bezdim Φεβρουάριος 21, 2010 #1721 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 21, 2010 2 μαγνήτες δεν είναι που ιονίζουν το καύσιμο; Ο πατέρας μου είχε βρει 2-3 σε αρκετά καλή τιμή (10Ε το ένα νομίζω) και τα πήρε πριν κάτι χρόνια. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karavaneas Φεβρουάριος 21, 2010 #1722 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 21, 2010 και τωρα κολλας λογαριασμους στο ψυγειο ε? Link to comment Share on other sites More sharing options...
o polonos Φεβρουάριος 22, 2010 #1723 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 22, 2010 Πραγματικα βγαζω καπελλο σε αυτους που καθε μερα ταξιδευουν με ΜΜΜ... Σημερα εκανα 3 ωρες για να παω στην δουλεια μου μιας και ο ΗΣΑΠ σταματησε καλλιθεα και μετα λεωφορειο και ξανα ΗΣΑΠ... :bad: :sick: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Δημοφιλής Δημοσίευση LevelOne Φεβρουάριος 22, 2010 Author Δημοφιλής Δημοσίευση #1724 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 22, 2010 15 Link to comment Share on other sites More sharing options...
nickstamat Φεβρουάριος 23, 2010 #1725 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 23, 2010 (edited) Δόξα τω Θεώ! SPYKER CARS FINALIZES THE PURCHASE OF SAAB• Spyker Cars finalizes deal over the purchase of Saab Automobile • Transfer of ownership has taken place • Transaction signals the start of an exciting new era for Saab • Saab and Spyker to operate under parent company Spyker Cars N.V. TROLLHÄTAN, SWEDEN (23 February, 2010) – Spyker Cars N.V. today confirmed it has finalized the deal with General Motors Company to purchase Saab Automobile AB. The transfer of ownership took place at 16:30 on February 23. Going forward Saab Automobile and Spyker Cars will operate as sister companies under the umbrella of the Amsterdam Euronext listed parent company Spyker Cars N.V. (Ticker symbol: SPYKR). This transaction secures the future of Saab Automobile and signals the start of an exciting new era for the iconic brand. Victor Muller, CEO of Spyker Cars NV said: “We are delighted - Saab’s future is now secure.” He continued: “From today we will be concentrating all of our efforts into reviving Saab and transforming it into a sustainable and profitable company with the confidence to be bold. We will reinforce the emotional experience between Saab drivers and their cars and we will focus on Saab's historical strengths in the fields of independent thinking, aircraft heritage, ecological performance and motorsport. “Through this acquisition we add approximately 15 euros per share in equity and 60 euros of assets. With a well funded business plan in place we are looking forward to working with Saab’s management on the realization of that plan and bringing exciting new products to our customers. Real Saabs, Saab Saabs” http://www.spykercars.nl/download/artikel/closure_SAAB_Feb_230210_final.pdf Είχα ανησυχήσει με τους άκυρους τους Κινέζους τότε που ακούγονταν διάφορα... Χίλιες φορές με τη Spyker, παρά με την GM! Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 23, 2010 από nickstamat 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
SirDiman Φεβρουάριος 26, 2010 #1726 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 26, 2010 τα μπουζί πως λέγονται στα αγγλικά?? ευχαριστω προκαταβολικα Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hohenstaufen Φεβρουάριος 26, 2010 #1727 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 26, 2010 τα μπουζί πως λέγονται στα αγγλικά?? ευχαριστω προκαταβολικα Sparkplugs 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
