jpavly Μάρτιος 18, 2010 #1881 Κοινοποίηση Μάρτιος 18, 2010 (edited) Για να κλείνουμε το θεματάκι μπας και καταλάβει κανάς νέος παραπάνω, η διαφορά υπάρχει μόνο και μόνο στο ύψος. Το που έχει τις ενισχύσεις το κάθε αυτοκίνητο, είναι θέμα φυσικής. Το παρακάτω βίντεο που έχω ξαναδείξει εδώ το δείχνει ακριβώς όπως είναι: http://www.youtube.com/watch?v=JXeKSDpFjlg Επίσης, ξεχνάτε ότι ο johnsonb είναι 16 χρονών. Ξέρετε πόσα μέλη του Lab έχω δει από τα 16 όσο μεγαλώνουν να ωριμάζουν; Είναι μέσα στο πρόγραμμα, ξεκολλάτε λίγο. @johnsonb, θα βγεις εκεί έξω κάποια στιγμή και θα τα δεις από πρώτο χέρι. Υποθετικά μην μιλάς καλύτερα, όταν θα έχεις εμπειρία να την μοιραστείς μαζί μας. Όσο για το θέμα όγκου που έχει κολλήσει στο μυαλό σου, να σε πληροφορήσω ότι έχω τρακάρει μετωπική εγώ Smart και ο άλλος Corolla 2003 Sedan, η Corolla έπαθε ακόμα μεγαλύτερη ζημιά από το Smart, το οποίο απορρόφησε τη σύγκρουση με το δικό του τρόπο, κοινώς κάνοντας την μπίλια γύρω γύρω. Βάλε με το μυαλό σου και τα αυτοκίνητα της F1. Όταν γίνει σύγκρουση είναι φτιαγμένα να γίνονται σμπαράλια. Ξέρεις γιατί; Γιατί την σύγκρουση, κάποιος πρέπει να την απορροφήσει. Αν δεν το κάνει το αυτοκίνητο, θα το κάνει ο οδηγός... Επίσης, πήγαινε στο site της EuroNCAP και μελέτα λίγο τα αυτοκίνητα που κοιτάς, σε ποια σημεία δεν προστάτευσαν καλά. Καμιά φορά ξέρεις οι δημιουργοί λένε, έλα μωρέ SUV είναι, δεν χρειάζεται 5 αστέρια για να πουλήσει Έγινε επεξεργασία Μάρτιος 18, 2010 από jpavly link fix 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Δημοφιλής Δημοσίευση Dolly Μάρτιος 18, 2010 Δημοφιλής Δημοσίευση #1882 Κοινοποίηση Μάρτιος 18, 2010 Κάποτε είχα ξαναποστάρει ένα wall of text σχετικά με την ασφάλεια των αυτοκινήτων. Καταρχάς, τα Ευρωπαϊκά τέστ είναι πολύ πιο αυστηρά από τα Αμερικάνικα. Αυτό δεν είναι μυστικό, και επίσης τα τεστ δεν είναι να τα παίρνεις πάντα 100%, και εξηγούμε, το να πάει ένα αυτοκίνητο από τα 4 αστέρια στα 5 μπορεί και να γίνει επειδή έχει ηχητική ειδοποίηση για την ζώνη, ή που έχει ειδοποίηση που δεν σταματάει μέχρι να την βάλεις. Συνεπώς ΔΕΝ είναι ο αποκλειστικός παράγοντας τη ασφάλεια του οχήματος σε σύγκρουση αυτή καθεαυτή που δίνει τα αστέρια. Ακόμα, και το ΒΑΣΙΚΟΤΕΡΟ. Τα αυτοκίνητα έχουν παθητική (στούκο) και Ενεργητική ασφάλεια (φρένα, γκάζι, στρίψιμο). Τα 2 αυτά είναι αλληλένδετα και εξίσου σημαντικά. Ένα αυτοκίνητο που θέλει για να πάει από τα 100 στα 120, 4 λεπτά και δεν μπορεί να προσπεράσει, η το αυτοκίνητο που δεν μπορεί να στρίψει λόγω στησίματος, φθαρμένων αμορτισέρ κλπ, και το αυτοκίνητο που τα φρένα του είναι για τον λούτσο, είναι ένα επικίνδυνο αυτοκίνητο όσα αστέρια και να έχει. Για αυτό και έγκριτα περιοδικά του Βρετανικού τύπου, στις συγκρίσεις που κάνουν και τις παρουσιάσεις, έχουν ΠΑΝΤΑ και ένα “overtake test” όπως το αποκαλούν. Και αυτό το συνδυάζουν και με μετρήσεις από σλάλομ, φρενάρισμα κλπ.