Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Ο φίλος τζωνσόβ, έχει δίκιο όσον αφορά το θέμα SUV vs SuperMini.

Προφανώς αν με το punto πάω και πέσω πάνω σε μια cayenne ή vice versa, η cayenne έχζει πλεονέκτημα.

ΑΛΛΑ:

δεδομένου του αντιοικολογικού χαρακτήρα των SUV, και του εντελώς λάθος προσανατολισμού του για τις μεγάλες πόλεις, μήπως πρέπει να απαγορευτούν στην Αθήνα?

Δεν λέω τι πρέπει να κάνεις για να είσαι ασφαλής . . . αλλά τι πρέπει να ΓΙΝΕΙ για να είναι ΟΛΟΙ ασφαλείς.

Καλώς ή κακώς, ο τραυματισμένος κάτοχος Cayenne και ο τραυματισμένος κάτοχος AX, το ίδιο θα κοστίσουν στην πολιτεία, οπότε χρήζουν ίδιας αντιμετώπισης και πρόληψης. Πρόληψη του δεύτερου ο εξαφανισμός του πρώτου.

Προσωπικά οδηγούς με minivan, πούλμαν και SUV είναι στις κατηγορίες που με κάνουν να θέλω να βγάλω πολλές φορές το σταυρό από το πορτ-μπαγκάζ και να αρχίσω να τους βαράω, ειδικά όταν δεν υπολογίζουν τον άλλο οδηγό.

Από άποψη ασφάλειας πάντως, αυτό που κερδίζουν τα SUV στη σύγκρουση με μικρά αυτοκίνητα (λόγω Ορμής), το χάνουν στον κίνδυνο ανατροπής και σε σύγκρουση με ακίνητο σημείο, που λόγω μεγαλύτερων δυνάμεων δε μένει τίποτα.

Προσωπικά μου αρέσουν πάρα πολύ τα mini-suv (π.χ. suzuki SX4) γιατί τα θεωρώ ότι μπορούν να ξεφύγουν λίγο από την άσφαλτο (πολύ λίγο, αλλά δεν θες και παραπάνω), αλλά τα μεγάλα τα θεωρώ ακατάλληλα για την χρήση που κάνω στο αυτοκίνητο (οδήγηση στην πόλη και στην Εθνική).

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Εγώ βλέπω ότι έχεις μία ψύχωση, μία τρέλα με το Aygo (συγκεκριμένα!) και τη βρίσκεις να το παίζεις "king of the road" με κάποιο SUV. Το δικό σου το τσερβέλο έχει φύγει.

Oh, btw, σου έχω ένα πρόβλημα:

Σε μία σύγκρουση ενός SUV και ενός μικρού ελαφρού 5θέσιου οχήματος πόλης με μη παραμορφώσιμο και ακλόνητο τοίχο, με τις ίδιες ταχύτητες, ποιο θα πάθαινε μεγαλύτερη ζημιά ή σε ποιο θα πάθαινες εσύ μεγαλύτερο τραυματισμό?

Food for thought!

Υ.Γ.: Να πας στο Τέξας λοιπόν όταν πάρεις δίπλωμα, να οδηγάς εκεί, κι όχι εδώ. Μακριά κι αγαπημένοι.

Δεν έχω πρόβλημα με το Aygo,ούτε με το Yaris,το μόνο πρόβλημα που έχω είναι ότι συγκεκριμένου είδους αμαξώματα,δεν τα συμπαθώ,κάτι που έχω δικαίωμα να το κάνω.

Λέγοντας μη παραμορφώσιμο και ακλόνητο τοίχο,εννοείς τον σκελετό; Γιατί αν εννοείς το πρώτο,αν θυμάμαι καλά λέγαμε πριν κάποιο καιρό,ότι αν δεν παραμορφώνεται το αμάξωμα ώστε να λειτουργήσει σαν ελατήριο,με το τράνταγμα που θα φας θα σπάσεις ολόκληρος όπως στα smart... Τώρα το αλλάξαμε; Επίσης σε πληροφορώ ότι υπάρχουν και SUV μη παραμορφώσιμα σε περίπτωση που θες να συγκρίνεις σύγκρουση πίλινου τούβλο,με μαρμάρινη πλάκα.

Το να πάω στο Τέξας γιατί το λες,λες και αν πάω θα με εκδικηθείς;

Αφού αν πάω θα κάνω την ζωή μου όπως την θέλω εγώ,γιατί θα είμαι στο περιβάλλον που μπορώ να δεκτώ,και θα λέω τι φασαρίες υπάρχουν εδώ για SUV Vs City Cars και 2λιτρους κινητήρες,και θα σκάμε στα γέλια γιατί η Casual εκεί είναι η 5λιτρη V8 στα Dodge Ram,αλλά στα παλιά τους τα παπούτσια αυτονών εκεί αν καίει 100δολαρα ανά χιλιόμετρο,γιατί πρώτων με τέτοια αμάξια έχουν μάθει,και δεύτερων δεν παίρνουν 500-700ε βασικό μισθό τον μήνα όπως τους έλληνες που τους έχουν παγιδεύσει σε αυτόν,για να είναι τσιγγάν σε όλη τους τι ζωή,και να τα μαζεύει ο καθένας 20ρικα από 18 χρονών,λες και θα τα πάρει μαζί.

Και επίσης το "και όχι εδώ" δεν το καταλαβαίνω.

Απ'ότι ξέρω δεν σε έχω ανάγκη γιατί μου δίνεις να φάω,ούτε έχω υποχρέωση σε κανέναν να μου πει,ή ακόμα καλύτερα να με διατάξει,σε ποιά χώρα θα βγάλω το δίπλωμα,τι αμάξι θα πάρω,ποιός είναι ο χαρακτήρας μου και οι γνώμες μου,ή αν αφοδεύσω σε τενεκέ ή λεκάνη τουαλέτας.

Τέλος πάντων...

Παντως tanks δεν τα λες οπως τα απλα αυτοκινητα γινονται λιμπα LOL

http://www.youtube.com/watch?v=7wDWUsOwGvk

Στα Crash Tests όλα γίνονται κομμάτια,και νταλίκα να βάλεις να χτυπήσει εκεί το ίδιο θα δεις,το θέμα είναι τι γίνεται όταν η νταλίκα ή το SUV που θα γίνει κομμάτια στο Crash Test,θα χτυπήσει ένα μικρότερο και πιο ελαφρί όχημα.

Εδώ θα συμφωνήσω με τον Σωτήρη,μόνο που τα SUV απ'το roll over έχουν φτιαχτεί να αντέχουν όσο καλύτερα γίνεται.

Αν πρέπει να απαγορεύτουν τα SUV απ'τον δακτύλιο,αυτό πρέπει να γίνει για έναν λόγο:

Όχι επειδή τα SUV είναι επικίνδυνα,αλλά επειδή οι οδηγοί τους είναι επικίνδυνοι,όπως πχ καμιά Paris Hilton,ή η Τζούλια που είχε SUV και πριν πόσο καιρό ήτανε,απ'ότι είχα ακούσει παραλίγο να γινότανε κομμάτια με ένα Mercedes SUV.

Και ένα video,το οποίο δείχνει κάποια πράγματα:

Επίσης θα πω ένα μεγάλο ΤΕΛΟΣ,γιατί όποιος το συνεχίζει,φαίνεται ότι έχει ορέξεις για φασαρίες σε forums,γιατί του κουράστηκε το χέρι με το κωλοβάρεμα που ρίχνει στην καρέκλα,γιατί αν θυμάστε καλά,μια πρόταση γράφω,και αν περιλαμβάνει τις λέξεις SUV,Minivan,3ton,δεν,φοράω,ζώνη,ξεκινάει μια φασαρία,που όποιος παρακολουθεί ξέρει ΟΤΙ ΔΕΝ ΞΕΚΙΝΑΩ ΕΓΩ.

Όποιος ψάχνεται από δω και πέρα,χρησιμοποιώντας ειρωνία με νταβατζιλίδη κριτική λες και θα σε ταίσει.....

......τον ΓΡΑΦΩ στα φρίδια μου,και τις βλεφαρίδες μου,και άντε γειά να πούμε...... Καθήστε μιλήστε με κανέναν που έχετε κοινές γνώμες,με κάποιον που θα γίνει emo αν δει κάποιον ψυχοπαθή να αυτοκτονάει ΑΠ'ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥ τρέλα,γιατί δεν κάνουμε συζήτηση έτσι.....

Έγινε επεξεργασία από johnsonb
Link to comment
Share on other sites

Στα Crash Tests όλα γίνονται κομμάτια,και νταλίκα να βάλεις να χτυπήσει εκεί το ίδιο θα δεις,το θέμα είναι τι γίνεται όταν η νταλίκα ή το SUV που θα γίνει κομμάτια στο Crash Test,θα χτυπήσει ένα μικρότερο και πιο ελαφρί όχημα.

