Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Το δικό σου μυαλό φτάνει ως εκεί,και το παίζεις και έξυπνος,ή μάλλον δεν είδες το Video για να καταλάβεις για τι πράμα μιλάω.

Τότε τι σχέση έχει το Q7 με το Fiesta,είδες τι έγραψες? Να σου θυμίσω:

Άντε γειά τώρα,βαρέθηκα αυτήν την ιστορία,δεν πρόκειτε να ξαναγράψω εδώ.

Αγόρι μου.

Όταν πέσεις στο τοίχο με το σουπερ ντουπερ suv σου,

Δεν θα είναι σαν να έχεις απέναντί σου ένα fiesta. αλλά ένα άλλο Q7.Αυτό κάνουν στην ουσία στο EuroNcap.Απλά τα ρήχνουν στο ακίνητο εμπόδιο για να κάνουν προσομοίωση με αυτοκίνητο αντίστοιχης μάζας.

Σε τοίχο τα αποτελέσματα σίγουρα θα είναι χειρότερα και με το suv των 2100 κιλών θα πάθεις μεγαλύτερη ζημιά απ την κλ@νια των 950 κιλών.

Τόσο δύσκολο σου ήταν να το καταλάβεις?

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply

Και καλά, εσείς δε βαρεθήκατε, εμάς δε μας λυπάστε;

BTW το δικό μου ποστ με τα μπουζί το γράψατε στα @@ σας...

Αγόρι μου.

Όταν πέσεις στο τοίχο με το σουπερ ντουπερ suv σου,

Δεν θα είναι σαν να έχεις απέναντί σου ένα fiesta. αλλά ένα άλλο Q7.Αυτό κάνουν στην ουσία στο EuroNcap.Απλά τα ρήχνουν στο ακίνητο εμπόδιο για να κάνουν προσομοίωση με αυτοκίνητο αντίστοιχης μάζας.

Σε τοίχο τα αποτελέσματα σίγουρα θα είναι χειρότερα και με το suv των 2100 κιλών θα πάθεις μεγαλύτερη ζημιά απ την κλ@νια των 950 κιλών.

Τόσο δύσκολο σου ήταν να το καταλάβεις?

Να καταλάβω τι ακριβώς; Ότι το fiesta πήρε 5 αστέρια πέφτοντας σε ακίνητο εμπόδιο,ενώ το SUV Crossover στο ίδιο εμπόδιο πήρε 4;

Μήπως μας δουλεύεις; Και γιατί παίρνεις το Q7 ως παράδειγμα που είναι σαν μύγα,και όχι το Suburban,το Tahoe,το Escalade,το Explorer και το Expedition,που είναι 100% full size καθαρόαιμα SUV με 5 αστέρια;

Και στην βαθμολογία δεν υπάρχει μόνο το Overall,μπορεί να δώσουν σε ένα αμάξι 3 αστέρια,μόνο και μόνο επειδή κουνήθηκε το κάθισμα,και έγινε το dummy σαλάτα στην κολώνα,και πήρε στο συγκεκριμένο test 3 αστέρια,ή επειδή σε κάτι άλλο κάτι πήγε στραβά,όχι απαραίτητα λόγο αδύναμου αμαξώματος.

SUV 5 αστέρων,με Compact 5 αστέρων,δεν συγκρίνεται,και το ένα αν πέσει στο άλλο,κακά πράγματα θα συμβούν (χωρίς να έχω κάποια επιθυμία),ΤΕΛΟΣ!

Δε βαρεθήκατε ακόμα;:p
Last post' date='i promise.

Μπορείς να σιγουρευτείς και όλας,κάνοντας με [b']thread ban όπως και είχα ζητήσει.:hehe:

Μπορείς να σιγουρευτείς και όλας,κάνοντας με thread ban όπως και είχα ζητήσει.:hehe:

Όταν μου το ζητάς μου στερείς τη μισή χαρά:p Δε το κάνω:p

Να καταλάβω τι ακριβώς; Ότι το fiesta πήρε 5 αστέρια πέφτοντας σε ακίνητο εμπόδιο,ενώ το SUV Crossover στο ίδιο εμπόδιο πήρε 4;

Μήπως μας δουλεύεις; Και γιατί παίρνεις το Q7 ως παράδειγμα που είναι σαν μύγα,και όχι το Suburban,το Tahoe,το Escalade,το Explorer και το Expedition,που είναι 100% full size καθαρόαιμα SUV με 5 αστέρια;

Και στην βαθμολογία δεν υπάρχει μόνο το Overall,μπορεί να δώσουν σε ένα αμάξι 3 αστέρια,μόνο και μόνο επειδή κουνήθηκε το κάθισμα,και έγινε το dummy σαλάτα στην κολώνα,και πήρε στο συγκεκριμένο test 3 αστέρια,ή επειδή σε κάτι άλλο κάτι πήγε στραβά,όχι απαραίτητα λόγο αδύναμου αμαξώματος.

SUV 5 αστέρων,με Compact 5 αστέρων,δεν συγκρίνεται,και το ένα αν πέσει στο άλλο,κακά πράγματα θα συμβούν (χωρίς να έχω κάποια επιθυμία),ΤΕΛΟΣ!

Last post,i promise.

Μπορείς να σιγουρευτείς και όλας,κάνοντας με thread ban όπως και είχα ζητήσει.:hehe:

γιατί απ αυτά που αναφέρεις δεν τα βρίσκω στο euroncap,άρα που στο καλό ξέρεις ότι έχουν 5 αστέρια?

Δλδ για εσένα ασφάλεια είναι αν σε μετοπική,ζήσεις οριακά και σε πλάγια σύγκρουση είσαι κομμάτια απ την κολόνα ?

μήπως μου κάνεις πλάκα?

Τα αστέρια δεν είναι μόνο στην μετοπική σύγρκουση,αλλά και πέσιμο σε κολόνα με την πόρτα του οδηγού και σε εμπόδιο προσομοίωσης αυτοκινήτου.

Ναι,μετοπική fiesta me suv σίγουρα το suv έχει περισσότερες πιθανότητες.Αλλά σε ακίνητο εμπόδιο το supermini έχει μεγαλύτερες.Αποδεδειγμένα κι όλας για το 2ο.

Όταν τα αμερικανάκια μάθουν από ασφάλεια επιπέδου euroncap τότε τα ξανα λέμε.

γιατί απ αυτά που αναφέρεις δεν τα βρίσκω στο euroncap,άρα που στο καλό ξέρεις ότι έχουν 5 αστέρια?

σωστα...

στο Τεξας τα SUV παιρνουν εγκριση ΝΗTSA

οπου N.H.T.S.A. φυσικα

Nigga Hating Texan SUV Association

και δεν εχουν φλωρικα ευρωπαικα αστερια και π@παριες

εχουν CSN/sq.foot

capacity of squashed niggas per square foot of bumper area

σωστα τα λεω johnsonb καμαριμ'?

σωστα...

στο Τεξας τα SUV παιρνουν εγκριση ΝΗTSA

οπου N.H.T.S.A. φυσικα

Nigga Hating Texan SUV Association

και δεν εχουν φλωρικα ευρωπαικα αστερια και π@παριες

εχουν CSN/sq.foot

capacity of squashed niggas per square foot of bumper area

σωστα τα λεω johnsonb καμαριμ'?

ενδιαφέρον.

Στο Dodge Caliber

Euroncap 4 stars

NHTSA 5 stars

Στο Chevrolet AVEO

EuroNcap 1.5 star

NHTSA 5 stars

Jeep Grand Cherokee

Euroncap 4 stars

NHTSA 5 stars

Mitsubishi Outlander

Euroncap 4 stars

NHTSA 5 stars

+

+

+

+

ε?

Nice.

Ειδικά στο Aveo

http://www.safercar.gov/staticfiles/DOT/safercar/pdf/BASC2009.pdf

Για να κλείνουμε το θεματάκι μπας και καταλάβει κανάς νέος παραπάνω, η διαφορά υπάρχει μόνο και μόνο στο ύψος. Το που έχει τις ενισχύσεις το κάθε αυτοκίνητο, είναι θέμα φυσικής.

Το παρακάτω βίντεο που έχω ξαναδείξει εδώ το δείχνει ακριβώς όπως είναι:

http://www.youtube.com/watch?v=JXeKSDpFjlg

Επίσης, ξεχνάτε ότι ο johnsonb είναι 16 χρονών. Ξέρετε πόσα μέλη του Lab έχω δει από τα 16 όσο μεγαλώνουν να ωριμάζουν; Είναι μέσα στο πρόγραμμα, ξεκολλάτε λίγο.

