johnsonb Μάρτιος 3, 2010 #1741 Μάρτιος 3, 2010 Τέτοια συστήματα δεν είναι Toyota exclusive,και δεν κάνω τους άλλους άγιους,αλλά το πρόβλημα τις Toyota υπάρχει πολύ καιρό,και σε εκατομμύρια αμάξια,και έχει διεδωθεί σαν πρόβλημα τόσο πολύ,που μέχρι και στο lab στο post 1525 το διάβασες για το Corolla 09.
nickstamat Μάρτιος 3, 2010 #1742 Μάρτιος 3, 2010 Johnsonb, έχεις καταλάβει περί τι προβλήματος πρόκειται?Τα πεντάλ δεν κολλάνε στο πατάκι. Χαλάει ο μηχανισμός τους.Πρόκειται για συγκεκριμένο μηχανισμό που φτιάχτηκε από συγκεκριμένη εταιρεία στην Αμερική.Αυτό το πρόβλημα ΔΕΝ υπήρχε από το 2004.Θέλει @@ από μία εταιρεία να κάνει τέτοια ανάκληση, και η Toyota, προφανώς, τα έχει.Εν πάσει περιπτώσει, το ξέρουμε ότι είσαι hater των γιαπωνέζικων, αλλά δε θα βγάλεις και άχρηστη την Toyota σαν εταιρεία.Οποιαδήποτε εταιρεία μπορεί να έχει τις κακοτυχίες της...(Η κακομοίρα η GM που καυχιόταν ότι "our pedals do not stick" και πρόσφατα έκανε κι αυτή ανάκληση, για κάποιο δικό της λόγο, τι έχει να μας πει?)Σε παραπέμπω εδώ, για να έχεις ένα σωστό αντεπιχείρημα σε όσα λες.Και τέλος, ΟΧΙ άλλα hating posts, έλεος δηλαδή...Άμα κάποιος δε θέλει Toyota, ΔΕΝ παίρνει Toyota... :meeting:
johnsonb Μάρτιος 3, 2010 #1743 Μάρτιος 3, 2010 Α ναι,δεν υπήρχε πρόβλημα απ'το 2004,τότε το prius 2004 γιατί το κάνανε recall για το pedal που κολλάει στο πάτωμα;Στο δεύτερο link που έδωσα στο προπροηγούμενο post είναι,ρίξε μια ματιά.Το πεντάλ ΚΟΛΛΑΕΙ στο πατάκι σε αυτοκίνητα με το ΠΡΩΤΟ πρόβλημα,και στα ΑΛΛΑ μέχρι τα αυτοκίνητα που χανε βγει αρχές 2010,ΚΟΛΛΑΓΕ ο μηχανισμός.Η υπόθεση είναι από το 2004,και έληξε προφανώς αρχές 2010.Είναι ΔΥΟ προβλήματα,στα ευρωπαϊκά μοντέλα δεν υπάρχει το πρόβλημα στο πατάκι,αλλά υπάρχει το πρόβλημα που κολλάει ο μηχανισμός.Συγνώμη και για τον τόνο μου,αλλά ποίος απ'τους δυό μας δεν έχει καταλάβει καλά;Και όσο για τα pedals της GM,είναι και αυτή μέσα στο παιχνίδι (δεν με ενδιαφέρει και όλας δεν έχω μετοχές) διότι τα αμάξια της δεν έχουν ένα override σύστημα προστασίας το οποίο με λίγα λόγια δεστα μόνος σου σε αυτό το Link που υπάρχει υπόθεση ότι είναι γενικό bug στον μηχανισμό σε ότι αμάξι βγαίνει στην Βόρεια Αμερική,Αυστραλία,Μπαγκλαντέζ,Νιγηρία κτλ:http://usnews.rankingsandreviews.com/cars-trucks/daily-news/100202-Could-Non-Toyota-Vehicles-Face-Unintended-Acceleration-/Παρ'όλα αυτά προς το παρόν δεν έχουνε χειροπιαστές αποδείξεις ότι σκοτώθηκε κόσμος από πιθανό ελάττωμα GM αυτοκινήτου όπως οι κοντά 40 κατεγεγραμμενοι φόνοι της Toyota,οπότε οι υποθέσεις αυτές περί GM περί μπαγκλαντέζ και νιγηρίας και στο δικαστήριο να πάμε σαν εκπρόσωποι Toyota - GM να λες εσύ ότι η GM έκανε Recalls για άγνωστο λόγο,και εγώ ότι η Toyota σκότωσε απρόξιμειτ 40 άτομα,θα μας πουν σύμφωνα με τις αποδείξεις που υπάρχουν ποιά εταιρία έχει μεγαλύτερο μπλεξίδι.Σκοτώνει ο πάσσαρης,και κατηγορούνε τον δημοσιογράφο γιατί καπνίζει διαφορετική μάρκα τσιγάρων.
