greekfragma Μάρτιος 19, 2010 #1901 Κοινοποίηση Μάρτιος 19, 2010 έλα ρε παιδιά...... οικονομική κρίση έχουμε.....γιατί να τα δώσω στο κάθε συνεργείο τα λεφτά αντί να τα πάρει ο mech άμα τα κάνει βίδες όλα? να κατέβουμε και εις τας Πάτρας παρέα με κανα LevelOne να φωνάξουμε και astrolabcat από νότια να κάνουμε και καμια ομαδική εξόρμηση για μάσα:magic: άσχημη ιδέα είναι? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolly Μάρτιος 19, 2010 #1902 Κοινοποίηση Μάρτιος 19, 2010 Καθόλου, τον Αντώνη να σε δω πως θα φέρεις! Link to comment Share on other sites More sharing options...
greekfragma Μάρτιος 19, 2010 #1903 Κοινοποίηση Μάρτιος 19, 2010 χα......και μόνο που θα τον εκβιάσω με ''κισας και γύρος-γύρος'' θα έρθει πετώντας enough to offtopic στο offtopic:P....... Κανονιστείτε να πάμε και για drift σε εκείνο το κυκλικό ψηλά που είχε ποστάρει ένα παλικάρι με το mx5. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thresh86 Μάρτιος 19, 2010 #1904 Κοινοποίηση Μάρτιος 19, 2010 Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.Όχι,με RWD δεν θα είναι οι πρώτες εμπειρίες.Είχα και έχω εμπειρίες απο 2 rwd αυτοκίνητα.Σίγουρα θα χρειαστεί ένα διάστημα προσαρμογής αλλά δεν ανησυχώ.Ε30 δεν είναι οτι δεν το σκέφτηκα.Έτυχε να βρω κιόλας σε μαντρά Ε30 με 2.5 6 cyl πάνω.Αφού δεν μιλάμε για Αμερική, ώστε να παίζει καποιο 2.5 ή 2.7 e,άρα παίζει να μιλάμε για την καλή περίπτωση. Το όχημα είναι μετατροπή απο 318is,με οτι συνεπάγεται κάτι τέτοιο.Επίσης,κάτι μου λέει οτι τα ανταλλακτικά για BMW θα έρθουν πιο ακριβά.Βάσιμος ο συλλογισμός ή λόγω παλαιότητας μοντέλου και 3των εταιριών,οι τιμές είναι οκ? Για το Starlet φίλε Mech,θα προτιμούσα τη λύση του 4AGE παρά του turbo.Κρίνω ως πιο γραμμικό το 1ο.Οπότε θα ψάξω για κάποιες τιμούλες και για τα 2 (starlet κ MX5) και βλέπουμε πως θα πάει.Για τα παραπάνω,γνωρίζετε κάποιον μηχανικό που να αναλαμβάνει τις μεταμοσχεύσεις ?Κατα προτίμηση στην Β.Ελλάδα. Με πμ please.:whistling Link to comment Share on other sites More sharing options...
racer Μάρτιος 19, 2010 #1905 Κοινοποίηση Μάρτιος 19, 2010 http://www.windingroad.com/articles/reviews/raced-subaru-awd-put-to-the-test-rally-style/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
spresv Μάρτιος 19, 2010 #1906 Κοινοποίηση Μάρτιος 19, 2010 Τι ωραια που θα τανε να μπαιναν στις 15ρες μου... Μαλλον ομως ειναι ελαχιστα μεγαλυτερα σε διαμετρο, συναρμολογημενα. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ea6gka Μάρτιος 20, 2010 #1907 Κοινοποίηση Μάρτιος 20, 2010 http://www.in.gr/auto/news/article.asp?lngEntityID=70131 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mech5107 Μάρτιος 20, 2010 #1908 Κοινοποίηση Μάρτιος 20, 2010 Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.Όχι,με RWD δεν θα είναι οι πρώτες εμπειρίες.Είχα και έχω εμπειρίες απο 2 rwd αυτοκίνητα. Σίγουρα θα χρειαστεί ένα διάστημα προσαρμογής αλλά δεν ανησυχώ. Ε30 δεν είναι οτι δεν το σκέφτηκα.Έτυχε να βρω κιόλας σε μαντρά Ε30 με 2.5 6 cyl πάνω. Αφού δεν μιλάμε για Αμερική, ώστε να παίζει καποιο 2.5 ή 2.7 e,άρα παίζει να μιλάμε για την καλή περίπτωση. Το όχημα είναι μετατροπή απο 318is,με οτι συνεπάγεται κάτι τέτοιο. Επίσης,κάτι μου λέει οτι τα ανταλλακτικά για BMW θα έρθουν πιο ακριβά. Βάσιμος ο συλλογισμός ή λόγω παλαιότητας μοντέλου και 3των εταιριών, οι τιμές είναι οκ? Για το Starlet φίλε Mech,θα προτιμούσα τη λύση του 4AGE παρά του turbo.Κρίνω ως πιο γραμμικό το 1ο. Οπότε θα ψάξω για κάποιες τιμούλες και για τα 2 (starlet κ MX5) και βλέπουμε πως θα πάει. Για τα παραπάνω,γνωρίζετε κάποιον μηχανικό που να αναλαμβάνει τις μεταμοσχεύσεις ? Κατά προτίμηση στην Β.Ελλάδα. Με πμ please.:whistling Για Ε30, δες εδώ ένα παλικάρι, από 318 σε 325 και πολλά άλλα...βέβαια είναι για trackdays αλλά πάρε μια ιδέα. Τώρα για το μοτέρ, και γώ 4age θα έπαιρνα, αλλά το 4efte θα σε βολέψει πολύ καλύτερα από θέμα χρήσης για drift, μιας και θα έχει ροπή παντού να σε βοηθάει... Βέβαια αν το στήσεις με το 4age καταφέρεις να φέρεις στα μέτρα σου, θα βγάλεις απίστευτα γούστα...αλλά στην αρχή μπορεί να σε απογοητεύσει. Τώρα για μάστορα στα βόρεια, κοίτα στο driftclub, λογικά κάτι θα βρεις. Τι ωραια που θα τανε να μπαιναν στις 15ρες μου... Μαλλον ομως ειναι ελαχιστα μεγαλυτερα σε διαμετρο, συναρμολογημενα. Για δώσε διαστάσεις... Link to comment Share on other sites More sharing options...
spresv Μάρτιος 20, 2010 #1909 Κοινοποίηση Μάρτιος 20, 2010 284mm/22mm ειναι ο δισκος, και η δαγκανα κανονικα ειναι για 310mm. Σε 15ρα 6.5J ισως θελει ενα μικρο αποστατη στο φαρδος, αλλα ειναι τοσο γαϊδουρι η δαγκανα που ισως να μην χωραει σε διαμετρο... Εχω ακρα spare κ τις ζαντες εξω, οποτε θα κανω ενα test fit με ανταπτορες-λαμακια να δω, αν και μαλλον σκουρα τα βλεπω τα πραγματα. Θα ψαξω να βρω και τα 305mm των GTA, αλλιως θα παω σε wilwood που ειναι αρκετα μικροτερη μεν, αλλα χωραει σιγουρα δε. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Μάρτιος 20, 2010 #1910 Κοινοποίηση Μάρτιος 20, 2010 Βάλε 17-άρες Link to comment Share on other sites More sharing options...
mech5107 Μάρτιος 20, 2010 #1911 Κοινοποίηση Μάρτιος 20, 2010 Αν πατάει καλά η δαγκάνα στο δίσκο, και έχει περιθόριο, μπορείς να τις κατεβάσεις στον τόρνο στα 280- που λογικά θα μπαίνουν...Βέβαια το όριο τις 15αρας είναι κάπου εκεί στα 285, ανάλογα την δαγκάνα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
spresv Μάρτιος 20, 2010 #1912 Κοινοποίηση Μάρτιος 20, 2010 Το test fit με τα λαμακια απετυχε, βρισκει η δαγκανα στο ακρο και δεν ειχα ορεξη για κοψιματα. Οσο και να φαω ομως απο το δισκο, χλωμο το βλεπω να μπαινει, ειναι πραγματικα πολυ μεγαλη. Μαλλον θα παω κατ'ευθειαν στη wilwood που ειναι πιο μαζεμενη.Ερωτηση. Αυτοι οι μπετοστοκοι της brembo ειναι τοσο δυσκολο να ανεβασουν 5-6 drawings απο τις δαγκανες τους? Αφου τοσες εχουν ολες κι ολες, εδω και 20 χρονια οι ιδιες. Η wilwood δηλαδη ειναι βλακες που δινουν τα παντα αναλυτικα? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΓιαγκΤ Μάρτιος 20, 2010 #1913 Κοινοποίηση Μάρτιος 20, 2010 Επειδή οι δίσκοι έχουν λίγα περιθώρια στην περίμετρο, αν τον κατεβάσεις στον τόρνο, παίζει να μείνει τακάκι έξω. Άσε που αλλάζει η γωνία που εξασκείτε η δύναμη, με συνέπια να ξεχαρβαλωθεί η φωλιά και τα στηρίγματα. 7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
cebit Μάρτιος 22, 2010 #1914 Κοινοποίηση Μάρτιος 22, 2010 Χθες λίγο πρίν νυχτώσει έπαιρνα στροφή (στο κέντρο) σε δρόμο με ΤΗΝ πυκνή κυκλοφορία.Λίγο μετά την στροφή στραβοκοπιέμαι νοητά γιατί παρατηρώ από κοντά πλέον έναν παπούλη στα πενηντα-φεύγα να συνεχίζει χαλαρός, πάνω στο mountain ποδήλατο του, την ευθεία σαν να μην υπάρχει καθόλου φανάρι στο ρεύμα του. Ενώ τα αυτοκίνητα σταμάτησαν κανονικά για να δώσουν προτεραιότητα, αυτός συνεχίζει απτόητος πάνω στο ποδήλατο του, χωρίς φώτα ή άλλο μέσο για προειδοποίηση της φονικής ύπαρξης του.Μετά φταίνε αυτοί που τους στέλνουνε τους πεζούς, ποδηλάτες, αναβάτες, όταν παραβιάζουν από καθαρή ανοησία τα σήματα, θεωρώντας κάθε οδηγό superman με x-ray vision και τα σχετικά super-powers. Ναι προσέχουμε, αλλά είναι αδύνατο μερικές φορές να αποφευχθούν τα ατυχήματα. Μακάρι να μήν συμβαίνουν ποτέ, αλλά όσο ανόητη μπορεί να είναι η συμπεριφορά στο τιμόνι, αλλό τόσο και x10 και ^2 μπορεί να είναι σε οποιδήποτε άλλο μέσο κυκλοφορίας.Beware the friendly strangers.