@johnsonb, θα βγεις εκεί έξω κάποια στιγμή και θα τα δεις από πρώτο χέρι. Υποθετικά μην μιλάς καλύτερα, όταν θα έχεις εμπειρία να την μοιραστείς μαζί μας. :)

Όσο για το θέμα όγκου που έχει κολλήσει στο μυαλό σου, να σε πληροφορήσω ότι έχω τρακάρει μετωπική εγώ Smart και ο άλλος Corolla 2003 Sedan, η Corolla έπαθε ακόμα μεγαλύτερη ζημιά από το Smart, το οποίο απορρόφησε τη σύγκρουση με το δικό του τρόπο, κοινώς κάνοντας την μπίλια γύρω γύρω.

Βάλε με το μυαλό σου και τα αυτοκίνητα της F1. Όταν γίνει σύγκρουση είναι φτιαγμένα να γίνονται σμπαράλια. Ξέρεις γιατί; Γιατί την σύγκρουση, κάποιος πρέπει να την απορροφήσει. Αν δεν το κάνει το αυτοκίνητο, θα το κάνει ο οδηγός...

Επίσης, πήγαινε στο site της EuroNCAP και μελέτα λίγο τα αυτοκίνητα που κοιτάς, σε ποια σημεία δεν προστάτευσαν καλά. Καμιά φορά ξέρεις οι δημιουργοί λένε, έλα μωρέ SUV είναι, δεν χρειάζεται 5 αστέρια για να πουλήσει ;)

Κάποτε είχα ξαναποστάρει ένα wall of text σχετικά με την ασφάλεια των αυτοκινήτων.

Καταρχάς, τα Ευρωπαϊκά τέστ είναι πολύ πιο αυστηρά από τα Αμερικάνικα.

Αυτό δεν είναι μυστικό, και επίσης τα τεστ δεν είναι να τα παίρνεις πάντα 100%, και εξηγούμε, το να πάει ένα αυτοκίνητο από τα 4 αστέρια στα 5 μπορεί και να γίνει επειδή έχει ηχητική ειδοποίηση για την ζώνη, ή που έχει ειδοποίηση που δεν σταματάει μέχρι να την βάλεις.

Συνεπώς ΔΕΝ είναι ο αποκλειστικός παράγοντας τη ασφάλεια του οχήματος σε σύγκρουση αυτή καθεαυτή που δίνει τα αστέρια.

Ακόμα, και το ΒΑΣΙΚΟΤΕΡΟ.

Τα αυτοκίνητα έχουν παθητική (στούκο) και Ενεργητική ασφάλεια (φρένα, γκάζι, στρίψιμο).

Τα 2 αυτά είναι αλληλένδετα και εξίσου σημαντικά.

Ένα αυτοκίνητο που θέλει για να πάει από τα 100 στα 120, 4 λεπτά και δεν μπορεί να προσπεράσει, η το αυτοκίνητο που δεν μπορεί να στρίψει λόγω στησίματος, φθαρμένων αμορτισέρ κλπ, και το αυτοκίνητο που τα φρένα του είναι για τον λούτσο, είναι ένα επικίνδυνο αυτοκίνητο όσα αστέρια και να έχει.

Για αυτό και έγκριτα περιοδικά του Βρετανικού τύπου, στις συγκρίσεις που κάνουν και τις παρουσιάσεις, έχουν ΠΑΝΤΑ και ένα “overtake test” όπως το αποκαλούν.

Και αυτό το συνδυάζουν και με μετρήσεις από σλάλομ, φρενάρισμα κλπ.

Εν συνεχεία,

Τα τεστ που γίνονται είναι με ΣΤΑΤΙΚΑ εμπόδια και είναι 4 στάνταρ δοκιμές (Ευρώπη τουλάχιστον).

Μετωπική 100% επιφανείας, πλαγιομετωπική (~50% επιφανείς) – (που να σημειώσω εδώ είναι το πιο κλασσικό στατιστικά παράδειγμα), και πλάγια με κολώνα, και επιφάνεια που αντιστοιχεί με αυτοκίνητο.

Σε αυτές τις δοκιμές αν δείτε τα αναλυτικά τεστ, και μετρήσεις από τα ανδρείκελα μπορείτε να καταλάβετε πόσο καλά ή όχι προστατεύουν τα επιμέρους μέρη του σώματος μας.