Εν συνεχεία,Τα τεστ που γίνονται είναι με ΣΤΑΤΙΚΑ εμπόδια και είναι 4 στάνταρ δοκιμές (Ευρώπη τουλάχιστον). Μετωπική 100% επιφανείας, πλαγιομετωπική (~50% επιφανείς) – (που να σημειώσω εδώ είναι το πιο κλασσικό στατιστικά παράδειγμα), και πλάγια με κολώνα, και επιφάνεια που αντιστοιχεί με αυτοκίνητο. Σε αυτές τις δοκιμές αν δείτε τα αναλυτικά τεστ, και μετρήσεις από τα ανδρείκελα μπορείτε να καταλάβετε πόσο καλά ή όχι προστατεύουν τα επιμέρους μέρη του σώματος μας. Αυτό που είναι σημαντικό να κοιτάτε είναι οι αρνητικές επιταχύνσεις μετρημένες σε «g» γιατί προκαλούν εγκεφαλικές βλάβες, και εσωτερικές αιμορραγίες, και την προστασία στα κάτω άκρα (το πρώτο που χτυπάει) και το στέρνο (γιατί τυχαίνει να έχει μέσα όλα τα όργανα μας).Αν ένα αυτοκίνητο είναι στα 65χμ ασφαλές να πέσει σε τοίχο, ή να φάει κολώνα στο πλάι, τότε ναι έχει γίνει πολύ καλή δουλειά. Γενικά μην περιμένετε όλα να είναι πράσινα έτσι? (η διαβάθμιση γίνεται με χρωματική κλίμακα για το πόσο ασφαλές είναι το κάθε μέρος), αλλά κάτι στο πράσινο / κίτρινο είναι καλό. Σε πρόσκρουση με τοίχο λοιπών (που είναι με ΜΕΓΑΛΗ διαφορά η χειρότερη γιατί ΟΛΗ η ενέργεια πρέπει να απορροφηθεί από το αυτοκίνητο => οδηγό), ΠΟΛΛΑ μοντέρνα μικρά είναι αισθητά πιο ασφαλή από κάτι κτήνη SUV (ειδικά Αμερικάνικα). Το μόνο μέρος που υπερτερεί ένα SUV έναντι ενός οικογενειακού πχ, είναι πως σε πλαγιομετωπική σύγκρουση μεταξύ τους, λόγο ορμής, θα ασκηθούν λιγότερες δυνάμεις στους επιβαίνοντες γιατί ΔΕΝ θα αλλάξει πορεία, ενώ το μικρότερο θα είναι πιο εύκολο να παρεκτραπεί πορείας, και να ασκήσει αυξημένες δυνάμεις στους επιβαίνοντες. Αλλά ΜΗΝ γελιέστε πως ο οδηγός στο SUV δεν θα τραυματιστεί ΚΑΝΟΝΙΚΑ, η παραμόρφωση γίνεται κανονικότατα. Και βέβαια δεν θα σχολιάσω για το πόσο εύκολα το SUV των 2,5 τόνων θα μπορέσει να φρενάρει, ή να αλλάξει λωρίδα προκειμένου να αποφύγει το τρακάρισμα in the first place έτσι?Λοιπών, μην τα βλέπεται όλα «SUV μαμάνε, οδοστρωτήρες» γιατί έχουν ΠΟΛΛΑ μειονεκτήματα σε σχέση με πολλά επιβατικά. Johnsob, εκεί που είσαι ήμασταν, και εδώ που είμαστε θα είσαι. Και επειδή όταν εσύ πας εμείς γυρνάμε, άκου και από τους γέρους κάτι, δεν είναι κακό. 16 χρόνια σου ρίχνουμε που είμαστε (οι περισσότεροι τουλάχιστον) στο τιμόνι. Επειδή η εμπειρία είναι κάτι που έρχεται ΜΟΝΟ με τον χρόνο, και όχι με το να διαβάζεις εμάς εδώ, αυτό που μπορώ να σε «συμβουλέψω» αν μου επιτρέπεις την έκφραση είναι να ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ για αυτά τα πράγματα και να διευρύνεις και έτσι τους ορίζοντες σου, και μετά μόλις με το καλό βγεις στους δρόμους να δεις και πως είναι τα πράγματα και στον πραγματικό κόσμο. Γιατί πίστεψε με διαφέρουν ΠΑΡΑ πολύ. 17 Link to comment Share on other sites More sharing options...