ΥΓ. Με κοιτάει, τον κοιτάω. Θα΄θελα πολύ να αφήσω και τα 2 χέρια από το τιμόνι και να του χαρίσω my 5, σε double post. Δεν ξέρω τί με σταμάτησε. O κίνδυνος να τρακάρω χωρίς χέρια στο τιμόνι ή οι καλοί μου τρόποι. Στην Ελλάδα τους αφήνουμε στο σπίτι λίγο προτού πιάσουμε τιμόνι, αλλιώς δεν επιβιώνουμε. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Μάρτιος 22, 2010 #1915 Κοινοποίηση Μάρτιος 22, 2010 Υπάρχουν και χειρότερα.Εγώ κατέβηκα γλυφάδα το Σάββατο, ε, στη Βουλιαγμένης, πρέπει να είχε μαζευτεί όλο το σόι του Σουμάχερ, δεν εξηγείται αλλιώς . . . Απορώ πάντως πώς πιστεύουν οι Έλληνες, που αντικειμενικά είναι από τους χειρότερους οδηγούς στην Ευρώπη, ότι είναι καλοί οδηγοί . . . Link to comment Share on other sites More sharing options...
jax7480 Μάρτιος 22, 2010 #1916 Κοινοποίηση Μάρτιος 22, 2010 Υπάρχουν και χειρότερα.Εγώ κατέβηκα γλυφάδα το Σάββατο, ε, στη Βουλιαγμένης, πρέπει να είχε μαζευτεί όλο το σόι του Σουμάχερ, δεν εξηγείται αλλιώς . . . Απορώ πάντως πώς πιστεύουν οι Έλληνες, που αντικειμενικά είναι από τους χειρότερους οδηγούς στην Ευρώπη, ότι είναι καλοί οδηγοί . . .Αυτος ειναι και ο λογος που εχουμε τα περισσοτερα ατυχηματα αναλογικα με τον πληθυσμο μας στην Ευρωπη.Η αγνοια ειναι που σκοτωνει. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolly Μάρτιος 22, 2010 #1917 Κοινοποίηση Μάρτιος 22, 2010 Αυτό που μας σκοτώνει είναι τα 150 ευρώ και δίπλωμα σπίτι σου. 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thresh86 Μάρτιος 22, 2010 #1918 Κοινοποίηση Μάρτιος 22, 2010 Χωρίς την παραμικρή διάθεση εθνικισμού-ρατσισμού,τα περισσότερα αυτοκίνητα με βουλγάρικες-σέρβικες πινακίδεςείναι απο τα χειρότερα δείγματα οδήγησης που έχω δει ποτέ.Βέβαια,σε αυτήν τη άτυπη κόντρα είμαστε πολύ κοντά,ιδίως όσο έρχεται το καλοκαιράκι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimitris_s Μάρτιος 23, 2010 #1919 Κοινοποίηση Μάρτιος 23, 2010 Χωρίς την παραμικρή διάθεση εθνικισμού-ρατσισμού,τα περισσότερα αυτοκίνητα με βουλγάρικες-σέρβικες πινακίδεςείναι απο τα χειρότερα δείγματα οδήγησης που έχω δει ποτέ.Βέβαια,σε αυτήν τη άτυπη κόντρα είμαστε πολύ κοντά,ιδίως όσο έρχεται το καλοκαιράκι.Επιβεβαιώνω x100 βάσει προσωπικής εμπειρίας. Σπουδάζω και οδηγώ στας Βολγαρίας. Οι άνθρωποι δεν είναι οδηγοί παιδιά, δεν υπάρχουν μεγαλύτεροι πειρατές της ασφάλτου. Μπροστά τους οι Έλληνες φαινόμαστε uber συνειδητοποιημένοι Ευρωπαίοι οδηγοί.Όπου βλέπετε βουλγάρικη πινακίδα αφήστε μπόλικη απόσταση...BTW και για όσους δεν το έχουν δει (είναι παλιό):Evolution of car logos 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
QQman Μάρτιος 23, 2010 #1920 Κοινοποίηση Μάρτιος 23, 2010 Παιδια για να μην ανοιγω νεο τοπικ, μια γνωμη θα ηθελα...ειμαι κοντα στο να αγορασω μια 159..το δίλημμα ειναι tbi 1.8 ή JTS 2.2 ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts