμενικά είναι από τους χειρότερους οδηγούς στην Ευρώπη, ότι είναι καλοί οδηγοί . . .

Αυτος ειναι και ο λογος που εχουμε τα περισσοτερα ατυχηματα αναλογικα με τον πληθυσμο μας στην Ευρωπη.

Η αγνοια ειναι που σκοτωνει.

Χωρίς την παραμικρή διάθεση εθνικισμού-ρατσισμού,τα περισσότερα αυτοκίνητα με βουλγάρικες-σέρβικες πινακίδες

είναι απο τα χειρότερα δείγματα οδήγησης που έχω δει ποτέ.

Βέβαια,σε αυτήν τη άτυπη κόντρα είμαστε πολύ κοντά,ιδίως όσο έρχεται το καλοκαιράκι.

Χωρίς την παραμικρή διάθεση εθνικισμού-ρατσισμού,τα περισσότερα αυτοκίνητα με βουλγάρικες-σέρβικες πινακίδες

είναι απο τα χειρότερα δείγματα οδήγησης που έχω δει ποτέ.

Βέβαια,σε αυτήν τη άτυπη κόντρα είμαστε πολύ κοντά,ιδίως όσο έρχεται το καλοκαιράκι.

Επιβεβαιώνω x100 βάσει προσωπικής εμπειρίας. Σπουδάζω και οδηγώ στας Βολγαρίας. Οι άνθρωποι δεν είναι οδηγοί παιδιά, δεν υπάρχουν μεγαλύτεροι πειρατές της ασφάλτου. Μπροστά τους οι Έλληνες φαινόμαστε uber συνειδητοποιημένοι Ευρωπαίοι οδηγοί.

Όπου βλέπετε βουλγάρικη πινακίδα αφήστε μπόλικη απόσταση...

BTW και για όσους δεν το έχουν δει (είναι παλιό):

Evolution of car logos

Παιδια για να μην ανοιγω νεο τοπικ, μια γνωμη θα ηθελα...ειμαι κοντα στο να αγορασω μια 159..το δίλημμα ειναι tbi 1.8 ή JTS 2.2 ?

Καινουρια? ΜΑΚΡΑΝ TBi, αν σε παιρνει το budget. Και με τα τελευταια τελη, δεν υφισταται συγκριση.

Τι ωραια που θα τανε να μπαιναν στις 15ρες μου... Μαλλον ομως ειναι ελαχιστα μεγαλυτερα σε διαμετρο, συναρμολογημενα.

IMG_0089.jpg

.

Alfa 147/156 GTA, Alfa 166 3.0lt, Focus RS, Fiat Coupe είναι ίδιες κ έχουν διάμετρο 2*36mm + 2*40mm (πιστονιων).

νομιζω οτι ειναι μια απο αυτες και σε 15 δεν χωρανε. 16 τουλαχιστον. οι για τις δαγκανες που ειπα ειναι 305-310*28

για τον 284*22 υπαρχουν και αυτες οι wilwood που ειναι αρκετα εως παρα πολυ δυνατες.

Ναι καινουρια...tbi λετε ε?, και κατι αλλο απο παζαροπουλο ή spicar ?

.

Alfa 147/156 GTA, Alfa 166 3.0lt, Focus RS, Fiat Coupe είναι ίδιες κ έχουν διάμετρο 2*36mm + 2*40mm (πιστονιων).

νομιζω οτι ειναι μια απο αυτες και σε 15 δεν χωρανε. 16 τουλαχιστον. οι για τις δαγκανες που ειπα ειναι 305-310*28

για τον 284*22 υπαρχουν και αυτες οι wilwood που ειναι αρκετα εως παρα πολυ δυνατες.

Αυτη ειναι, σιγουρα δεν χωραει, ειναι πολυ τερας. Την εχω κοιταξει την dynalite αλλα το lug mount σε συνδυασμο με το ακρο μου τα κανει λιγο σκουρα τα πραγματα, και ειναι κριμα να τροχισω ολοκαινουρια δαγκανα για ανταπτορα-πατεντα. Μαλλον εχω καταληξει σε αυτην, που ειναι και radial mount, ειναι σχετικα ευκολος ο ανταπτορας, χωραει σιγουρα σε διαμετρο και ισως και σε φαρδος χωρις αποστατη. Ξερεις κατι για αυτες? Το αυτοκινητο ειναι-δεν ειναι ενας τονος...

Σίγουρα TBi το μοτέρ είναι διαμάντι, μακάρι να το είχε και η Mito μου.

Παζαρόπουλο ΟΧΙ, γιατί ακούγονται ΑΠΕΙΡΕΣ φήμες πως πάει για τρελο κανόνι.

Παντως το δικο μου Α3 που το πηγα Παζαροπουλο για service ειμαι πολυ ευχαριστημενος! Το χειροτερο ειναι η Καρεντα στον Πειραια, γελοια τυπακια...

Αν βαλεις το κοστος της 18αρας και του tbi πας σε καλυτερο καρο!

Αλλο το σερβις, αν βάλει 1-2κ προκαταβολή το παλικάρι και όντως βαρέσει κανόνι ο Πάζα, πέταξε το πουλάκι!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.