astrolabos Φεβρουάριος 26, 2010 #1728 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 26, 2010 http://translate.google.com/#el|en|%CE%BC%CF%80%CE%BF%CF%85%CE%B6%CE%AF 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
johnsonb Μάρτιος 2, 2010 #1729 Κοινοποίηση Μάρτιος 2, 2010 Λοιπόν,για να ξεκαθαρίσει το τοπίο με την Toyota,έχω να πω κάποια πραγματάκια επειδή ακούω αρλούμπες τελευταία (όχι εδώ,γενικώς).Θέλω να ενημερώσω ότι για όποιους δεν το ξέρουνε,ο κόσμος σκοτωνότανε μέσα σε Toyota απ'το 2004,και τολμάει η Toyota να το πάρει χαμπάρι και να αρχίσει το recall το 2009,δηλαδή περίπου 6 χρόνια μετά,και το 2010 τα καινούρια αυτοκίνητα μάλιστα,να συνεχίζουν να έχουν τα ίδια προβλήματα με τα μοντέλα 2004-2009 μια με το γκάζι που κολλάει και μια με τα floor mats,και τώρα να υπάρχουν ως στιγμής περίπου 40 καταγεγραμμένοι θάνατοι ανθρώπων,οικογενιών κτλ,ΜΟΝΟ στις Ηνωμένες Πολιτείες,και λέγοντας καταγεγραμμένοι,εννοούμε ΜΟΝΟ τις περιπτώσεις που αποδείχτηκε ότι όντως έφταιγε το αμάξι,γιατί έχει γεμίσει ο κόσμος τρακαρισμένα Toyota!Επειδή έχω ακούσει πολλά τελευταία πάνω σε αυτό το θέμα,κάτι ότι δεν έγινε και τίποτα γιατί η GM σκότωσε περισσότερο κόσμο με τα αμάξια που σκούριαζαν και έφευγαν οι μηχανές κτλ,ή βλακείες τύπου δεν ήταν καλοί οδηγοί,λοιπόν όσοι τα λένε αυτά πρέπει να καταλάβουν ότι εδώ δεν μιλάμε για τα Buick και τα Pontiac που σκούριαζαν και το παιρνες χαμπάρι,εδώ μιλάμε για φόνο,γιατί φόνος είναι να το παίρνεις χαμπάρι 6 χρόνια μετά αφού σκοτώθηκε αρκετός κόσμος ότι τα αμάξια σου είναι σκάρτα.Το μόνο που έχω να πω για τέτοιου είδους άτομα που υποστηρίζουν την Toyota ρίχνοντας το φτέξιμο στην πελατεία απ'την στιγμή που οικογένιες κλένε δικούς τους και μικρά παιδάκια που έχουν ζήσει 5 χρόνια και άμα,είναι να οδηγούν με το χέρι στην μίζα,γιατί ποτέ και κανείς δεν ξέρει αν του κολλήσει το γκάζι στο Toyota που οδηγεί,και ίσως νιώσει έτσι και η δική του οικογένια.Καλό θα ήταν να κάνει όποιος έχει Toyota μια βολτίτσα κυρίως από εδώ:http://blog.toyota.co.uk/list-of-european-toyota-models-affected-by-recallΑπό εδώ http://www.toyota.com/recall/floormat.htmlΚαι από εδώ http://www.toyota.com/recall/pedal.html(Τα δύο τελευταία είναι τα αμερικάνικα recalls,αλλά για δική σας ασφάλεια αν έχετε κάποιο αναφερόμενο μοντέλο,κοιτάχτε το γιατί με Toyota μπλέξατε,ξαφνικά βλέπετε το αμάξι σας τρακαρισμένο απ'τον ουρανό,και δεν ξέρατε τι έγινε.)Να έχετε μια καλή μέρα,και να έχετε υπόψιν ότι περίεργες απαντήσεις από car extremists and other furious swampasses,θα παίρνουν τις κατάλληλες απαντήσεις απ'τον σκίουρο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mech5107 Μάρτιος 3, 2010 #1730 Κοινοποίηση Μάρτιος 3, 2010 Φαντάζομαι δεν έχεις ιδέα πόσα ακόμα αυτοκίνητα φοράνε το ίδιο ηλεκτρόγκαζο με τα Toyota...Ευρωπαϊκά, Ασιατικά και Αμερικάνικα.Δεν είδα κανένα άλλο να έχει τα αποτέτοια του σκίουρου να ανακαλέσει τέτοιο τεράστιο αριθμό οχημάτων και μάλιστα σε περίοδο κρίση, όπως τώρα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
johnsonb Μάρτιος 3, 2010 #1731 Κοινοποίηση Μάρτιος 3, 2010 Τέτοια συστήματα δεν είναι Toyota exclusive,και δεν κάνω τους άλλους άγιους,αλλά το πρόβλημα τις Toyota υπάρχει πολύ καιρό,και σε εκατομμύρια αμάξια,και έχει διεδωθεί σαν πρόβλημα τόσο πολύ,που μέχρι και στο lab στο post 1525 το διάβασες για το Corolla 09. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nickstamat Μάρτιος 3, 2010 #1732 Κοινοποίηση Μάρτιος 3, 2010 (edited) Johnsonb, έχεις καταλάβει περί τι προβλήματος πρόκειται?Τα πεντάλ δεν κολλάνε στο πατάκι. Χαλάει ο μηχανισμός τους.Πρόκειται για συγκεκριμένο μηχανισμό που φτιάχτηκε από συγκεκριμένη εταιρεία στην Αμερική.Αυτό το πρόβλημα ΔΕΝ υπήρχε από το 2004.Θέλει @@ από μία εταιρεία να κάνει τέτοια ανάκληση, και η Toyota, προφανώς, τα έχει.Εν πάσει περιπτώσει, το ξέρουμε ότι είσαι hater των γιαπωνέζικων, αλλά δε θα βγάλεις και άχρηστη την Toyota σαν εταιρεία.Οποιαδήποτε εταιρεία μπορεί να έχει τις κακοτυχίες της...(Η κακομοίρα η GM που καυχιόταν ότι "our pedals do not stick" και πρόσφατα έκανε κι αυτή ανάκληση, για κάποιο δικό της λόγο, τι έχει να μας πει?)Σε παραπέμπω εδώ, για να έχεις ένα σωστό αντεπιχείρημα σε όσα λες.Και τέλος, ΟΧΙ άλλα hating posts, έλεος δηλαδή...Άμα κάποιος δε θέλει Toyota, ΔΕΝ παίρνει Toyota... :meeting: Έγινε επεξεργασία Μάρτιος 3, 2010 από nickstamat 6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
johnsonb Μάρτιος 3, 2010 #1733 Κοινοποίηση Μάρτιος 3, 2010 Α ναι,δεν υπήρχε πρόβλημα απ'το 2004,τότε το prius 2004 γιατί το κάνανε recall για το pedal που κολλάει στο πάτωμα;Στο δεύτερο link που έδωσα στο προπροηγούμενο post είναι,ρίξε μια ματιά.Το πεντάλ ΚΟΛΛΑΕΙ στο πατάκι σε αυτοκίνητα με το ΠΡΩΤΟ πρόβλημα,και στα ΑΛΛΑ μέχρι τα αυτοκίνητα που χανε βγει αρχές 2010,ΚΟΛΛΑΓΕ ο μηχανισμός.Η υπόθεση είναι από το 2004,και έληξε προφανώς αρχές 2010.Είναι ΔΥΟ προβλήματα,στα ευρωπαϊκά μοντέλα δεν υπάρχει το πρόβλημα στο πατάκι,αλλά υπάρχει το πρόβλημα που κολλάει ο μηχανισμός.Συγνώμη και για τον τόνο μου,αλλά ποίος απ'τους δυό μας δεν έχει καταλάβει καλά;Και όσο για τα pedals της GM,είναι και αυτή μέσα στο παιχνίδι (δεν με ενδιαφέρει και όλας δεν έχω μετοχές) διότι τα αμάξια της δεν έχουν ένα override σύστημα προστασίας το οποίο με λίγα λόγια δεστα μόνος σου σε αυτό το Link που υπάρχει υπόθεση ότι είναι γενικό bug στον μηχανισμό σε ότι αμάξι βγαίνει στην Βόρεια Αμερική,Αυστραλία,Μπαγκλαντέζ,Νιγηρία κτλ:http://usnews.rankingsandreviews.com/cars-trucks/daily-news/100202-Could-Non-Toyota-Vehicles-Face-Unintended-Acceleration-/Παρ'όλα αυτά προς το παρόν δεν έχουνε χειροπιαστές αποδείξεις ότι σκοτώθηκε κόσμος από πιθανό ελάττωμα GM αυτοκινήτου όπως οι κοντά 40 κατεγεγραμμενοι φόνοι της Toyota,οπότε οι υποθέσεις αυτές περί GM περί μπαγκλαντέζ και νιγηρίας και στο δικαστήριο να πάμε σαν εκπρόσωποι Toyota - GM να λες εσύ ότι η GM έκανε Recalls για άγνωστο λόγο,και εγώ ότι η Toyota σκότωσε απρόξιμειτ 40 άτομα,θα μας πουν σύμφωνα με τις αποδείξεις που υπάρχουν ποιά εταιρία έχει μεγαλύτερο μπλεξίδι.Σκοτώνει ο πάσσαρης,και κατηγορούνε τον δημοσιογράφο γιατί καπνίζει διαφορετική μάρκα τσιγάρων. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shadow Keeper Μάρτιος 3, 2010 #1734 Κοινοποίηση Μάρτιος 3, 2010 Χωρίς να θέλω να κατακρίνω το ηλεκτρόγκαζο, το οποίο προφανώς είναι η λογική εξέλιξη στο συγκεκριμένο κομμάτι του αυτοκινήτου...με κάτι τέτοια που διαβάζω γουστάρω ακόμα περισσότερο την ντίζα στο mx5 μου 2ης γενιάς...άσε που όταν θες να πατήσεις γκάζι, πατάς ανοίγει η πεταλούδα και τελός, ούτε εγκέφαλοι ούτε τίποτα Πραγματική και απλή αμεσότητα:smoke: Link to comment Share on other sites More sharing options...
