Dant3 Φεβρουάριος 18, 2010 #1681 Φεβρουάριος 18, 2010 Το MR2 το κοιταξα και αυτο,αλλα οπως ειπα θα το σκεφτω πολυ αν ειναι να παω σε διθεσιο.Αν ειναι αν παρω το 8αρι,τοτε για καμια εκδοση του 5 θα παω με καμια 60αρια χιλιαδες κμ.τωρα θα το κοιταξω πιο πολυ το θεμα και εννοειται οτι θα το παω σε μηχανικους γνωστους που εχω να το δουν και θα μετρησω και την συμπιεση (ελιωσα το rx8club.gr χθες για να δω τι γινεται).παντως δεν ειμαι και κανας τρελος οδηγος που θα το παω και στη πιστα να τρεξω.απλα να πηγαινει το αυτοκινητο θελω και αντε και κανα παντιλικι να κανουμε χαβαλε.θα μου πειτε τωρα το polo με το 8 αρι ειναι η μερα με τη νυχτα.απλα σκεφτηκα οτι αν ειναι να παρω μεταχειρισμενο ας παρω κατι καλο που να τα κανει ολα και το rx-8 πιστευω με καλυπτει με το παραπανω και ας καταπινει την βενζινη..αλλιως για καινουργιο ενα οικονομικο,ωραιο και με καλες επιδοσεις(δεν ειναι ντε και λιγοι οι 105 που εχει το polo και αμα βαλεις και το οτι ειναι και 1100 κιλα).αυτα για την αποδοση οντως για το 8αρι τα λενε και οχι το 7.απλα και εγω φανταζομαι αντε να γινοταν τιποτα στα αρχικα μοντελα η εστω αν το σκιζες το αυτοκινητο(γιατι εκει λενε οτι με το να το παιρνεις κρυο και να το τρεχεις,τον ταλαιπωρει τον κινητηρα του).τωρα θα ρωτησω πιο πολλα για να μαθω αλλα οσο να ναι για να μην λενε τα καλυτερα για την αξιοπιστια του κινητηρα,κατι θα εχει...για το C2 δεν το κοιταξα να σου πω και θα του ριξω μια ματια τωρα.
LevelOne Φεβρουάριος 18, 2010 Author #1682 Φεβρουάριος 18, 2010 Επίσης στα + του RX8 είναι και το εσωτερικό του. Καθόλου βαρετό, θα ανυπομονείς να ξαναμπείς. Οσο για την αντοχή, εννοείται θα πρέπει να μετρήσεις συμπίεση πριν το πάρεις, αλλα να ξέρεις οτι η μόνη φθορά είναι τα στεγανοποιητικά των ρότορων, τα οποία οταν τινάξουν πέταλα, βάζεις ενα αλλο ζευγάρι aftermarket και εισαι good 2 go για αλλα 200.000km...
Dolly Φεβρουάριος 18, 2010 #1683 Φεβρουάριος 18, 2010 ΜR2 είχα, και σου λέω πως οι χώροι του είναι λίγο χειρότεροι απο μηχανή. Για να καταλάβεις είχα πάει Αθήνα - Λονδίνο με αυτό και δεν έχει χώρους καθόλου, έχει διαφορά και απο το ΜΧ5 μεγάλη. Σε Ιαπωνικό πύραυλο (S2000) κοίταξες καθόλου? Αν και είναι αρκετά πιο νευρικό μετά τις 6.000 (έχει κολλητός και το έχω λιώσει και στα Μέγαρα πολλές φορές), είναι πολύ καλά στημένο. Αλλά θέλει προσοχή σε σφήνες και 6-7κ++ γιατί ξεκολλάει και με 4ές στην Κηφισίας... Αλλά στο λέω γιατί τα παίρνεις τζάμπα τώρα (βέβαια 2.000 κυβικά τεκμήριο...).
