Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Τέτοια συστήματα δεν είναι Toyota exclusive,και δεν κάνω τους άλλους άγιους,αλλά το πρόβλημα τις Toyota υπάρχει πολύ καιρό,και σε εκατομμύρια αμάξια,και έχει διεδωθεί σαν πρόβλημα τόσο πολύ,που μέχρι και στο lab στο post 1525 το διάβασες για το Corolla 09.

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply

Johnsonb, έχεις καταλάβει περί τι προβλήματος πρόκειται?

Τα πεντάλ δεν κολλάνε στο πατάκι. Χαλάει ο μηχανισμός τους.

Πρόκειται για συγκεκριμένο μηχανισμό που φτιάχτηκε από συγκεκριμένη εταιρεία στην Αμερική.

Αυτό το πρόβλημα ΔΕΝ υπήρχε από το 2004.

Θέλει @@ από μία εταιρεία να κάνει τέτοια ανάκληση, και η Toyota, προφανώς, τα έχει.

Εν πάσει περιπτώσει, το ξέρουμε ότι είσαι hater των γιαπωνέζικων, αλλά δε θα βγάλεις και άχρηστη την Toyota σαν εταιρεία.

Οποιαδήποτε εταιρεία μπορεί να έχει τις κακοτυχίες της...

(Η κακομοίρα η GM που καυχιόταν ότι "our pedals do not stick" και πρόσφατα έκανε κι αυτή ανάκληση, για κάποιο δικό της λόγο, τι έχει να μας πει?)

Σε παραπέμπω εδώ, για να έχεις ένα σωστό αντεπιχείρημα σε όσα λες.

Και τέλος, ΟΧΙ άλλα hating posts, έλεος δηλαδή...

Άμα κάποιος δε θέλει Toyota, ΔΕΝ παίρνει Toyota... :meeting:

Α ναι,δεν υπήρχε πρόβλημα απ'το 2004,τότε το prius 2004 γιατί το κάνανε recall για το pedal που κολλάει στο πάτωμα;

Στο δεύτερο link που έδωσα στο προπροηγούμενο post είναι,ρίξε μια ματιά.

Το πεντάλ ΚΟΛΛΑΕΙ στο πατάκι σε αυτοκίνητα με το ΠΡΩΤΟ πρόβλημα,και στα ΑΛΛΑ μέχρι τα αυτοκίνητα που χανε βγει αρχές 2010,ΚΟΛΛΑΓΕ ο μηχανισμός.

Η υπόθεση είναι από το 2004,και έληξε προφανώς αρχές 2010.

Είναι ΔΥΟ προβλήματα,στα ευρωπαϊκά μοντέλα δεν υπάρχει το πρόβλημα στο πατάκι,αλλά υπάρχει το πρόβλημα που κολλάει ο μηχανισμός.

Συγνώμη και για τον τόνο μου,αλλά ποίος απ'τους δυό μας δεν έχει καταλάβει καλά;

Και όσο για τα pedals της GM,είναι και αυτή μέσα στο παιχνίδι (δεν με ενδιαφέρει και όλας δεν έχω μετοχές) διότι τα αμάξια της δεν έχουν ένα override σύστημα προστασίας το οποίο με λίγα λόγια δεστα μόνος σου σε αυτό το Link που υπάρχει υπόθεση ότι είναι γενικό bug στον μηχανισμό σε ότι αμάξι βγαίνει στην Βόρεια Αμερική,Αυστραλία,Μπαγκλαντέζ,Νιγηρία κτλ:

http://usnews.rankingsandreviews.com/cars-trucks/daily-news/100202-Could-Non-Toyota-Vehicles-Face-Unintended-Acceleration-/

Παρ'όλα αυτά προς το παρόν δεν έχουνε χειροπιαστές αποδείξεις ότι σκοτώθηκε κόσμος από πιθανό ελάττωμα GM αυτοκινήτου όπως οι κοντά 40 κατεγεγραμμενοι φόνοι της Toyota,οπότε οι υποθέσεις αυτές περί GM περί μπαγκλαντέζ και νιγηρίας και στο δικαστήριο να πάμε σαν εκπρόσωποι Toyota - GM να λες εσύ ότι η GM έκανε Recalls για άγνωστο λόγο,και εγώ ότι η Toyota σκότωσε απρόξιμειτ 40 άτομα,θα μας πουν σύμφωνα με τις αποδείξεις που υπάρχουν ποιά εταιρία έχει μεγαλύτερο μπλεξίδι.

Σκοτώνει ο πάσσαρης,και κατηγορούνε τον δημοσιογράφο γιατί καπνίζει διαφορετική μάρκα τσιγάρων.

Χωρίς να θέλω να κατακρίνω το ηλεκτρόγκαζο, το οποίο προφανώς είναι η λογική εξέλιξη στο συγκεκριμένο κομμάτι του αυτοκινήτου...με κάτι τέτοια που διαβάζω γουστάρω ακόμα περισσότερο την ντίζα στο mx5 μου 2ης γενιάς...άσε που όταν θες να πατήσεις γκάζι, πατάς ανοίγει η πεταλούδα και τελός, ούτε εγκέφαλοι ούτε τίποτα:hehe:

Πραγματική και απλή αμεσότητα:smoke:

Φίλε μου ντίζα και αναλογικά αμάξια for ever.

Κάτοχοι σχετικά παλαιάς τεχνολογίας αμάξια πρέπει να τα απολαμβάνουνε όσο μπορούνε,διότι τα επόμενα αυτοκίνητα ίσως οδηγάνε εμάς και όχι το αντίθετο,και μέσα σε όλα να πετάξουνε και ένα τσιπ πάνω στο κάθημα που να αποτρέπει την μηχανή να ξεκινήσει αν το τσιπ διαγνώσει ότι ο οδηγός χρειάζεται να αφοδεύσει,για αποφυγή τυχών αναφλέξεων μεθάνιου στο εσωτερικό της καμπίνας.

Επίσης να συμπληρώσω...

Θέλει @@ από μία εταιρεία να κάνει τέτοια ανάκληση, και η Toyota, προφανώς, τα έχει.

....Εν πάσει περιπτώσει, το ξέρουμε ότι είσαι hater των γιαπωνέζικων....

1) Συμφέρων είχε,όχι κοχόνες,γιατί αν εφεύγαν υπό έλεγχο 10 Toyota ανά μέρα,και έβγαινε και έλεγε ότι ήταν τυχαία,θα τα έλεγε προσωπικά με τον Παλούκι Λουκ σε κλειδωμένο Penthouse Suite.

2) Δεν είμαι hater των ιαπωνικών,των jp tuners είμαι και των micro cars ανεξαρτήτως χώρας.

Ιαπωνικά όπως Accord,CRX,Camry κτλ,μου αρέσουν,αλλά κάτι τζόλια στρογγυλά να μην βρίσκεις ίσια επιφάνεια πάνω,με φωτάκια φανάρια που κοντέυουνε να αγκίζουν την οροφή όπως τα τελευταία μοντέλα πολλών γιαπωνέζικων,δεν μου κάνουν.

Τα περισσότερα Αμερικάνικα και Ευρωπαϊκά,τετράγωνα ήτανε,τετράγωνα έμειναν,αλλά με πιο μοντέρνο design.

Αλλά και εκτός αυτό,δεν με ευχαριστεί ασιατικό ιαπωνίας,γούστα αυτά.

Κάτοχοι σχετικά παλαιάς τεχνολογίας αμάξια πρέπει να τα απολαμβάνουνε όσο μπορούνε,διότι τα επόμενα αυτοκίνητα ίσως οδηγάνε εμάς και όχι το αντίθετο

In Soviet Russia only:P

Lol με τις νέες τεχνολογίες χωρίς πλάκα δεν το βρίσκω περίεργο αν γίνεται το αμάξι ρομπότ αλά transformers,και έρχεται μέσα στο σπίτι να σου δίνει οδηγίες για μαγείρεμα. :to_pick_ones_nose::haha:

Ήδη όπου να'ναι θα δούμε driverless cars.

http://en.wikipedia.org/wiki/Driverless_car

...41,000 lives could be saved each year in the U.S. alone...

Φαντάζομαι ότι θα σωθούν 41,000 ζωές από την μείωση των τροχαίων ατυχημάτων,και θα αυξηθεί στους 100,000 λόγο αυτοκτονίας από ψυχολογικούς λόγους,που δεν θα μπορεί κανείς πλέον να οδηγεί το αγαπημένο του αμάξι,παρά μόνο να βάζει latitude and longitude στο gps.:ph34r:

Πάντως τα αυτοκίνητα που δεν τα ελέγχεις εσύ καλώς ή κακώς είναι εικόνα του μέλλοντος.

Βλέπε I robot.

τρελό άρπαγμα
:crazy_pilot:

Mε τοσα χρηματα που θα χει σκασει το παληκαρι για να φτιαξει το S3, μια Μ3 ν8 την χτυπαγε ανετα!!

Mε τοσα χρηματα που θα χει σκασει το παληκαρι για να φτιαξει το S3, μια Μ3 ν8 την χτυπαγε ανετα!!

Εγω παλι θα εφτιαχνα το S3....

Mε τοσα χρηματα που θα χει σκασει το παληκαρι για να φτιαξει το S3, μια Μ3 ν8 την χτυπαγε ανετα!!

O τύπος έχει σκάσει πολλά περισσότερα λεφτά σε βάθος χρόνου από την άξια μιας Μ3. Δεν είναι αυτό το νόημα όμως σε τέτοια παλαβά project... Δε φτιάχνεις εδώ ένα αυτοκίνητο που πάει όπως ένα άλλο οπότε καλύτερα να έπαιρνες το άλλο. εδώ φτιάχνεις ένα αυτοκίνητο που πάει... όσο πάει... χωρίς σύγκριση με κανένα μαζικά κατασκευασμένο αυτοκίνητο.

Nαι φιλε συμφωνω, αλλα ενα supercar στυλ Μ3, 911 κτλ ειναι παντου καλυτερο και απειρος βελτιωσιμο. Προσωπικα δεν θα εκανα κατι τετοιο αφου αν καποια στιγμη θες να το δωσεις δεν παιρνεις τπτ πισω.

Βεβαια περι ορεξεως κολοκυθοπιτα.

Καλά το Μ3 ξεκινάει απο 88.000, το Carrera, και το απλό θέλει 120+

Δεν νομίζω να πήγε τόσο ψηλα το Σ3

Καλα, μην το λες, sky is the limit αμα εισαι πυροβολημενος. Υπαρχει ελληικο focus που εχει 2 παρα κατι ψιλα Μ3 πανω του. Κυριολεκτω.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.