johnsonb Μάρτιος 3, 2010 #1735 Κοινοποίηση Μάρτιος 3, 2010 (edited) Φίλε μου ντίζα και αναλογικά αμάξια for ever.Κάτοχοι σχετικά παλαιάς τεχνολογίας αμάξια πρέπει να τα απολαμβάνουνε όσο μπορούνε,διότι τα επόμενα αυτοκίνητα ίσως οδηγάνε εμάς και όχι το αντίθετο,και μέσα σε όλα να πετάξουνε και ένα τσιπ πάνω στο κάθημα που να αποτρέπει την μηχανή να ξεκινήσει αν το τσιπ διαγνώσει ότι ο οδηγός χρειάζεται να αφοδεύσει,για αποφυγή τυχών αναφλέξεων μεθάνιου στο εσωτερικό της καμπίνας.Επίσης να συμπληρώσω...Θέλει @@ από μία εταιρεία να κάνει τέτοια ανάκληση, και η Toyota, προφανώς, τα έχει.....Εν πάσει περιπτώσει, το ξέρουμε ότι είσαι hater των γιαπωνέζικων....1) Συμφέρων είχε,όχι κοχόνες,γιατί αν εφεύγαν υπό έλεγχο 10 Toyota ανά μέρα,και έβγαινε και έλεγε ότι ήταν τυχαία,θα τα έλεγε προσωπικά με τον Παλούκι Λουκ σε κλειδωμένο Penthouse Suite.2) Δεν είμαι hater των ιαπωνικών,των jp tuners είμαι και των micro cars ανεξαρτήτως χώρας.Ιαπωνικά όπως Accord,CRX,Camry κτλ,μου αρέσουν,αλλά κάτι τζόλια στρογγυλά να μην βρίσκεις ίσια επιφάνεια πάνω,με φωτάκια φανάρια που κοντέυουνε να αγκίζουν την οροφή όπως τα τελευταία μοντέλα πολλών γιαπωνέζικων,δεν μου κάνουν.Τα περισσότερα Αμερικάνικα και Ευρωπαϊκά,τετράγωνα ήτανε,τετράγωνα έμειναν,αλλά με πιο μοντέρνο design.Αλλά και εκτός αυτό,δεν με ευχαριστεί ασιατικό ιαπωνίας,γούστα αυτά. Έγινε επεξεργασία Μάρτιος 3, 2010 από johnsonb Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κωστάκης Μάρτιος 3, 2010 #1736 Κοινοποίηση Μάρτιος 3, 2010 (edited) τρελό άρπαγμα :crazy_pilot: Έγινε επεξεργασία Μάρτιος 3, 2010 από Κωστάκης Link to comment Share on other sites More sharing options...
astrolabos Μάρτιος 3, 2010 #1737 Κοινοποίηση Μάρτιος 3, 2010 Κάτοχοι σχετικά παλαιάς τεχνολογίας αμάξια πρέπει να τα απολαμβάνουνε όσο μπορούνε,διότι τα επόμενα αυτοκίνητα ίσως οδηγάνε εμάς και όχι το αντίθετοIn Soviet Russia only:P Link to comment Share on other sites More sharing options...
johnsonb Μάρτιος 4, 2010 #1738 Κοινοποίηση Μάρτιος 4, 2010 Lol με τις νέες τεχνολογίες χωρίς πλάκα δεν το βρίσκω περίεργο αν γίνεται το αμάξι ρομπότ αλά transformers,και έρχεται μέσα στο σπίτι να σου δίνει οδηγίες για μαγείρεμα. :to_pick_ones_nose: Ήδη όπου να'ναι θα δούμε driverless cars. http://en.wikipedia.org/wiki/Driverless_car ...41,000 lives could be saved each year in the U.S. alone... Φαντάζομαι ότι θα σωθούν 41,000 ζωές από την μείωση των τροχαίων ατυχημάτων,και θα αυξηθεί στους 100,000 λόγο αυτοκτονίας από ψυχολογικούς λόγους,που δεν θα μπορεί κανείς πλέον να οδηγεί το αγαπημένο του αμάξι,παρά μόνο να βάζει latitude and longitude στο gps. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SirDiman Μάρτιος 4, 2010 #1739 Κοινοποίηση Μάρτιος 4, 2010 Μη σκαλωνεις, τα αμερικάνικα suv με τα bullbars τι τα έχουμε? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
johnsonb Μάρτιος 4, 2010 #1740 Κοινοποίηση Μάρτιος 4, 2010 Πφφ suv τώρα... Δεν πιάνουν μια... Για αυτές τις δουλειές η λύση λέγεται Peterbilt.http://i46.tinypic.com/256bebk.jpg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts