PetrosD Φεβρουάριος 16, 2010 #1661 Φεβρουάριος 16, 2010 Αθήνα-Κόρινθος και πάλι πίσω..απο την παλιά εθνική, 2 η ώρα την νύχτα, χαλαρά με 2 φιλαράκια και φραπέδες...Όλα τα λεφτά...Αξίζει σαν βολτούλα; Είναι καλώς ο δρόμος ή έχει τίποτα λακούβες-πέτρες κτλ;
Hohenstaufen Φεβρουάριος 16, 2010 #1662 Φεβρουάριος 16, 2010 Αξίζει σαν βολτούλα; Είναι καλώς ο δρόμος ή έχει τίποτα λακούβες-πέτρες κτλ; Είναι αρκετά κακός ο δρόμος, έχει αρκετές λακούβες(όχι ευτυχώς στα δύσκολα σημεία) αλλα όχι πέτρες. Βέβαια εμείς πηγαίναμε αρκετά ήρεμα λόγο βολτούλας οπότε έχεις χρόνο(και χώρο) να τις αποφύγεις.Eπίσης ανύπαρκτη κίνηση, θέμα να συναντήσαμε 3-4 αυτοκίνητα. Αλλά γενικά σαν διαδρομή λέει πολύ. Αν εξαιρέσεις τα δυιλιστίρια που σε πιάνει λίγη μπόχα κατα τα άλλα μια χαρά. Καλή παρέα, Μητροπάνο στο τρανζίστορ και πολύ γέλιο
racer Φεβρουάριος 16, 2010 #1663 Φεβρουάριος 16, 2010 http://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=1778590
nickstamat Φεβρουάριος 16, 2010 #1664 Φεβρουάριος 16, 2010 http://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=1778590 Της μόδας Τι να πεις....
Karavaneas Φεβρουάριος 16, 2010 #1665 Φεβρουάριος 16, 2010 Είναι αρκετά κακός ο δρόμος, έχει αρκετές λακούβες(όχι ευτυχώς στα δύσκολα σημεία) αλλα όχι πέτρες. Βέβαια εμείς πηγαίναμε αρκετά ήρεμα λόγο βολτούλας οπότε έχεις χρόνο(και χώρο) να τις αποφύγεις.Eπίσης ανύπαρκτη κίνηση, θέμα να συναντήσαμε 3-4 αυτοκίνητα. Αλλά γενικά σαν διαδρομή λέει πολύ. Αν εξαιρέσεις τα δυιλιστίρια που σε πιάνει λίγη μπόχα κατα τα άλλα μια χαρά. Καλή παρέα, Μητροπάνο στο τρανζίστορ και πολύ γέλιο περασα κι εγω τη κυριακη απο κει,για να γλιτωσω τα διοδια(δεν ειχα ορεξη να τσακωθω με τους ταμειες το ειχα κανει στη πρωτη διαδρομη αυτο) και μου αρεσε περισσοτερο απο τη καινουρια ως οδηγηση στην καινουρια βαριεμαι και πιανομαι,ασε που με τρωει το ποδι να πατησω το γκαζι πανω απο τα 100 που εκει το αμαξι καιει τον αγλεορα οποτε στη παλια και με 80 και ειμαι αρχοντας:baby:
Borat Φεβρουάριος 16, 2010 #1666 Φεβρουάριος 16, 2010 Το πρόβλημα που έχουν ΕΚΕΙ τα Toyota ΔΕΝ έχει σχέση με την ανάκληση που κάνουν στην Ευρώπη.http://www.toyota-europe.com/about/news_and_events/recall-statement-01022010.aspx Στην αμερική έχουν γίνει 2 ανακλήσεις που αφορούν το κόλλημα γκαζιού. Μία για το πατάκι ΚΑΙ μία για το κόλλημα στο Pedal του γκαζιού που είναι ίδιο σε όλο τον κόσμο. Το αναφέρει και ο COO Πάρε και αυτό εδώ το αρχείο που είναι η αμερικάνικη version απ την ΤΟΥΟΤΑ. http://online.wsj.com/public/resources/documents/ToyotaQA01272010.pdf http://pressroom.toyota.com/pr/tms/customer-faqs-regarding-the-sticking-153495.aspx Δεν την πάει μία την ΤΟΥΟΤΑ το 2010
Dant3 Φεβρουάριος 17, 2010 #1667 Φεβρουάριος 17, 2010 κοιταω για αυτοκινητο και χρειαζομαι βοηθεια μιας και βλεπω οτι το εχετε.δεν θα γινει αμεσα η αγορα αλλα θελω να δω τι παιζει πανω κατω.γενικα ψαχνω κατι για φοιτητη οποτε θελω κατι μικρο με καλες επιδοσεις και να μην καιει οσο η Μ3.με λιγα που κοιταξα εχω καταληξει στα ceed 1,6,swift sport και κοιταξα λιγο και το fiesta sport και το clio gt.πανω κατω ολα αυτα παιζουν στα 15000.παρατηρησα οτι απο εξοπλισμο το πιο πληρες στη βασικη εκδοση πρεπει να ειναι το swift ενω σε review λενε οτι εχει και τις καλυτερες επιδοσεις.τι εμπειριες εχετε σεις απο αυτα,αν εχετε δοκιμασει κανενα?και αν ειναι ευκολο καποιος να μου τα καταταξει με βαση επιδοσεις,καταναλωση κτλ.
