Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

καλα αυτο με το κρανος ειναι μεγαλο θεμα

αν δεν παθεις κατι απο ατυχημα (ευχομαι κανεις να μην παθει)

ο κρυος αερας που χτυπαει το κεφαλι σου μπορει μετα απο χρονια να σου προκαλεσει τεραστια προβληματα

και στην τελικη αν δεν θες να το κανεις για εσενα καντο για την οικογενεια σου

(δεν νομιζω πως καποιος μετα απο 30 χρονια που θα γινει πατερας να θελει να τραβιέται στα νοσοκομεια ενω εχει πισω του πεδια επειδη καποτε δεν φορουσε κρανος)

(δεν παει σε καποιον συγκεκριμένα το μηνυμα,γενικος μιλαω)

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply

οι περισσοτεροι μοτοσυκλετιστες που γνωριζω ειναι πιο καλοι οδηγοι απο τους περισσοτερους αμαξαδες

κι'αυτο αναγκαστικα γιατι εκ των πραγματων αναγκαζονται να ειναι σε εγρηγορση

μιας και ρισκαρουν τη ζωη τους καθημερινα αντιμετωποι με την ποιοτητα των ελληνικων δρομων,

θειτσες και μπαρμπαδες και ανεγκεφαλους wannabe Βατανεν της Ελλαδας

εαν καταργουνταν τα δικυκλα φανταζεσαι τι θα γινοτανε στους δρομους απο τα νεα τετρατροχα που θα προεκυπταν?

Δυστυχώς δεν γνωρίζεις αρκετούς.

Όπως πχ τον καημένο μπάρμπα που έχει το παπί και χώνετε παντού, μπροστά, πίσω, σου και κάνει ελιγμούς χωρίς να κοιτά νομίζωντας οτι είναι μόνος του στον δρόμο....ή την καγκουράκο 16χρονο με το 50άρι. Όπως επίσης έναν ηλήθιο που τελευταία στιγμή αποφάσισε να πιάσει αριστερή λωρίδα στην θηβών....απο την τερμα δεξιά..χωρίς φλας..και παραλίγο να τον μαζέψω....Με την αποστομωτική δικαιολογία, "φιλαράκι ξεχάστηκα".

Όλα αυτά επειδή η πρώτη σου πρόταση δεν ισχύει (σε γενικά πλαίσια πάντα) στην Ελλάδα. Αυτοκίνητα εχουν την ικανότητα να οδηγούν πολλοί. Μηχανάκια πολλοί λιγότεροι.

ο μεσος μηχανοβιος ειναι καλυτερος οδηγος απο το μεσο οδηγο αυτοκινητου,αλλιως θα ειχαν σκοτωθει ολοι απο τη πρωτη μερα.

μη ξεχνας οτι το αυτοκινητο θελει πολυ λιγοτερα skills και ετσι προτιμαται απο Low level Οδηγους τυπου θειτσα,μπαρμας,μπαρμπι...

Το οτι στο ΚΑΤ έχει αρκετούς δικυκλιστές δε σημαίνει κάτι για την αναλογία καλώς οδηγών 4τροχων vs 2τροχων.

Το μόνο που σημαίνει είναι οτι σε οποιαδήποτε περίπτωση του παραπάνω συνδυασμού 4τροχος vs 2τροχος αυτός που οδηγεί τις λίγότερες ρόδες είναι που θα είναι περισσότερο απροστάτευτος.

ο μεσος μηχανοβιος ειναι καλυτερος οδηγος απο το μεσο οδηγο αυτοκινητου,αλλιως θα ειχαν σκοτωθει ολοι απο τη πρωτη μερα.

μη ξεχνας οτι το αυτοκινητο θελει πολυ λιγοτερα skills και ετσι προτιμαται απο Low level Οδηγους τυπου θειτσα,μπαρμας,μπαρμπι...

Μα αυτό δεν γράφω? ελεος.

από το ΚΑΤ έστω και απ'εξω τυχαια δεν πρέπει να έχεις περάσει ποτέ μαλλον ε;

Ότι είπε ο greekfragma.

Κ να συμπληρώσω ότι μετά από 4 χρόνια διανομέας που ήμουν μπορώ να σου πω ότι οι 4άτροχοι οδηγοί αγνοούν επιδεικτικά τα δίτροχα.

Είτε σε στάση είτε σε κίνηση.

Κάτοχος Φέϊζερ και καλών γειτόνων.

Εγώ προσέχω πάντα τους καθρέφτες μου για τα μηχανάκια και κάνω πάντα χώρο για να τους διευκολύνω.

Αυτό που μου τη σπάει όμως είναι ότι κάποιοι το θεωρούν δεδομένο.

Μία φορά ήταν δύο αμάξια είναι πολύ κοντά δίπλα-δίπλα σε ένα φανάρι, ένα μηχανάκι δε χώραγε και ο οδηγός έκανε μία μικρή μανούβρα για να του κάνει χώρο. Το μηχανάκι πέρασε, κοντοστάθηκε και έριξε μία κλωτσιά στην πόρτα του αυτοκινήτου και σηκώθηκε κι έφυγε.

Μετά από κάτι τέτοια περιστατικά, τα συναισθήματα για τους μοτοσυκλετιστές είναι κάπως ανάμεικτα... :hm:

Ότι είπε ο greekfragma.

Κ να συμπληρώσω ότι μετά από 4 χρόνια διανομέας που ήμουν μπορώ να σου πω ότι οι 4άτροχοι οδηγοί αγνοούν επιδεικτικά τα δίτροχα.

Είτε σε στάση είτε σε κίνηση.

Κάτοχος Φέϊζερ και καλών γειτόνων.

4 χρονια καμικάζι θες να πεις.

4 χρονια καμικάζι θες να πεις.

Όχι ρε μια χαρά ήμανε (αφού επέζησα..) αλλά άλλοι πρώην συνάδελφοι ήταν χάλια μαύρα.

Εκεί που θέλω να καταλλήξω είναι ότι οι διανομείς για χάρη μείωσης του χρόνου, καταπατούν σχεδόν όλον τον ΚΟΚ. Τόσο πολύ, που πιστεύω ότι παίζει να μαζεύονται κάπου και να μετράνε ποιός έσπασε περισσότερες φορές τον ΚΟΚ.

Εκεί που θέλω να καταλλήξω είναι ότι οι διανομείς για χάρη μείωσης του χρόνου, καταπατούν σχεδόν όλον τον ΚΟΚ. Τόσο πολύ, που πιστεύω ότι παίζει να μαζεύονται κάπου και να μετράνε ποιός έσπασε περισσότερες φορές τον ΚΟΚ.

Αν μαζεύονται δεν γνωρίζω (εμένα μυρίζουν τα πόδια μου για αυτό:Ρ).

Αλλά είναι κ η πίεση στη δουλειά πάνω, πολλοί το κάνουν ηθελημένα, άλλοι επειδή περισσότερες παραγγελίες=περισσότερα πουρμπουάρ. (κατακριτέο φυσικά το 2ο)

σε βρισκω λιγο αυστηρο... δεν ολοι ιδιο στα 60 τους...

υπαρχουν και υποδειγματα οδηγων

αλλιως ειναι ενας 60αρης σημερα, αλλιως ηταν το 1980 και αλλιως θα ειμαστε εμεις στα 60 μας

απλα περιπου σ'αυτη την ηλικια πιστευω οτι θα πρεπει να ξεκινα προγραμμα επιτηρησης

με επανεξεταση ανα διετια πχ και μετα τα 70 ανα ετος

τα αντανακλαστικα μειωνεται αισθητα, και υπαρχουν παθησεις που καθιστουν το τιμονι απαγορευτικο

οποτε καποιος θα πρεπει να τα ελεγχει για το καλο ολων μας

Πιστευω πως εχεις απολυτο δικαιο...

ο κρυος αερας που χτυπαει το κεφαλι σου μπορει μετα απο χρονια να σου προκαλεσει τεραστια προβληματα

ωχ!για εξηγα?

ωχ!για εξηγα?

ο κρυος αερας που χτυπαει το προσωπο μπορει να σου προκαλεσει απο απλη ιγμοριτιδα (αλλα και χρονια ιγμοριτιδα)

που σχετικα ειναι κατι απλο

αλλα και πιο επικινδυνες παθησεις

οπως μετα απο μεγαλο χρονικο διαστημα να μαζευτει "υγρο" στην κρανιακη περιοχη

αν το καταλαβεις νωρις τοτε μπορεις να προλαβεις τα χειροτερα

αλλα αν δεν το προλάβεις και "απλωθει" υπαρχει μεγαλος κινδυνος

και πολλες φορες χρειαζεται να γινει χειρουργειο

αυτα τα ξερω απο πατερα κολλητου

σιγουρα θα ηταν καλυτερα να σου τα πει καποιος ειδικος

εγω απλα θελω να πω πως το κρανος δεν προστατευει μονο στο να μην σπασεις το κεφαλι σου

Καλησπέρα

Έχω πάρει ένα punto 1.4 16v dynamic του 2003 εδώ και αρκετούς μήνες και χρειάζομαι ένα ψυγείο νερού.Η αναζήτηση είναι δύσκολη και ο γούγλης δεν βοηθάει και πολύ.Έχω βρει καινούργιο στα 155€ σε site με ανταλλακτικά αλλά θέλω να κάνω πρώτα μια έρενα για μεταχειρισμένο.Μπορείτε να μου προτείνετε κάποια καταστήματα??

Ευχαριστώ προκαταβολικά

Καλησπέρα

Έχω πάρει ένα punto 1.4 16v dynamic του 2003 εδώ και αρκετούς μήνες και χρειάζομαι ένα ψυγείο νερού.Η αναζήτηση είναι δύσκολη και ο γούγλης δεν βοηθάει και πολύ.Έχω βρει καινούργιο στα 155€ σε site με ανταλλακτικά αλλά θέλω να κάνω πρώτα μια έρενα για μεταχειρισμένο.Μπορείτε να μου προτείνετε κάποια καταστήματα??

Ευχαριστώ προκαταβολικά

Αν το "google is your friend" τότε το "ebay is your second friend"

http://cgi.ebay.co.uk/fiat-grande-punto-radiator-05-1-2-1-4-a-c_W0QQitemZ170443507881QQcmdZViewItemQQptZUK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item27af3988a9

Αυτό δε θες;

Ή κάτι τέτοιο;

http://ricambi-auto.shop.ebay.it/items/Auto-Ricambi-e-Accessori_Ricambi-Auto__fiat-grande-punto-1-4_W0QQCategoriaZMotoreQQMarcaQ2520AutoZFiatQ3bfiatQQ_nkwZfiatQ20grandeQ20puntoQ201Q2e4QQMotoreQ2520opzioniZRaffreddamentoQ2520MotoreQQ_flnZ1QQ_ssovZ1QQ_trksidZp3286Q2ec0Q2em282

Είναι το mk2.Εξακολουθώ να βρίσκω μόνο για AC(clima)και όχι του νερού.Ότι έχει σε νερό και στο co.uk είναι για 1.2.Θα το ψάξω πάλι αύριο.Ευχαριστώ για την βοήθεια

σε βρισκω λιγο αυστηρο... δεν ολοι ιδιο στα 60 τους...

υπαρχουν και υποδειγματα οδηγων

αλλιως ειναι ενας 60αρης σημερα, αλλιως ηταν το 1980 και αλλιως θα ειμαστε εμεις στα 60 μας

απλα περιπου σ'αυτη την ηλικια πιστευω οτι θα πρεπει να ξεκινα προγραμμα επιτηρησης

με επανεξεταση ανα διετια πχ και μετα τα 70 ανα ετος

τα αντανακλαστικα μειωνεται αισθητα, και υπαρχουν παθησεις που καθιστουν το τιμονι απαγορευτικο

οποτε καποιος θα πρεπει να τα ελεγχει για το καλο ολων μας

Ειναι λιγο "περιεργοι" ως προς τον τροπο αντιληψης οι 60αρηδες+.

Μεγαλωσαν σε μια χωρα που κανενας εως ελαχιστοι ειχαν αυτοκινητο. Καθως μεγαλωναν τα αυτοκινητα πληθαιναν μεν αλλα οχι στον βαθμο που γινεται σημερα οποτε εμαθαν να οδηγουν με εναν τροπο, να πω πιο εγωιστικο, αλλωστε ηταν σχεδον μονοι στον δρομο. Αυτοι που δεν οδηγουσαν αρκετα δεν μπορεσαν να "εγκληματιστουν" στο χαος που επικρατει.

Ηρθαν και τα καινουρια αυτοκινητα με ABS,TCS, EBV,EBD,ESP, 8 airbags, ηλεκτρικο τασακι και θερμαινομενο πατακι και πιστευουν πλεον οτι δεν χρειαζεται να οδηγουν οι ιδιοι, αλλα οδηγει το αυτοκινητο.

Το παρατηρω συνεχεια αυτο. Ειδα προχθες το πρωι που ερχομουν απο την δουλεια, 2 αυτοκινητα στην ακρη του δρομου σμπαραλια στην κυριολεξια. Ευτυχως αυτοι δεν επαθαν τιποτα. Κατω γλιτσα. Δηλαδη ποσο καφρος εισαι ωστε να μην καταλαβεις οτι εχει γλιτσα κατω? Και αντε και δεν μπορεις να το καταλαβεις. Κανε μονος σου οταν ξεκινας απο το σπιτι 2-3 φρεναρισματα πανικου με λιγα χιλιομετρα και με κανεναν εννοειται πισω για να δεις πως συμπεριφερεται και το αυτοκινητο και το οδοστρωμα στις καιρικες συνθηκες που επικρατουν εκεινη την στιγμη. Αλλα ειπαμε, αρχοντας της ασφαλτου ο ελληνας.

Εγινε το αυτοκινητο πλεον "φθηνο" γιατι με 100€ τον μηνα αγοραζεις καινουριο αυτοκινητο και οριστε και η γιαγια ετων 80+ με το Kia Picanto και το κοκκινο N στο πισω τζαμι να πηγαινει να παιξει μπιριμπα με τις κολλητες...

Και ο Θεος να βαλει το χερι του μετα απο ολα αυτα....

Θελεις να εξαλειψεις τα "πληρωμενα" διπλωματα? ειναι πολυ απλο.

Εξομοιωτης. Στην αιθουσα που πηγαινουν ολοι και δινουν γραπτες εξετασεις, βαλε εναν εξομοιωτη οδηγησης. Βαλε μπροστα σε ΟΛΟΥΣ τους υποψηφιους τον καθενα να οδηγησει. Συνδεση απ'ευθειας με το υπουργειο συγκοινωνιων και να στελνετε αυτοματως η επιλογη αν περασε ή οχι.

Μετα αν θελεις αφησε και την οδηγηση σε κανονικες συνθηκες με τους δασκαλους και τους πληρωμενους εξεταστες.

Τουλαχιστον στο τελευταιο βημα θα φτανει το 1/3 απο αυτους που φτανουν τωρα.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.