eleozz Φεβρουάριος 9, 2010 #1601 Φεβρουάριος 9, 2010 καλα αυτο με το κρανος ειναι μεγαλο θεμααν δεν παθεις κατι απο ατυχημα (ευχομαι κανεις να μην παθει)ο κρυος αερας που χτυπαει το κεφαλι σου μπορει μετα απο χρονια να σου προκαλεσει τεραστια προβληματακαι στην τελικη αν δεν θες να το κανεις για εσενα καντο για την οικογενεια σου(δεν νομιζω πως καποιος μετα απο 30 χρονια που θα γινει πατερας να θελει να τραβιέται στα νοσοκομεια ενω εχει πισω του πεδια επειδη καποτε δεν φορουσε κρανος)(δεν παει σε καποιον συγκεκριμένα το μηνυμα,γενικος μιλαω)
Hohenstaufen Φεβρουάριος 9, 2010 #1602 Φεβρουάριος 9, 2010 οι περισσοτεροι μοτοσυκλετιστες που γνωριζω ειναι πιο καλοι οδηγοι απο τους περισσοτερους αμαξαδεςκι'αυτο αναγκαστικα γιατι εκ των πραγματων αναγκαζονται να ειναι σε εγρηγορσημιας και ρισκαρουν τη ζωη τους καθημερινα αντιμετωποι με την ποιοτητα των ελληνικων δρομων,θειτσες και μπαρμπαδες και ανεγκεφαλους wannabe Βατανεν της Ελλαδαςεαν καταργουνταν τα δικυκλα φανταζεσαι τι θα γινοτανε στους δρομους απο τα νεα τετρατροχα που θα προεκυπταν?Δυστυχώς δεν γνωρίζεις αρκετούς. Όπως πχ τον καημένο μπάρμπα που έχει το παπί και χώνετε παντού, μπροστά, πίσω, σου και κάνει ελιγμούς χωρίς να κοιτά νομίζωντας οτι είναι μόνος του στον δρόμο....ή την καγκουράκο 16χρονο με το 50άρι. Όπως επίσης έναν ηλήθιο που τελευταία στιγμή αποφάσισε να πιάσει αριστερή λωρίδα στην θηβών....απο την τερμα δεξιά..χωρίς φλας..και παραλίγο να τον μαζέψω....Με την αποστομωτική δικαιολογία, "φιλαράκι ξεχάστηκα".Όλα αυτά επειδή η πρώτη σου πρόταση δεν ισχύει (σε γενικά πλαίσια πάντα) στην Ελλάδα. Αυτοκίνητα εχουν την ικανότητα να οδηγούν πολλοί. Μηχανάκια πολλοί λιγότεροι.
Karavaneas Φεβρουάριος 9, 2010 #1603 Φεβρουάριος 9, 2010 ο μεσος μηχανοβιος ειναι καλυτερος οδηγος απο το μεσο οδηγο αυτοκινητου,αλλιως θα ειχαν σκοτωθει ολοι απο τη πρωτη μερα.μη ξεχνας οτι το αυτοκινητο θελει πολυ λιγοτερα skills και ετσι προτιμαται απο Low level Οδηγους τυπου θειτσα,μπαρμας,μπαρμπι...
hayabusa Φεβρουάριος 9, 2010 #1604 Φεβρουάριος 9, 2010 από το ΚΑΤ έστω και απ'εξω τυχαια δεν πρέπει να έχεις περάσει ποτέ μαλλον ε;
greekfragma Φεβρουάριος 9, 2010 #1606 Φεβρουάριος 9, 2010 Το οτι στο ΚΑΤ έχει αρκετούς δικυκλιστές δε σημαίνει κάτι για την αναλογία καλώς οδηγών 4τροχων vs 2τροχων.Το μόνο που σημαίνει είναι οτι σε οποιαδήποτε περίπτωση του παραπάνω συνδυασμού 4τροχος vs 2τροχος αυτός που οδηγεί τις λίγότερες ρόδες είναι που θα είναι περισσότερο απροστάτευτος.
