LevelOne Μάρτιος 18, 2010 Author #1901 Μάρτιος 18, 2010 @THRESHΟτι αυτοκίνητο και να αποφασίσεις να πάρεις, μεγαλύτερο σχολείο απο το ΜΧ-5 δεν υπάρχει... Αλλα θές οπωσδήποτε μπλοκέ. Ακόμα και μαμά, το 18άρι Sporty ειναι στημένο για drift. Μετά, αν θες να ανέβεις ενα επίπεδο, πας σε Ε30 ή αυτο που πήρα εγώ, ενα 200SX... Αλλα σε καμία περίπτωση δεν τα προτείνω για πρώτο track-day car...
Dolly Μάρτιος 19, 2010 #1902 Μάρτιος 19, 2010 Ναι υπάρχει ένα 200 SX εδώ αλλά δεν είναι για 1ο.Το MX5 είναι μακράν η καλύτερη επιλογή για πίσω κίνηση + fun factor. Αν θες πίσω κίνηση + χρόνους Πάρε Mr2. αλλά λόγω κεντρομήχανου setup θέλει χέρια και πάλι δεν το συνηστώ για 1ο τόσο εύκολα.
mech5107 Μάρτιος 19, 2010 #1903 Μάρτιος 19, 2010 Αν δεν έχεις εμπειρία από rwd μην πάρεις κάτι άλλο από mx-5.Μην πάρεις mr2...ακόμα...πάρε κάτι άλλο και άσε τα mr για αργότερα.Για το kp61, λογικά μπορείς να βρεις ακόμα και με 500 μια καρότσα, παίρνεις ένα 20v 4age με 900, άξονας και φρένα από 86 (δεν έχω ιδέα πόσο), λάστιχα ανάρτηση δεν ξέρω, και ερχόμαστε στο μεγάλο πρόβλημα...το κιβώτιο...η λογική λέει Τ50 από 86, αλλά είναι σπάνιο...και ευαίσθητο...εναλλακτική Κ50 από kp starlet.Αλλά υπάρχει και άλλος δρόμος. Μπορείς να βάλεις 4efte από starlet turbo. Θέλει λίγο πατέντα (και το 4age) θέλει, αλλά έχεις 140 τουρμπίσια αλογάκια, τα οποία χαλαρά γίνονται 160 χωρίς πολλά πολλά και όριο για κλειστό μοτέρ τα 200 κάτι. Ανάρτηση φρένα άξονας όπως πριν, σασμάν δεν ξέρω, λογικά κάποια μόντα με bell από 3A και το σασμάν του 86.
greekfragma Μάρτιος 19, 2010 #1904 Μάρτιος 19, 2010 mech άμα αγοράσω clutch + slave cylinder για τη σουηδέζα πόσα θες για τοποθέτηση? Χαλάλι να πληρώσω 100ευρώ βενζίνες και διόδια άμα είναι να τα βάλουμε παρέα πίνοντας μπύρες και τρώγοντας πιτόγυρα (εντάξει δε θα κεράσω μόνο μπύρες.....)
Dolly Μάρτιος 19, 2010 #1906 Μάρτιος 19, 2010 Δηλαδή πόσα τρώς? Πρέπει να έρθεις μαζί μου με τον Lvl 1 να κάνουμε τοποθέτηση πιτόγυρων!
mech5107 Μάρτιος 19, 2010 #1908 Μάρτιος 19, 2010 Μπα δεν τρώω πολλά, ανάλογα την πείνα και το μαγαζί... Στην την ηλικιακή προτίμηση του fragma όσον αφορά την παρέα του... Ακουω τον άστρο να έρχεται?
kaynd Μάρτιος 19, 2010 #1909 Μάρτιος 19, 2010 mech άμα αγοράσω clutch + slave cylinder για τη σουηδέζα πόσα θες για τοποθέτηση? Χαλάλι να πληρώσω 100ευρώ βενζίνες και διόδια άμα είναι να τα βάλουμε παρέα πίνοντας μπύρες και τρώγοντας πιτόγυρα(εντάξει δε θα κεράσω μόνο μπύρες.....) Τα λες αυτά επειδή θες να βγάλεις τη τοποθέτηση με μονο 100ευρω + μπύρες + πληρωμή σε είδος η δε ξέρω γώ τι... Mech μην υποκείψεις! Για τα μελλοντικά εργασιακά σου δικαιώματα που να πάρει η οργή :fist:
mech5107 Μάρτιος 19, 2010 #1910 Μάρτιος 19, 2010 Καλά ας έρθει, και θα του γνωρίσω ένα φίλο εδώ, μόλις γύρισε από Σουηδία, είχε πάει στην Volvo μια βδομάδα για δουλειά...με αυτόν θα τα "πούνε" καλά. Σα να τον βλέπω τώρα...
greekfragma Μάρτιος 19, 2010 #1912 Μάρτιος 19, 2010 έλα ρε παιδιά...... οικονομική κρίση έχουμε.....γιατί να τα δώσω στο κάθε συνεργείο τα λεφτά αντί να τα πάρει ο mech άμα τα κάνει βίδες όλα? να κατέβουμε και εις τας Πάτρας παρέα με κανα LevelOne να φωνάξουμε και astrolabcat από νότια να κάνουμε και καμια ομαδική εξόρμηση για μάσα:magic: άσχημη ιδέα είναι?
greekfragma Μάρτιος 19, 2010 #1914 Μάρτιος 19, 2010 χα......και μόνο που θα τον εκβιάσω με ''κισας και γύρος-γύρος'' θα έρθει πετώντας enough to offtopic στο offtopic:P....... Κανονιστείτε να πάμε και για drift σε εκείνο το κυκλικό ψηλά που είχε ποστάρει ένα παλικάρι με το mx5.
Thresh86 Μάρτιος 19, 2010 #1915 Μάρτιος 19, 2010 Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.Όχι,με RWD δεν θα είναι οι πρώτες εμπειρίες.Είχα και έχω εμπειρίες απο 2 rwd αυτοκίνητα.Σίγουρα θα χρειαστεί ένα διάστημα προσαρμογής αλλά δεν ανησυχώ.Ε30 δεν είναι οτι δεν το σκέφτηκα.Έτυχε να βρω κιόλας σε μαντρά Ε30 με 2.5 6 cyl πάνω.Αφού δεν μιλάμε για Αμερική, ώστε να παίζει καποιο 2.5 ή 2.7 e,άρα παίζει να μιλάμε για την καλή περίπτωση. Το όχημα είναι μετατροπή απο 318is,με οτι συνεπάγεται κάτι τέτοιο.Επίσης,κάτι μου λέει οτι τα ανταλλακτικά για BMW θα έρθουν πιο ακριβά.Βάσιμος ο συλλογισμός ή λόγω παλαιότητας μοντέλου και 3των εταιριών,οι τιμές είναι οκ? Για το Starlet φίλε Mech,θα προτιμούσα τη λύση του 4AGE παρά του turbo.Κρίνω ως πιο γραμμικό το 1ο.Οπότε θα ψάξω για κάποιες τιμούλες και για τα 2 (starlet κ MX5) και βλέπουμε πως θα πάει.Για τα παραπάνω,γνωρίζετε κάποιον μηχανικό που να αναλαμβάνει τις μεταμοσχεύσεις ?Κατα προτίμηση στην Β.Ελλάδα. Με πμ please.:whistling
racer Μάρτιος 19, 2010 #1916 Μάρτιος 19, 2010 http://www.windingroad.com/articles/reviews/raced-subaru-awd-put-to-the-test-rally-style/
spresv Μάρτιος 19, 2010 #1917 Μάρτιος 19, 2010 Τι ωραια που θα τανε να μπαιναν στις 15ρες μου... Μαλλον ομως ειναι ελαχιστα μεγαλυτερα σε διαμετρο, συναρμολογημενα.
ea6gka Μάρτιος 20, 2010 #1918 Μάρτιος 20, 2010 http://www.in.gr/auto/news/article.asp?lngEntityID=70131
mech5107 Μάρτιος 20, 2010 #1919 Μάρτιος 20, 2010 Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.Όχι,με RWD δεν θα είναι οι πρώτες εμπειρίες.Είχα και έχω εμπειρίες απο 2 rwd αυτοκίνητα. Σίγουρα θα χρειαστεί ένα διάστημα προσαρμογής αλλά δεν ανησυχώ. Ε30 δεν είναι οτι δεν το σκέφτηκα.Έτυχε να βρω κιόλας σε μαντρά Ε30 με 2.5 6 cyl πάνω. Αφού δεν μιλάμε για Αμερική, ώστε να παίζει καποιο 2.5 ή 2.7 e,άρα παίζει να μιλάμε για την καλή περίπτωση. Το όχημα είναι μετατροπή απο 318is,με οτι συνεπάγεται κάτι τέτοιο. Επίσης,κάτι μου λέει οτι τα ανταλλακτικά για BMW θα έρθουν πιο ακριβά. Βάσιμος ο συλλογισμός ή λόγω παλαιότητας μοντέλου και 3των εταιριών, οι τιμές είναι οκ? Για το Starlet φίλε Mech,θα προτιμούσα τη λύση του 4AGE παρά του turbo.Κρίνω ως πιο γραμμικό το 1ο. Οπότε θα ψάξω για κάποιες τιμούλες και για τα 2 (starlet κ MX5) και βλέπουμε πως θα πάει. Για τα παραπάνω,γνωρίζετε κάποιον μηχανικό που να αναλαμβάνει τις μεταμοσχεύσεις ? Κατά προτίμηση στην Β.Ελλάδα. Με πμ please.:whistling Για Ε30, δες εδώ ένα παλικάρι, από 318 σε 325 και πολλά άλλα...βέβαια είναι για trackdays αλλά πάρε μια ιδέα. Τώρα για το μοτέρ, και γώ 4age θα έπαιρνα, αλλά το 4efte θα σε βολέψει πολύ καλύτερα από θέμα χρήσης για drift, μιας και θα έχει ροπή παντού να σε βοηθάει... Βέβαια αν το στήσεις με το 4age καταφέρεις να φέρεις στα μέτρα σου, θα βγάλεις απίστευτα γούστα...αλλά στην αρχή μπορεί να σε απογοητεύσει. Τώρα για μάστορα στα βόρεια, κοίτα στο driftclub, λογικά κάτι θα βρεις. Τι ωραια που θα τανε να μπαιναν στις 15ρες μου... Μαλλον ομως ειναι ελαχιστα μεγαλυτερα σε διαμετρο, συναρμολογημενα. Για δώσε διαστάσεις...
spresv Μάρτιος 20, 2010 #1920 Μάρτιος 20, 2010 284mm/22mm ειναι ο δισκος, και η δαγκανα κανονικα ειναι για 310mm. Σε 15ρα 6.5J ισως θελει ενα μικρο αποστατη στο φαρδος, αλλα ειναι τοσο γαϊδουρι η δαγκανα που ισως να μην χωραει σε διαμετρο... Εχω ακρα spare κ τις ζαντες εξω, οποτε θα κανω ενα test fit με ανταπτορες-λαμακια να δω, αν και μαλλον σκουρα τα βλεπω τα πραγματα. Θα ψαξω να βρω και τα 305mm των GTA, αλλιως θα παω σε wilwood που ειναι αρκετα μικροτερη μεν, αλλα χωραει σιγουρα δε.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.