Dant3 Φεβρουάριος 18, 2010 #1684 Φεβρουάριος 18, 2010 Το κοιταξα το 2000 αλλα πολλα τα τελη πολλα τα ασφαλιστρα πολλοι οι ιπποι(μην σκοτωθουμε κιολας) και παει και κανα 15αρι(+ οτι τα πιο πολλα εχουν και αρκετα χιλιομετρα πανω τους) που για μεταχειρισμενο μου φαινονται πολλα... οντως αυτο στους ροτορες πρεπει να ειναι το θεμα.ποσο να πηγαινει αραγε το μαλλι αμα χτυπα ξυλο παραδοσει πνευμα? θα πιασω και κανεναν που να χει παντως rx-8 να μου πει εντυπωσεις... για το c2 το κοιταξα και παει πανω απο 15000 η 1600 με τους 110 και οι πιο μικρες εκδοσεις ειναι ψοφιες.ασε που δεν μου αρεσει και ιδιαιτερα λετε να κατσω να φτιαξω το baleno με τα 210000 που εχει πανω?
LevelOne Φεβρουάριος 18, 2010 Author #1685 Φεβρουάριος 18, 2010 ΜR2 είχα, και σου λέω πως οι χώροι του είναι λίγο χειρότεροι απο μηχανή. Για να καταλάβεις είχα πάει Αθήνα - Λονδίνο με αυτό και δεν έχει χώρους καθόλου, έχει διαφορά και απο το ΜΧ5 μεγάλη. Σε Ιαπωνικό πύραυλο (S2000) κοίταξες καθόλου? Αν και είναι αρκετά πιο νευρικό μετά τις 6.000 (έχει κολλητός και το έχω λιώσει και στα Μέγαρα πολλές φορές), είναι πολύ καλά στημένο. Αλλά θέλει προσοχή σε σφήνες και 6-7κ++ γιατί ξεκολλάει και με 4ές στην Κηφισίας... Αλλά στο λέω γιατί τα παίρνεις τζάμπα τώρα (βέβαια 2.000 κυβικά τεκμήριο...).Και εννοείται το MX5 (μονο Sporty με 6αρι + μπλοκέ + Bilstein sport)... Τοπ ζυγισμα, τοπ παιχνίδι, τοπ αντοχή...S2000 είναι πριόνι, πολύ γκάζι, αλλα θέλει χερια και άντερα. Not recommended αν δεν εχεις πολυ εμπειρία με πισωκίνητα...Γενικώς, τα πιο ευκολοδήγητα πισωκίνητα ειναι κατα σειρά: MX5, RX8, MR2, τα Ε36, 200SX και τέλος το S2000.
Dolly Φεβρουάριος 18, 2010 #1686 Φεβρουάριος 18, 2010 120 έχει Αλλά είναι πολύ μικρό ρε γμτ... εγώ που είμαι 1.78 με το ζόρι χωράω (έχει η κοπέλα μου).
Dant3 Φεβρουάριος 18, 2010 #1687 Φεβρουάριος 18, 2010 Κοιτα το C2 εχει 2 εκδοσεις στο site τους.μιας 110 και μια 125(τοσους λενε,ποσοι ειναι αλλο θεμα...)Εμ απο πισωκινητα δεν εχω εμπειρια μεγαλη και για αυτο δεν θελω να μπω κατευθειαν στα βαθεια.δηλαδη αν το ΜΧ-5 ειχε 4 θεσουλες θα το ειχα παρει ηδη καθως το 1600αρι με τους 116 μια χαρα πιστευω μου πεφτει.και ειναι και σκυλι...
Dolly Φεβρουάριος 18, 2010 #1688 Φεβρουάριος 18, 2010 Και εννοείται το MX5 (μονο Sporty με 6αρι + μπλοκέ + Bilstein sport)... Τοπ ζυγισμα, τοπ παιχνίδι, τοπ αντοχή...S2000 είναι πριόνι, πολύ γκάζι, αλλα θέλει χερια και άντερα. Not recommended αν δεν εχεις πολυ εμπειρία με πισωκίνητα... Γενικώς, τα πιο ευκολοδήγητα πισωκίνητα ειναι κατα σειρά: MX5, RX8, MR2, τα Ε36, 200SX και τέλος το S2000. Μαζί σου 100%, απλά το MX5 για να είναι κομπλέ θέλει και άλλα φράγκα από το να το πάρει ο άλλος έτοιμο μεταχείρι :/ Αν και νομίζω έπαιζε μια έκδοση (επετειακή?) που είχε στάνταρ μπλοκέ! ΜΕ την σειρά θα συμφωνήσω αβέρτα, (μόνο το δικό σου δεν έχω οδηγήσει) αν και το Ε36 μαζευόταν πιο εύκολα από το κεντρομήχανο ΜR2 όταν αυτοϊκανοποιούμασταν σε πλατείες κλπ, αλλά το Ε36 ξεκολλούσε και με ΧΜ που το MR2 δεν τα φανταζόταν To S2000 είναι όντος μεγάλο σχολείο, αλλά θέλει χέρια ναι (δεν ξέρω τι εμπειρία έχεις από πισω κίνητα / ηλικία ). Γενικά για 1ο πίσω κίνητο ΔΕΝ θα το συνιστούσα το S. Αν έχεις μεράκι πάρε ένα Caterham κιτ και συναρμολόγησε το (Ο Δημήτρης και εγώ άνετα ερχόμαστε να σε βοηθήσουμε νομίζω) και το απλό το 1600άρι πάει σφεντόνα
LevelOne Φεβρουάριος 18, 2010 Author #1689 Φεβρουάριος 18, 2010 Μαζί σου 100%, απλά το MX5 για να είναι κομπλέ θέλει και άλλα φράγκα από το να το πάρει ο άλλος έτοιμο μεταχείρι :/Αν και νομίζω έπαιζε μια έκδοση (επετειακή?) που είχε στάνταρ μπλοκέ! ΜΕ την σειρά θα συμφωνήσω αβέρτα, (μόνο το δικό σου δεν έχω οδηγήσει) αν και το Ε36 μαζευόταν πιο εύκολα από το κεντρομήχανο ΜR2 όταν αυτοϊκανοποιούμασταν σε πλατείες κλπ, αλλά το Ε36 ξεκολλούσε και με ΧΜ που το MR2 δεν τα φανταζόταν To S2000 είναι όντος μεγάλο σχολείο, αλλά θέλει χέρια ναι (δεν ξέρω τι εμπειρία έχεις από πισω κίνητα / ηλικία ). Γενικά για 1ο πίσω κίνητο ΔΕΝ θα το συνιστούσα το S. Αν έχεις μεράκι πάρε ένα Caterham κιτ και συναρμολόγησε το (Ο Δημήτρης και εγώ άνετα ερχόμαστε να σε βοηθήσουμε νομίζω) και το απλό το 1600άρι πάει σφεντόνα Το επετειακό MX5 ειναι ενα Sporty με κατι ψιλοδιαφορές στο εσωτερικό. Καμια μηχανική διαφορά απο οσο θυμάμαι. Σε οτι αφορά την σειρά, ειχα οδηγήσει το Ε36 Μ3 321hp και μπορεί λογω κυβικών και δυναμης να ηταν λιγο πιο δυστροπο απο το MR2.. Για το 200SX δεν το συζητάω, είναι πολύ καλή καρότσα με potential αλλα σαν το S2000, θέλει χέρι μικρόμετρο. Εχει πολυ κοφτερό τιμόνι και λόγω ξεσπάσματος ροπής γινεται λιγο σκακι. Πρεπει να αρχισεις τα αναποδα πριν σπάσεις την πρόσφυση. Κλεάνθη, οταν με το καλό το τελειώσω θα το καβαλήσεις και θα δεις
astrolabos Φεβρουάριος 18, 2010 #1690 Φεβρουάριος 18, 2010 Για αυτό που είπατε για τις καταναλώσεις ότι είναι πλασματικές. Έχω στο πίσω μέρος του κεφαλιού μου, δύο αυτοκίνητα, το mazda 3 και το nissan qashqai. Στα φυλλάδια έχω δεί ότι έχουν κοντά τις ίδιες καταναλώσεις. Να το εμπιστευτώ ή θα βρεθώ προ - δυσάρεστων - εκπλήξεων;
LevelOne Φεβρουάριος 18, 2010 Author #1691 Φεβρουάριος 18, 2010 Για αυτό που είπατε για τις καταναλώσεις ότι είναι πλασματικές. Έχω στο πίσω μέρος του κεφαλιού μου, δύο αυτοκίνητα, το mazda 3 και το nissan qashqai. Στα φυλλάδια έχω δεί ότι έχουν κοντά τις ίδιες καταναλώσεις. Να το εμπιστευτώ ή θα βρεθώ προ - δυσάρεστων - εκπλήξεων;Να μην το εμπιστευτείς, test drive με βαρυ πόδι για να δείς τι να περιμένεις πάνω κατω...
Dolly Φεβρουάριος 18, 2010 #1692 Φεβρουάριος 18, 2010 Ναι θέλω να με πάς βόλτα σίγουρα Στον ετήσιο διαγωνισμό για πόρτες του Autocar (sideways challenge) πάνε και κλείνουν το Silverstone και βρέχουν 3 διαδοχικές στροφές! Πριν το E36, αλλά και ακόμα και με αυτό να παίζει, τα 200άρια σφάζανε όλα τα βραβεία ανά κατηγορία, έχει φάει τόσο έπαινο που δεν φαντάζεσαι, ή φαντάζεσαι μάλλον και θέλω από καιρό να μπω σε ένα γιατί δεν είχα κανένα φίλο με τέτοιο!
Dolly Φεβρουάριος 18, 2010 #1693 Φεβρουάριος 18, 2010 Ναι Αντώνη, ειδικά το Nissan ου έχει αεροδυναμική περιπτέρου, και βάρος... άστο, τέστ drive μεγάλο και λίωστο λίγο. και reset to trip computer πριν.
Karavaneas Φεβρουάριος 18, 2010 #1694 Φεβρουάριος 18, 2010 κυκλοφορησε το Α3 με το start n stop,1.4 125ps ειδικα μεσα στη πολη πιστευω θα ειναι οτι καλυτερο. θα βγει και το Α1 οπου να ναι που θα ειναι πιο μικρο,πιο ελαφρυ και υβριδικο.
Dolly Φεβρουάριος 18, 2010 #1695 Φεβρουάριος 18, 2010 Αν έχει όσο είχε τότε το Α2 δεν ξέρω πόσο θα πουλήσει... αλλά έμαθε η Audi απο τότε λογικά.
jpavly Φεβρουάριος 18, 2010 #1696 Φεβρουάριος 18, 2010 Γενικά η κατανάλωση είναι μεγάλη ιστορία. Σίγουρα δεν θα δεις ποτέ την κατανάλωση που λέει ο κατασκευαστής, αλλά μπορείς να την πλησιάσεις άνετα. Πχ, στο i30 μου ο κατασκευαστής λέει στην πόλη 7,6 και έχω 7,8-8,5. Εκτός πόλης λέει 5,2 και έχω 5,8-6,0 με 120-130 χλμ/ω. Ταξίδι όταν πάω θα δω πόσο καίει, ίσως πάω παραπάνω από 120-130 εκεί. Είναι πολύ μεγάλο θέμα, όταν θες να μιλήσεις για καταναλώσεις να ξέρεις να οδηγείς και οικονομικά. Το πως πας το αμάξι είναι μέγα θέμα. Σε γενικές γραμμές, το Clio ήταν μεγάλο σχολείο, από 10.0-11.0 περίπου κατανάλωση το έφτασα σε 8.0 σε πόλη και 6.5 ταξίδια μόνο με πόδι και το αμάξι ήταν 1.4 με εξάτμιση, φιλτροχοάνη και φαρδύτερα λάστιχα. Δεν είναι μόνο το μέχρι πόσες στροφές θα το πας, είναι και πόσο γρήγορα το πας εκεί. Μεγάλη κατανάλωση έχει στο φανάρι (γενικά στα ξεκινήματα με πρώτη), πόσο απότομα ξεκινάς ή πόσο μαρσάρεις για να ξεκινήσει το αμάξι. Αν μαρσάρεις κιόλας όσο περιμένεις, βράστα. Δεν θέλει βαρύ πόδι η χαμηλή κατανάλωση, άμα μάθεις να το ελαφρύνεις ειδικά για καθημερινές διαδρομές κάνεις καλό στην κατανάλωση σου και στον κινητήρα σου σίγουρα ΥΓ: το Α1 θα ξεκινάει στα 16,000
Dolly Φεβρουάριος 18, 2010 #1697 Φεβρουάριος 18, 2010 Γιάννη μόλις στωθεί και το μοτέρ (10.000+ χμ) θα πέσει και άλλο η κατανάλωση.Εμένα η μικρή έπεσε κοντά στα 0.6 λίτρα/100 τώρα στα 11.000.
jpavly Φεβρουάριος 18, 2010 #1698 Φεβρουάριος 18, 2010 Έτσι είναι ναι. Γενικά είχα πάθει πλάκα με την διαφορά του Clio, ακόμα κι αν δεν είχα στροφόμετρο γιατί είχε χαλάσει, μόλις από την ακοή καταλάβαινα ότι είμαι 3.000-3.500 στροφές άλλαζα ταχύτητα. Σε καθημερινές διαδρομές είχε βοηθήσει πάρα πολύ, ειδικά τώρα που έχουν ήδη πάρει την ανηφόρα τα καύσιμα, η οικονομική οδήγηση είναι must.Ένα linkάκι από Alfaromeo.gr http://www.alfaromeo.gr/ps/Main/TechSupport/Care/economy/ * Οδηγείτε προνοητικά. Η μεγαλύτερη κατανάλωση καυσίμου γίνεται κατά την διάρκεια της επιτάχυνσης. H ενέργεια που καταναλώνεται για την επιτάχυνση χάνεται με την μορφή θερμότητας κατά το φρενάρισμα. Για αυτό το λόγο είναι καλύτερα να διατηρείτε σταθερή ταχύτητα με όσο το δυνατόν λιγότερες επιβραδύνσεις και επιταχύνσεις. Εκμεταλλευτείτε τις κατηφόρες ή μην επιταχύνετε όταν πρόκειται στα επόμενα μέτρα να σταματήσετε πχ. σε κόκκινο φανάρι, σήμα stop κτλ. * Προσοχή στα ελαστικά του οχήματος. Η χαμηλή πίεση των ελαστικών δημιουργεί αυξημένη αντίσταση στην κύλιση, αυξημένη φθορά ελαστικών και κακή οδική συμπεριφορά. Η σωστή πίεση των ελαστικών υπάρχει στο βιβλίο χρήσης του κατασκευαστή και σε αναρτημένο πίνακα στην κολόνα της πόρτας του οδηγού. Σας υπενθυμίζουμε ότι ελέγχετε την πίεση των ελαστικών όταν αυτά είναι κρύα δηλαδή όταν έχουν διανύσει απόσταση μικρότερη από 1,6 χιλιόμετρα. * Εκμεταλλευτείτε τις σχέσεις του κιβωτίου ταχυτήτων. Η έγκαιρη επιλογή της αμέσως υψηλότερης ταχύτητας βοηθά στην οικονομία καυσίμου. Ένας γενικός κανόνας οδήγησης ο οποίος μπορεί να φανεί χρήσιμος είναι ο εξής: χρησιμοποιήστε την πρώτη ταχύτητα για να ξεκινήσετε και για απόσταση που ισοδυναμεί περίπου με το μήκος του αυτοκινήτου, συνεχίστε αλλάζοντας ταχύτητα κάθε 2000 με 3000 στροφές. * Αποφεύγετε να κινείστε με την μέγιστη ταχύτητα του οχήματος. Αυτό γιατί στις ταχύτητες αυτές η κατανάλωση και η εκπομπή ρύπων αυξάνεται υπερβολικά. Ενώ εάν κινήστε με ταχύτητα περίπου τα δύο τρίτα της τελικής ταχύτητας του οχήματος σας η κατανάλωση καυσίμου μειώνεται κατά το ήμισυ. * Αποφεύγετε να αφήνετε τον κινητήρα να λειτουργεί στο ρελαντί. Σε ένα μποτιλιάρισμα σε διάβαση τρένου αξίζει τον κόπο να σβήνετε τον κινητήρα μια και βρίσκεσθε σε μια κατάσταση στην οποία καταναλώνετε καύσιμο για να μην κινήστε. Μετά από 30 με 40 δευτερόλεπτα με τον κινητήρα εκτός λειτουργίας η οικονομία στο καύσιμο που έχει επιτευχθεί είναι μεγαλύτερη από την ποσότητα καυσίμου που χρειάζεται για την επανεκκίνηση του κινητήρα. * Συντηρήστε το στα χρονικά διαστήματα και με τις εργασίες που επιβάλει ο κατασκευαστής. Ένας αρρύθμιστος κινητήρας μπορεί να παρουσιάσει αύξηση έως και 10% στην κατανάλωση καύσιμου. * Μην μεταφέρετε άσκοπα φορτία που συνήθως μένουν αχρησιμοποίητα στο χώρο αποσκευών. Γενικά για κάθε 100 κιλά παραπάνω που μεταφέρουμε με το όχημα σας αυξάνεται η κατανάλωση του κατά 1 λίτρο ανα 100 χλμ. Επίσης καλό είναι να αφαιρείτε την σχάρα οροφής όταν δεν την χρησιμοποιείτε καθώς αυξάνεται η αεροδυναμική αντίσταση του αυτοκινήτου σας και κατά συνέπεια η κατανάλωση καυσίμου. * Χρησιμοποιείτε όσο χρειάζεται τους ηλεκτρικούς καταναλωτές του αυτοκίνητου πχ: θερμαντικός ανεμιστήρας και κλιματισμός, θέρμανση πίσω παρμπρίζ κτλ Όσο περισσότερο φορτίζετε η γεννήτρια παραγωγής ρεύματος του αυτοκίνητου τόσο μεγαλύτερη είναι η κατανάλωση καυσίμου. * Αποφεύγετε τις συχνές μικρές διαδρομές. Αυτό γιατί τόσο ο καταλύτης όσο και ο κινητήρας χρειάζονται να αποκτήσουν την θερμοκρασία λειτουργίας τους για να λειτουργήσουν σωστά! Ένας κρύος κινητήρας καταναλώνει 30με 40 λίτρα ανά 100χλμ αμέσως μετά την εκκίνηση του. Μετά από περίπου 1 χιλιόμετρο η κατανάλωση αυτή πέφτει στα 20 λίτρα και μετά από περίπου 4 χιλιόμετρα ο κινητήρας έχει αποκτήσει την θερμοκρασία λειτουργίας του και καταναλώνει σύμφωνα με την τυπική συμπεριφορά του. Γι'αυτό αποφύγετε τις μικρές διαδρομές.
NoDsl Φεβρουάριος 18, 2010 #1699 Φεβρουάριος 18, 2010 Εγώ πάντως που πάω κάθε μέρα νίκαια αμπελόκηπους κάτω απο 12 μέση δεν πέφτω. Απο το εργοστάσιο λέει 9.9 εντός πόλης.Επίσης ένας σημαντικός παράγοντας είναι η βενζίνα. Είχα βάλει και καλά 100άρα και είχα ας πούμε κατανάλωση 14 και μόλις έβαλα καλή 95άρα έπεσε στο 11.κάτι....Τρελές διαφορές απο τις βενζίνες.
jpavly Φεβρουάριος 18, 2010 #1700 Φεβρουάριος 18, 2010 Εγώ 3 χρόνια τώρα σερί βάζω από το ίδιο Dracoil (ναι παρακαλώ) στην Χαμοστέρνας. Από τότε που το άρχισα, δεν είχα ξαναδεί λαμπάκια "Βλάβη καυσαερίου" κλπ. Όταν είχα πάει Κρήτη, είχα "κάψει" κι εγώ κανά 15άρι λίτρα "βενζίνη"/100χλμ @NoDSL: ανάλογα πως το οδηγείς είναι, αν νομίζεις ότι μπορείς να "κόψεις" θα κόψεις.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.