Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply

Πολυ απιθανο μηπως του συνεβη κατι αλλο και δεν καταλαβε η δεν ηθελε να σας πει ? Αν εχει και drive by wire ( ηλεκτρογκαζο ) πολυ απιθανο να κολλησει . Α και σε περιπτωση που κολαει το γκαζ το πρωτο πραγμα που παταμε ειναι συμπλεκτη και μετα φρενο . ( και ας το να κοφταρει )

καλά δεν ξέρεις την κακιά στιγμή πως αντιδρά ο καθένας.

το οτι μερικοί (δεν αναφέρομε για τον φίλο σου) μπορεί να το εκμεταλευτουν και πάν να βγάλουν τζάμπα μαμακία τους είναι σίγουρο τώρα με την ανάκληση αλλά αν και εμας μας μοιάζει φυσιολογικο το τσαρούχωμα και "όλα οκ" δεν είναι η αντίδραση ολονών.

Η πιθανότητα να συμβεί αυτό που λέμε στο γκάζι είναι πάρα πολύ μικρή.

Άρα ήταν λίγο άτυχος και του συνέβη στη λάθος στιγμή.

Αυτόματο ή χειροκίνητο κιβώτιο?

Γιατί με το χειροκίνητο πατάς συμπλέκτη, απομονώνεις τη μηχανή και φρενάρεις με ασφάλεια.

Ενώ στο αυτόματο είναι κάπως διαφορετικά τα πράγματα...

Η Toyota πιστεύω θα βοηθήσει την κατάσταση.

Τουλάχιστον στην αντιπροσωπεία που πάω εγώ, είναι πολύ συνεργάσιμοι σε όλα.

Δεν εχει σημασια πως θα αντιδρασει ο οδηγος στην συγκεκριμενη περιπτωση. Ειτε πατησε συμπλεκτη, ειτε οχι, το αυτοκινητο πατωντας τερμα το φρενο, επρεπε να σταματησει. Εκτος αν οταν πατας γκαζι και φρενο μαζι, το ενα απο τα 2 δεν δουλευει. Λογικα δεν πρεπει να δουλευει το γκαζι.

Στο group vag, στα περισσοτερα, αν οχι ολα τα ηλεκτρογκαζα, αν προσπαθησεις να πατησεις γκαζι-φρενο (μυτοτακουνο) απομονωνει το γκαζι και δουλευει μονο το φρενο.

Γενικά όταν αντικαθιστάς ένα απλό σύστημα που δουλεύει άμεσα (πατάς γκάζι - τραβάς πεταλούδα) με ένα περίπλοκο που έχει ποτενσιόμετρο, μοτέρ, διασύνδεση και εγκέφαλο είσαι άξιος της μοίρας σου.

Και το cruise control πχ πως θα δουλέψει ρε ψηλε ? :hehe: θα τραβάς μανέτα με ντίζα απο το τιμόνι ? Η το αντισπιν που κλεινει την πεταλούδα του γκαζιου αυτοματα ? Το θέμα ειναι να δουλευει σωστα . Δεν φταιει ο μηχανισμος και η εξέλιξη καθε αυτου.

Δεν εχει σημασια πως θα αντιδρασει ο οδηγος στην συγκεκριμενη περιπτωση. Ειτε πατησε συμπλεκτη, ειτε οχι, το αυτοκινητο πατωντας τερμα το φρενο, επρεπε να σταματησει. Εκτος αν οταν πατας γκαζι και φρενο μαζι, το ενα απο τα 2 δεν δουλευει. Λογικα δεν πρεπει να δουλευει το γκαζι.

Στο group vag, στα περισσοτερα, αν οχι ολα τα ηλεκτρογκαζα, αν προσπαθησεις να πατησεις γκαζι-φρενο (μυτοτακουνο) απομονωνει το γκαζι και δουλευει μονο το φρενο.

Αν δεν κανω λάθος πατημενο φρενο με πατημενο γκαζ ειναι σαν να φρεναρεις πχ και να σε σπρώχνει και καποιος αλλος απο πισω η να σε τραβάει απο μπροστα ( πισω κουνα η μπροσθιοκινητο αντιστοιχα . ) εστω με φρενο μονο θα σταματησεις σε 10 μέτρα αποσταση και με φρενο + γκαζ τερμα σιγουρα παραπάνω απο 10 μέτρα . . Ισως εχω και αδικο βεβαια ...

Και το cruise control πχ πως θα δουλέψει ρε ψηλε ? :hehe: θα τραβάς μανέτα με ντίζα απο το τιμόνι ? Η το αντισπιν που κλεινει την πεταλούδα του γκαζιου αυτοματα ? Το θέμα ειναι να δουλευει σωστα . Δεν φταιει ο μηχανισμος και η εξέλιξη καθε αυτου.

Δεν διαφωνώ, αλλά προτιμάς ευκολία ή αξιοπιστία?

Θεωρώ ότι με δεδομένο κόστος, μια απλή λύση είναι πιο αξιόπιστη από μια σύνθετη.

Είναι θέμα πιθανοτήτων.

Το ότι στο 99% των περιπτώσεων δεν υπάρχει πρόβλημα, δεν σημαίνει ότι 1 στους 100 αξίζει να πεθαίνει. Μη μου πεις ότι όλα τα αυτοκίνητα που έχουν ηλεκτρονικό γκάζι έχουν και asr+esp!

Στα 2 αυτοκίνητα που οδηγώ, βλέπω ότι το καινούριο, παρ'όλο που είναι έτη φωτός μπροστά από το παλιό, έχει περισσότερα points of failure. Δεν λέω ότι δεν είναι καλύτερο ή πιο εύχρηστο, αλλά πιστεύω ότι πρέπει να στραφεί η βιομηχανία πρωτίστως στην αξιοπιστία και μετά σε όλα τα υπόλοιπα.

Γιατί δεν κάνουν όλοι ανακλήσεις, σε πιο μικρά ποσοστά σου λέει οκ, κάνε μου μήνυση και θα σε πληρώσω, με συμφέρει πιο πολύ. Και αν δεν γίνει ατύχημα, απλά αλλάζεις το ανταλλακτικό πληρώνοντάς το από την τσέπη σου.

Και το cruise control πχ πως θα δουλέψει ρε ψηλε ? :hehe: θα τραβάς μανέτα με ντίζα απο το τιμόνι ? Η το αντισπιν που κλεινει την πεταλούδα του γκαζιου αυτοματα ? Το θέμα ειναι να δουλευει σωστα . Δεν φταιει ο μηχανισμος και η εξέλιξη καθε αυτου.

το ηλεκτρόγκαζο "ανακαλύφθηκε" πολύ πιο μετά απ τα από πάνω.

Μια χαρά παίζει ESP+Cruise Control με ντίζα ;)

Το "μυτοτακουνο" δουλεύει σε πολλά αμάξια με ηλεκτρόγκαζο.

Και προφανώς για να κάνει ανάκληση η ΤΟΥΟΤΑ σε ολόκληρη την παραγωγή της,σίγουρα δεν είναι από 2-3 παράπονα που έστειλαν κάτοχοι των οχημάτων στην μαμά εταιρία.

Για το αν παιζει ισως ναι ( δωσε ενα λινκ ομως να διαβασουμε τοσο καιρο ειχα λαθος αποψη :/ ) . Αλλα με ολα αυτα τα συστηματα πλεον που επεμβαινουν στην πεταλουδα και στην συμπεριφορα του γκαζιου δεν νομιζω με μια ντιζα να μπορουσαν να ελεγξουν 1002 πραγματα που εχουν τα σημερινα συγχρονα αυτοκινητα , παλι θα χρειαζοταν παραλληλοι μηχανισμοι ελεγχου κλπ κλπ . Οποτε στην ουσια παλι ηλεκτρογκαζο θα ητανε .

Η εξελιξη δεν φταιει σε τπτ παντως σε ενα fault μια εταιριας , Αν ειναι να γυρισουμε σε μεσαιωνικες φοβιες , και ο αεροσακος μια στο δισεκατομυριο μπορει να ανοιξει μονος του και να σκοτωθεις εκει που πας στην ευθεια με 150 - 200 or so Και το abs μπορει να κανει fault κλπ κλπ .

Για το αν παιζει ισως ναι ( δωσε ενα λινκ ομως να διαβασουμε τοσο καιρο ειχα λαθος αποψη :/ ) . Αλλα με ολα αυτα τα συστηματα πλεον που επεμβαινουν στην πεταλουδα και στην συμπεριφορα του γκαζιου δεν νομιζω με μια ντιζα να μπορουσαν να ελεγξουν 1002 πραγματα που εχουν τα σημερινα συγχρονα αυτοκινητα , παλι θα χρειαζοταν παραλληλοι μηχανισμοι ελεγχου κλπ κλπ . Οποτε στην ουσια παλι ηλεκτρογκαζο θα ητανε .

Mondeo MK3 .

Ντιζάτο + ESP + Cruise Control.

Με 2η ντίζα πάνω στην πεταλούδα που με μηχανισμό τράβαγε την πεταλούδα για το cruise ψοντρολ και το ESP δούλευε με ανάφλεξη/βενζίνες και φρένα.

Γιατί σου φαίνεται περίεργο?

Και η BMW σειρά 5, E34 που ξέρω, είχε 2 ντίζες, μια συνδεδεμένη στο γκάζι και μια για το cruise control.

Δεν μου φαινεται καθολου περιεργο , Παλι ομως και σε αυτην την περιπτωση εχουμε μηχανισμο ελεγχου και 2ρη ντιζα . Οποτε παλι κατι θα μπορουσε να κολησει .

Βασεις μοτέρ / σασμάν. Οι προηγούμενες απλα δεν υπήρχαν. Και ειναι εξωφρενικό πόσο δένει το μπροστινό σύστημα μονο με αυτές...

Σε αγαπάω!!

Τρελό upgrade Και παρεξηγημένο μέχει αιδίας απο πολλύ κόσμο δυστηχώς...

Η 911 κέρδισε 4 δεύτερα τον γύρο στο ring μόλις βάλανε στα mainstream μοντέλα τις νέες βάσεις μοτέρ της GT3.

Τρελό :T: απο εμένα.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.