PetrosD Φεβρουάριος 9, 2010 #1581 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 9, 2010 Μήπως εκληφθεί ως διαφήμιση; Link to comment Share on other sites More sharing options...
RootX Φεβρουάριος 9, 2010 #1582 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 9, 2010 Μήπως εκληφθεί ως διαφήμιση; Yeap, παγίδα είναι για να σου χώσει κάρτα μετά! Μην τσιμπήσεις Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοπρίτης Φεβρουάριος 9, 2010 #1583 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 9, 2010 Πραγματικα πιστευω οτι η 3η ηλικια δεν θα επρεπε να οδηγαει ελευθερα στους δρομους.... Γιατι να ρισκαρουν την ζωη τους και κυριως την ζωη μας? Ας κανει το κρατος δωρεαν μετακινησεις με ΜΜΜ απο τα 60 και ας αφησουν τα αμαξια σπιτια η ας τα δωσουν στα εγγονια σε βρισκω λιγο αυστηρο... δεν ολοι ιδιο στα 60 τους... υπαρχουν και υποδειγματα οδηγων αλλιως ειναι ενας 60αρης σημερα, αλλιως ηταν το 1980 και αλλιως θα ειμαστε εμεις στα 60 μας απλα περιπου σ'αυτη την ηλικια πιστευω οτι θα πρεπει να ξεκινα προγραμμα επιτηρησης με επανεξεταση ανα διετια πχ και μετα τα 70 ανα ετος τα αντανακλαστικα μειωνεται αισθητα, και υπαρχουν παθησεις που καθιστουν το τιμονι απαγορευτικο οποτε καποιος θα πρεπει να τα ελεγχει για το καλο ολων μας Και τα δίκυκλα να καταργηθούν, δε θα με χάλαγε... Είναι από τους πιο επικίνδυνους οδηγούς, μετά τους ταρίφες και πριν τους παππούδες. οι περισσοτεροι μοτοσυκλετιστες που γνωριζω ειναι πιο καλοι οδηγοι απο τους περισσοτερους αμαξαδες κι'αυτο αναγκαστικα γιατι εκ των πραγματων αναγκαζονται να ειναι σε εγρηγορση μιας και ρισκαρουν τη ζωη τους καθημερινα αντιμετωποι με την ποιοτητα των ελληνικων δρομων, θειτσες και μπαρμπαδες και ανεγκεφαλους wannabe Βατανεν της Ελλαδας εαν καταργουνταν τα δικυκλα φανταζεσαι τι θα γινοτανε στους δρομους απο τα νεα τετρατροχα που θα προεκυπταν? Link to comment Share on other sites More sharing options...
astrolabos Φεβρουάριος 9, 2010 #1584 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 9, 2010 Yeap, παγίδα είναι για να σου χώσει κάρτα μετά! Μην τσιμπήσεις Εσύ δεν έχεις κάποια δουλειά να κάνεις μέχρι το απόγευμα; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chosen Φεβρουάριος 9, 2010 #1585 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 9, 2010 Εσύ δεν έχεις κάποια δουλειά να κάνεις μέχρι το απόγευμα; Πονεμένη ιστορία που έχει να κάνει με τάπες βαρελιών και ενίοτε με ξύσιμο συγκεκριμένου μέρους του σώματος... Link to comment Share on other sites More sharing options...
RootX Φεβρουάριος 9, 2010 #1586 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 9, 2010 Πονεμένη ιστορία που έχει να κάνει με τάπες βαρελιών και ενίοτε με ξύσιμο συγκεκριμένου μέρους του σώματος...Έπιασα δουλειά στου Scratch Daniels. Link to comment Share on other sites More sharing options...
eleozz Φεβρουάριος 9, 2010 #1587 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 9, 2010 δεν φταίει η ηλικια η παιδεια που δεν εχουν οι ηλικιωμενοιοπως επισης και οι μικροτεροι σε ηλικιαφταινε, επισεις φταινε οι δρομοι αλλα και ολοι εμεις που δεν κανουμε κατι για να καθαρισουν οι δρομοι απο τις αφισες διαφημισεις και δεν ξερω τι αλλο μπορεις να βρεις σε φαναρια,πινακιδες etc:dots:δεν συνεχιζω γιατι θα δημιουργησω θεμα Link to comment Share on other sites More sharing options...
hayabusa Φεβρουάριος 9, 2010 #1588 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 9, 2010 παίδες, έχουμε κανενα καλό φαναρτζίδικο κοντα στο Μοσχάτο; μου ρημάξανε το καπώ του Primera και δε βλέπετε το καημενο το αμαξακι... εδιτ: έχω και εγωβ διάφορα υπόψην απλά θα προτιμούσα να έρθει και όσο το δυνατόν φτηνά η δουλειά Link to comment Share on other sites More sharing options...
jax7480 Φεβρουάριος 9, 2010 #1589 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 9, 2010 τι να πω ρε Γιαννη, δεν μπορώ να καταλάβω. και καλα, την κανεις που την κανεις ρε φιλε, δεν αφηνεις ενα σημειωμα με ενα τηλεφωνο εστω; τετοιος ωχαδερφισμος ποια ; Link to comment Share on other sites More sharing options...
deninho Φεβρουάριος 9, 2010 #1590 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 9, 2010 οι περισσοτεροι μοτοσυκλετιστες που γνωριζω ειναι πιο καλοι οδηγοι απο τους περισσοτερους αμαξαδεςκι'αυτο αναγκαστικα γιατι εκ των πραγματων αναγκαζονται να ειναι σε εγρηγορσημιας και ρισκαρουν τη ζωη τους καθημερινα αντιμετωποι με την ποιοτητα των ελληνικων δρομων,θειτσες και μπαρμπαδες και ανεγκεφαλους wannabe Βατανεν της Ελλαδαςεαν καταργουνταν τα δικυκλα φανταζεσαι τι θα γινοτανε στους δρομους απο τα νεα τετρατροχα που θα προεκυπταν?Δεν κρίνω με βάση τους γνωστούς μου (άλλωστε μόνο 1-2 ξέρω με μηχανή, και κανέναν δεν τον έχω δει να οδηγεί). Κρίνω με βάση αυτά που βλέπω στο δρόμο, το πως αδιαφορούν οι ίδιοι για τον εαυτό τους. Δεν είναι δυνατόν να έχει απαίτηση να σκοτωθώ εγώ επειδή αυτός την είδε καμικάζι-μαχητής των δρόμων.Δε διαφωνώ ότι πολλά από αυτά (ή και περισσότερα) τα κάνουν και τετράτροχοι οδηγοί. Η διαφορά, για εμένα, είναι ότι αν για κάποιο λόγο σκουντηχτώ [θεός φυλάξοι] με ένα παπί ή μια μηχανή, ο αναβάτης (που σπάνια φοράει το κράνος στην κεφάλα, αλλά συνήθως το έχει στον αγκώνα) έχει πολύ περισσότερες πιθανότητες να τραυματιστεί, απ'ότι αν χτυπήσω με αυτοκίνητο [θεός φυλάξοι]^2.Είναι υπερβολή το να καταργηθούν τα δίκυκλα, και το ξέρω. Ήταν, απλώς, αντίστοιχη υπερβολή με του Θωμά (o polonos), μετά τα σημερινά. Είναι απογοητευτικό, και μετά από κάποιο σημείο εκνευριστικό, το να νοιάζεσαι περισσότερο εσύ για τον άλλον, απ'ότι ο ίδιος για τον εαυτό του. Link to comment Share on other sites More sharing options...
eleozz Φεβρουάριος 9, 2010 #1591 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 9, 2010 καλα αυτο με το κρανος ειναι μεγαλο θεμααν δεν παθεις κατι απο ατυχημα (ευχομαι κανεις να μην παθει)ο κρυος αερας που χτυπαει το κεφαλι σου μπορει μετα απο χρονια να σου προκαλεσει τεραστια προβληματακαι στην τελικη αν δεν θες να το κανεις για εσενα καντο για την οικογενεια σου(δεν νομιζω πως καποιος μετα απο 30 χρονια που θα γινει πατερας να θελει να τραβιέται στα νοσοκομεια ενω εχει πισω του πεδια επειδη καποτε δεν φορουσε κρανος)(δεν παει σε καποιον συγκεκριμένα το μηνυμα,γενικος μιλαω) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hohenstaufen Φεβρουάριος 9, 2010 #1592 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 9, 2010 οι περισσοτεροι μοτοσυκλετιστες που γνωριζω ειναι πιο καλοι οδηγοι απο τους περισσοτερους αμαξαδεςκι'αυτο αναγκαστικα γιατι εκ των πραγματων αναγκαζονται να ειναι σε εγρηγορσημιας και ρισκαρουν τη ζωη τους καθημερινα αντιμετωποι με την ποιοτητα των ελληνικων δρομων,θειτσες και μπαρμπαδες και ανεγκεφαλους wannabe Βατανεν της Ελλαδαςεαν καταργουνταν τα δικυκλα φανταζεσαι τι θα γινοτανε στους δρομους απο τα νεα τετρατροχα που θα προεκυπταν?Δυστυχώς δεν γνωρίζεις αρκετούς. Όπως πχ τον καημένο μπάρμπα που έχει το παπί και χώνετε παντού, μπροστά, πίσω, σου και κάνει ελιγμούς χωρίς να κοιτά νομίζωντας οτι είναι μόνος του στον δρόμο....ή την καγκουράκο 16χρονο με το 50άρι. Όπως επίσης έναν ηλήθιο που τελευταία στιγμή αποφάσισε να πιάσει αριστερή λωρίδα στην θηβών....απο την τερμα δεξιά..χωρίς φλας..και παραλίγο να τον μαζέψω....Με την αποστομωτική δικαιολογία, "φιλαράκι ξεχάστηκα".Όλα αυτά επειδή η πρώτη σου πρόταση δεν ισχύει (σε γενικά πλαίσια πάντα) στην Ελλάδα. Αυτοκίνητα εχουν την ικανότητα να οδηγούν πολλοί. Μηχανάκια πολλοί λιγότεροι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karavaneas Φεβρουάριος 9, 2010 #1593 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 9, 2010 ο μεσος μηχανοβιος ειναι καλυτερος οδηγος απο το μεσο οδηγο αυτοκινητου,αλλιως θα ειχαν σκοτωθει ολοι απο τη πρωτη μερα.μη ξεχνας οτι το αυτοκινητο θελει πολυ λιγοτερα skills και ετσι προτιμαται απο Low level Οδηγους τυπου θειτσα,μπαρμας,μπαρμπι... Link to comment Share on other sites More sharing options...
hayabusa Φεβρουάριος 9, 2010 #1594 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 9, 2010 από το ΚΑΤ έστω και απ'εξω τυχαια δεν πρέπει να έχεις περάσει ποτέ μαλλον ε; Link to comment Share on other sites More sharing options...
greekfragma Φεβρουάριος 9, 2010 #1595 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 9, 2010 Levelone iz da man Link to comment Share on other sites More sharing options...
greekfragma Φεβρουάριος 9, 2010 #1596 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 9, 2010 Το οτι στο ΚΑΤ έχει αρκετούς δικυκλιστές δε σημαίνει κάτι για την αναλογία καλώς οδηγών 4τροχων vs 2τροχων.Το μόνο που σημαίνει είναι οτι σε οποιαδήποτε περίπτωση του παραπάνω συνδυασμού 4τροχος vs 2τροχος αυτός που οδηγεί τις λίγότερες ρόδες είναι που θα είναι περισσότερο απροστάτευτος. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hohenstaufen Φεβρουάριος 9, 2010 #1597 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 9, 2010 ο μεσος μηχανοβιος ειναι καλυτερος οδηγος απο το μεσο οδηγο αυτοκινητου,αλλιως θα ειχαν σκοτωθει ολοι απο τη πρωτη μερα.μη ξεχνας οτι το αυτοκινητο θελει πολυ λιγοτερα skills και ετσι προτιμαται απο Low level Οδηγους τυπου θειτσα,μπαρμας,μπαρμπι...Μα αυτό δεν γράφω? ελεος. Link to comment Share on other sites More sharing options...
status Φεβρουάριος 9, 2010 #1598 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 9, 2010 από το ΚΑΤ έστω και απ'εξω τυχαια δεν πρέπει να έχεις περάσει ποτέ μαλλον ε;Ότι είπε ο greekfragma.Κ να συμπληρώσω ότι μετά από 4 χρόνια διανομέας που ήμουν μπορώ να σου πω ότι οι 4άτροχοι οδηγοί αγνοούν επιδεικτικά τα δίτροχα.Είτε σε στάση είτε σε κίνηση.Κάτοχος Φέϊζερ και καλών γειτόνων. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nickstamat Φεβρουάριος 9, 2010 #1599 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 9, 2010 Εγώ προσέχω πάντα τους καθρέφτες μου για τα μηχανάκια και κάνω πάντα χώρο για να τους διευκολύνω. Αυτό που μου τη σπάει όμως είναι ότι κάποιοι το θεωρούν δεδομένο. Μία φορά ήταν δύο αμάξια είναι πολύ κοντά δίπλα-δίπλα σε ένα φανάρι, ένα μηχανάκι δε χώραγε και ο οδηγός έκανε μία μικρή μανούβρα για να του κάνει χώρο. Το μηχανάκι πέρασε, κοντοστάθηκε και έριξε μία κλωτσιά στην πόρτα του αυτοκινήτου και σηκώθηκε κι έφυγε. Μετά από κάτι τέτοια περιστατικά, τα συναισθήματα για τους μοτοσυκλετιστές είναι κάπως ανάμεικτα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
astrolabos Φεβρουάριος 9, 2010 #1600 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 9, 2010 Ότι είπε ο greekfragma.Κ να συμπληρώσω ότι μετά από 4 χρόνια διανομέας που ήμουν μπορώ να σου πω ότι οι 4άτροχοι οδηγοί αγνοούν επιδεικτικά τα δίτροχα.Είτε σε στάση είτε σε κίνηση.Κάτοχος Φέϊζερ και καλών γειτόνων.4 χρονια καμικάζι θες να πεις. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.