Hohenstaufen Φεβρουάριος 9, 2010 #1607 Φεβρουάριος 9, 2010 ο μεσος μηχανοβιος ειναι καλυτερος οδηγος απο το μεσο οδηγο αυτοκινητου,αλλιως θα ειχαν σκοτωθει ολοι απο τη πρωτη μερα.μη ξεχνας οτι το αυτοκινητο θελει πολυ λιγοτερα skills και ετσι προτιμαται απο Low level Οδηγους τυπου θειτσα,μπαρμας,μπαρμπι...Μα αυτό δεν γράφω? ελεος.
status Φεβρουάριος 9, 2010 #1608 Φεβρουάριος 9, 2010 από το ΚΑΤ έστω και απ'εξω τυχαια δεν πρέπει να έχεις περάσει ποτέ μαλλον ε;Ότι είπε ο greekfragma.Κ να συμπληρώσω ότι μετά από 4 χρόνια διανομέας που ήμουν μπορώ να σου πω ότι οι 4άτροχοι οδηγοί αγνοούν επιδεικτικά τα δίτροχα.Είτε σε στάση είτε σε κίνηση.Κάτοχος Φέϊζερ και καλών γειτόνων.
nickstamat Φεβρουάριος 9, 2010 #1609 Φεβρουάριος 9, 2010 Εγώ προσέχω πάντα τους καθρέφτες μου για τα μηχανάκια και κάνω πάντα χώρο για να τους διευκολύνω. Αυτό που μου τη σπάει όμως είναι ότι κάποιοι το θεωρούν δεδομένο. Μία φορά ήταν δύο αμάξια είναι πολύ κοντά δίπλα-δίπλα σε ένα φανάρι, ένα μηχανάκι δε χώραγε και ο οδηγός έκανε μία μικρή μανούβρα για να του κάνει χώρο. Το μηχανάκι πέρασε, κοντοστάθηκε και έριξε μία κλωτσιά στην πόρτα του αυτοκινήτου και σηκώθηκε κι έφυγε. Μετά από κάτι τέτοια περιστατικά, τα συναισθήματα για τους μοτοσυκλετιστές είναι κάπως ανάμεικτα...
astrolabos Φεβρουάριος 9, 2010 #1610 Φεβρουάριος 9, 2010 Ότι είπε ο greekfragma.Κ να συμπληρώσω ότι μετά από 4 χρόνια διανομέας που ήμουν μπορώ να σου πω ότι οι 4άτροχοι οδηγοί αγνοούν επιδεικτικά τα δίτροχα.Είτε σε στάση είτε σε κίνηση.Κάτοχος Φέϊζερ και καλών γειτόνων.4 χρονια καμικάζι θες να πεις.
status Φεβρουάριος 9, 2010 #1611 Φεβρουάριος 9, 2010 4 χρονια καμικάζι θες να πεις.Όχι ρε μια χαρά ήμανε (αφού επέζησα..) αλλά άλλοι πρώην συνάδελφοι ήταν χάλια μαύρα.
astrolabos Φεβρουάριος 9, 2010 #1612 Φεβρουάριος 9, 2010 Εκεί που θέλω να καταλλήξω είναι ότι οι διανομείς για χάρη μείωσης του χρόνου, καταπατούν σχεδόν όλον τον ΚΟΚ. Τόσο πολύ, που πιστεύω ότι παίζει να μαζεύονται κάπου και να μετράνε ποιός έσπασε περισσότερες φορές τον ΚΟΚ.
status Φεβρουάριος 9, 2010 #1613 Φεβρουάριος 9, 2010 Εκεί που θέλω να καταλλήξω είναι ότι οι διανομείς για χάρη μείωσης του χρόνου, καταπατούν σχεδόν όλον τον ΚΟΚ. Τόσο πολύ, που πιστεύω ότι παίζει να μαζεύονται κάπου και να μετράνε ποιός έσπασε περισσότερες φορές τον ΚΟΚ.Αν μαζεύονται δεν γνωρίζω (εμένα μυρίζουν τα πόδια μου για αυτό:Ρ).Αλλά είναι κ η πίεση στη δουλειά πάνω, πολλοί το κάνουν ηθελημένα, άλλοι επειδή περισσότερες παραγγελίες=περισσότερα πουρμπουάρ. (κατακριτέο φυσικά το 2ο)
o polonos Φεβρουάριος 9, 2010 #1614 Φεβρουάριος 9, 2010 σε βρισκω λιγο αυστηρο... δεν ολοι ιδιο στα 60 τους...υπαρχουν και υποδειγματα οδηγωναλλιως ειναι ενας 60αρης σημερα, αλλιως ηταν το 1980 και αλλιως θα ειμαστε εμεις στα 60 μαςαπλα περιπου σ'αυτη την ηλικια πιστευω οτι θα πρεπει να ξεκινα προγραμμα επιτηρησηςμε επανεξεταση ανα διετια πχ και μετα τα 70 ανα ετοςτα αντανακλαστικα μειωνεται αισθητα, και υπαρχουν παθησεις που καθιστουν το τιμονι απαγορευτικοοποτε καποιος θα πρεπει να τα ελεγχει για το καλο ολων μαςΠιστευω πως εχεις απολυτο δικαιο...
Tsakonas Φεβρουάριος 9, 2010 #1615 Φεβρουάριος 9, 2010 ο κρυος αερας που χτυπαει το κεφαλι σου μπορει μετα απο χρονια να σου προκαλεσει τεραστια προβληματαωχ!για εξηγα?
eleozz Φεβρουάριος 9, 2010 #1616 Φεβρουάριος 9, 2010 ωχ!για εξηγα?ο κρυος αερας που χτυπαει το προσωπο μπορει να σου προκαλεσει απο απλη ιγμοριτιδα (αλλα και χρονια ιγμοριτιδα)που σχετικα ειναι κατι απλο αλλα και πιο επικινδυνες παθησεις οπως μετα απο μεγαλο χρονικο διαστημα να μαζευτει "υγρο" στην κρανιακη περιοχη αν το καταλαβεις νωρις τοτε μπορεις να προλαβεις τα χειροτερααλλα αν δεν το προλάβεις και "απλωθει" υπαρχει μεγαλος κινδυνος και πολλες φορες χρειαζεται να γινει χειρουργειοαυτα τα ξερω απο πατερα κολλητουσιγουρα θα ηταν καλυτερα να σου τα πει καποιος ειδικοςεγω απλα θελω να πω πως το κρανος δεν προστατευει μονο στο να μην σπασεις το κεφαλι σου
pontium Φεβρουάριος 9, 2010 #1617 Φεβρουάριος 9, 2010 ΚαλησπέραΈχω πάρει ένα punto 1.4 16v dynamic του 2003 εδώ και αρκετούς μήνες και χρειάζομαι ένα ψυγείο νερού.Η αναζήτηση είναι δύσκολη και ο γούγλης δεν βοηθάει και πολύ.Έχω βρει καινούργιο στα 155€ σε site με ανταλλακτικά αλλά θέλω να κάνω πρώτα μια έρενα για μεταχειρισμένο.Μπορείτε να μου προτείνετε κάποια καταστήματα??Ευχαριστώ προκαταβολικά
PetrosD Φεβρουάριος 9, 2010 #1618 Φεβρουάριος 9, 2010 ΚαλησπέραΈχω πάρει ένα punto 1.4 16v dynamic του 2003 εδώ και αρκετούς μήνες και χρειάζομαι ένα ψυγείο νερού.Η αναζήτηση είναι δύσκολη και ο γούγλης δεν βοηθάει και πολύ.Έχω βρει καινούργιο στα 155€ σε site με ανταλλακτικά αλλά θέλω να κάνω πρώτα μια έρενα για μεταχειρισμένο.Μπορείτε να μου προτείνετε κάποια καταστήματα??Ευχαριστώ προκαταβολικάΑν το "google is your friend" τότε το "ebay is your second friend"http://cgi.ebay.co.uk/fiat-grande-punto-radiator-05-1-2-1-4-a-c_W0QQitemZ170443507881QQcmdZViewItemQQptZUK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item27af3988a9Αυτό δε θες;Ή κάτι τέτοιο;http://ricambi-auto.shop.ebay.it/items/Auto-Ricambi-e-Accessori_Ricambi-Auto__fiat-grande-punto-1-4_W0QQCategoriaZMotoreQQMarcaQ2520AutoZFiatQ3bfiatQQ_nkwZfiatQ20grandeQ20puntoQ201Q2e4QQMotoreQ2520opzioniZRaffreddamentoQ2520MotoreQQ_flnZ1QQ_ssovZ1QQ_trksidZp3286Q2ec0Q2em282
pontium Φεβρουάριος 10, 2010 #1619 Φεβρουάριος 10, 2010 Είναι το mk2.Εξακολουθώ να βρίσκω μόνο για AC(clima)και όχι του νερού.Ότι έχει σε νερό και στο co.uk είναι για 1.2.Θα το ψάξω πάλι αύριο.Ευχαριστώ για την βοήθεια
jax7480 Φεβρουάριος 10, 2010 #1620 Φεβρουάριος 10, 2010 σε βρισκω λιγο αυστηρο... δεν ολοι ιδιο στα 60 τους...υπαρχουν και υποδειγματα οδηγωναλλιως ειναι ενας 60αρης σημερα, αλλιως ηταν το 1980 και αλλιως θα ειμαστε εμεις στα 60 μαςαπλα περιπου σ'αυτη την ηλικια πιστευω οτι θα πρεπει να ξεκινα προγραμμα επιτηρησηςμε επανεξεταση ανα διετια πχ και μετα τα 70 ανα ετοςτα αντανακλαστικα μειωνεται αισθητα, και υπαρχουν παθησεις που καθιστουν το τιμονι απαγορευτικοοποτε καποιος θα πρεπει να τα ελεγχει για το καλο ολων μαςΕιναι λιγο "περιεργοι" ως προς τον τροπο αντιληψης οι 60αρηδες+.Μεγαλωσαν σε μια χωρα που κανενας εως ελαχιστοι ειχαν αυτοκινητο. Καθως μεγαλωναν τα αυτοκινητα πληθαιναν μεν αλλα οχι στον βαθμο που γινεται σημερα οποτε εμαθαν να οδηγουν με εναν τροπο, να πω πιο εγωιστικο, αλλωστε ηταν σχεδον μονοι στον δρομο. Αυτοι που δεν οδηγουσαν αρκετα δεν μπορεσαν να "εγκληματιστουν" στο χαος που επικρατει.Ηρθαν και τα καινουρια αυτοκινητα με ABS,TCS, EBV,EBD,ESP, 8 airbags, ηλεκτρικο τασακι και θερμαινομενο πατακι και πιστευουν πλεον οτι δεν χρειαζεται να οδηγουν οι ιδιοι, αλλα οδηγει το αυτοκινητο. Το παρατηρω συνεχεια αυτο. Ειδα προχθες το πρωι που ερχομουν απο την δουλεια, 2 αυτοκινητα στην ακρη του δρομου σμπαραλια στην κυριολεξια. Ευτυχως αυτοι δεν επαθαν τιποτα. Κατω γλιτσα. Δηλαδη ποσο καφρος εισαι ωστε να μην καταλαβεις οτι εχει γλιτσα κατω? Και αντε και δεν μπορεις να το καταλαβεις. Κανε μονος σου οταν ξεκινας απο το σπιτι 2-3 φρεναρισματα πανικου με λιγα χιλιομετρα και με κανεναν εννοειται πισω για να δεις πως συμπεριφερεται και το αυτοκινητο και το οδοστρωμα στις καιρικες συνθηκες που επικρατουν εκεινη την στιγμη. Αλλα ειπαμε, αρχοντας της ασφαλτου ο ελληνας.Εγινε το αυτοκινητο πλεον "φθηνο" γιατι με 100€ τον μηνα αγοραζεις καινουριο αυτοκινητο και οριστε και η γιαγια ετων 80+ με το Kia Picanto και το κοκκινο N στο πισω τζαμι να πηγαινει να παιξει μπιριμπα με τις κολλητες...Και ο Θεος να βαλει το χερι του μετα απο ολα αυτα....Θελεις να εξαλειψεις τα "πληρωμενα" διπλωματα? ειναι πολυ απλο.Εξομοιωτης. Στην αιθουσα που πηγαινουν ολοι και δινουν γραπτες εξετασεις, βαλε εναν εξομοιωτη οδηγησης. Βαλε μπροστα σε ΟΛΟΥΣ τους υποψηφιους τον καθενα να οδηγησει. Συνδεση απ'ευθειας με το υπουργειο συγκοινωνιων και να στελνετε αυτοματως η επιλογη αν περασε ή οχι.Μετα αν θελεις αφησε και την οδηγηση σε κανονικες συνθηκες με τους δασκαλους και τους πληρωμενους εξεταστες.Τουλαχιστον στο τελευταιο βημα θα φτανει το 1/3 απο αυτους που φτανουν τωρα.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.