Dant3 Φεβρουάριος 17, 2010 #1669 Φεβρουάριος 17, 2010 70 ιπποι?καλυτερα να κρατησω το suzuki που εχω τωρα με τους 85 edit:τωρα προσεξα οτι εχει 105.καλο φαινεται,απο καταναλωση τι λεει?
Dant3 Φεβρουάριος 17, 2010 #1671 Φεβρουάριος 17, 2010 Πολυ ωραιο τελικα το Polo...το χει κανενας η εστω να το χει δει να μου πει ινφο?απο καταναλωση βλεπω τραγικα μικρη,ειναι ωραιο,105 ιπποι ειναι αρκετοι πιστευω μιας και δεν ειναι και βαρυ...
csaris Φεβρουάριος 17, 2010 #1672 Φεβρουάριος 17, 2010 +1 για polo, το μονο πραγματικα σοβαρο μικρο και πλησιαζει ακομα και golf! Εχε υποψιν σου οτι το 1.2tsi θα πρεπει να γινει παραγγελια και αργει περιπου 2 μηνες...Τα αλλα μικρα που αναφερεις ειδικα το Fiesta ειναι Ο κουβας! Επισης το yaris ειναι αρκετα καλο και ποιοτικο αλλα απο εμφανιση ειναι χαλια. Βεβαια γουστα ειναι αυτα.:big_boss:
greekfragma Φεβρουάριος 17, 2010 #1673 Φεβρουάριος 17, 2010 μακριά από Polo.θα το μετανιώσεις με αυτά που θα σου βγάλει στην πορεία....άσε που η κατανάλωση των TSI είναι τελείως πλασματική.......μη διαβάζεις ποτέ περιοδικά και τα νούμερα των διαφημίσεων.πάρε ένα για test drive και κάντο μια γύρα 10 λεπτών στη διαδρομή και στην ταχύτητα που σου ταιριάζει για να δεις τι καίει.
Dant3 Φεβρουάριος 17, 2010 #1674 Φεβρουάριος 17, 2010 Διαβασα και εναν που το δοκιμασε και ειπε οτι εχει σχετικα χαμηλη καταναλωση.θα το παρω βεβαια για test drive αλλα και παλι φανταζομαι θα εχει καλυτερη απο ενα 1600αρη η 1400αρη.βγαζουν γενικα προβληματα τα polo?η αγορα οπως ειπα δεν θα γινει αμεσα αλλα σε λιγους μηνες αλλα το ψαχνω απο τωρα για να ξερω.εξαλλου αυτο το polo και συγκεκριμενα το 3θυρο που σκεφτομαι δεν πρεπει να εχει ερθει ελλαδα ακομα...Edit -Κανα μεταχειρισμενο RX-8 τι λεει?γιατι βλεπω κατι λουκουμια με 60000ΚΜ με 11000Ε και πρεπει να αξιζουν...εχω και γνωστους μηχανικους οποτε θα το κοιταξουν καλα...αν και εχω ακουσει οτι καιει πολυ πραμα.
