Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Πραγματικα πιστευω οτι η 3η ηλικια δεν θα επρεπε να οδηγαει ελευθερα στους δρομους....

Γιατι να ρισκαρουν την ζωη τους και κυριως την ζωη μας?

Ας κανει το κρατος δωρεαν μετακινησεις με ΜΜΜ απο τα 60 και ας αφησουν τα αμαξια σπιτια η ας τα δωσουν στα εγγονια :whip:

σε βρισκω λιγο αυστηρο... δεν ολοι ιδιο στα 60 τους...

υπαρχουν και υποδειγματα οδηγων

αλλιως ειναι ενας 60αρης σημερα, αλλιως ηταν το 1980 και αλλιως θα ειμαστε εμεις στα 60 μας

απλα περιπου σ'αυτη την ηλικια πιστευω οτι θα πρεπει να ξεκινα προγραμμα επιτηρησης

με επανεξεταση ανα διετια πχ και μετα τα 70 ανα ετος

τα αντανακλαστικα μειωνεται αισθητα, και υπαρχουν παθησεις που καθιστουν το τιμονι απαγορευτικο

οποτε καποιος θα πρεπει να τα ελεγχει για το καλο ολων μας

Και τα δίκυκλα να καταργηθούν, δε θα με χάλαγε... Είναι από τους πιο επικίνδυνους οδηγούς, μετά τους ταρίφες και πριν τους παππούδες.

οι περισσοτεροι μοτοσυκλετιστες που γνωριζω ειναι πιο καλοι οδηγοι απο τους περισσοτερους αμαξαδες

κι'αυτο αναγκαστικα γιατι εκ των πραγματων αναγκαζονται να ειναι σε εγρηγορση

μιας και ρισκαρουν τη ζωη τους καθημερινα αντιμετωποι με την ποιοτητα των ελληνικων δρομων,

θειτσες και μπαρμπαδες και ανεγκεφαλους wannabe Βατανεν της Ελλαδας

εαν καταργουνταν τα δικυκλα φανταζεσαι τι θα γινοτανε στους δρομους απο τα νεα τετρατροχα που θα προεκυπταν?

Link to comment
Share on other sites

Εσύ δεν έχεις κάποια δουλειά να κάνεις μέχρι το απόγευμα;:p

Πονεμένη ιστορία που έχει να κάνει με τάπες βαρελιών και ενίοτε με ξύσιμο συγκεκριμένου μέρους του σώματος...

Link to comment
Share on other sites

δεν φταίει η ηλικια

η παιδεια που δεν εχουν οι ηλικιωμενοι

οπως επισης και οι μικροτεροι σε ηλικια

φταινε, επισεις φταινε οι δρομοι αλλα

και ολοι εμεις που δεν κανουμε κατι για

να καθαρισουν οι δρομοι απο τις αφισες

διαφημισεις και δεν ξερω τι αλλο μπορεις

να βρεις σε φαναρια,πινακιδες etc:dots:

δεν συνεχιζω γιατι θα δημιουργησω θεμα

Link to comment
Share on other sites

παίδες, έχουμε κανενα καλό φαναρτζίδικο κοντα στο Μοσχάτο; μου ρημάξανε το καπώ του Primera και δε βλέπετε το καημενο το αμαξακι...

εδιτ: έχω και εγωβ διάφορα υπόψην απλά θα προτιμούσα να έρθει και όσο το δυνατόν φτηνά η δουλειά :p

Link to comment
Share on other sites

οι περισσοτεροι μοτοσυκλετιστες που γνωριζω ειναι πιο καλοι οδηγοι απο τους περισσοτερους αμαξαδες

κι'αυτο αναγκαστικα γιατι εκ των πραγματων αναγκαζονται να ειναι σε εγρηγορση

μιας και ρισκαρουν τη ζωη τους καθημερινα αντιμετωποι με την ποιοτητα των ελληνικων δρομων,

θειτσες και μπαρμπαδες και ανεγκεφαλους wannabe Βατανεν της Ελλαδας

εαν καταργουνταν τα δικυκλα φανταζεσαι τι θα γινοτανε στους δρομους απο τα νεα τετρατροχα που θα προεκυπταν?

Δεν κρίνω με βάση τους γνωστούς μου (άλλωστε μόνο 1-2 ξέρω με μηχανή, και κανέναν δεν τον έχω δει να οδηγεί). Κρίνω με βάση αυτά που βλέπω στο δρόμο, το πως αδιαφορούν οι ίδιοι για τον εαυτό τους. Δεν είναι δυνατόν να έχει απαίτηση να σκοτωθώ εγώ επειδή αυτός την είδε καμικάζι-μαχητής των δρόμων.

Δε διαφωνώ ότι πολλά από αυτά (ή και περισσότερα) τα κάνουν και τετράτροχοι οδηγοί. Η διαφορά, για εμένα, είναι ότι αν για κάποιο λόγο σκουντηχτώ [θεός φυλάξοι] με ένα παπί ή μια μηχανή, ο αναβάτης (που σπάνια φοράει το κράνος στην κεφάλα, αλλά συνήθως το έχει στον αγκώνα) έχει πολύ περισσότερες πιθανότητες να τραυματιστεί, απ'ότι αν χτυπήσω με αυτοκίνητο [θεός φυλάξοι]^2.

Είναι υπερβολή το να καταργηθούν τα δίκυκλα, και το ξέρω. Ήταν, απλώς, αντίστοιχη υπερβολή με του Θωμά (o polonos), μετά τα σημερινά. Είναι απογοητευτικό, και μετά από κάποιο σημείο εκνευριστικό, το να νοιάζεσαι περισσότερο εσύ για τον άλλον, απ'ότι ο ίδιος για τον εαυτό του.

Link to comment
Share on other sites

καλα αυτο με το κρανος ειναι μεγαλο θεμα

αν δεν παθεις κατι απο ατυχημα (ευχομαι κανεις να μην παθει)

ο κρυος αερας που χτυπαει το κεφαλι σου μπορει μετα απο χρονια να σου προκαλεσει τεραστια προβληματα

και στην τελικη αν δεν θες να το κανεις για εσενα καντο για την οικογενεια σου

(δεν νομιζω πως καποιος μετα απο 30 χρονια που θα γινει πατερας να θελει να τραβιέται στα νοσοκομεια ενω εχει πισω του πεδια επειδη καποτε δεν φορουσε κρανος)

(δεν παει σε καποιον συγκεκριμένα το μηνυμα,γενικος μιλαω)

Link to comment
Share on other sites

οι περισσοτεροι μοτοσυκλετιστες που γνωριζω ειναι πιο καλοι οδηγοι απο τους περισσοτερους αμαξαδες

κι'αυτο αναγκαστικα γιατι εκ των πραγματων αναγκαζονται να ειναι σε εγρηγορση

μιας και ρισκαρουν τη ζωη τους καθημερινα αντιμετωποι με την ποιοτητα των ελληνικων δρομων,

θειτσες και μπαρμπαδες και ανεγκεφαλους wannabe Βατανεν της Ελλαδας

εαν καταργουνταν τα δικυκλα φανταζεσαι τι θα γινοτανε στους δρομους απο τα νεα τετρατροχα που θα προεκυπταν?

Δυστυχώς δεν γνωρίζεις αρκετούς.

Όπως πχ τον καημένο μπάρμπα που έχει το παπί και χώνετε παντού, μπροστά, πίσω, σου και κάνει ελιγμούς χωρίς να κοιτά νομίζωντας οτι είναι μόνος του στον δρόμο....ή την καγκουράκο 16χρονο με το 50άρι. Όπως επίσης έναν ηλήθιο που τελευταία στιγμή αποφάσισε να πιάσει αριστερή λωρίδα στην θηβών....απο την τερμα δεξιά..χωρίς φλας..και παραλίγο να τον μαζέψω....Με την αποστομωτική δικαιολογία, "φιλαράκι ξεχάστηκα".

Όλα αυτά επειδή η πρώτη σου πρόταση δεν ισχύει (σε γενικά πλαίσια πάντα) στην Ελλάδα. Αυτοκίνητα εχουν την ικανότητα να οδηγούν πολλοί. Μηχανάκια πολλοί λιγότεροι.

Link to comment
Share on other sites

ο μεσος μηχανοβιος ειναι καλυτερος οδηγος απο το μεσο οδηγο αυτοκινητου,αλλιως θα ειχαν σκοτωθει ολοι απο τη πρωτη μερα.

μη ξεχνας οτι το αυτοκινητο θελει πολυ λιγοτερα skills και ετσι προτιμαται απο Low level Οδηγους τυπου θειτσα,μπαρμας,μπαρμπι...

Link to comment
Share on other sites

Το οτι στο ΚΑΤ έχει αρκετούς δικυκλιστές δε σημαίνει κάτι για την αναλογία καλώς οδηγών 4τροχων vs 2τροχων.

Το μόνο που σημαίνει είναι οτι σε οποιαδήποτε περίπτωση του παραπάνω συνδυασμού 4τροχος vs 2τροχος αυτός που οδηγεί τις λίγότερες ρόδες είναι που θα είναι περισσότερο απροστάτευτος.

Link to comment
Share on other sites

ο μεσος μηχανοβιος ειναι καλυτερος οδηγος απο το μεσο οδηγο αυτοκινητου,αλλιως θα ειχαν σκοτωθει ολοι απο τη πρωτη μερα.

μη ξεχνας οτι το αυτοκινητο θελει πολυ λιγοτερα skills και ετσι προτιμαται απο Low level Οδηγους τυπου θειτσα,μπαρμας,μπαρμπι...

Μα αυτό δεν γράφω? ελεος.

Link to comment
Share on other sites

από το ΚΑΤ έστω και απ'εξω τυχαια δεν πρέπει να έχεις περάσει ποτέ μαλλον ε;

Ότι είπε ο greekfragma.

Κ να συμπληρώσω ότι μετά από 4 χρόνια διανομέας που ήμουν μπορώ να σου πω ότι οι 4άτροχοι οδηγοί αγνοούν επιδεικτικά τα δίτροχα.

Είτε σε στάση είτε σε κίνηση.

Κάτοχος Φέϊζερ και καλών γειτόνων.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ προσέχω πάντα τους καθρέφτες μου για τα μηχανάκια και κάνω πάντα χώρο για να τους διευκολύνω.

Αυτό που μου τη σπάει όμως είναι ότι κάποιοι το θεωρούν δεδομένο.

Μία φορά ήταν δύο αμάξια είναι πολύ κοντά δίπλα-δίπλα σε ένα φανάρι, ένα μηχανάκι δε χώραγε και ο οδηγός έκανε μία μικρή μανούβρα για να του κάνει χώρο. Το μηχανάκι πέρασε, κοντοστάθηκε και έριξε μία κλωτσιά στην πόρτα του αυτοκινήτου και σηκώθηκε κι έφυγε.

Μετά από κάτι τέτοια περιστατικά, τα συναισθήματα για τους μοτοσυκλετιστές είναι κάπως ανάμεικτα... :hm:

Link to comment
Share on other sites

Ότι είπε ο greekfragma.

Κ να συμπληρώσω ότι μετά από 4 χρόνια διανομέας που ήμουν μπορώ να σου πω ότι οι 4άτροχοι οδηγοί αγνοούν επιδεικτικά τα δίτροχα.

Είτε σε στάση είτε σε κίνηση.

Κάτοχος Φέϊζερ και καλών γειτόνων.

4 χρονια καμικάζι θες να πεις.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.