Αυτό που είναι σημαντικό να κοιτάτε είναι οι αρνητικές επιταχύνσεις μετρημένες σε «g» γιατί προκαλούν εγκεφαλικές βλάβες, και εσωτερικές αιμορραγίες, και την προστασία στα κάτω άκρα (το πρώτο που χτυπάει) και το στέρνο (γιατί τυχαίνει να έχει μέσα όλα τα όργανα μας).

Αν ένα αυτοκίνητο είναι στα 65χμ ασφαλές να πέσει σε τοίχο, ή να φάει κολώνα στο πλάι, τότε ναι έχει γίνει πολύ καλή δουλειά.

Γενικά μην περιμένετε όλα να είναι πράσινα έτσι? (η διαβάθμιση γίνεται με χρωματική κλίμακα για το πόσο ασφαλές είναι το κάθε μέρος), αλλά κάτι στο πράσινο / κίτρινο είναι καλό.

Σε πρόσκρουση με τοίχο λοιπών (που είναι με ΜΕΓΑΛΗ διαφορά η χειρότερη γιατί ΟΛΗ η ενέργεια πρέπει να απορροφηθεί από το αυτοκίνητο => οδηγό), ΠΟΛΛΑ μοντέρνα μικρά είναι αισθητά πιο ασφαλή από κάτι κτήνη SUV (ειδικά Αμερικάνικα).

Το μόνο μέρος που υπερτερεί ένα SUV έναντι ενός οικογενειακού πχ, είναι πως σε πλαγιομετωπική σύγκρουση μεταξύ τους, λόγο ορμής, θα ασκηθούν λιγότερες δυνάμεις στους επιβαίνοντες γιατί ΔΕΝ θα αλλάξει πορεία, ενώ το μικρότερο θα είναι πιο εύκολο να παρεκτραπεί πορείας, και να ασκήσει αυξημένες δυνάμεις στους επιβαίνοντες.

Αλλά ΜΗΝ γελιέστε πως ο οδηγός στο SUV δεν θα τραυματιστεί ΚΑΝΟΝΙΚΑ, η παραμόρφωση γίνεται κανονικότατα.

Και βέβαια δεν θα σχολιάσω για το πόσο εύκολα το SUV των 2,5 τόνων θα μπορέσει να φρενάρει, ή να αλλάξει λωρίδα προκειμένου να αποφύγει το τρακάρισμα in the first place έτσι?

Λοιπών, μην τα βλέπεται όλα «SUV μαμάνε, οδοστρωτήρες» γιατί έχουν ΠΟΛΛΑ μειονεκτήματα σε σχέση με πολλά επιβατικά.

Johnsob, εκεί που είσαι ήμασταν, και εδώ που είμαστε θα είσαι.

Και επειδή όταν εσύ πας εμείς γυρνάμε, άκου και από τους γέρους κάτι, δεν είναι κακό.

16 χρόνια σου ρίχνουμε που είμαστε (οι περισσότεροι τουλάχιστον) στο τιμόνι.

Επειδή η εμπειρία είναι κάτι που έρχεται ΜΟΝΟ με τον χρόνο, και όχι με το να διαβάζεις εμάς εδώ, αυτό που μπορώ να σε «συμβουλέψω» αν μου επιτρέπεις την έκφραση είναι να ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ για αυτά τα πράγματα και να διευρύνεις και έτσι τους ορίζοντες σου, και μετά μόλις με το καλό βγεις στους δρόμους να δεις και πως είναι τα πράγματα και στον πραγματικό κόσμο. Γιατί πίστεψε με διαφέρουν ΠΑΡΑ πολύ.

Ένα από τα πιο πλήρη και χρήσιμα post επί του θέματος. Μακάρι να μπορούσα να βάλω κι άλλα thumbs up. Ο Dolly τα είπε όλα.

Αλλάξτε θέμα τώρα να πούμε καμιά κουβέντα :)

Να επισημάνω κάτι αναφορικά με το euroncap, είναι λίγο απάτη το πώς βγαίνουν οι φωτογραφίες που στέλνονται στα περιοδικά.

Θυμάμαι ότι όταν διάβαζα για την laguna, το πρώτο αυτοκίνητο με 5 αστέρια, στη φωτογραφία (που υποτίθεται δείχνει το αποκορύφωμα της σύγκρουσης) έδειχναν ότι η καμπίνα (η κολώνα του οδηγού) είναι εντελώς απαραμόρφωτη και η πόρτα απείραχτη εντελώς, πράγμα που σημαίνει όντως πολύ καλή δουλειά.

Κοιτώντας το video στο youtbe 3-4 χρόνια αργότερα, διαπίστωσα ότι το αυτοκίνητο παραμορφωνόταν στο test του euroncap, αλλά η φωτό ήταν τραβηγμένη 1 click πιο πριν ;)

Όντος, και μετά έχουν μετρητή για να δούνε πόση δύναμη χρειάζεται για να ανοίξει η πόρτα, (γιατί σημαντικό βάρος πάει και στην δυνατότητα του επιβάτη να βγει από το αυτοκίνητο μετά το ατύχημα).

Το είχαν δείξει και στο top gear αυτό...

Είχαν την laguna και το avensis και τα 2 5 αστέρια, στην laguna ίσα που άνοιγε η πόρτα, στο avensis, σαν να μην έγινε τίποτα...Επίσης και στα πόδια του οδηγού, είχε παραμορφωθεί πολύ, ενώ το avensis τίποτα.

Διάβασα με προσοχή τις τελευταίες σελίδες και το μόνο που έχω να πω,είναι το παλιομοδίτικο,

προσοχή και αν γίνεται και μάτια πίσω!

Δύο φορές με έχουν τρακάρει :

Τη 1η φορά παραβίαση στοπ απο αγροτικό με απολογισμό

θλάση στο πόδι για 3 εβδομάδες,ολική το Yaris mk1 που είχα και μπόλικη στεναχώρια καθώς μόλις 19

τότε.

Περιττό να πω οτι αν δεν φορούσα ζώνη,τα πράγματα θα ήταν άσχημα.Α,και κάτι ακόμα,με τα χέρια

αν προσπαθήσεις να πιάσεις σφιχτά το τιμόνι δεν θα σπάσεις τα χέρια σου,απλά θα τα γδάρεις άσχημα.

Την 2η φορά, σε φανάρι ενώ ήμουν σταματημένος,φορτηγό χάνει τα φρένα του (ή μιλούσε στο κινητό...) και πέφτει με δύναμη στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου. Εδώ κατάλαβα τι πάει να πει "προστασία αυχένα".

Το συμπέρασμα : το 1ο ατύχημα μου άλλαξε την οπτική γωνία,άρχισα να δίνω σημασία

στην ασφάλεια που προσφέρει ένα αυτοκίνητο και "τι θα γίνει αν".

Το 2ο μου υπενθύμισε πως τίποτα ουσιαστικά δεν είναι στο χέρι σου,κι αν είναι να τρακάρεις,

θα γίνει.

Άυτό που μπορείς να προβλέψεις όμως είναι να πάρεις όλα τα μέτρα που μπορείς.

(ζώνες,ESP's,ab,όσο το δυνατόν καλύτερη παθητική κ ενεργητική ασφάλεια οχήματος).

Ίσως και καμιά σχολή ασφαλούς οδήγησης να ήταν θεμιτή ενέργεια,ίσως να δώσει καλύτερα

αποτελέσματα...

για να αλλάξω θέμα :

Mech,ανέφερες πιο πριν για Starlet EP70. Project είναι για trackday car ή καθημερινό μέσο μετακίνησης?

Έχω κατα νου να στήσω ένα project car,RWD κατα προτίμηση,οχήματος,με σχετικά λίγα χρήματα και όσο μεγαλύτερο

fun factor γίνεται.

Πέρα απο τον προφανή λόγο :innocent:, σκέφτομαι οτι έτσι ίσως να μάθω και κάτι παραπάνω απο

μηχανολογικής άποψης.

Έχω ήδη ξεκινήσει το ψάξιμο σε μάντρες της περιοχής .Ένα ρεζουμέ μέχρι τώρα είναι για Starlet KP61

με 4AGE μοτέρ περιποιημένο,αναρτήσεις,μπλοκέ κλπα θα χρειαστεί περιπου 3000κ για την ολοκλήρωση του.

Ιδέες? Νομίζω κάποιο υψηλά ιστάμενο μέλος του Λάμπη έχει ένα Nissan.Πολύ πιο βαθύ το project του,

αλλά προφανώς απο κάποια βασικά ξεκινάμε όλοι.:baby:

Και προς mx5 μεριά κόιτα (για τον ίδιο λόγο τσίμπησα ένα 2ης γενεάς):banging:

αν δεν παινέψουμε και το σπίτι μας...:sarcastic:

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.