nickstamat Μάρτιος 18, 2010 #1883 Κοινοποίηση Μάρτιος 18, 2010 Ένα από τα πιο πλήρη και χρήσιμα post επί του θέματος. Μακάρι να μπορούσα να βάλω κι άλλα thumbs up. Ο Dolly τα είπε όλα. Αλλάξτε θέμα τώρα να πούμε καμιά κουβέντα Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Μάρτιος 18, 2010 #1884 Κοινοποίηση Μάρτιος 18, 2010 Να επισημάνω κάτι αναφορικά με το euroncap, είναι λίγο απάτη το πώς βγαίνουν οι φωτογραφίες που στέλνονται στα περιοδικά. Θυμάμαι ότι όταν διάβαζα για την laguna, το πρώτο αυτοκίνητο με 5 αστέρια, στη φωτογραφία (που υποτίθεται δείχνει το αποκορύφωμα της σύγκρουσης) έδειχναν ότι η καμπίνα (η κολώνα του οδηγού) είναι εντελώς απαραμόρφωτη και η πόρτα απείραχτη εντελώς, πράγμα που σημαίνει όντως πολύ καλή δουλειά. Κοιτώντας το video στο youtbe 3-4 χρόνια αργότερα, διαπίστωσα ότι το αυτοκίνητο παραμορφωνόταν στο test του euroncap, αλλά η φωτό ήταν τραβηγμένη 1 click πιο πριν Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolly Μάρτιος 18, 2010 #1885 Κοινοποίηση Μάρτιος 18, 2010 Όντος, και μετά έχουν μετρητή για να δούνε πόση δύναμη χρειάζεται για να ανοίξει η πόρτα, (γιατί σημαντικό βάρος πάει και στην δυνατότητα του επιβάτη να βγει από το αυτοκίνητο μετά το ατύχημα). Link to comment Share on other sites More sharing options...
mech5107 Μάρτιος 18, 2010 #1886 Κοινοποίηση Μάρτιος 18, 2010 Το είχαν δείξει και στο top gear αυτό...Είχαν την laguna και το avensis και τα 2 5 αστέρια, στην laguna ίσα που άνοιγε η πόρτα, στο avensis, σαν να μην έγινε τίποτα...Επίσης και στα πόδια του οδηγού, είχε παραμορφωθεί πολύ, ενώ το avensis τίποτα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thresh86 Μάρτιος 18, 2010 #1887 Κοινοποίηση Μάρτιος 18, 2010 Διάβασα με προσοχή τις τελευταίες σελίδες και το μόνο που έχω να πω,είναι το παλιομοδίτικο, προσοχή και αν γίνεται και μάτια πίσω! Δύο φορές με έχουν τρακάρει : Τη 1η φορά παραβίαση στοπ απο αγροτικό με απολογισμό θλάση στο πόδι για 3 εβδομάδες,ολική το Yaris mk1 που είχα και μπόλικη στεναχώρια καθώς μόλις 19 τότε. Περιττό να πω οτι αν δεν φορούσα ζώνη,τα πράγματα θα ήταν άσχημα.Α,και κάτι ακόμα,με τα χέρια αν προσπαθήσεις να πιάσεις σφιχτά το τιμόνι δεν θα σπάσεις τα χέρια σου,απλά θα τα γδάρεις άσχημα. Την 2η φορά, σε φανάρι ενώ ήμουν σταματημένος,φορτηγό χάνει τα φρένα του (ή μιλούσε στο κινητό...) και πέφτει με δύναμη στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου. Εδώ κατάλαβα τι πάει να πει "προστασία αυχένα". Το συμπέρασμα : το 1ο ατύχημα μου άλλαξε την οπτική γωνία,άρχισα να δίνω σημασία στην ασφάλεια που προσφέρει ένα αυτοκίνητο και "τι θα γίνει αν". Το 2ο μου υπενθύμισε πως τίποτα ουσιαστικά δεν είναι στο χέρι σου,κι αν είναι να τρακάρεις, θα γίνει. Άυτό που μπορείς να προβλέψεις όμως είναι να πάρεις όλα τα μέτρα που μπορείς. (ζώνες,ESP's,ab,όσο το δυνατόν καλύτερη παθητική κ ενεργητική ασφάλεια οχήματος). Ίσως και καμιά σχολή ασφαλούς οδήγησης να ήταν θεμιτή ενέργεια,ίσως να δώσει καλύτερα αποτελέσματα... για να αλλάξω θέμα : Mech,ανέφερες πιο πριν για Starlet EP70. Project είναι για trackday car ή καθημερινό μέσο μετακίνησης? Έχω κατα νου να στήσω ένα project car,RWD κατα προτίμηση,οχήματος,με σχετικά λίγα χρήματα και όσο μεγαλύτερο fun factor γίνεται. Πέρα απο τον προφανή λόγο , σκέφτομαι οτι έτσι ίσως να μάθω και κάτι παραπάνω απο μηχανολογικής άποψης. Έχω ήδη ξεκινήσει το ψάξιμο σε μάντρες της περιοχής .Ένα ρεζουμέ μέχρι τώρα είναι για Starlet KP61 με 4AGE μοτέρ περιποιημένο,αναρτήσεις,μπλοκέ κλπα θα χρειαστεί περιπου 3000κ για την ολοκλήρωση του. Ιδέες? Νομίζω κάποιο υψηλά ιστάμενο μέλος του Λάμπη έχει ένα Nissan.Πολύ πιο βαθύ το project του, αλλά προφανώς απο κάποια βασικά ξεκινάμε όλοι.:baby: Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Μάρτιος 18, 2010 #1888 Κοινοποίηση Μάρτιος 18, 2010 Γιατί δεν προτιμάς μια BMW E30; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shadow Keeper Μάρτιος 18, 2010 #1889 Κοινοποίηση Μάρτιος 18, 2010 Και προς mx5 μεριά κόιτα (για τον ίδιο λόγο τσίμπησα ένα 2ης γενεάς):banging: αν δεν παινέψουμε και το σπίτι μας... Link to comment Share on other sites More sharing options...
LevelOne Μάρτιος 18, 2010 Author #1890 Κοινοποίηση Μάρτιος 18, 2010 @THRESHΟτι αυτοκίνητο και να αποφασίσεις να πάρεις, μεγαλύτερο σχολείο απο το ΜΧ-5 δεν υπάρχει... Αλλα θές οπωσδήποτε μπλοκέ. Ακόμα και μαμά, το 18άρι Sporty ειναι στημένο για drift. Μετά, αν θες να ανέβεις ενα επίπεδο, πας σε Ε30 ή αυτο που πήρα εγώ, ενα 200SX... Αλλα σε καμία περίπτωση δεν τα προτείνω για πρώτο track-day car... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolly Μάρτιος 19, 2010 #1891 Κοινοποίηση Μάρτιος 19, 2010 Ναι υπάρχει ένα 200 SX εδώ αλλά δεν είναι για 1ο.Το MX5 είναι μακράν η καλύτερη επιλογή για πίσω κίνηση + fun factor. Αν θες πίσω κίνηση + χρόνους Πάρε Mr2. αλλά λόγω κεντρομήχανου setup θέλει χέρια και πάλι δεν το συνηστώ για 1ο τόσο εύκολα. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mech5107 Μάρτιος 19, 2010 #1892 Κοινοποίηση Μάρτιος 19, 2010 Αν δεν έχεις εμπειρία από rwd μην πάρεις κάτι άλλο από mx-5.Μην πάρεις mr2...ακόμα...πάρε κάτι άλλο και άσε τα mr για αργότερα.Για το kp61, λογικά μπορείς να βρεις ακόμα και με 500 μια καρότσα, παίρνεις ένα 20v 4age με 900, άξονας και φρένα από 86 (δεν έχω ιδέα πόσο), λάστιχα ανάρτηση δεν ξέρω, και ερχόμαστε στο μεγάλο πρόβλημα...