Shadow Keeper Μάρτιος 3, 2010 #1744 Μάρτιος 3, 2010 Χωρίς να θέλω να κατακρίνω το ηλεκτρόγκαζο, το οποίο προφανώς είναι η λογική εξέλιξη στο συγκεκριμένο κομμάτι του αυτοκινήτου...με κάτι τέτοια που διαβάζω γουστάρω ακόμα περισσότερο την ντίζα στο mx5 μου 2ης γενιάς...άσε που όταν θες να πατήσεις γκάζι, πατάς ανοίγει η πεταλούδα και τελός, ούτε εγκέφαλοι ούτε τίποτα Πραγματική και απλή αμεσότητα:smoke:
johnsonb Μάρτιος 3, 2010 #1745 Μάρτιος 3, 2010 Φίλε μου ντίζα και αναλογικά αμάξια for ever.Κάτοχοι σχετικά παλαιάς τεχνολογίας αμάξια πρέπει να τα απολαμβάνουνε όσο μπορούνε,διότι τα επόμενα αυτοκίνητα ίσως οδηγάνε εμάς και όχι το αντίθετο,και μέσα σε όλα να πετάξουνε και ένα τσιπ πάνω στο κάθημα που να αποτρέπει την μηχανή να ξεκινήσει αν το τσιπ διαγνώσει ότι ο οδηγός χρειάζεται να αφοδεύσει,για αποφυγή τυχών αναφλέξεων μεθάνιου στο εσωτερικό της καμπίνας.Επίσης να συμπληρώσω...Θέλει @@ από μία εταιρεία να κάνει τέτοια ανάκληση, και η Toyota, προφανώς, τα έχει.....Εν πάσει περιπτώσει, το ξέρουμε ότι είσαι hater των γιαπωνέζικων....1) Συμφέρων είχε,όχι κοχόνες,γιατί αν εφεύγαν υπό έλεγχο 10 Toyota ανά μέρα,και έβγαινε και έλεγε ότι ήταν τυχαία,θα τα έλεγε προσωπικά με τον Παλούκι Λουκ σε κλειδωμένο Penthouse Suite.2) Δεν είμαι hater των ιαπωνικών,των jp tuners είμαι και των micro cars ανεξαρτήτως χώρας.Ιαπωνικά όπως Accord,CRX,Camry κτλ,μου αρέσουν,αλλά κάτι τζόλια στρογγυλά να μην βρίσκεις ίσια επιφάνεια πάνω,με φωτάκια φανάρια που κοντέυουνε να αγκίζουν την οροφή όπως τα τελευταία μοντέλα πολλών γιαπωνέζικων,δεν μου κάνουν.Τα περισσότερα Αμερικάνικα και Ευρωπαϊκά,τετράγωνα ήτανε,τετράγωνα έμειναν,αλλά με πιο μοντέρνο design.Αλλά και εκτός αυτό,δεν με ευχαριστεί ασιατικό ιαπωνίας,γούστα αυτά.
astrolabos Μάρτιος 3, 2010 #1747 Μάρτιος 3, 2010 Κάτοχοι σχετικά παλαιάς τεχνολογίας αμάξια πρέπει να τα απολαμβάνουνε όσο μπορούνε,διότι τα επόμενα αυτοκίνητα ίσως οδηγάνε εμάς και όχι το αντίθετοIn Soviet Russia only:P
johnsonb Μάρτιος 4, 2010 #1748 Μάρτιος 4, 2010 Lol με τις νέες τεχνολογίες χωρίς πλάκα δεν το βρίσκω περίεργο αν γίνεται το αμάξι ρομπότ αλά transformers,και έρχεται μέσα στο σπίτι να σου δίνει οδηγίες για μαγείρεμα. :to_pick_ones_nose: Ήδη όπου να'ναι θα δούμε driverless cars. http://en.wikipedia.org/wiki/Driverless_car ...41,000 lives could be saved each year in the U.S. alone... Φαντάζομαι ότι θα σωθούν 41,000 ζωές από την μείωση των τροχαίων ατυχημάτων,και θα αυξηθεί στους 100,000 λόγο αυτοκτονίας από ψυχολογικούς λόγους,που δεν θα μπορεί κανείς πλέον να οδηγεί το αγαπημένο του αμάξι,παρά μόνο να βάζει latitude and longitude στο gps.
SirDiman Μάρτιος 4, 2010 #1749 Μάρτιος 4, 2010 Μη σκαλωνεις, τα αμερικάνικα suv με τα bullbars τι τα έχουμε?
johnsonb Μάρτιος 4, 2010 #1750 Μάρτιος 4, 2010 Πφφ suv τώρα... Δεν πιάνουν μια... Για αυτές τις δουλειές η λύση λέγεται Peterbilt.http://i46.tinypic.com/256bebk.jpg
sotiris Μάρτιος 4, 2010 #1751 Μάρτιος 4, 2010 Πάντως τα αυτοκίνητα που δεν τα ελέγχεις εσύ καλώς ή κακώς είναι εικόνα του μέλλοντος.Βλέπε I robot.
csaris Μάρτιος 8, 2010 #1752 Μάρτιος 8, 2010 τρελό άρπαγμα :crazy_pilot: Mε τοσα χρηματα που θα χει σκασει το παληκαρι για να φτιαξει το S3, μια Μ3 ν8 την χτυπαγε ανετα!!
o polonos Μάρτιος 9, 2010 #1754 Μάρτιος 9, 2010 Mε τοσα χρηματα που θα χει σκασει το παληκαρι για να φτιαξει το S3, μια Μ3 ν8 την χτυπαγε ανετα!!Εγω παλι θα εφτιαχνα το S3....
winters Μάρτιος 10, 2010 #1755 Μάρτιος 10, 2010 Like Like Like Likehttp://www.smart.com/-snm-0135035552-1267014932-0000004386-0000005023-1268183758-enm-is-bin/intershop.static/WFS/mpc-gr-Site/-/Editions/Root%20Edition/units/mpc-gr/el_GR/ng/core/2007/showroom/sondermodelle/media/edition_greystyle.pdf
kaynd Μάρτιος 10, 2010 #1756 Μάρτιος 10, 2010 Mε τοσα χρηματα που θα χει σκασει το παληκαρι για να φτιαξει το S3, μια Μ3 ν8 την χτυπαγε ανετα!!O τύπος έχει σκάσει πολλά περισσότερα λεφτά σε βάθος χρόνου από την άξια μιας Μ3. Δεν είναι αυτό το νόημα όμως σε τέτοια παλαβά project... Δε φτιάχνεις εδώ ένα αυτοκίνητο που πάει όπως ένα άλλο οπότε καλύτερα να έπαιρνες το άλλο. εδώ φτιάχνεις ένα αυτοκίνητο που πάει... όσο πάει... χωρίς σύγκριση με κανένα μαζικά κατασκευασμένο αυτοκίνητο.
csaris Μάρτιος 10, 2010 #1757 Μάρτιος 10, 2010 Nαι φιλε συμφωνω, αλλα ενα supercar στυλ Μ3, 911 κτλ ειναι παντου καλυτερο και απειρος βελτιωσιμο. Προσωπικα δεν θα εκανα κατι τετοιο αφου αν καποια στιγμη θες να το δωσεις δεν παιρνεις τπτ πισω.Βεβαια περι ορεξεως κολοκυθοπιτα.
Dolly Μάρτιος 10, 2010 #1758 Μάρτιος 10, 2010 Καλά το Μ3 ξεκινάει απο 88.000, το Carrera, και το απλό θέλει 120+ Δεν νομίζω να πήγε τόσο ψηλα το Σ3
spresv Μάρτιος 10, 2010 #1759 Μάρτιος 10, 2010 Καλα, μην το λες, sky is the limit αμα εισαι πυροβολημενος. Υπαρχει ελληικο focus που εχει 2 παρα κατι ψιλα Μ3 πανω του. Κυριολεκτω.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.