NoDsl Φεβρουάριος 18, 2010 #1675 Φεβρουάριος 18, 2010 Αν το θές για σουκού και πίστα μια χαρά. Για 24/7 ξέχνα το.μακριά από Polo.θα το μετανιώσεις με αυτά που θα σου βγάλει στην πορεία....άσε που η κατανάλωση των TSI είναι τελείως πλασματική.......μη διαβάζεις ποτέ περιοδικά και τα νούμερα των διαφημίσεων.πάρε ένα για test drive και κάντο μια γύρα 10 λεπτών στη διαδρομή και στην ταχύτητα που σου ταιριάζει για να δεις τι καίει.Εραστή, όλα αλλάζουν. Έτσι και το polo. Πιστευω οτι αυτή η γενιά θα αρχίζει να τινάζει τη ρετσινιά των προηγούμενων. 1.2τ χρησιμοποιεί και η renault τόσο καιρό. Δεν έχω ακούσει κάτι. Υπάρχει γενικότερη τάση για downsizing.
LevelOne Φεβρουάριος 18, 2010 Author #1676 Φεβρουάριος 18, 2010 Διαβασα και εναν που το δοκιμασε και ειπε οτι εχει σχετικα χαμηλη καταναλωση.θα το παρω βεβαια για test drive αλλα και παλι φανταζομαι θα εχει καλυτερη απο ενα 1600αρη η 1400αρη.βγαζουν γενικα προβληματα τα polo?η αγορα οπως ειπα δεν θα γινει αμεσα αλλα σε λιγους μηνες αλλα το ψαχνω απο τωρα για να ξερω.εξαλλου αυτο το polo και συγκεκριμενα το 3θυρο που σκεφτομαι δεν πρεπει να εχει ερθει ελλαδα ακομα...Edit -Κανα μεταχειρισμενο RX-8 τι λεει?γιατι βλεπω κατι λουκουμια με 60000ΚΜ με 11000Ε και πρεπει να αξιζουν...εχω και γνωστους μηχανικους οποτε θα το κοιταξουν καλα...αν και εχω ακουσει οτι καιει πολυ πραμα.Για το RX-8, στα σύν του είναι τα μικρά τέλη που πληρώνει, αλλα αν αποφασίσεις να πάρεις, πάρε το μικρό (Challenge). Πιο ροπάτο για καθημερινή χρήση, καίει λίγο παραπάνω (τα τελευταία τα έχουν διορθώσει αρκετά σε αυτό το ζήτημα) αλλα σίγουρα ειναι fun to drive. Πιστεύω πως ειναι μια αξιοπρεπής λύση το RX-8, αρκει να το ψάξεις αρκετά καθώς δεν είναι αμάξι που θα το πάρει η γιαγιά για να πάει στη λαϊκη...
Dolly Φεβρουάριος 18, 2010 #1677 Φεβρουάριος 18, 2010 +1 στον Λέβελ-1 για το RX8.Τα παλιά, καίγανε για 6 αυτοκίνητα αλλά τα καινούργια είναι αισθητά καλύτερα (το 1ο που είχε βγεί, flat out, έκαιγε 30% πάνω απο μία Μ3 flat out που ήταν τότε 3200). Είναι καλά στημένο, αλλά δεν ξέρω αν θα το έπαιρνα για καθημερινή χρήση σε προσωπικό επίπεδο.
Dant3 Φεβρουάριος 18, 2010 #1678 Φεβρουάριος 18, 2010 Λοιπον,επειδη το ξενυχτησα κοιταζωντας για τα του RX-8,καιει οσο νταλικα,δηλαδη μιλαμε για 15-20 λιτρα ανα 100κμ.στα καλα οντως οτι πληρωνεις χαμηλα ασφαλιστρα και τελη.ομως λενε οτι ο wankel εχει περιορισμενο χρονο ζωης καθως οσο παιρνει χιλιομετρα χανει σε συμπιεση.οποτε μετα απο τις 100000ΚΜ(αν το προσεχεις ανεβαινει) αρχιζει να ψοφαει ενω σε πιο ακραιες περιπτωσεις δεν παιρνει καν μπροστα.οποτε για μεταχειρισμενο θα πρεπει να μετρησεις συμπιεση πρωτα πριν το αγορασεις.αν ειναι σε καλα επιπεδα τοτε μπορεις και να το παρεις,αλλιως θα θες μοτερακι μετα...κατα κυριο λογο εγω το αυτοκινητο το θελω να πηγαινω σχολη(αν και πιο πολυ με το παπι παω) και αντε καμια βολτα σουκου και καμια καθημερινη,οχι για 24/7(οποτε μιλαμε για το πολυ 150κμ τη βδομαδα υπο νορμαλ συνθηκες).οποτε θα μου ερχοταν μια χαρα πιστευω το 8αρι καθως και πισωκινητο,ειναι οντως fun to drive.μετα απο αυτα κοιταξα και το ΜΧ-5 αλλα ειναι διθεσιο και δεν με βολευει.οποτε καταληγω στο Polo.εφοσο αυτον τον 1,2 θα τον βαλουν και στο golf ,skoda yeti,seat ibiza δεν νομιζω να εχει προβληματα αξιοπιστιας...τωρα απο καταναλωση καπου στα 6 λιτρα ανα 100κμ πρεπει να ειναι απο οτι ειδα,που μου φαινεται πολυ καλο καθως με ενα 20Ε θα την βγαζω καθαρα για μια βδομαδα βολτες πιστευω...απο αλλα λεω για το clio 1.2 TCE που ωστοσο αν και δεν μου αρεσει τοσο,ειναι μια καλη προταση,αν τελικα αποκλεισουμε το Polo...
Dolly Φεβρουάριος 18, 2010 #1679 Φεβρουάριος 18, 2010 6 Λίτρα τα 100 χμ, θα δεις στην καλύτερη περίπτωση ΜΟΝΟ σε ελεύθερη πτώση. Η καμία εθνική με 5η (δεν ξέρω αν έχει 6η) και 110 χμ/ώρα. Γενικά παιδιά αυτά που quotaroun οι κατασκευαστές είναι άγρια φαντασία, με κενό αμάξι, σε εργαστήριο, με cruise control, τέλεια βενζίνα, χωρίς απώλειες από αέρα, και και και, με άλλα λόγια ΠΟΤΕ στον πραγματικό κόσμο. Αλλά γενικά το 1.2 το πόλο θα ΕΙΝΑΙ οικονομικό δεν το συζητάω. Εγώ με την Μίτο που η Αλφα δίνει και καλά 7,χχ λίτρα / 100 χμ, (ΚΑΛΟΟΟΟ) είμαι κοντά στα 10 μέσα στην πόλη χωρίς να προσέχω πολύ η αλήθεια είναι. Απλά στο λέω για να έχεις μια ιδέα. Το RX8 δεν είναι τόσο κακός ο Wankel, δεν έχω ακούσει για τόσο πεσμένες απώλειες μετά από 100κ χμ, εκτός αν ήταν για το μοτέρ του RX7 το παλιό, γιατί με εξαίρεση την κατανάλωση, με το RX8 φτιάξανε πολλά θέματα του παλιού. Για weekend drive τώρα, αν κοιτάς MX5 και RX8, (από ότι κατάλαβα μεταχειρισμένα) εγώ προσωπικά θα κοιτούσα σε MR2. Για πίστα, είναι το απόλυτο, και σίγουρα σου δίνει πιο πολλά από το MX5. Δεν καθιστώ το MX5 ΜΗ παιχνιδιάρικο, μην με παρεξηγήσετε, είναι φανταστικό, και έχει πολύ ωραίο στήσιμο για να είσαι με την πόρτα σε κάθε πλατεία, απλά το MR2 με το μπλοκέ, και το κεντρομήχανο setup είναι πιο καλά στημένο για πίστα και χρόνους. Στα + το παίρνεις τζάμπα και δεν χαλάει ποτέ. (ούτε το MX5 χαλάει) απλά στο λεω σαν εναλλακτική να το δείς.
Athens2004 Φεβρουάριος 18, 2010 #1680 Φεβρουάριος 18, 2010 Και αλλη μια επιλογη σε ''μινι'' http://sp4.fotolog.com.br/photo/20/56/59/manta_fanhoes/1251986351471_f.jpg
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.