Εδώ θα συμφωνήσω με τον Σωτήρη,μόνο που τα SUV απ'το roll over έχουν φτιαχτεί να αντέχουν όσο καλύτερα γίνεται.

Αν πρέπει να απαγορεύτουν τα SUV απ'τον δακτύλιο,αυτό πρέπει να γίνει για έναν λόγο:

Όχι επειδή τα SUV είναι επικίνδυνα,αλλά επειδή οι οδηγοί τους είναι επικίνδυνοι,όπως πχ καμιά Paris Hilton,ή η Τζούλια που είχε SUV και πριν πόσο καιρό ήτανε,απ'ότι είχα ακούσει παραλίγο να γινότανε κομμάτια με ένα Mercedes SUV.

Γιατί σον και καλά πρέπει να πέσεις πάνω σε κάποιον από εμάς?

Το ενδεχόμενο(και μακάρι να έτσι να γίνει μην κλαίμε και άλλες ζωές) να πέσεις σε τοιχο,βραχο,γκρεμο κτλ γιατί δεν τα έχει σκεφτεί?

Ειδικά σε τοίχο και βράχο,να δείς το suv σου να γίνεται φυσαρμόνικα,γιατί δεν είναι δυνατόν το Q7 να πήρε 4 αστέρια και το Fiesta έχει 5 τυχαία.

Στις ίδιες συνθήκες σύγκρουσης έγιναν τα τεστ.

Οπότε βάλε το μυαλό σου να σκεφτεί ;)

Link to comment
Share on other sites

Γιατί σον και καλά πρέπει να πέσεις πάνω σε κάποιον από εμάς?

Το ενδεχόμενο(και μακάρι να έτσι να γίνει μην κλαίμε και άλλες ζωές) να πέσεις σε τοιχο,βραχο,γκρεμο κτλ γιατί δεν τα έχει σκεφτεί?

Μα καλα εσυ με το καλο τον λογο στο στομα?

Έγινε επεξεργασία από Hydra
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@johnsonb

Man, δεν με καταλαβες...

ΟΚ, μην φοράς ζώνη...αλλά κάθε κλήση είναι €350 (στα τέτοια σου φαντάζομαι, τo SUV θα καίει τόσα την βδομάδα) αλλά και 5 πόντοι στο δίπλωμα...αργά η γρήγορα, ή θα συμμορφωθείς ή θα πηγαίνεις με το λεωφορείο...

P.S. Οδηγώ ένα Starlet EP70 του '87, ζυγίζει 730kg, και είναι 1.3L....:baby:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μεγαλύτερου όγκου και βάρους οχήματα,συγκρίνονται με την βαθμολογία ΜΟΝΟ όμοιου αμαξώματος.

Αν το Q7 με τα 4 αστέρια γίνεται φυσαρμόνικα στον τοίχο,το fiesta των 5 αστέρων το κάνει ακορντεόν.

http://www.youtube.com/watch?v=cu95gB04VC4

ΔΕΝ θέλω να κλαίμε ζωές,και να πεθαίνουν αθρώποι,αλλά το τι ακούω εδώ επειδή υποστηρίζω την ασφάλεια των SUV,πιστεύω όποιος διαφωνούσε με τον Χίτλερ να άκουγε λιγότερα.

@mech5107 δεν είπα ότι δεν βάζω ζώνη καταρχήν... και προσωπικά το ξέρω το point system. :)

http://i39.tinypic.com/213iryu.jpg

Έγινε επεξεργασία από johnsonb
Link to comment
Share on other sites

Μεγαλύτερου όγκου και βάρους οχήματα,συγκρίνονται με την βαθμολογία ΜΟΝΟ όμοιου αμαξώματος.

Αν το Q7 με τα 4 αστέρια γίνεται φυσαρμόνικα στον τοίχο,το fiesta των 5 αστέρων το κάνει ακορντεόν.

http://www.youtube.com/watch?v=cu95gB04VC4

ΔΕΝ θέλω να κλαίμε ζωές,και να πεθαίνουν αθρώποι,αλλά το τι ακούω εδώ επειδή υποστηρίζω την ασφάλεια των SUV,πιστεύω όποιος διαφωνούσε με τον Χίτλερ να άκουγε λιγότερα.

@mech5107 δεν είπα ότι δεν βάζω ζώνη καταρχήν... και προσωπικά το ξέρω το point system. :)

Τώρα κάνεις πως δεν καταλαβαίνεις ή όντως το μυαλό σου φτάνει μέχρι εκεί?

Η Βαθμολογία στο EuroNcap είναι γενική.Δεν έχει να κάνει με την κατηγορία.

To αποτέλεσμα της σύγκρουσης όμως είναι προσομοίωση στούκας ίδιας μάζας αυτοκινήτου

Link to comment
Share on other sites

Το δικό σου μυαλό φτάνει ως εκεί,και το παίζεις και έξυπνος,ή μάλλον δεν είδες το Video για να καταλάβεις για τι πράμα μιλάω.

To αποτέλεσμα της σύγκρουσης όμως είναι προσομοίωση στούκας ίδιας μάζας αυτοκινήτου

Τότε τι σχέση έχει το Q7 με το Fiesta,είδες τι έγραψες? Να σου θυμίσω:

δεν είναι δυνατόν το Q7 να πήρε 4 αστέρια και το Fiesta έχει 5 τυχαία

Άντε γειά τώρα,βαρέθηκα αυτήν την ιστορία,δεν πρόκειτε να ξαναγράψω εδώ.

Έγινε επεξεργασία από johnsonb
Link to comment
Share on other sites

Το δικό σου μυαλό φτάνει ως εκεί,και το παίζεις και έξυπνος,ή μάλλον δεν είδες το Video για να καταλάβεις για τι πράμα μιλάω.

Τότε τι σχέση έχει το Q7 με το Fiesta,είδες τι έγραψες? Να σου θυμίσω:

Άντε γειά τώρα,βαρέθηκα αυτήν την ιστορία,δεν πρόκειτε να ξαναγράψω εδώ.

Αγόρι μου.

Όταν πέσεις στο τοίχο με το σουπερ ντουπερ suv σου,

Δεν θα είναι σαν να έχεις απέναντί σου ένα fiesta. αλλά ένα άλλο Q7.Αυτό κάνουν στην ουσία στο EuroNcap.Απλά τα ρήχνουν στο ακίνητο εμπόδιο για να κάνουν προσομοίωση με αυτοκίνητο αντίστοιχης μάζας.

Σε τοίχο τα αποτελέσματα σίγουρα θα είναι χειρότερα και με το suv των 2100 κιλών θα πάθεις μεγαλύτερη ζημιά απ την κλ@νια των 950 κιλών.

Τόσο δύσκολο σου ήταν να το καταλάβεις?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αγόρι μου.

Όταν πέσεις στο τοίχο με το σουπερ ντουπερ suv σου,

Δεν θα είναι σαν να έχεις απέναντί σου ένα fiesta. αλλά ένα άλλο Q7.Αυτό κάνουν στην ουσία στο EuroNcap.Απλά τα ρήχνουν στο ακίνητο εμπόδιο για να κάνουν προσομοίωση με αυτοκίνητο αντίστοιχης μάζας.

Σε τοίχο τα αποτελέσματα σίγουρα θα είναι χειρότερα και με το suv των 2100 κιλών θα πάθεις μεγαλύτερη ζημιά απ την κλ@νια των 950 κιλών.

Τόσο δύσκολο σου ήταν να το καταλάβεις?

Να καταλάβω τι ακριβώς; Ότι το fiesta πήρε 5 αστέρια πέφτοντας σε ακίνητο εμπόδιο,ενώ το SUV Crossover στο ίδιο εμπόδιο πήρε 4;

Μήπως μας δουλεύεις; Και γιατί παίρνεις το Q7 ως παράδειγμα που είναι σαν μύγα,και όχι το Suburban,το Tahoe,το Escalade,το Explorer και το Expedition,που είναι 100% full size καθαρόαιμα SUV με 5 αστέρια;

Και στην βαθμολογία δεν υπάρχει μόνο το Overall,μπορεί να δώσουν σε ένα αμάξι 3 αστέρια,μόνο και μόνο επειδή κουνήθηκε το κάθισμα,και έγινε το dummy σαλάτα στην κολώνα,και πήρε στο συγκεκριμένο test 3 αστέρια,ή επειδή σε κάτι άλλο κάτι πήγε στραβά,όχι απαραίτητα λόγο αδύναμου αμαξώματος.

SUV 5 αστέρων,με Compact 5 αστέρων,δεν συγκρίνεται,και το ένα αν πέσει στο άλλο,κακά πράγματα θα συμβούν (χωρίς να έχω κάποια επιθυμία),ΤΕΛΟΣ!

Δε βαρεθήκατε ακόμα;:p
Last post' date='i promise.

Μπορείς να σιγουρευτείς και όλας,κάνοντας με [b']thread ban όπως και είχα ζητήσει.:hehe:

Έγινε επεξεργασία από johnsonb
Link to comment
Share on other sites

Να καταλάβω τι ακριβώς; Ότι το fiesta πήρε 5 αστέρια πέφτοντας σε ακίνητο εμπόδιο,ενώ το SUV Crossover στο ίδιο εμπόδιο πήρε 4;

Μήπως μας δουλεύεις; Και γιατί παίρνεις το Q7 ως παράδειγμα που είναι σαν μύγα,και όχι το Suburban,το Tahoe,το Escalade,το Explorer και το Expedition,που είναι 100% full size καθαρόαιμα SUV με 5 αστέρια;

Και στην βαθμολογία δεν υπάρχει μόνο το Overall,μπορεί να δώσουν σε ένα αμάξι 3 αστέρια,μόνο και μόνο επειδή κουνήθηκε το κάθισμα,και έγινε το dummy σαλάτα στην κολώνα,και πήρε στο συγκεκριμένο test 3 αστέρια,ή επειδή σε κάτι άλλο κάτι πήγε στραβά,όχι απαραίτητα λόγο αδύναμου αμαξώματος.

SUV 5 αστέρων,με Compact 5 αστέρων,δεν συγκρίνεται,και το ένα αν πέσει στο άλλο,κακά πράγματα θα συμβούν (χωρίς να έχω κάποια επιθυμία),ΤΕΛΟΣ!

Last post,i promise.

Μπορείς να σιγουρευτείς και όλας,κάνοντας με thread ban όπως και είχα ζητήσει.:hehe:

γιατί απ αυτά που αναφέρεις δεν τα βρίσκω στο euroncap,άρα που στο καλό ξέρεις ότι έχουν 5 αστέρια?

Δλδ για εσένα ασφάλεια είναι αν σε μετοπική,ζήσεις οριακά και σε πλάγια σύγκρουση είσαι κομμάτια απ την κολόνα ?

μήπως μου κάνεις πλάκα?

Τα αστέρια δεν είναι μόνο στην μετοπική σύγρκουση,αλλά και πέσιμο σε κολόνα με την πόρτα του οδηγού και σε εμπόδιο προσομοίωσης αυτοκινήτου.

Ναι,μετοπική fiesta me suv σίγουρα το suv έχει περισσότερες πιθανότητες.Αλλά σε ακίνητο εμπόδιο το supermini έχει μεγαλύτερες.Αποδεδειγμένα κι όλας για το 2ο.

Όταν τα αμερικανάκια μάθουν από ασφάλεια επιπέδου euroncap τότε τα ξανα λέμε.

Link to comment
Share on other sites

γιατί απ αυτά που αναφέρεις δεν τα βρίσκω στο euroncap,άρα που στο καλό ξέρεις ότι έχουν 5 αστέρια?

σωστα...

στο Τεξας τα SUV παιρνουν εγκριση ΝΗTSA

οπου N.H.T.S.A. φυσικα

Nigga Hating Texan SUV Association

και δεν εχουν φλωρικα ευρωπαικα αστερια και π@παριες

εχουν CSN/sq.foot

capacity of squashed niggas per square foot of bumper area

σωστα τα λεω johnsonb καμαριμ'?

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

σωστα...

στο Τεξας τα SUV παιρνουν εγκριση ΝΗTSA

οπου N.H.T.S.A. φυσικα

Nigga Hating Texan SUV Association

και δεν εχουν φλωρικα ευρωπαικα αστερια και π@παριες

εχουν CSN/sq.foot

capacity of squashed niggas per square foot of bumper area

σωστα τα λεω johnsonb καμαριμ'?

ενδιαφέρον.

Στο Dodge Caliber

Euroncap 4 stars

NHTSA 5 stars

Στο Chevrolet AVEO

EuroNcap 1.5 star

NHTSA 5 stars

Jeep Grand Cherokee

Euroncap 4 stars

NHTSA 5 stars

Mitsubishi Outlander

Euroncap 4 stars

NHTSA 5 stars

+

+

+

+

ε?

Nice.

Ειδικά στο Aveo

http://www.safercar.gov/staticfiles/DOT/safercar/pdf/BASC2009.pdf

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.