το κιβώτιο...η λογική λέει Τ50 από 86, αλλά είναι σπάνιο...και ευαίσθητο...εναλλακτική Κ50 από kp starlet.Αλλά υπάρχει και άλλος δρόμος. Μπορείς να βάλεις 4efte από starlet turbo. Θέλει λίγο πατέντα (και το 4age) θέλει, αλλά έχεις 140 τουρμπίσια αλογάκια, τα οποία χαλαρά γίνονται 160 χωρίς πολλά πολλά και όριο για κλειστό μοτέρ τα 200 κάτι. Ανάρτηση φρένα άξονας όπως πριν, σασμάν δεν ξέρω, λογικά κάποια μόντα με bell από 3A και το σασμάν του 86. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
greekfragma Μάρτιος 19, 2010 #1893 Κοινοποίηση Μάρτιος 19, 2010 mech άμα αγοράσω clutch + slave cylinder για τη σουηδέζα πόσα θες για τοποθέτηση? Χαλάλι να πληρώσω 100ευρώ βενζίνες και διόδια άμα είναι να τα βάλουμε παρέα πίνοντας μπύρες και τρώγοντας πιτόγυρα (εντάξει δε θα κεράσω μόνο μπύρες.....) Link to comment Share on other sites More sharing options...
mech5107 Μάρτιος 19, 2010 #1894 Κοινοποίηση Μάρτιος 19, 2010 Σου πέφτω μεγάλος Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolly Μάρτιος 19, 2010 #1895 Κοινοποίηση Μάρτιος 19, 2010 Δηλαδή πόσα τρώς? Πρέπει να έρθεις μαζί μου με τον Lvl 1 να κάνουμε τοποθέτηση πιτόγυρων! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Athens2004 Μάρτιος 19, 2010 #1896 Κοινοποίηση Μάρτιος 19, 2010 Και το προηγουμενο το mr2 παντως ωραιο φαινεται Link to comment Share on other sites More sharing options...
mech5107 Μάρτιος 19, 2010 #1897 Κοινοποίηση Μάρτιος 19, 2010 Μπα δεν τρώω πολλά, ανάλογα την πείνα και το μαγαζί... Στην την ηλικιακή προτίμηση του fragma όσον αφορά την παρέα του... Ακουω τον άστρο να έρχεται? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kaynd Μάρτιος 19, 2010 #1898 Κοινοποίηση Μάρτιος 19, 2010 mech άμα αγοράσω clutch + slave cylinder για τη σουηδέζα πόσα θες για τοποθέτηση? Χαλάλι να πληρώσω 100ευρώ βενζίνες και διόδια άμα είναι να τα βάλουμε παρέα πίνοντας μπύρες και τρώγοντας πιτόγυρα(εντάξει δε θα κεράσω μόνο μπύρες.....) Τα λες αυτά επειδή θες να βγάλεις τη τοποθέτηση με μονο 100ευρω + μπύρες + πληρωμή σε είδος η δε ξέρω γώ τι... Mech μην υποκείψεις! Για τα μελλοντικά εργασιακά σου δικαιώματα που να πάρει η οργή :fist: Link to comment Share on other sites More sharing options...
mech5107 Μάρτιος 19, 2010 #1899 Κοινοποίηση Μάρτιος 19, 2010 Καλά ας έρθει, και θα του γνωρίσω ένα φίλο εδώ, μόλις γύρισε από Σουηδία, είχε πάει στην Volvo μια βδομάδα για δουλειά...με αυτόν θα τα "πούνε" καλά. Σα να τον βλέπω τώρα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
astrolabos Μάρτιος 19, 2010 #1900 Κοινοποίηση Μάρτιος 19, 2010 Όχι ακόμα 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts